Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки, відновлення та регенерації картриджів)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-09-16-000321-b 2e3960c0e1ad4e7c824a15f15f70a409
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щедріна Ірина

380674742271 finance4@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Щедріна Ірина
380674742271
finance4@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2020 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:03
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
332 послуга
Послуги із заправки, відновлення та регенерації картриджів (Заправки - 252 послуги, відновлення - 80 послуг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться по факту надання послуг на підставі рахунку та акту виконання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 09:09
ТД Заправка картриджів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-16-000321-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", Код ЄДРПОУ:41912883
Дата подання: 05 жовтня 2020 14:13
Вимога дискваліфікації обраного переможця
Щодо протиправного прийняття рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" про відповідність тендерної пропозиції ФОП «БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА» вимогам тендерної документації слід зазначити наступне. Відповідно до ч. 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати такий документ згідно Додатку 3:
1)довідка у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази: обладнання (власного та/або орендованого та/або за договором), необхідного для виконання вищезазначеного виду послуг;
ФОП «БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА» надала довідку в довільній формі, але не зазначила ЖОДНОГО необхідного обладнання для виконання вищезазначеного виду послуг і не вказала що воно орендоване або власне, отже можна зробити висновок, що ФОП «БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА» подала тендерну пропозицію яка не відповідає тендерної документації.
ВИМАГАЄМО :
1. Скасувати рішення про визначення учасником-переможцем ФОП «БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА»
2. Дискваліфікувати пропозицію ФОП «БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА» (згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»): тендерна пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі .

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 жовтня 2020 14:59
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 жовтня 2020 14:31
Погоджуючись із наявністю підстав для відхилення пропозиції, поданої на участь у спрощеній закупівлі UA-2020-09-16-000321-b за предметом «ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки, відновлення та регенерації картриджів)», вирішено скасувати рішення Уповноваженої особи №02/10-20 від 02.10.2020 про намір укласти договір про закупівлю із ФОП БУРЯК СВІТЛАНОЮ ВЯЧЕСЛАВІВНОЮ та відхилити її пропозицію на підставі п.1 ч.13 ст.14: «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" 31 540,00
UAH з ПДВ
21 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 36 400,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС" 38 570,00
UAH з ПДВ
23 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фірма "Мега Стайл" 35 438,00
UAH з ПДВ
27 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 13:59
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:57
Акт Дьяченко.pdf
24 вересня 2020 13:57
Акт Пошта.PDF
24 вересня 2020 13:57
Договір Укрпошта.pdf
24 вересня 2020 13:57
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 13:57
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2020 13:57
ІПН.pdf
24 вересня 2020 13:57
Довідка про статут(1).pdf
24 вересня 2020 13:57
3 група.pdf
24 вересня 2020 13:57
Виписка Буряк.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 13:57
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:54
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2020 13:54
Технічні вимоги згода.pdf
24 вересня 2020 13:54
Статут.pdf
24 вересня 2020 13:54
Протокол.pdf
24 вересня 2020 13:54
Наказ .pdf
24 вересня 2020 13:54
Завізований договір.pdf
24 вересня 2020 13:54
Витяг з РПЄП.pdf
24 вересня 2020 13:54
Витяг 20.07.2020.pdf
24 вересня 2020 13:54
Виписка .pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 14:11
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:37
Акти до Договору ЧДТУ.pdf
23 вересня 2020 13:37
№ 25-П.2240 від 11.03.20 ЧДТУ.pdf
23 вересня 2020 13:37
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 13:37
протокол № 2 від 15.07.2014.pdf
23 вересня 2020 13:37
Паспорт директора.pdf
23 вересня 2020 13:37
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:06
Довідка про договір.pdf
25 вересня 2020 16:06
Довідки.pdf
25 вересня 2020 16:06
Аналогічні договори.pdf
25 вересня 2020 16:06
Гарантійні вимоги.pdf
25 вересня 2020 16:06
Установчі документи.pdf
25 вересня 2020 16:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"

ТОВ Фірма "Мега Стайл"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#3116709847
Рішення скасоване 21 999,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 14:59
ФОП "БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#3116709847
Відхилено 21 999,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:05
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Переможець 22 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 12:26

Документи

02 жовтня 2020 18:49
Електронний підпис

Документи

06 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис

Документи

08 жовтня 2020 12:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 12:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод уг 1 628.pdf зміни до договору
01 січня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2021 13:15
Дод уг 1 628.pdf зміни до договору
01 січня 2021 13:14
628 від 20.10.20.pdf зміни до договору
01 січня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 15:54
Договір 628.pdf укладений
20 жовтня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжена дія договору до 31.03.2021 року в обсязі до 20% на суму 4400,00 грн.без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 628/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML