Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Капітальний ремонт частини тротуару по вулиці Європейська м. Кролевець Кролевецького району Сумської області)
Очікувана вартість
181 599,75 UAH
UA-2020-09-16-001442-a e01293537f3042eea802e18d30f4b47b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Андрій Олександрович

+380545395992 krolgkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41904118
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19
Контактна особа: Петренко Андрій Олександрович
+380545395992
krolgkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 17:15
Початок аукціону: 30 вересня 2020 15:40
Очікувана вартість: 181 599,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 908,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 41904118. Місцезнаходження замовника: 41300, Сумська область, Кролевецький район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: усі документи, що готуються замовником та усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку (тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою). Вид закупівлі-спрощена закупівля. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота (кількість та обсяги виконання робіт зазначені у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Кролевецький район, м. Кролевець, вулиця Європейська (зазначені у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 – 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Капітальний ремонт частини тротуару по вулиці Європейська м. Кролевець Кролевецького району Сумської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Кролевецький район, місто Кролевець, вулиця Європейська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за Роботи, які мають бути надані відповідно до прийнятого Учасником до виконання замовлення Замовника, здійснюється наступним чином: - 100% вартості Робіт сплачується Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання Замовником необхідних документів для здійснення оплати (підписані Сторонами Акт приймання виконаних будівельних робіт та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати). - У разі відсутності фінансування, Учасник згоден на збільшення терміну для оплати за виконані Роботи до 90 (дев’яноста) робочих днів з дня отримання Замовником необхідних документів для здійснення оплати. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:00
зміни до оголошення_21.09.2020.PDF
21 вересня 2020 11:31
Додаток_4_до_оголош_договір_зм.docx
21 вересня 2020 11:31
Додаток_2_до_оголош_техн_якісн_зм.docx
21 вересня 2020 11:31
оголошення_зм.PDF
16 вересня 2020 09:55
Додаток_5_до_оголош_згода.docx
16 вересня 2020 09:55
Додаток_3_до_оголош_ком_пропоз.docx
16 вересня 2020 09:55
Додаток_1_до_оголош.docx
22 вересня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 09:00
зміни до оголошення_21.09.2020.PDF
21 вересня 2020 11:31
Додаток_4_до_оголош_договір_зм.docx
16 вересня 2020 09:55
Додаток_4_до_оголош_договір (1).docx
21 вересня 2020 11:31
Додаток_2_до_оголош_техн_якісн_зм.docx
16 вересня 2020 09:55
Додаток_2_до_оголош_техн_якісн.docx
21 вересня 2020 11:31
оголошення_зм.PDF
16 вересня 2020 09:55
оголошення.PDF
16 вересня 2020 09:55
Додаток_5_до_оголош_згода.docx
16 вересня 2020 09:55
Додаток_3_до_оголош_ком_пропоз.docx
16 вересня 2020 09:55
Додаток_1_до_оголош.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Кролбудсервіс 149 000,00
UAH з ПДВ
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Базилевич Олег Євгенович 181 599,75
UAH з ПДВ
181 599,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 13:27
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:23
Цив-прав договір.pdf
29 вересня 2020 13:23
Тех.характеристика.pdf
29 вересня 2020 13:23
Наявність працівників.pdf
29 вересня 2020 13:23
Наявність обладнання.pdf
29 вересня 2020 13:23
Наявність досвіду.pdf
29 вересня 2020 13:23
Наказ-4.pdf
29 вересня 2020 13:23
Наказ-1.pdf
29 вересня 2020 13:23
Лист-згода.pdf
29 вересня 2020 13:23
Ком.пропозиція.pdf
29 вересня 2020 13:23
КБ-3 (2).pdf
29 вересня 2020 13:23
КБ-3 (1).pdf
29 вересня 2020 13:23
Календарний графік.pdf
29 вересня 2020 13:23
Договор (8).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договор (7).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договор (6).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договор (5).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договор (4).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договор (3).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договор (2).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договор (1).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договір підтвер. (4).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договір підтвер. (3).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договір підтвер. (2).pdf
29 вересня 2020 13:23
Договір підтвер. (1).pdf
29 вересня 2020 13:23
Догов. цена.pdf
29 вересня 2020 13:23
Дефектний акт.pdf
29 вересня 2020 13:23
Витяг з реєстру.pdf
29 вересня 2020 13:23
АКТ підтвердження.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 18:21
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:16
1_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Кролбудсервіс

ФОП Базилевич Олег Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Кролбудсервіс
#35148965
Переможець 149 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 08:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Кролбудсервіс
#35148965
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 17:18
ДУ1_71у.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 17:16
повідомл_до_дог_71у.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 09:01
Договір на закупівлю послуг укладений
20 жовтня 2020 08:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 грудня 2020 10:47
149 000,00 UAH UA648201720344221003100051484
Управління ЖКГ
UA913375460000026002060229335
ПП"КРОЛБУДСЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Під час виконання робіт виникла необхідність внесення змін в обсяги закупівлі внаслідок покращення якості предмета закупівлі та внаслідок зменшення обсягів закупівлі, яке не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 71у
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/71у
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 000,00
UAH