Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт рентген кабінету та кабінету комп’ютерної томографії приймального відділення Вишгородської центральної районної лікарні за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
2 993 874,00 UAH
UA-2020-09-15-010247-a 9f55216926d14d67a6365f24e015422e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Гречана

+380459623661 natender.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01994391
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1
Контактна особа: Христина Гречана
+380459623661
natender.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 15:01
Очікувана вартість: 2 993 874,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 969,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особи, яка є підприємством, установами, організаціями, та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт рентген кабінету та кабінету комп’ютерної томографії приймального відділення Вишгородської центральної районної лікарні за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів виконаних робіт. Замовник зобов’язаний сплатити вартість виконаних робіт протягом 90 днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 18:15
Додаток 5.doc
15 вересня 2020 18:15
Додаток 1.docx
15 вересня 2020 18:15
Додаток 2.docx
15 вересня 2020 18:15
Додаток 3.docx
15 вересня 2020 18:15
ТД рентген кабінет .docx
15 вересня 2020 18:14
Додаток 4.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-010247-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43081046
Дата подання: 06 жовтня 2020 12:12
Визначення переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника від 05.10.2020 №134 щодо визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт рентген кабінету та кабінету комп’ютерної томографії приймального відділення Вишгородської центральної районної лікарні за адресою: м. Вишгород, вул. Кургузова, 1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» учасника ТОВ «ГРІН МАЄТОК», оскільки пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» не надано в складі тендерної пропозиції гарантійне підтвердження того, що до нього не застосовувались оперативно – господарські санкції за результатами виконання аналогічних договорів, чим недотримано вимоги п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації.
Крім того, Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» не надано в складі тендерної пропозиції інформаційне повідомлення про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою, чим недотримано вимоги п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації.
Також, Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» не підтверджено жодним чином про дотримання норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року (введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017); Рішення РНБО України від 02 травня 2018 року (введене в дію Указом Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018); Рішення РНБО України від 19 березня 2019 року (введене в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції від 20.12.2018 року згідно Постанови КМУ №1089 від 18.12.2018р. Згідно пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації «…У випадку недотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, пропозиція такого учасника відхиляється…».

Окрім іншого, згідно ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» в складі тендерної пропозиції надано інформацію про підтвердження відсутності підстав згідно п.6, 12, 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «довідка ст. 17.pdf»). Інформації про підтвердження відсутності підстав для відхилення, передбачених ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником ТОВ «ГРІН МАЄТОК» в складі тендерної пропозиції не надано.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГРІН МАЄТОК» не відповідає вимогам тендерної документації та у відповідності до вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена.

З огляду на зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ГРІН МАЄТОК».
У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо направити скаргу до Антимонопольного комітету України як до органу оскарження.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500,00 до 51 000,00 грн.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2020 18:57
Доброго дня! Тендерна документація не містить вимог до формату надання інформації підтвердження про не застосування оперативно-господарських санкцій (лист чи довідка чи інше). Тим паче це вимога до переможця закупівлі, а не до предмету закупівлі. Одже, у розумінні тендерної документації ця інформація відноситься до ч. 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», але згідно з ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Оскільки тендерна документація не може суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі», то ці документи та довідки за ч. 2 ст. 17 надаються виключно переможцем закупівлі. Тендерна документація лише визначає, які документи повинні бути подані згідно законодавства. Тендерна документація відносить вимогу надання цих документів до переможця закупівлі. Більш того, КНП «Вишгородська центральна районна лікарня» Вишгородської районної ради, не має негативного досвіду договірної співпраці за раніше укладеним договором з переможцем закупівлі, тобто це відкрита інформація для Замовника, яка не потребує додаткових гарантій, але переможець закупівлі згідно законодавства повинен її надати.
Відсутність інформативної довідки про погодження із відхиленням пропозиції учасника у разі визначення його ціни аномально низькою, є формальною помилкою, оскільки ця інформація не впливає на зміст пропозиції Учасника. Більш того, п. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає можливість виправити це, надавши обґрунтування аномально низької ціни. Таким чином наявність або відсутність цієї довідки жодним чином не впливає на зміст пропозиції Учасника.
Згідно ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Наразі у відкритому доступі відсутній для отримання інформації реєстр щодо судимостей за злочини, учинені з корисливих мотивів, та реєстр осіб, яких було притягнуто за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці або торгівлею людьми. Реєстр осіб до яких застосовані санкції згідно ЗУ «Про санкції» є відкритим.
У новій редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» немає, вже на відміну від старої редакції, формулювання «не відповідає вимогам тендерної документації». Нова норма закону містить формулювання – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, одже, передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції лише у випадку невідповідностей, що пов’язані саме із вимогами до предмета закупівлі. Таким чином пропозиція ТОВ «ГРІН МАЄТОК» повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН МАЄТОК" 2 394 750,26
UAH з ПДВ
2 364 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 2 507 015,24
UAH з ПДВ
2 365 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК КОНСАЛТІНГ" 2 986 634,40
UAH з ПДВ
2 986 634,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАНТЕР ПЛЮС" 2 993 874,00
UAH з ПДВ
2 993 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:36
Dovidka_20289476580290588521.pdf.p7s
15 жовтня 2020 13:36
Dovidka_20289476580290588521.pdf
08 жовтня 2020 21:44
пояснювальна.pdf
07 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
07 жовтня 2020 11:52
підсумкова.pdf
07 жовтня 2020 11:52
договірна ціна.pdf
07 жовтня 2020 11:52
142.bdcu
07 жовтня 2020 11:52
142_ДЦ_ЛС2_2-3-2.rtf
07 жовтня 2020 11:52
142_ДЦ_ЛС2_2-2-2.rtf
07 жовтня 2020 11:52
142_ДЦ_ЛС1_2-3-1.rtf
07 жовтня 2020 11:52
142_ДЦ_ЛС1_2-2-4.rtf
07 жовтня 2020 11:52
142_ДЦ_ЛС1_2-2-3.rtf
07 жовтня 2020 11:52
142_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
07 жовтня 2020 11:52
142_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
07 жовтня 2020 11:52
142_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
07 жовтня 2020 00:10
ст. 17.pdf
01 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:55
тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 10:55
Статут Грін Маєток.pdf
01 жовтня 2020 10:55
про захист довкілля.pdf
01 жовтня 2020 10:55
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
01 жовтня 2020 10:55
оренда складу 20-21рр.pdf
01 жовтня 2020 10:55
оренда складу 19-20рр.pdf
01 жовтня 2020 10:55
опис.pdf
01 жовтня 2020 10:55
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 10:55
квитанція.pdf
01 жовтня 2020 10:55
кб3 11092018.pdf
01 жовтня 2020 10:55
дозвіл мтб держпраці.pdf
01 жовтня 2020 10:55
договор 11092018.pdf
01 жовтня 2020 10:55
Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2020 10:55
довідка ст. 17.pdf
01 жовтня 2020 10:55
довідка про персонал.pdf
01 жовтня 2020 10:55
довідка мтб.pdf
01 жовтня 2020 10:55
довід.pdf
01 жовтня 2020 10:55
відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 10:55
витяг пдв грин.pdf
01 жовтня 2020 10:55
баланс форма 1 и 2.pdf
01 жовтня 2020 10:55
142.bdcu
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ЛС2_2-3-2.rtf
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ЛС2_2-2-2.rtf
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ЛС1_2-3-1.rtf
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ЛС1_2-2-4.rtf
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ЛС1_2-2-3.rtf
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
01 жовтня 2020 10:55
142_ДЦ_ИВР.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:45
Фінансова звітність.rar
01 жовтня 2020 16:45
Установчі документи.rar
01 жовтня 2020 16:45
Сертификат инженера.rar
01 жовтня 2020 16:45
Працівники Дипломи.rar
01 жовтня 2020 16:45
Обладнання.7z
01 жовтня 2020 16:45
Довідка фін звітність.pdf
01 жовтня 2020 16:45
Довідка про ЕЦП.pdf
01 жовтня 2020 16:45
Dovidka_МВС 25.09.pdf
01 жовтня 2020 16:45
Виш154.bdcu
01 жовтня 2020 16:45
r_154_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
01 жовтня 2020 16:45
154.imd
01 жовтня 2020 16:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:14
Кошторис.rar
01 жовтня 2020 15:11
ДоговірОренди_ТЗ.pdf
01 жовтня 2020 15:11
ТехПаспорт_RenaultTrafic.pdf
01 жовтня 2020 15:11
Довідка_Працівники.pdf
01 жовтня 2020 15:11
Баланс_Ф2_Квитанція 2.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Виписка_ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Витяг_ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 15:10
ВідкриттяРахунку_ДКСУ.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Відомість_ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Довідка_ПравоПідпису.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Довідка_Ч2_ст.17.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Опис_ДержРеєстрації.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Наказ_Директора.pdf
01 жовтня 2020 15:10
ПаспортКод_Директора.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Протокол_Директора.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Статут.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Довідка_Субпідрядники.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Ліцензія нова.pdf
01 жовтня 2020 15:10
ВЕК.pdf
01 жовтня 2020 15:10
Дозвіл.pdf
01 жовтня 2020 15:10
ТехЗавдання_Дод 4.pdf
01 жовтня 2020 15:10
ПроєктДоговору_Дод5.pdf
01 жовтня 2020 15:10
ЦіноваПропозиція_Дод3.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 11:27
Статут Кантер.pdf
01 жовтня 2020 11:27
опис з кодом доступу.pdf
01 жовтня 2020 11:27
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 жовтня 2020 11:27
витяг платника пдв.pdf
01 жовтня 2020 11:27
виписка з єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІН МАЄТОК"

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "КАНТЕР ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРІН МАЄТОК"
#40579122
Переможець 2 364 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН МАЄТОК"
#40579122
2 364 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 15:20
Договірна ціна.pdf укладений
21 жовтня 2020 15:19
Дог.ТОВ Грін Маєток, рем.рент.та томограф.кабінетів,2364000,00.pdf укладений
21 жовтня 2020 15:19
Календарний графік.pdf укладений
21 жовтня 2020 15:19
Протокол пгодження дог.ціни.pdf укладений
21 жовтня 2020 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 364 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 394 000,00 UAH)