Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка (системний блок у зборі з докомплектацією до комп’ютера, монітор, ноутбук, МФУ лазерний )
Очікувана вартість
428 914,00 UAH
UA-2020-09-16-001711-b b128743d19804b9eb9323bd5de6dc220
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Алла Олексіївна

380502321637 superfinanci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК»
Код ЄДРПОУ: 01991122
Місцезнаходження: 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Контактна особа: Полякова Алла Олексіївна
380502321637
superfinanci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:28
Очікувана вартість: 428 914,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 144,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
системний блок у зборі з докомплектацією до комп’ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штуки
монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
11 штуки
МФУ лазерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 11:13
Додаток 3 ТД технічні вимоги.doc
16 вересня 2020 11:12
Додаток 4 Проект договору.doc
16 вересня 2020 11:12
ТД (30210000-4) Славянск.doc
16 вересня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 11:13
Додаток 3 ТД технічні вимоги.doc
16 вересня 2020 11:12
Додаток 4 Проект договору.doc
16 вересня 2020 11:12
ТД (30210000-4) Славянск.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2020 20:34
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:03
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми допускаємо покращені технічні характеристики товару. Аналоги товару будуть розглядатись, але не з гіршими технічними показниками які заявлені у тендерній документації. А також, ми будемо розглядати системні блоки, процесори яких тільки на базі INTEL. Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-001711-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3203500835
Дата подання: 09 жовтня 2020 13:19
Неправомірна дискваліфікація
Уважаемый заказчик!
1) Внимательно перечитал вашу ТД, использовал поиск по документу, но ни я, не Microsoft WORD не нашли требование предоставить "Гарантійний лист про врахування податків в ціну предмета закупівлі".
Если вы посмотрите внимательно ценовое предложение, то у видите: "Ціна включає в себе всі витрати на транспортування (зазначаються на умовах доставки послуги до місць призначення), завантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо." стоит моя подпись и печать.

2) Предмет закупки и моя деятельность не подлежит лицензированию, поэтому я не должен вам ничего предоставлять. А вот если бы моя деятельность подлежала лицензированию или предмет закупки и я не предоставил объяснения, вот тогда вы могли меня за это отклонить.

Поэтому эти 2 пункта надуманные и безосновательные!
Прощу отменить ваше решение.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2020 12:45
Шановний Учаснику!
На жаль, у складі Вашої пропозиції не було подано усі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією. А саме: Лист пояснення щодо ненадання ліцензії, дозволу; Гарантійний лист про врахування податків в ціну предмета закупівлі; Довідка про відсутність субпідрядника (субпідрядників); Інформація про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону). Просимо Вас, звернути уваги та відповідально ставитись до підготування тендерної документації.
Зповагою, тендерний комытет.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001711-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3203500835
Дата подання: 10 жовтня 2020 22:45
Неправомірна дискваліфікація
Уважаемый заказчик!
Вы меня отклони по причине:
1) Не надання - Гарантійний лист про врахування податків в ціну предмета закупівлі;
Покажите где в ТД содержится это требование? Укажите стр. или раздел.
2) Лист пояснення щодо ненадання ліцензії, дозволу. В ТД есть пункт, что вы можете меня отклонить если я не предоставил лицензии - "не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;". В скобочках написано в каком случае это происходит - у разі їх наявності, т.е. если моя деятельность или предмет закупки подлежит лицензированию, а я вам не предоставил эти лицензии, скрыл. А т.к. моя деятельность не подлежит лицензированию и предмет закупки тоже, а все документы для осуществления законной предпринимательской деятельности я приложил, то предоставлять такое письмо не имеет смысла. И в ТД нет четкого требования предоставить пояснения по этому поводу.
3) Новая придумка - Довідка про відсутність субпідрядника (субпідрядників). Вы ТД свою читали? Інформацію про субпідрядника/співвиконавця (див. розділ ІІІ, пункт 7 тендерної документації) - ВЫ розділ ІІІ, пункт 7 тендерної документації - читали? Довидку пишем при условии - читаем пункт 7 - Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг). Читать умеете? С украинским языком все в порядке? Условие написано в скобочках - у випадку закупівлі робіт чи послуг. Вы покупаете работы или услуги? НЕТ!
Я предлагал Вам наборку с лучшими характеристиками чем вы хотели (и лучше чем у конкурентов) и по минимальной цене. Вам нужен был откат? Зачем Вы придумали этот фарс!?
Прошу ответить на вопросы по 3 пунктам с отказами по существу!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 жовтня 2020 20:56
Шановний Учаснику! На Ваші запитання відповідь була надана у минулих Вимогах. На жаль, у складі Вашої пропозиції не було подано усі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією, тому Вашу пропозицію було відхилено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001711-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3203500835
Дата подання: 15 жовтня 2020 09:31
Неправомірна дискваліфікація
Уважаемый заказчик!
Я так и не увидел в предыдущих ответах почему вы требуете справки о которых не говорится в тендерной документации. Читать мысли не умею, руководствовался ВАШЕЙ ТД при подготовке документов.
По закону вы должны аргументировать на основании ТД свой отказ.
Покажите на основании протокола об отклонении и ВАШЕЙ ТД где содержались указания предоставить 2 справки за которые вы меня отклонили!!!

Глава тендерного комитета и глав врач Юрий Смаль баллотируется в депутаты под лозунгом "хозяйственника и профессионала".

Вопрос к нему, как к профессионалу: почему в подведомственном коммунальном заведении творится такая безответственность?

Вопрос как к хозяйственнику: Когда город начнет экономить бюджетные средства, а не работать за откаты?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2020 12:35
Шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб.
Тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Відповідно до п. 9 Ст. 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до оголошення № UA-2020-09-16-001711-b від 16.09.2020р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом Замовником у Додатку 1 до тендерної документації «Документальне підтвердження учасника ст. 17 Закону » було визначено: що учасник надає інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вами було надано Довідку файл «Інформаційна довідка ст17.pdf» в якій відсутня інформація на підтвердження п.12 ч.1 Ст.17 Закону, п.6 ч.1 Ст. 17 Закону, п.10 ч.1 Ст.17 Закону. Разом з тим, п. 7.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було зазначено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Окрім того, така вимога дублюється у п.10. Додатку 2 «Перелік інших документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції» Інформацію про субпідрядника/співвиконавця (див. розділ ІІІ, пункт 7 тендерної документації). Виходячи зі змісту вимоги Учасник у випадку закупівлі товарів, має надати у складі пропозицію довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника із визначених підстав. У складі пропозиції ФОП ПОЛТОРАК К.М. вказана довідка відсутня. Водночас, п.3.8. Розділу 5 ТД встановлено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.» Слід зазначити, що згідно з Переліком формальних помилок, затверджених наказом Мінекономрозвитку України від 15.04.2020 №710 відсутність документу, що вимагався положеннями ТД не відноситься до формальної помилки.
Таким чином, наявність хоча б однієї з підстав зазначених у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є достатньої для відхилення пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене пропозиція Учасник ФОП ПОЛТОРАК К.М. є такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та підлягає відхиленню на підставі абз.2 п.1 ч.1 Ст. 31 Закону.
Виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 № 557 прийняття рішень та відповідальність, зокрема за відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу Замовника. Водночас, згідно з частиною 10 статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом. дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону, а саме, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Принагідно слід зазначити, що реалізація принципу максимальної економії, не виключає дотримання принципів об’єктивності та неупередженості, відкритості та прозорості, а це означає, що Замовник не може погодитися з очевидними невідповідностями у пропозиції, навіть якщо учасник надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Додатково, просимо Вас звернути увагу, що у відповідності до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тож, наразі, викладені Вами у вимозі звинувачення є недоцільними та такими, що не відносяться до компетенції Тендерного комітету, а також не регулюються закупівельним законодавством.
Ми вдячні Вам за участь у відкритих торгах, але вимушені повідомити Вам, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про відхилення пропозиції ФОП ПОЛТОРАК К.М.
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001711-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3203500835
Дата подання: 16 жовтня 2020 14:05
Неправомірна дискваліфікація
Уважаемый заказчик!
Законного обоснования отказа на основании протокола про отклонение и ВАШЕЙ ТД я не увидел.
Написали много, но по сути ничего нет. Вы противоречите своей же ТД, про субподрядчиков - это полный бред!

1) Не надання - Гарантійний лист про врахування податків в ціну предмета закупівлі;
Покажите где в ТД содержится это требование? Укажите стр. или раздел.
2) Лист пояснення щодо ненадання ліцензії, дозволу. В ТД есть пункт, что вы можете меня отклонить если я не предоставил лицензии - "не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;". В скобочках написано в каком случае это происходит - у разі їх наявності, т.е. если моя деятельность или предмет закупки подлежит лицензированию, а я вам не предоставил эти лицензии, скрыл. А т.к. моя деятельность не подлежит лицензированию и предмет закупки тоже, а все документы для осуществления законной предпринимательской деятельности я приложил, то предоставлять такое письмо не имеет смысла. И в ТД нет четкого требования предоставить пояснения по этому поводу.

Вы можете показать четко в ТД где об этом говорится, за эти 2 справки?
Вы меня отклонили по протоколу за них! Где о них говорится!

А ЭТО ЗАЛЕТ!!!!
Вы внимательно проверили предложение второго участника?
Вы сравнивали, то что он предлагает с тем что вы хотели?
Вы требовали процессор с интегрированой графикой - • Intel UHD Graphics 630
а процессор Intel® Core™ i5-9500F не имеет встроенной графики и его стоимость значительно меньше Intel® Core™ i5-9500

https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/190890/intel-core-i5-9500f-processor-9m-cache-up-to-4-40-ghz.html

И нет самое главное: Гарантійний лист про врахування податків в ціну предмета закупівлі;
И нет: Лист пояснення щодо ненадання ліцензії, дозволу.
Как так???????
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2020 08:30
Шановний Учаснику! Керуючись ч.3 Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Маємо намір повідомити, що наразі Замовником виконано обов’язок покладений законодавством. Разом з тим, не рекомендуємо зловживати функціоналом майданчика та надавати циклічного характеру Вашим зверненням і нашим відповідям, інформація в яких дублюється. Вважаємо, що нами як Замовником було надано вичерпну відповідь за результатами Вашої вимоги. Тож звертаємося до Вас з проханням не копіювати текст Ваших вимог періодично змінюючи порядок речень. Дякуємо!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001711-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3203500835
Дата подання: 19 жовтня 2020 11:09
Двоякие стандарты
Уважаемый заказчик!
На основании протокола об отклонении участника №1 и вашей ТД прошу отменить ваше решение о признании победителем ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" т.к.:
1) За результатами аукціону учасник має дозавантажити остаточну цінову пропозицію відповідно до додатку №2 цієї тендерної документації.
В процессе квалификации не было загружено новое ценовое предложение, а было загружено только после признания победителем. Что противоречит ТД и правилам проведения торгов.
2) ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не приложило Гарантійний лист про врахування податків в ціну предмета закупівлі;
3) ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не приложило Лист пояснення щодо ненадання ліцензії, дозволу.
4) Ввело в заблуждение тендерный комитет указав что процессор Intel® Core™ i5-9500F имеет встроенное видеоядро - ссылка на официальный ресурс https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/190890/intel-core-i5-9500f-processor-9m-cache-up-to-4-40-ghz.html
Что не соответствует выдвинутым вами требованиям к оборудованию и нарушает принципы честной конкуренции!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 07:43
Шановний Учаснику!
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимогою було наступне: «За результатами аукціону учасник має до завантажити остаточну цінову пропозицію відповідно до додатку №2 цієї тендерної документації.», звертаємо Вашу увагу, що жодних строків на які Ви посилаєтесь у своїй вимозі НЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО.
Доносимо до Вашого відома, що відповідно до Офіційної новини, розміщеної на сайті ДП «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya «Щодо неможливості завантажувати документи після аукціону до обрання переможця» в системі Prozorro встановлені обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Отже, написане вами у вимозі не знаходить підтвердження у правовому полі. Учасник завантажує оновлену цінову після обрання його переможцем. Таким чином, ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» не порушило вимоги, а ні тендерної документації, а ні діючого законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» є платником ПДВ. Про врахування всіх податків і зборів було зазначено у ціновій пропозиції, як виходячи з суми нарахувань, так і в тексті пропозиції. Вами, як учасником процедури, ПДВ не було враховано, проте зазначено, що розрахунок здійснювався з урахуванням податків і зборів. Така наявність протиріч у пропозиції ставить під сумнів достовірність поданої інформації.
Разом з тим, Замовником не вимагалося жодного підтвердження інформації щодо технічних характеристик предмета закупівлі на сайті виробника, а отже Учасник не повинен був надавати у складі тендерної пропозиції жодних документів (витягів з офіційного сайту виробника, тощо), що підтверждують характеристики товару. Така правова позиція також була підтверджена усталеною практикою АМКУ, що закріплена у низці рішень, наприклад, РІШЕННЯ №11418-р/пк-пз від 10.06.2020 (оголошення № UA-2020-04-30-001333-a).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001711-b.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3203500835
Дата подання: 21 жовтня 2020 08:48
Двоякие стандарты
Уважаемый заказчик!
Вы опять уходите от полного ответа.
3) ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не приложило Лист пояснення щодо ненадання ліцензії, дозволу за который вы отклонили первого участника!
Вы так и не ответили.

Вы пишите:"Разом з тим, Замовником не вимагалося жодного підтвердження інформації щодо технічних характеристик предмета закупівлі на сайті виробника, а отже Учасник не повинен був надавати у складі тендерної пропозиції жодних документів (витягів з офіційного сайту виробника, тощо), що підтверждують характеристики товару. "

У вас есть минимальные технические требования к поставляемой продукции, в следующей колонке есть требования важные для вас, так вот там указана интегрированная графика. Вы требовали сравнение предлагаемых товаров с требуемыми.
i5-9500F хуже чем тот процессор что вы выдвинули в требованиях, т.к. не имеет встроенной графики.
Я привел вам ссылку для того чтобы вы убедились в этом.
А участник пишет что этот процессор соответствует вашим минимальным требованиям. Т.е. - врет, а это противоречит принципам честной конкуренции.
То же самое делает и ваш тендерный комитет, закрывает глаза на недочеты!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001711-b.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3203500835
Дата подання: 21 жовтня 2020 20:21
Двоякие стандарты
Уважаемый заказчик!
ВАМ был задан вопрос во время уточнения на портале:
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2020 20:34
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:03
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
ВАША
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми допускаємо покращені технічні характеристики товару. Аналоги товару будуть розглядатись, але не з гіршими технічними показниками які заявлені у тендерній документації. А також, ми будемо розглядати системні блоки, процесори яких тільки на базі INTEL. Дякуємо за запитання!

Т.е. из "Ми допускаємо покращені технічні характеристики товару. Аналоги товару будуть розглядатись, але не з гіршими технічними показниками які заявлені у тендерній документації." следует, что не хуже чем вы требуете в ТД додаток 3.
Открываем додаток №3 и видим следующее:
Процесор CPU Сімейство процесора
• Intel Core i5
Кількість ядер
• 6
Покоління процесорів Intel
• Coffee Lake (дев’яте)
Кількість потоків
• 6
Інтегрована графіка
• Intel UHD Graphics 630
Внутрішня тактова частота
• 3000 МГц
Максимальна тактовая частота
• 4.4 ГГц
Призначення
• Для комп’ютерів
Кількість каналів пам’яті
• 2
Тип пам’яті
• DDR4
т.е. должно быть не хуже, а то и лучше чем эти требования.
Под эти требования подпадает процессор фирмы Intel® Core™ i5-9500 который имеет Інтегрована графіка Intel UHD Graphics 630
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/134895/intel-core-i5-9500-processor-9m-cache-up-to-4-40-ghz.html
в отличии от его собрата Intel® Core™ i5-9500F, который НЕ ИМЕЕТ в своем составе Інтегрована графіка Intel UHD Graphics 630, т.е. имеет худшие технические характеристики
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/190890/intel-core-i5-9500f-processor-9m-cache-up-to-4-40-ghz.html
И если ВЫ не поленитесь и откроете ссылки на официальный сайт фирмы Интел, то увидите что и цена процессора с индексом F существенно ниже чем вы хотели.
Вот вам ссылка на офиц. ресурс интела со сравнением:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/compare.html?productIds=134895,190890

Поэтому требую пересмотреть ваше решение о признании победителем ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА".
Или отменить тендер и провести его заново - честно и в рамках закона! И соблюсти принцип максимальной экономии бюджетных средств.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2020 17:42
Шановний Учаснику!
Керуючись ч.3 Ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Детальну аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ФОП ПОЛТОРАК К.М. було надано у відповідях на попередні вимоги.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 17 Ст.1 Закону єдиним органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Так, Ст.18 Закону закріплено наступне: 1. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Постійно діюча адміністративна колегія (колегії) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Голова постійно діючої адміністративної колегії (колегій) Антимонопольного комітету України повинен мати вищу юридичну освіту.
Член постійно діючої адміністративної колегії (колегій), який є пов’язаною особою із суб’єктом оскарження або замовником, не може брати участі в розгляді та ухваленні рішень щодо такої скарги і повинен бути замінений на час розгляду та ухвалення рішення щодо такої скарги іншим державним уповноваженим Антимонопольного комітету України, що визначається Головою Антимонопольного комітету України.
2. Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
У разі якщо замовником у межах єдиної процедури закупівлі визначені частини предмета закупівлі (лоти), при поданні скарги щодо окремого лота (лотів) реєстраційні картки формуються за кожним лотом окремо.
Тож, повідомляємо, що наразі у Вас відсутні правові підстави для звернення з вимогою до Замовника. Ми вдячні Вам за участь у відкритих торгах, але вимушені повідомити Вам, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про визначення ТОВ «Систематика Україна» переможцем торгів.
Дякуємо!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-16-001711-b.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3203500835
Дата подання: 26 жовтня 2020 10:22
Двоякие стандарты
Уважаемый заказчик.
Ваш тендер, тоже на закупку комп. техники, сегодня подписан договор:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-14-005668-a

В вашей ТД на стр. 11 есть пункт 6 и в нем под пункт 6.1 "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (додаток 3)".
Еще раз убедился в вашей предвзятости!
Мои документы у вас вызывают сомнения и так вызывают, что вы придумали вымышленые справки, а вот в додатке №3 победителя этого тендера у вас не вызвали сомнения?

Как вы определили соответствует его предложение выдвинутым требованиям? Участник только в половине комплектующих указал производителя и модель!!!
Как вы поняли что материнская плата, блок питания, Wi-Fi адаптер, колонки соответствовали вашим требованиям? Как вы провели сравнение, а точнее с чем?
Вы поверили ему на слово?
И сегодня вы заключаете с ним договор. И вы наверное хотите сказать, что никаких двояких стандартов у вас нет?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2020 17:42
Шановний Учаснику!
Керуючись ч.3 Ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Детальну аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ФОП ПОЛТОРАК К.М. було надано у відповідях на попередні вимоги.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 17 Ст.1 Закону єдиним органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Так, Ст.18 Закону закріплено наступне: 1. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Постійно діюча адміністративна колегія (колегії) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Голова постійно діючої адміністративної колегії (колегій) Антимонопольного комітету України повинен мати вищу юридичну освіту.
Член постійно діючої адміністративної колегії (колегій), який є пов’язаною особою із суб’єктом оскарження або замовником, не може брати участі в розгляді та ухваленні рішень щодо такої скарги і повинен бути замінений на час розгляду та ухвалення рішення щодо такої скарги іншим державним уповноваженим Антимонопольного комітету України, що визначається Головою Антимонопольного комітету України.
2. Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
У разі якщо замовником у межах єдиної процедури закупівлі визначені частини предмета закупівлі (лоти), при поданні скарги щодо окремого лота (лотів) реєстраційні картки формуються за кожним лотом окремо.
Тож, повідомляємо, що наразі у Вас відсутні правові підстави для звернення з вимогою до Замовника. Ми вдячні Вам за участь у відкритих торгах, але вимушені повідомити Вам, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про визначення ТОВ «Систематика Україна» переможцем торгів.
Дякуємо!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ 294 900,00
UAH з ПДВ
294 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 327 606,00
UAH з ПДВ
321 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 342 345,72
UAH з ПДВ
323 278,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 369 765,00
UAH з ПДВ
367 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 372 300,00
UAH з ПДВ
369 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КІЄНКО Р. В. 427 780,00
UAH з ПДВ
427 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАЛАМАРЧУК ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ" 427 900,00
UAH з ПДВ
427 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 10:41
Електронний підпис
22 жовтня 2020 10:34
Довідка з МВС.zip
22 жовтня 2020 10:34
Довідка про корупцію.zip
22 жовтня 2020 10:34
Документи переможця.pdf
19 жовтня 2020 08:21
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:14
Технічна документація.pdf
02 жовтня 2020 16:14
Таблиця відповідності.pdf
02 жовтня 2020 16:14
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2020 16:14
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 09:34
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:32
Витяг з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 09:32
Виписка з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 09:32
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 09:32
Описи реєстратора.pdf
01 жовтня 2020 09:32
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:52
СЭС гигиена 2019.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Сертификат 2018.JPG
02 жовтня 2020 16:52
Паспорт і ІПН.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Лист-довiдка.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Лист-гарантiя.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Лист-відгук Лохвиця.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Довідка щодо статуту.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Довідка щодо ліцензії.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Довiдка про печать.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Декларация.JPG
02 жовтня 2020 16:52
Декларация ЭМС.JPG
02 жовтня 2020 16:52
Декларацiя Canon MF3010.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Витяг Дубовой_1585632099.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Виписка.pdf
02 жовтня 2020 16:52
ISO14001-2015.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Canon 2019.pdf
02 жовтня 2020 16:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:48
Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2020 16:48
витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 16:48
Витяг ТОВ_26.09.20.pdf
02 жовтня 2020 16:48
Довідка Статистика.pdf
02 жовтня 2020 16:48
виписка з ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 16:48
Статут.pdf
02 жовтня 2020 16:48
19314258_пропозиція.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 11:53
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:53
IT-BLOK.pdf
30 вересня 2020 11:53
Паспорт.pdf
30 вересня 2020 11:53
Наказ на директора.pdf
30 вересня 2020 11:53
ІПН.pdf
30 вересня 2020 11:53
Додаток 3.pdf
30 вересня 2020 11:53
Довідка_статті 17 Закону.pdf
30 вересня 2020 11:53
Витяг.pdf
30 вересня 2020 11:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 16:59
Копія витягу з ЄДР..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП КІЄНКО Р. В.

ФОП "ПАЛАМАРЧУК ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ
#3203500835
Відхилено 294 900,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 12:39
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Переможець 321 120,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
321 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 11:55
ду№1 від 02.11.2020 до договору 2458.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 11:54
1 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
02 листопада 2020 11:54
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 11:50
Договір №2458 від 02.11.2020 Систематика Україна.pdf укладений
02 листопада 2020 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У специфікації до договору зміна у графі «повна назва товару» моделі процесору системного блоку персонального комп’ютера.
Номер договору про закупівлю: 2458
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 321 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 520,00 UAH)