Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі котельної Першотравневого навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа -І-ІІІ ступенів-ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Учительська,3
Очікувана вартість
275 154,00 UAH
UA-2020-09-16-001989-a ● cfef5227aab643d6b05bd0e8077f2768
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43187500 |
Місцезнаходження: | 67541, Україна , Одеська обл., с. Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
Контактна особа: |
Вікторія Шпортило +380485596100 voms43187500@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 275 154,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі котельної Першотравневого навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа -І-ІІІ ступенів-ліцей" за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Учительська,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67541, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе , вул. Учительська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Категорія: відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Технічні, якісні, та інші характеристики предмета Закупівлі зазначено в Додатку 3 до Оголошення. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 10:20 |
оголошення .pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001989-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41510150
Дата подання: 17 вересня 2020 16:11
Вимога Вимога про усунення недоліків
Вимога про усунення недоліків 1) У пункті 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено про необхідні складання «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до п. 2 цього додатку, учасник надає: - документи, що підтверджують працевлаштування працівників учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту) тощо, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками; - копію штатного розпису» Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована Відповідно до ч. 1, 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію», інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Копії трудової книжки (першої сторінки), цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту) стосовно працівників містять конфіденційну інформацію стосовно працівників. Тому надання таких документів у незмінному вигляді призведе до поширення персональних даних та конфіденційної інформації про особу, без її згоди, що прямо заборонено законом. 2) У пункті 3.2. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено про необхідність надання «відгуку (відгуків), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до п. 3 цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгуку (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), відгук має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук, також відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень» 11 березня 2020 року Постановою Кабінету Міністрів України №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» через спалах у світі корона вірусу з 12 березня до 3 квітня 2020 року в Україні вводиться карантин, який на даний час продовжено до 31.10.2020. Враховуючи вказану постанову, в Україні введено обмеження щодо здійснення міжміського сполучення громадського транспорту, а також щодо відвідання державних установ та об'єктів загального користування з метою убезпечити населення України від поширення гострих распіраторних захворювань та коронавірусу COVID-19, який віднесено до особливо небезпечних інфекційних хвороб, що унеможливлює швидке отримання відгуку. Враховуючи, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднене 16 вересня 2020 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27 вересня 2020 року, у оголошенні необхідно передбачити можливість надання відгуку датованого раніше дати оприлюднення оголошення. Керуючись вище наведеним Вимагаємо привести документацію згідно чинного Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 09:06
1) Відповідно до пункту 2 Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник надає документи, що підтверджують працевлаштування працівників учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту) тощо, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
Таким чином, по-перше, учаснику запропоновано надати на вибір один з декількох документів, що підтверджують наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, а отже ця вимога не є дискримінаційною, а копія наказу про прийняття на посаду взагалі не містить конфіденційної інформації про особу.
По-друге, згідно до абзацу 11 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі Закон) персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; розпорядник персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця;
Згідно абзацу 12 статті 2 Закону суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються.
Згідно до частини 2 статті 4 Закону володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Отже, в будь-якого учасника закупівлі не існує законодавчих перешкод на виконання вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, що міститься в пункті 2 Додатку 2, одним з двох способів:
- або надати документ, який не містить конфіденційних даних про особу;
- або отримати від працівників (інших осіб, з якими має трудові чи цивільно-правові відносини) письмову згоду на обробку, використання чи поширення персональних даних, при наявності якої він не матиме перешкод для їх обробки, використання чи поширення.
2) Відповідно до пункту 3.2 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник надає відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до п. 3 цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгука (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), відгук має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук, також відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Згідно до пункту 1 розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів у форматі PDF (Portable Document Format) або електронних документів в електронну систему закупівель.
Отже, в будь-якого учасника закупівлі не існує технічних перешкод для запиту та отримання в будь-якій установі, підприємстві чи організації документів в електронному вигляді, використовуючи електронні сервіси або електронну пошту або можливості месенджерів. Посилання на складності в отриманні таких електронних документів через відсутність міжміського сполучення громадського транспорту в такому випадку виглядає надуманою перешкодою і вимога учасника в цій частині також не підлягає задоволенню.
Таким чином, по-перше, учаснику запропоновано надати на вибір один з декількох документів, що підтверджують наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, а отже ця вимога не є дискримінаційною, а копія наказу про прийняття на посаду взагалі не містить конфіденційної інформації про особу.
По-друге, згідно до абзацу 11 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі Закон) персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; розпорядник персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця;
Згідно абзацу 12 статті 2 Закону суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються.
Згідно до частини 2 статті 4 Закону володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Отже, в будь-якого учасника закупівлі не існує законодавчих перешкод на виконання вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, що міститься в пункті 2 Додатку 2, одним з двох способів:
- або надати документ, який не містить конфіденційних даних про особу;
- або отримати від працівників (інших осіб, з якими має трудові чи цивільно-правові відносини) письмову згоду на обробку, використання чи поширення персональних даних, при наявності якої він не матиме перешкод для їх обробки, використання чи поширення.
2) Відповідно до пункту 3.2 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник надає відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до п. 3 цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгука (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), відгук має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук, також відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Згідно до пункту 1 розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів у форматі PDF (Portable Document Format) або електронних документів в електронну систему закупівель.
Отже, в будь-якого учасника закупівлі не існує технічних перешкод для запиту та отримання в будь-якій установі, підприємстві чи організації документів в електронному вигляді, використовуючи електронні сервіси або електронну пошту або можливості месенджерів. Посилання на складності в отриманні таких електронних документів через відсутність міжміського сполучення громадського транспорту в такому випадку виглядає надуманою перешкодою і вимога учасника в цій частині також не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001989-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41510150
Дата подання: 21 вересня 2020 13:54
Вимога Вимога про усунення недоліків
Вимога про усунення недоліків
1) У пункті 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено про необхідні складання «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до п. 2 цього додатку, учасник надає: - документи, що підтверджують працевлаштування працівників учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту) тощо, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками; - копію штатного розпису»
Посилання Замовника про те, що «в будь-якого учасника закупівлі не існує законодавчих перешкод на виконання вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, що міститься в пункті 2 Додатку 2, одним з двох способів:
- або надати документ, який не містить конфіденційних даних про особу;
- або отримати від працівників (інших осіб, з якими має трудові чи цивільно-правові відносини) письмову згоду на обробку, використання чи поширення персональних даних, при наявності якої він не матиме перешкод для їх обробки, використання чи поширення»
є безпідставним, оскільки у разі відмови працівників надати учаснику таку згоду, надання таких документів у незмінному стані є порушенням Закону України «Про захист персональних даних».
Вказане унеможливить подання документів в повному обсязі, з підстав що не залежать безпосередньо від учасника.
2) У пункті 3.2. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено про необхідність надання «відгуку (відгуків), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до п. 3 цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгуку (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), відгук має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук, також відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень»
Звертаю вашу увагу на те, що отримання відгуку у замовника робіт не передбачено чинним законодавством. Так само не існує жодних встановлених законодавством вимог до форми чи змісту відгуку. Крім того, факт виконання будівельних/ремонтних робіт у повному обсязі підтверджується безпосереднім підписанням сторонами договору акту приймання виконаних будівельних робіт.
У даному випадку, встановивши вимогу до дати відгуку, замовник зобов’язує учасника звертатись до контрагентів з метою отримання «свіжого» відгуку, що, в свою чергу, може призвести до збільшення часу, необхідного для підготування документів тендерної пропозиції, виникнення ситуацій залежності від недобросовісних контрагентів тощо. В таких ситуаціях, учасник може порушити умову документації з підстав, які не залежать безпосередньо від учасника, оскільки мова йде про документ, отриманий від третьої особи.
Враховуючи наведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук, датований саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Дискримінаційною є вимога щодо адресата відгуку, який повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції, оскільки недоцільним видається декілька разів звертатись до контрагента з метою отримання одного і того самого відгуку, проте адресованого кожного разу іншому замовнику, яким оголошено процедуру закупівлі.
Керуючись вище наведеним Вимагаємо привести документацію згідно чинного Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
1) У пункті 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено про необхідні складання «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до п. 2 цього додатку, учасник надає: - документи, що підтверджують працевлаштування працівників учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту) тощо, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками; - копію штатного розпису»
Посилання Замовника про те, що «в будь-якого учасника закупівлі не існує законодавчих перешкод на виконання вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, що міститься в пункті 2 Додатку 2, одним з двох способів:
- або надати документ, який не містить конфіденційних даних про особу;
- або отримати від працівників (інших осіб, з якими має трудові чи цивільно-правові відносини) письмову згоду на обробку, використання чи поширення персональних даних, при наявності якої він не матиме перешкод для їх обробки, використання чи поширення»
є безпідставним, оскільки у разі відмови працівників надати учаснику таку згоду, надання таких документів у незмінному стані є порушенням Закону України «Про захист персональних даних».
Вказане унеможливить подання документів в повному обсязі, з підстав що не залежать безпосередньо від учасника.
2) У пункті 3.2. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено про необхідність надання «відгуку (відгуків), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до п. 3 цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгуку (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), відгук має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук, також відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень»
Звертаю вашу увагу на те, що отримання відгуку у замовника робіт не передбачено чинним законодавством. Так само не існує жодних встановлених законодавством вимог до форми чи змісту відгуку. Крім того, факт виконання будівельних/ремонтних робіт у повному обсязі підтверджується безпосереднім підписанням сторонами договору акту приймання виконаних будівельних робіт.
У даному випадку, встановивши вимогу до дати відгуку, замовник зобов’язує учасника звертатись до контрагентів з метою отримання «свіжого» відгуку, що, в свою чергу, може призвести до збільшення часу, необхідного для підготування документів тендерної пропозиції, виникнення ситуацій залежності від недобросовісних контрагентів тощо. В таких ситуаціях, учасник може порушити умову документації з підстав, які не залежать безпосередньо від учасника, оскільки мова йде про документ, отриманий від третьої особи.
Враховуючи наведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук, датований саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Дискримінаційною є вимога щодо адресата відгуку, який повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції, оскільки недоцільним видається декілька разів звертатись до контрагента з метою отримання одного і того самого відгуку, проте адресованого кожного разу іншому замовнику, яким оголошено процедуру закупівлі.
Керуючись вище наведеним Вимагаємо привести документацію згідно чинного Законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 10:27
1) Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник надає документи, що підтверджують працевлаштування працівників учасника, а саме: копію наказу про прийняття на посаду та/або копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копію цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту) тощо, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
Таким чином, по-перше, учаснику запропоновано надати на вибір один з декількох документів, що підтверджують наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, а отже ця вимога не є дискримінаційною.
По-друге, посилання учасника на неможливість отримання згоду на обробку персональних даних від найманих працівників є надуманою перешкодою, оскільки вже при прийнятті на роботу учасник отримує від фізичної особи, з якою вступає в правовідносини регульовані трудовим законодавством України, згоду на обробку персональних даних. В іншому випадку він використовує (розповсюджує, обробляє) їх незаконно, наприклад, надає працівнику з кадрової роботи, який вносить ці дані в облікову картку працівника форми № П-2 тощо.
У зв’язку з викладеним вимога учасника в цій частині не підлягає задоволенню
2) Відповідно до пункту 3.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник надає відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до п. 3 цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгука (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), відгук має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук, також відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Згідно до статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків замовник повинен заявити про них підрядникові в розумний строк після їх виявлення.
Таким чином, надання листа-відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю є підтвердженням якості виконаних робіт і відсутності зауважень від замовника протягом гарантійного строку експлуатації об’єкта та не є дискримінаційною вимогою. Отримання листа відгуку з реквізитами зазначеними в пункті 3.2 Додатку 2 до Оголошення не є незаконною вимогою з огляду на наступне. Частиною третьою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) передбачені обов’язкові реквізити оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з цим, в Законі відсутня заборона на розміщення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно до статті 16 Закону. Одним з кваліфікаційних критеріїв, передбачених пунктом 3 частини другої статті 16 Закону є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Лист- відгук наданий протягом гарантійного терміну експлуатації об’єкта будівництва від замовника є належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору в сенсі настанов статті 884 Цивільного кодексу України та статті 16 Закону. Вимога замовника про надання такого листа-відгуку не є вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а отже не протирічить частині п’ятій статті 14 Закону.
З огляду на наведене вимога учасника в цій частині також не підлягає задоволенню.
Таким чином, по-перше, учаснику запропоновано надати на вибір один з декількох документів, що підтверджують наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, а отже ця вимога не є дискримінаційною.
По-друге, посилання учасника на неможливість отримання згоду на обробку персональних даних від найманих працівників є надуманою перешкодою, оскільки вже при прийнятті на роботу учасник отримує від фізичної особи, з якою вступає в правовідносини регульовані трудовим законодавством України, згоду на обробку персональних даних. В іншому випадку він використовує (розповсюджує, обробляє) їх незаконно, наприклад, надає працівнику з кадрової роботи, який вносить ці дані в облікову картку працівника форми № П-2 тощо.
У зв’язку з викладеним вимога учасника в цій частині не підлягає задоволенню
2) Відповідно до пункту 3.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасник надає відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до п. 3 цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгука (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), відгук має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук, також відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Згідно до статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків замовник повинен заявити про них підрядникові в розумний строк після їх виявлення.
Таким чином, надання листа-відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю є підтвердженням якості виконаних робіт і відсутності зауважень від замовника протягом гарантійного строку експлуатації об’єкта та не є дискримінаційною вимогою. Отримання листа відгуку з реквізитами зазначеними в пункті 3.2 Додатку 2 до Оголошення не є незаконною вимогою з огляду на наступне. Частиною третьою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) передбачені обов’язкові реквізити оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Разом з цим, в Законі відсутня заборона на розміщення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно до статті 16 Закону. Одним з кваліфікаційних критеріїв, передбачених пунктом 3 частини другої статті 16 Закону є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Лист- відгук наданий протягом гарантійного терміну експлуатації об’єкта будівництва від замовника є належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору в сенсі настанов статті 884 Цивільного кодексу України та статті 16 Закону. Вимога замовника про надання такого листа-відгуку не є вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а отже не протирічить частині п’ятій статті 14 Закону.
З огляду на наведене вимога учасника в цій частині також не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУД-МАРКА" |
205 800,00
UAH з ПДВ
|
205 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» |
269 651,00
UAH з ПДВ
|
269 651,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41510150 |
Відхилено |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 16:11
|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Відхилено |
205 800,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 15:13
|
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» #41521618 |
Переможець |
269 651,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:56
|
ду покрівля котельні.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 16:22
|
договір 133С.PDF | укладений |
21 жовтня 2020 16:19
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 листопада 2020 14:26
|
269 651,00 UAH | UA218201720344251002100157977 Відділ ОМС Визирської сільської ради |
UA953071230000026002010503752 ТОВ "БIЛД КОНСТРАКШН ГРУП" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Більш детальна інформація в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 133/С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |