Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Матраци
Очікувана вартість
198 900,00 UAH
UA-2020-09-15-010239-a ff25ec9a7aeb450cb453a27119613a59
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Удодік

+380970537905 kzrocpzn@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний центр психічного здоров'я населення" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22563423
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дубенська, 64
Контактна особа: Юрій Удодік
+380970537905
kzrocpzn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 17:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 17:49
Початок аукціону: 30 вересня 2020 12:29
Очікувана вартість: 198 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Категорія замовника.
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громад. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Категорія. Орган місцевого самоврядування. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається.Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Додаток № 4. Цінова пропозиція. Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штуки
Матраци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Дубенська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2020  —  05 листопада 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Кошти НСЗУ. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 вересня 2020 18:14
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2020 18:13
Матраци_Додаток_1.doc
15 вересня 2020 18:13
Матраци_Додаток_3.docx
15 вересня 2020 18:13
Матраци_Додаток_4.doc
15 вересня 2020 18:13
Матраци_Додаток_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2020 14:05
Дата відповіді: 17 вересня 2020 21:59
Доброго дня!Підкажіть,які документи має надати ФОП для участі у закупівлі,зокрема для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції?
Відповідь: Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього, оприлюдненими в електронній системі закупівель, визначені документи, що надаються учасниками спрощеної закупівлі.
Документи, які вимагаються замовником, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї пропозиції, про що такі учасники повинні повідомити у формі довідки з обґрунтуванням причини неподання таких документів.
Щодо документів, що підтверджують повноваження до підпису документів фізичними особами-підприємцями, то фізичні особи-підприємці свою підприємницьку діяльність здійснють без статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), а – згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вільхова Анна Вікторівна 150 020,00
UAH з ПДВ
134 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" 161 531,70
UAH з ПДВ
134 394,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЛАДУН МАКСИМ МИХАЙЛОВИЧ" 193 700,00
UAH з ПДВ
137 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТАЛІКО" 153 010,00
UAH з ПДВ
148 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 09:49
sign.p7s
29 вересня 2020 09:47
6-Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2020 09:47
5-Гарантійні листи.pdf
29 вересня 2020 09:47
4-СанГИГ висновок.pdf
29 вересня 2020 09:47
4-МТВ.pdf
29 вересня 2020 09:47
4-Гар.лист від виробника.PDF
29 вересня 2020 09:47
3-Дог.НП Вільхова.pdf
29 вересня 2020 09:47
3-Довідка МТБ.pdf
29 вересня 2020 09:47
2-Згода з договором.pdf
29 вересня 2020 09:47
1-Згода перс.дані.pdf
29 вересня 2020 09:47
1-Установчі Вільхова А.В.rar

Публічні документи

28 вересня 2020 19:33
sign.p7s
26 вересня 2020 09:19
Цінова пропозиція.PDF
26 вересня 2020 09:19
Транспорт.pdf
26 вересня 2020 09:19
СЭС_ЕММ ч2.pdf
26 вересня 2020 09:19
СЭС ЕММ_нов.PDF
26 вересня 2020 09:19
лист-відгук.pdf
26 вересня 2020 09:19
Накладна матраци.PDF
26 вересня 2020 09:19
Договір матраци.pdf
26 вересня 2020 09:19
Довідка транспорт.PDF
26 вересня 2020 09:19
Гарантія умови договору.PDF
26 вересня 2020 09:19
Лист персональні дані.PDF
26 вересня 2020 09:19
довідка свідоцтво ПДВ.pdf
26 вересня 2020 09:19
НаказПротокол.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 19:36
sign.p7s
28 вересня 2020 19:33
garant.jpeg
28 вересня 2020 19:33
20200928_143456.jpg
28 вересня 2020 19:33
20200928_143438.jpg
28 вересня 2020 19:33
довідки.pdf
27 вересня 2020 18:33
sign.p7s
27 вересня 2020 18:29
Установчі.pdf
27 вересня 2020 18:29
Довідки.pdf
27 вересня 2020 18:29
sertyfikat_ses_p2.png
27 вересня 2020 18:29
sertyfikat_ses_p1.png

Публічні документи

28 вересня 2020 15:40
sign.p7s
28 вересня 2020 15:38
Трансп.засіб.pdf
28 вересня 2020 15:38
рахунок 2020.pdf
28 вересня 2020 15:38
поясн.серт.pdf
28 вересня 2020 15:38
НОВЫЙ СЭС_ЕММ.pdf
28 вересня 2020 15:38
накладна матрац №2.pdf
28 вересня 2020 15:38
лицензия.pdf
28 вересня 2020 15:38
лист отзыв.pdf
28 вересня 2020 15:38
информация про учасн..pdf
28 вересня 2020 15:38
договор матрац№2.pdf
28 вересня 2020 15:38
Довідка,уповнов.особа.pdf
28 вересня 2020 15:38
довідка едрпу.pdf
28 вересня 2020 15:38
гарантійний лист.pdf
28 вересня 2020 15:38
Витяг Италико 28,07,20.pdf
28 вересня 2020 15:38
Виконання умов договору.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вільхова Анна Вікторівна
#3091309920
Очікує рішення 134 299,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 13:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 жовтня 2020 22:51
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: При формуванні Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація) не було в повному обсязі визначено технічні параметри матраців. Відповідно наявна необхідність відмінити спрощену закупівлю.
Документи:
05 жовтня 2020 22:51
Електронний цифровий підпис
05 жовтня 2020 22:49
Протокол матраци.pdf

Актуальні тендери

До пошуку