Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщення вузла зв’язку під житлові приміщення (квартири) по вул. Франка, 21, м. Старокостянтинів, Хмельницька область» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 361 107,20 UAH
UA-2020-09-16-002114-c ca432690da09418799f3d265c159c9a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошик Микола Анатолійович

+380385431361 koshyk@starkon.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04060766
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул.Острозького, 41
Контактна особа: Кошик Микола Анатолійович
+380385431361
koshyk@starkon.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 361 107,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 805,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 до оголошення та проектно-кошторисної документації, виготовленої по об’єкту «Реконструкція приміщення вузла зв’язку під житлові приміщення (квартири) по вул. Франка, 21, м. Старокостянтинів, Хмельницька область» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція приміщення вузла зв’язку під житлові приміщення (квартири) по вул. Франка, 21, м. Старокостянтинів, Хмельницька область» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Франка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС 1 360 000,00
UAH з ПДВ
1 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:40
ч.2.pdf
25 вересня 2020 16:40
ч.1.pdf
25 вересня 2020 16:40
ТЗ.pdf
25 вересня 2020 16:40
статут.pdf
25 вересня 2020 16:40
проект договору.pdf
25 вересня 2020 16:40
імд.rar
25 вересня 2020 16:40
договірна.pdf
25 вересня 2020 16:40
ч.3.pdf
25 вересня 2020 16:40
виписка.pdf
25 вересня 2020 16:40
банк.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СПОРТ- ПРОГРЕС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
Переможець 1 360 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:41

Документи

30 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:35
Протокол роботи (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
1 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:35
Протокол роботи (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:34
ДУ на 2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:09
Договір Франка.zip укладений
09 жовтня 2020 10:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 серпня 2021 10:09
420 249,92 UAH UA888201720344231031100051637
Виконавчий комітет Старокостянтин.м.р.
UA253154050000026002052306630
ПП"СПОРТ-ПРОГРЕС"
Оплачений
12 серпня 2021 10:09
437 825,34 UAH UA888201720344231031100051637
Виконавчий комітет Старокостянтин.м.р.
UA253154050000026002052306630
ПП"СПОРТ-ПРОГРЕС"
Оплачений
28 серпня 2021 10:15
501 924,74 UAH UA888201720344231031100051637
Виконавчий комітет Старокостянтин.м.р.
UA253154050000026002052306630
ПП"СПОРТ-ПРОГРЕС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт,
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 360 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 226 666,67 UAH)