Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-09-16-000386-a 59bb16ee602e4a889ba028b9794a8229
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Корінна

+380522358342 korinnak10042016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Оксана Корінна
+380522358342
korinnak10042016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 08:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 08:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 08:50
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:06
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. В.Перспективна, буд. 41. Категорія Замовника: органи місцевого самоврядування зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону; Технічні та якісні характеристики відповідно до чинного законодавства України. Критерій оцінки - ціна 100%. Забезпечення пропозиції та договору не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6250 упаковка
Паперові рушники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В.перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  01 листопада 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 08:52
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики товару
Дата подання: 16 вересня 2020 13:21
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:23
Доброго дня В додатку 2 Технічні вимоги не вказано матеріал з якого повинні бути виготовлені рушники. Внесить целюлоза 100%
Відповідь: Доброго дня. Замовник в додатку 2 Технічні вимоги не зазначає матеріал виробництва паперових рушників, щоб розширити коло учасників. Обов'язковою вимогою є надання висновку санітарно-епідемілогічної експертизи, із зазначенням сфери застосування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-000386-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40840299
Дата подання: 21 вересня 2020 09:27
Безпечний товар для дітей
Шановний Замовнику! В технічному завданні (Додаток 2) до тендерної документації зазначено про те, що Рушник паперовий двошаровий Z-складення повинен бути 23х25 см. Це розмір макулатурного рушника. Використання макулатурних рушників може призвести до інфікування шкіри рук школярів та учителів. Сировина, з якої виготовлені паперові рушники не піддається ні хімічній ні температурній обробці. Враховуючи, що макулатура збирається зі звалищ, смітників тощо, використання в подальшому виготовлених з неї рушників неможливе, оскільки для дітей повинен бути перш за все якісний та безпечний продукт. Крім того, встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує інших учасників, які є виробниками/постачальниками рушників паперових, які виготовлених зі 100% целюлози. Вимагаємо привести технічне завдання к безпечному продукту для дітей, для яких Ви їх закупаєте.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2020 11:48
Відповідно до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація тендерної документації «…повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; …...»
Враховуючи вище викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись загальними принципами здійснення закупівель.
Однак, звертаємо увагу, що технічна специфікація Замовника не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що розширює коло можливих учасників та сприяє підвищенню конкуренції.
Вважаю, ваше припущення, щодо матеріалу виробництва паперових рушників - безпідставне, враховуючи те що за розміром товару неможливо визначити з чого товар виготовлений. Тим більше безпечність товару зазначається в висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Номер вимоги: UA-2020-09-16-000386-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Б-777", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 21 вересня 2020 10:00
Зручність у користуванні?
Доброго дня. У кожному закладі освіти є в наявності диспенсерний дозатор для рушників типу Z чи V? Радимо Вам змінити вимоги та придбати рушники на Гільзі, зі 100% целюлози, Типу Диво або Полотенечко. Рушник на гільзі може "стояти" на раковині, що дає більше шансів на його використання, ніж лежача Z чи V упаковка на раковині...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2020 13:37
Доброго дня. Ваша вимога зміни технічних вимог паперових рушників нічим не аргументована. Технічні вимоги складалися відповідно до потреб закладів освіти.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-16-000386-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40840299
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:10
Оскарження рішення замовника про перемогу
Шановний Замовнику,
В документах переможця є такі ж точно невідповідності тендерним вимогам, що і в ТОВ "Борей-трейд", але яке було дискваліфіковане. Проте щодо переможця Заявник "не побвчив" такі невідповідності. В цьому ми вбачаємо порушення принципу рівноправності учасників і недискримінації. По перше переможцем не подано листа про згоду з умовами договору замовника, як того вимагає тендерна документація. Окреме речення про згоду додане до проекту договору не є листом-згодою з реквізитами та обов язковою інформацією про учасника, як того вимагає тендерна документація. Тобто по факьу такий лист відсутній в переможця. По-друге ТД вимагає копію паспорта переможця 1-6 сторінки, але переможець не надав 6 сторінку, як того вимагав замовник. По- третє замовником в ТД вказаний критерій вибору переможця,як 100% найбільш економічно вигідна пропозиція. Таким чином, ми вимагаємо скасування рішкння замовника про перемогу і повернення до кваліфікації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 14:24
Доброго дня. На вимогу учасника спрощеної закупівлі, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції повідомляємо наступне: Ваша Вимога, не містить питань щодо надання додаткової інформації щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеними оголошенням про проведення спрощеної процедури, що передбачено ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». За Вашою Вимогою сформовано припущення про невідповідність тендерної пропозиції переможця закупівлі ТОВ «РіА-Трейд», що по своїй суті є хибним. Учасником ТОВ «РіА-Трейд», згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано згоду з умовами договору в довільній формі. Вид та форма подачі згоди відповідно – довільна. Щодо надання копії паспорту: учасником згідно вимог документації спрощеної закупівлі надано копії основних листів паспорту громадянина, що необхідно для підтвердження учасника процедури, що містять: прізвище, ім'я, по батькові, фотокартку, підпис особи, зазначено установи, яка видала документ, дату видачі та місто реєстрації. Критерій 100% найбільш економічно вигідна пропозиція до учасника процедури застосовується за умови наявності всіх документів передбачених вимогами документації спрощеної процедури.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 67 500,00
UAH з ПДВ
66 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 70 125,00
UAH з ПДВ
67 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 77 250,00
UAH з ПДВ
72 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий Київ" 73 125,00
UAH з ПДВ
73 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 01:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 01:10
Сертифікат Рушник 03.06.2020.pdf
25 вересня 2020 01:10
Специфікація-1.pdf
25 вересня 2020 01:10
Проект договору.pdf
25 вересня 2020 01:10
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 01:10
Таблиця відповідності.pdf
25 вересня 2020 01:10
Відомості про учасника.pdf
25 вересня 2020 01:10
Довідка о ліцензії.pdf
25 вересня 2020 01:10
паспорт Курчавов Д..С..pdf
25 вересня 2020 01:10
протокол1.pdf
25 вересня 2020 01:10
9.Наказ про призначення.pdf
25 вересня 2020 01:10
Виписка.pdf
25 вересня 2020 01:10
витяг.pdf
25 вересня 2020 01:10
Статут.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 11:55
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:54
СТАТУТ.PDF
22 вересня 2020 11:54
Довідка неліцензування.PDF
22 вересня 2020 11:54
Відомості про учасника.PDF
22 вересня 2020 11:54
Виписка з ЄДР.PDF
22 вересня 2020 11:54
Гарантійний лист.PDF
22 вересня 2020 11:54
Пропозиція.PDF

Публічні документи

24 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:58
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:57
Таблиця відповідності.pdf
24 вересня 2020 15:57
Сертифікат якості.pdf
24 вересня 2020 15:57
Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 15:57
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 15:57
Оригінал Статуту.pdf
24 вересня 2020 15:57
Лист щодо ФО, АТ.pdf
24 вересня 2020 15:57
Лист про код доступу.pdf
24 вересня 2020 15:57
Копія ІПН Остапенка С.А..pdf
24 вересня 2020 15:57
Копія витягу ПДВ 2020.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 22:04
Електронний підпис
24 вересня 2020 22:03
Т4_Висновок_ДСЕЕ_Копія.PDF
24 вересня 2020 19:43
Ц1_Цінова_Пропозиція.pdf
24 вересня 2020 19:43
Т2 Гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 19:38
1а_Святошинське_УО_Папір.pdf
24 вересня 2020 19:38
3_Витяг зі Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ТОВ "РіА-Трейд"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ТОВ "Чистий Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
#40840299
Відхилено 66 375,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 08:28
ТОВ "РіА-Трейд"
#32818139
Переможець 67 125,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 13:45

Документи

29 вересня 2020 08:28
Електронний підпис
29 вересня 2020 08:27
Протокол відхилення.pdf

Документи

29 вересня 2020 13:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РіА-Трейд"
#32818139
67 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 13:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 15:08
Договір 1482.pdf укладений
07 жовтня 2020 15:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 125,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 187,50 UAH)