Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зеленої зони біля перехрестя вул. Шевченка та вул. Рокоссовського в м. Чернігів (з виготовленням проектної документації) (Коригування 3)
Очікувана вартість
2 049 620,40 UAH
UA-2020-09-15-009543-a d37d32518b5941d482dd47cb188d36f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:15
Очікувана вартість: 2 049 620,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 248,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10248.1 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція зеленої зони біля перехрестя вул. Шевченка та вул. Рокоссовського в м. Чернігів (з виготовленням проектної документації) (Коригування 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, зелена зона біля перехрестя вул. Шевченка та вул. Рокоссовського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:51
Додаток № 2.rtf
15 вересня 2020 16:51
Додаток № 5.docx
15 вересня 2020 16:51
Додаток № 7.docx
15 вересня 2020 16:51
Додаток № 1.docx
15 вересня 2020 16:51
Додаток № 3.doc
15 вересня 2020 16:51
ТД.doc
15 вересня 2020 16:51
Додаток № 6.docx
15 вересня 2020 16:51
Додаток № 4.doc
15 вересня 2020 16:51
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТУПИК СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА 1 548 869,32
UAH з ПДВ
1 548 869,32
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Соліден" 2 035 627,20
UAH з ПДВ
2 035 627,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:19
Податкова.pdf
09 жовтня 2020 17:58
dovidka.pdf
07 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:19
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:45
05. Повноваження.pdf
29 вересня 2020 18:45
04. Технічна частина.pdf
29 вересня 2020 18:44
10. Проект договору.pdf
29 вересня 2020 18:44
12. Про якість матеріалів.pdf
29 вересня 2020 18:44
06. Інші документи.pdf
29 вересня 2020 18:44
07. Забезпечення.zip
29 вересня 2020 18:44
01. Перелік.pdf
29 вересня 2020 18:44
09. Захист довкілля.pdf

Конфіденційні документи

29 вересня 2020 14:16
Пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТУПИК СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Соліден"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ТУПИК СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА
#3232126527
Переможець 1 548 869,32
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 15:17

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт для надання послуг згідно предмету закупівлі за формою, що встановлена Таблицею № 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (інформація міститься у файлі «02. Відповідність кваліфікаційним вимогам.pdf») з інформацією про досвід роботи на посаді, що містить невідповідність щодо даних зазначених у витягу з трудової книжки та у наказі про прийняття на роботу. 1.2. Учасник надав для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю копію паспорта фізичної особи-підприємця, яка містить не всі сторінки документа (файл «05. Повноваження.pdf»), що не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації), зокрема, вимозі про надання копії паспорта, що не містить виключень щодо переліку необхідних сторінок, отже, Учасник мав надати копію всього документа, а не окремі його сторінки. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт для надання послуг та документально підтверджує наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт шляхом надання витягів з трудових книжок або наказів про призначення, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ». 2.2. Учасник на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 4 до Тендерної документації надає копію паспорта. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення досвіду роботи на посаді, шляхом повторного надання Витягів із трудових книжок трудового персоналу ФОП ТУПИК СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА із зазначенням вірної інформації щодо дати документу, на підставі якого внесено запис до трудової книжки, у відповідності до даних, які зазначено у наказі про прийняття на роботу. 3.2. Учасник повинен надати копію паспорта, що в повному обсягу відповідає оригіналу, тобто містить всі сторінки документа без виключень.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТУПИК СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА
#3232126527
1 548 869,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:30
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 14:54
Додаткова угода № 4 до договору № 7363-39.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:54
Додаткова угода № 3 до договору № 7363-55.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 14:43
Додаткова угода № 4 до договору № 7363-39.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 11:12
Додаткова угода № 3 до договору № 7363-39.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 15:03
Додаткова угода № 2 до договору № 7363-39.pdf зміни до договору
28 січня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 09:42
Додаткова угода № 1 додоговору № 7363-39.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 09:41
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 16:13
Додаткова угода № 1 додоговору № 7363-39.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 12:49
7363-39.pdf укладений
21 жовтня 2020 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 1
Номер договору про закупівлю: 7363-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка щодо визначення строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 7363-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 7363-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 3
Номер договору про закупівлю: 7363-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди №4
Номер договору про закупівлю: 7363-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилково завантажена додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 7363-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 505 100,55
UAH