Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування»
Очікувана вартість
10 646 743,00 UAH
UA-2020-09-15-009254-a 8fff2cdedeb14e39b9aec518518bf85a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 11:39
Очікувана вартість: 10 646 743,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 233,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів або витягів з таких документів, якщо в таких документах інформація надана частково українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Термомодернізація будівлі та реконструкція системи теплопостачання головного корпусу Гадяцького геріатричного будинку-інтернату за адресою вул. Тельмана, 8, в м. Гадяч, Полтавської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 16:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:34
Гадяч термомодернізація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Агроімпульc 2016" 10 293 000,00
UAH з ПДВ
10 293 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛІТ - БУД" 10 369 950,00
UAH з ПДВ
10 369 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА МІСТПРОЕКТБУД" 10 593 508,80
UAH з ПДВ
10 593 508,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "НІК" 10 646 000,00
UAH з ПДВ
10 646 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 21:30
Електронний підпис
01 жовтня 2020 21:28
Підписаний_Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 21:28
Підписаний_G0920-3864-GL_tender.pdf
01 жовтня 2020 21:28
65. Гарантійний лист5.pdf
01 жовтня 2020 21:28
64. Гарантійний лист4.pdf
01 жовтня 2020 21:28
63. Гарантійний лист3.pdf
01 жовтня 2020 21:28
62. Гарантійний лист2.pdf
01 жовтня 2020 21:28
61. Гарантія.pdf
01 жовтня 2020 21:28
60. Гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2020 21:28
56. Лист гарантія2.pdf
01 жовтня 2020 21:28
55. Лист гарантія.pdf
01 жовтня 2020 21:28
54. Лист згода2.pdf
01 жовтня 2020 21:28
53. Лист згода.pdf
01 жовтня 2020 21:28
47. Лист розяснення.pdf
01 жовтня 2020 21:28
46. Наказ 562 суб.pdf
01 жовтня 2020 21:28
42. Витяг_з_EДРПОУ суб.pdf
01 жовтня 2020 21:28
40. Довiдка_ст_17 суб.pdf
01 жовтня 2020 21:28
29. Довідка про техніку.pdf
01 жовтня 2020 21:28
18. Календарний графік.pdf
01 жовтня 2020 21:28
16. Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 21:28
15. Технічне завдання.pdf
01 жовтня 2020 21:28
14. Квартальний 1ДФ.pdf
01 жовтня 2020 21:28
12. Штатний розпис 01092020.pdf
01 жовтня 2020 21:28
11. Кошторис.rar
01 жовтня 2020 21:28
10. Договірна ціна.pdf
01 жовтня 2020 21:28
9. Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 21:28
8. Лист пояснення.pdf
01 жовтня 2020 21:28
7. Декларація МТБ.pdf
01 жовтня 2020 21:28
6. Дозвола ПП ЕЛІТ - БУД.pdf
01 жовтня 2020 21:28
4. Витяг платника ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 21:28
3. Виписка ПП ЕЛІТ - БУД.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 20:17
Електронний підпис
01 жовтня 2020 20:17
ч.3.pdf
01 жовтня 2020 20:17
ч.2.pdf
01 жовтня 2020 20:17
ч.1.pdf
01 жовтня 2020 20:17
календарний графік.PDF

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:25
свидотство (2).jpg
01 жовтня 2020 13:25
паспорт_2.jpg
01 жовтня 2020 13:25
паспорт_1.jpg
01 жовтня 2020 13:25
лиценз_2.jpg
01 жовтня 2020 13:25
лиценз_1.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_013.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_012.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_011.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_010.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_009.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_008.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_007.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_006.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_005.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_004.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_003.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_002.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение_001.jpg
01 жовтня 2020 13:25
Изображение.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Агроімпульc 2016"

ПП "ЕЛІТ - БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА МІСТПРОЕКТБУД"

ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "НІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Агроімпульc 2016"
#40802249
Переможець 10 293 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 15:31

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! Відповідно до Додатку 3 тендерної документації (далі – ТД) Для підтвердження наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (копії наказів про призначення для штатних працівників, для інших відповідний договір/угода). Заповніть належним чином таблицю. Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен на кожну одиницю техніки учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію від власника техніки. На інше обладнання, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або копії інвентарних карток обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право використання. Надайте копії бракуючих документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агроімпульc 2016"
#40802249
10 293 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 19:12
№03-20-100.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 19:11
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 16:26
ДУ№5.pdf зміни до договору
30 червня 2022 16:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:37
ДУ 3.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 14:13
ДУ 3.PDF зміни до договору
27 грудня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 17:16
ДУ 1 інтернат Гадяч.PDF зміни до договору
02 червня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 12:20
100.PDF укладений
23 жовтня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 5.2 Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/100
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/100
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.5.2. Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/100
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №2 та Розділу 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/100
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML