Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Меблі для навчальних закладів та установ управління освіти) 39120000-9 ДК 021:2015
Очікувана вартість
1 827 441,00 UAH
UA-2020-09-15-010325-a 711d04230021495c9320a9b33538bd12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 13:34
Очікувана вартість: 1 827 441,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 137,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1236 штуки
Меблі для навчальних закладів та установ управління освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:40
Перелік змін.pdf
23 вересня 2020 17:40
ТД нова редакція від 23.09.2020.pdf
23 вересня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 17:40
Перелік змін.pdf
23 вересня 2020 17:40
ТД нова редакція від 23.09.2020.pdf
15 вересня 2020 18:48
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 825 500,00
UAH з ПДВ
1 825 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" 1 827 441,00
UAH з ПДВ
1 827 441,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 09:25
Електронний підпис
07 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:18
Електронний підпис
30 вересня 2020 18:31
Електронний підпис
30 вересня 2020 18:23
20 Витяг з ЄДР.pdf
30 вересня 2020 18:23
17 Зразок паспорту.pdf
30 вересня 2020 18:23
6 Фінансова звітність.pdf
30 вересня 2020 18:23
2 Довідка про майданчик.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 08:24
Електронний підпис
01 жовтня 2020 08:22
4.8. Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 08:22
4.7.Опис.pdf
01 жовтня 2020 08:22
4.6.Виписка ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 08:22
4.5.Статут.pdf
01 жовтня 2020 08:22
4.1.Наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3027417275
Переможець 1 825 500,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та їх описанням; - довідку із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та їх описанням; - довідку із зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та його описанням; Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» - Довідка із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та їх описанням (від 28.09.2020 р. № 03/0325) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» - Довідка із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та їх описанням (від 29.09.2020 р. № 04/0325) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» - Довідка із зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та його описанням (від 28.09.2020 р. № 05/0325) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності технологія – сукупність виробничих методів і процесів, досвіду у певній галузі виробництва або реалізації товару, а також опис засобів виробництва або реалізації товару та окремих виробничих операцій; Враховуючи положення ч.9, ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності шляхом подання інформації та/або документів: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та їх описанням; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та їх описанням; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та його описанням.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СПЕРЕЛУП ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3027417275
1 825 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 15:19
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 14:42
Договір №6-65.pdf укладений
23 жовтня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) зменшити обсяг закупівлі Стіл комп’ютерний з шухлядами на 4 од., Трибуна для виступів на 1 од., Шафа для паперів на 4 од., Стелаж кутовий на 4 од., Стіл офісний на 4 од., Тумба мобільна на 4 од., Стіл журнальний на 1 од., Шафа для одягу з антресоллю на 4 од. Зменшити обсяг закупівлі Диван тип 2 на 1 од, після зменшення обсяг закупівлі Диван тип 2 складає 2 од. Зменшити обсяг закупівлі Стілець м’який на 21 од, після зменшення обсяг закупівлі Стілець м’який складає 53 од. Зменшити обсяг закупівлі Стілець учнівський полозковий регулюємий по висоті р. 4-6 на 1 од, після зменшення обсяг закупівлі Стілець учнівський полозковий регулюємий по висоті р. 4-6 складає 322 од. 2. На підставі п.5 ч.5. ст. 41 Закону зменшити ціну одиниці Диван тип 2 на 700,00 грн. без ПДВ, після зменшення ціна одиниці Диван тип 2 складає 5300,00 грн. без ПДВ.; зменшити ціну одиниці Стіл для вчителя прямий з приставною тумбою на 1500,00 грн. без ПДВ, після зменшення ціна одиниці Стіл для вчителя прямий з приставною тумбою складає 2500,00 грн. без ПДВ.; зменшити ціну одиниці Шафа для зберігання дидактичного матеріалу на 3600,00 грн. без ПДВ, після зменшення ціна одиниці Шафа для зберігання дидактичного матеріалу складає 2400,00 грн. без ПДВ.; зменшити ціну одиниці Шафа для зберігання дидактичного матеріалу тип 1 на 3600,00 грн. без ПДВ, після зменшення ціна одиниці Шафа для зберігання дидактичного матеріалу тип 1 складає 2400,00 грн. без ПДВ.; зменшити ціну одиниці Шафа для зберігання дидактичного матеріалу тип 2 на 3600,00 грн. без ПДВ, після зменшення ціна одиниці Шафа для зберігання дидактичного матеріалу тип 2 складає 2400,00 грн. без ПДВ.; зменшити ціну одиниці Крісло керівника на 200,00 грн. без ПДВ, після зменшення ціна одиниці Крісло керівника складає 2300,00 грн. без ПДВ. 3. Зменшити суму договору на 115613,00 грн. без ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 1709887,00 грн. (Один мільйон сімсот дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят сім гривень 00 копійок), без ПДВ. 4. Викласти Додаток №1 до договору (Специфікація) в новій редакції. 5. Викласти Додаток №2 до договору (Дислокація) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 709 887,00
UAH