Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі з твердим покриттям у м. Ізмаїлі Одеської області
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-09-15-009796-a cd9ddd16d228481ea77679dd376cb84c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Куликова

+380484175221 tender.ugha31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363772
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31
Контактна особа: Світлана Куликова
+380484175221
tender.ugha31@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 15:25
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


ДБН А.2.2-3:2014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі з твердим покриттям у м. Ізмаїлі Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, вулично-дорожня мережа міста Ізмаїла Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2020 році, за рахунок коштів місцевого бюджету, в термін протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України. Всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "Інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Переклад повинен бути завірений нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної). В банківській гарантії обов’язково мають значитись:предмет закупівлі з зазначеним кодом класифікатора; номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000024 ● 5071502ea3b74915a7aa3f589ffb0d28
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2020 Одеса № 320

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 18.09.2020, службова записка
завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2020 № 320
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
14. UA-2020-09-15-009796-a 15.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зміни до тендерної документації внесено. Перелік змін додається на 3 (трьох) аркушах.

2020-09-22 15:44:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу №710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу №710) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-09-23 08:27:46

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 3 945 000,00
UAH з ПДВ
3 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 3 962 516,90
UAH з ПДВ
3 962 516,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
08 жовтня 2020 14:36
Документи переможця.pdf
30 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:09
Техніка.pdf
30 вересня 2020 14:09
Аналогічний договір.pdf
30 вересня 2020 14:09
Персонал.pdf
30 вересня 2020 14:09
Повноваження.pdf
30 вересня 2020 14:09
Інші документи.pdf
30 вересня 2020 14:09
Пропозиція.pdf
30 вересня 2020 14:09
Гарантія свидоцтво НБУ.pdf
30 вересня 2020 14:09
Гарантія 016-001-34719-2020.zip
30 вересня 2020 14:09
Гарантія Заявка 02-19-93.pdf
30 вересня 2020 14:09
Гарантія ліцензія.zip
30 вересня 2020 14:09
Гарантія Виписка 02-19-93.pdf.p7s
30 вересня 2020 14:09
Гарантія Виписка 02-19-93.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 14:27
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:36
fwd25_09_.zip
29 вересня 2020 14:36
fwd25_09_ (1).zip
28 вересня 2020 10:27
Технічна специфікація.PDF
28 вересня 2020 10:27
Тендерна пропозиція.PDF
28 вересня 2020 10:27
Скан витягу ПДВ.pdf
28 вересня 2020 10:27
Рішення Оттема.PDF
28 вересня 2020 10:27
Проект договору.PDF
28 вересня 2020 10:27
Новий статут РДС.pdf
28 вересня 2020 10:27
Локальний кошторис.PDF
28 вересня 2020 10:27
Лист від ТФ БК Ескадор.PDF
28 вересня 2020 10:27
Лист від БК Ескадор.PDF
28 вересня 2020 10:27
КБ 80П.PDF
28 вересня 2020 10:27
Інформація по ст.17.PDF
28 вересня 2020 10:27
Дог. №80П.PDF
28 вересня 2020 10:27
Довідка про працівників.PDF
28 вересня 2020 10:27
Гарантійний лист.PDF
28 вересня 2020 10:27
Відгук від САД Одеса.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 3 945 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
3 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2022 11:26
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 09:45
ДУ № 1 до дог № 1148.pdf зміни до договору
19 січня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 10:19
дог № 1148.pdf укладений
15 жовтня 2020 10:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 листопада 2022 17:16
2 843 274,96 UAH UA098201720344210211000020910
УЖКГ ІМР Ізмаїльського району
UA403282090000026000311054801
ТОВ "Евродор"
Оплачений
23 листопада 2022 17:16
1 101 725,04 UAH UA098201720344210211000020910
УЖКГ ІМР Ізмаїльського району
UA403282090000026000311054801
ТОВ "Евродор"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та розрахункового рахунку Замовника
Номер договору про закупівлю: 1148
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 945 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 657 500,00 UAH)