Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Віконні та дверні блоки (вікна та двері металопластикові), ДК 021:2015 код 44220000-8 -Столярні вироби, для оновлення матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти.
Очікувана вартість
182 730,00 UAH
UA-2020-09-16-002329-b 7b7abc6744504003add05655b9be0b84
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виблова Олена Валеріївна

0619431414 osvita02136100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136100
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., МЕЛІТОПОЛЬ, вул.І.Алексєєва буд.5
Контактна особа: Виблова Олена Валеріївна
0619431414
osvita02136100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 13:45
Очікувана вартість: 182 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 913,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


економія після проведеної процедури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Віконні та дверні блоки (вікна та двері металопластикові), ДК 021:2015 код 44220000-8 -Столярні вироби, для оновлення матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:48
ОГОЛОШЕННЯ .docx
16 вересня 2020 11:59
Додаток 1.docx
18 вересня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:48
ОГОЛОШЕННЯ .docx
16 вересня 2020 11:59
ОГОЛОШЕННЯ .docx
16 вересня 2020 11:59
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 18 вересня 2020 10:27
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:55
Добрий день! Підкажіть будь-ласка, чи необхідно у складі тендерної пропозиції надавати локальний кошторис, договірну ціну, тощо? Це ж буде закупівля товару, так?
Відповідь: Добрий день, надавати локальний кошторис, договірну ціну не потрібно.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 вересня 2020 10:31
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:58
Добрий день!Підкажіть будь-ласка, у додатку 2 до оголошення зазначено перелік необхідних документів як копії. Необхідно надати завірені копії таких документів? Чи кольорові скан-копії з оригіналів документів?
Відповідь: Добрий день, копії повинні бути завірені належним чином.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 вересня 2020 11:50
Дата відповіді: 18 вересня 2020 13:33
Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником вимагається надання копії довідки про взяття на облік платника податку. Проте, наказом Міністерства фінансів від 21.12.2016 року №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», з 20 березня 2017 року, довідка про взяття на облік платника податків (форма №4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Просимо внести у звязку з цим зміни до кваліфікаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ОГОЛОШЕННЯ виправлено
Москитная сетка
Дата подання: 18 вересня 2020 15:06
Дата відповіді: 21 вересня 2020 07:54
Добрый день у Вас указано мос. сетка на клисах это как ?! Возможно вы имели введу на зажимах или карманах? Спасибо!
Відповідь: На зажимах.
Порог
Дата подання: 18 вересня 2020 15:54
Дата відповіді: 21 вересня 2020 07:53
Добрый день! Нужен ли алюминиевый порог? Спасибо!
Відповідь: п.25 дод.1 - алюмінієвий поріг
Тендерна документація
Дата подання: 18 вересня 2020 16:11
Дата відповіді: 21 вересня 2020 07:49
Підкажіть будь-ласка, чи входять у цей тендер монтажні роботи по зніманню старих вікон та встановленню нових?
Відповідь: Доставка, демонтаж старих, монтаж нових вікон та дверей входить у вартість товару.
Дверь
Дата подання: 18 вересня 2020 16:37
Дата відповіді: 21 вересня 2020 07:50
Добрый день, глухое окно в двери вверх 1180х530 также должно быть с трипекса ? Спасибо !
Відповідь: Так.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-002329-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС", Код ЄДРПОУ:34825022
Дата подання: 29 вересня 2020 17:06
Неправомірне визначення переможця

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Бараннік Ярослав Миколайович до закупівлі UA-2020-09-16-002329-b, зазначаємо, що в її складі відсутня копія всіх сторінок паспорту (для фізичних осіб), що вимагалося дод. 2 Тендерної документації. Також ФОП Бараннік Ярослав Миколайович вказав що до постачання пропонуються вікна заводу виробника ТОВ «Емес-Вікна» створене на базі заводу виробника «Вінтера-вікна» хоча сам ФОП Бараннік Ярослав Миколайович не має жодного відношення до заводу виробника. Оскільки не надав жодних документів підтверджуючих юридично правові відносини з заводом виробником, а сертифікати, висновки СЄС на фурнітуру, слопакети, профілі є у вільному доступі у мережі інтернет. Зважаючи на це невідомо що саме пропонується до постачання та якими силами будуть виконуватись роботи з монтажу-демонтажу.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Бараннік Ярослав Миколайович і приступити до розгляду пропозиції наступного. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Замовника скасувати рішення протоколу № 25 від 28.09.2020 щодо визначення переможцем учасника ФОП Бараннік Ярослав Миколайович та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 10:27
згідно Закону України "Про публічні закупівлі" : " Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі" у разі пропозиція учасника який надав скаргу не розглядалась.
1. ФОП Бараннік Ярослав Миколайович надав копії сторінок паспорту на яких зазначена повна інформація, необхідна замовнику для кваліфікації учасника. Відсутність копій сторінок паспорту без будь якої інформації не впливає на зміст тендерної пропозиції.
2. Замовник не вимагав документів що підтверджують юридично правові відносини учасника з заводом виробником, отже це не може бути причиною дискваліфікації учасника. Копії сертифікатів, протоколів, висновків СЄС на фурнітуру, слопакети, профілі завірені учасником ФОП Бараннік Ярославом Миколайовичем у відповідному порядку. Оплата замовником за товар здійснюється лише по факту його поставки і виконання усіх вимог замовника і умов тендерної документації. Якщо товар не відповідатиме пропозиції - постачальник не отримає за нього кошти.

Розгорнути Згорнути
Відхилена вимога учасника

Документи подані скаржником

29 вересня 2020 17:05
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бараннік Ярослав Миколайович 168 880,00
UAH з ПДВ
168 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 174 022,00
UAH з ПДВ
171 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" 180 000,00
UAH з ПДВ
172 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 10:15
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:58
21 Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 09:58
19 Довідка про ліцензію.pdf
23 вересня 2020 09:58
17 Паспорт.pdf
23 вересня 2020 09:58
24 Проект договору.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 17:21
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:21
Технічна частина.rar
24 вересня 2020 17:06
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:05
Технічні вимоги.pdf
24 вересня 2020 17:05
Статут+протокол+опис.pdf
24 вересня 2020 17:05
Св-во платника ПДВ.pdf
24 вересня 2020 17:05
Пропозиція.pdf
24 вересня 2020 17:05
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 17:05
Дозвіл.pdf
24 вересня 2020 17:05
Декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бараннік Ярослав Миколайович

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бараннік Ярослав Миколайович
#3436608635
Переможець 168 880,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 12:26

Документи

28 вересня 2020 12:25
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:25
25 .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бараннік Ярослав Миколайович
#3436608635
168 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 12:25
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:25
25 .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
30 АДРЕСА .docx зміни до договору
08 жовтня 2020 07:52
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 10:30
img213.pdf укладений
01 жовтня 2020 10:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2020 12:46
54 870,00 UAH UA248201720344280004002014909
Відділ освіти МРДА ЗО
UA963348510000000026006124906
ФОП Бараннiк Я. М.
Оплачений
27 жовтня 2020 12:46
42 320,00 UAH UA248201720344280004002014909
Відділ освіти МРДА ЗО
UA963348510000000026006124906
ФОП Бараннiк Я. М.
Оплачений
27 жовтня 2020 12:46
15 220,00 UAH UA248201720344280004002014909
Відділ освіти МРДА ЗО
UA963348510000000026006124906
ФОП Бараннiк Я. М.
Оплачений
27 жовтня 2020 12:46
13 500,00 UAH UA248201720344280004002014909
Відділ освіти МРДА ЗО
UA963348510000000026006124906
ФОП Бараннiк Я. М.
Оплачений
05 листопада 2020 12:26
22 920,00 UAH UA248201720344280004002014909
Відділ освіти МРДА ЗО
UA963348510000000026006124906
ФОП Бараннiк Я. М.
Оплачений
05 листопада 2020 12:26
14 880,00 UAH UA248201720344280004002014909
Відділ освіти МРДА ЗО
UA963348510000000026006124906
ФОП Бараннiк Я. М.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 880,00
UAH