Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГВ-Сервіс 20П - 043_Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів; 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок за ДК021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
57 112,50 UAH
UA-2020-09-15-009207-a 636db6b3d79e4e099f3a98fbdb7bba6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Божинська

+380676248125 oksana.bozhynska@service.ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс""
Код ЄДРПОУ: 40444061
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а
Контактна особа: Оксана Божинська
+380676248125
oksana.bozhynska@service.ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 12:57
Очікувана вартість: 57 112,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Адреса організатора закупівлі (Закупівельника − АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"): реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а;
Адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 послуга
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів типу спліт-система (ДК 021:2015 − 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
4 послуга
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів віконного типу (ДК 021:2015 − 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
47 послуга
Послуги з поточного ремонту кондиціонерів типу спліт-система (ДК 021:2015 − 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
4 послуга
Послуги з поточного ремонту кондиціонерів віконного типу (ДК 021:2015 − 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється протягом 15-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі фактично наданих послуг та отримання рахунку від Виконавця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТСК СПЛІТ" 57 000,00
UAH з ПДВ
34 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІП-КОМФОРТ" 48 029,84
UAH з ПДВ
44 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:28
установчі.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Статут.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Опитувальник.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Гарантійний лист №4.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Гарантійний лист №3.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Гарантійний лист №2.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Гарантійний лист №1.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Відомості МТР.pdf
01 жовтня 2020 16:28
Відомості КР.pdf
01 жовтня 2020 16:28
свідоцтво.png

Публічні документи

19 листопада 2020 16:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:03
Dovidka_20314427540930521510.pdf
19 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
19 листопада 2020 10:43
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2020 10:43
Кошторис.pdf
19 листопада 2020 10:43
Договір.pdf
19 листопада 2020 10:43
Довідка.pdf
19 листопада 2020 10:43
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2020 10:43
Автовишка.pdf
04 листопада 2020 08:26
Електронний підпис
04 листопада 2020 08:25
Лист згода.pdf
04 листопада 2020 08:05
Електронний підпис
04 листопада 2020 08:03
автовишка.docx
04 листопада 2020 08:03
Електробезпека.pdf
04 листопада 2020 08:02
Автовишка.pdf
03 листопада 2020 23:43
МТБ.jpg
03 листопада 2020 19:45
Охорона працi.pdf
03 листопада 2020 19:45
Договiр аренда майстерня.pdf
03 листопада 2020 19:45
Аналогiчнi договори.jpg
03 листопада 2020 19:45
Вiдомiсть МТР.pdf
01 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:14
Допуск на висоті 2.pdf
01 жовтня 2020 16:14
СТАТИСТИКА.pdf
01 жовтня 2020 16:14
СТАТИСТИКА (1).pdf
01 жовтня 2020 16:14
Сертифікат Івахник.jpg
01 жовтня 2020 16:14
Свідоцтво Шведченко А..jpg
01 жовтня 2020 16:14
Наказ Шмадченко В..jpg
01 жовтня 2020 16:14
Наказ Шведченко А..jpg
01 жовтня 2020 16:14
Наказ Стецик В..jpg
01 жовтня 2020 16:14
Наказ Івахник В..jpg
01 жовтня 2020 16:14
Наказ Дядюра Р..pdf
01 жовтня 2020 16:14
Наказ Дайнека І..jpg
01 жовтня 2020 16:14
Ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 16:14
Допуск на висоті.pdf
01 жовтня 2020 16:14
Додаток 6.Опитувальник.pdf
01 жовтня 2020 16:14
Договір ОБЛЕНЕРГО.pdf
01 жовтня 2020 16:14
Договір Ді-Стар.pdf
01 жовтня 2020 16:14
Диплом Шмадченко В.В..pdf
01 жовтня 2020 16:14
Диплом Дядюра.pdf
01 жовтня 2020 16:14
Гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2020 16:14
Відук Ді-Стар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТСК СПЛІТ"

ПП "ВІП-КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТСК СПЛІТ"
#42749863
Відхилено 34 860,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 14:41
ПП "ВІП-КОМФОРТ"
#33457957
Переможець 44 999,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 17:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 09:05

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ "ТСК СПЛІТ", код ЄДРПОУ: 42749863, у відкритих торгах УГВ-Сервіс 20П - 043_ код ДК 021:2015 - 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок - Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-15-009207-a (для розміщення в системі) Відповідно до ч. 16 статті 29 Закону Про публічні закупівлі: 1. перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації (далі – ТД), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Учасником надано довідку у визначеній тендерною документацією формі, однак МТБ не відповідає переліку, що вказаний у тендерній документації в частині наявності в Учасника автовишки (для здійснення безпечного підйому персоналу Виконавця на висоту), надання якого вимагалося в п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі – МТБ), ч. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності автовишки, Учасником не надано скановані копії документів, які підтверджують право користування відповідним майном/технікою/ залученими потужностями, що зазначена у тендерній документації, надання якої вимагалося в п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі – МТБ), ч. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.3. Учасником не надано скан-копії документів, що підтверджують трудові відносини персоналу із учасником, надання яких вимагалося в п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», ч.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.4. Учасником надано не в повному обсязі скан-копії документів, що підтверджують кваліфікацію персоналу, надання яких вимагалося в п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», ч.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», а саме: Учасником надано скан-копію «Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації на 1-го працівника, що здобув професію «Монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації», хоча тендерною документацію вимагалося надання сканованих копій документів, що засвідчують кваліфікацію персоналу не менше як по 2-м особам, окрім того необхідно було надати наступні документи: посвідчення про допуск до виконання робіт на висоті; копію протоколу перевірки знань електротехнічного працівника з присвоєнням групи з електробезпеки не нижче ІІІ до 1000В та/або інший документ, що засвідчує присвоєння групи з електробезпеки не нижче ІІІ до 1000В. 1.5. Учасником не надано довідку у визначеній документацією закупівлі формі про виконання аналогічних договорів, надання яких вимагалося в п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)», ч.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.6. Учасником не надано скан-копії договорів із додатками, що підтверджують виконання аналогічних договорів, надання яких вимагалося в п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)», ч.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.7. Учасником не надано скан-копії відгуків від замовників за відповідним (відповідними) договором (договорами), що зазначені у довідці, надання яких вимагалося в п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)», ч.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.8. Учасником не надано лист в довільній формі із зазначенням інформації про посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та/або договору, вимога п. 2.2. «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору», ч. 2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.9. Учасником надано не в повному обсязі скан-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та/або договору, відповідно до вимог документації закупівлі, вимога п. 2.2. «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору», ч. 2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», а саме: Учасником надано скан-копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та скан-копію протоколу установчих зборів засновників ТОВ «ТСК СПЛІТ» без сторінки щодо обрання директора Товариства. 1.10. Учасником надано заповнений неналежним чином опитувальник контрагента – юридичної особи згідно додатку № 6 до тендерної документації, а саме не заповнена графа де потрібно вказати реєстраційний номер та адресу місцезнаходження контрагента (юридична та фактична адреси), вимога п.2.2. «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору», ч. 2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам». 2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати довідку у визначеній тендерною документацією формі з інформацією про обладнання та МТБ, що відповідає переліку, вказаному у тендерній документації в частині наявності в Учасника автовишки (для здійснення безпечного підйому персоналу Виконавця на висоту) - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.2. надати скановані копії документів, які підтверджують право користування відповідним майном/технікою/ залученими потужностями, на підтвердження інформації стосовно наявності автовишки, що зазначена у тендерній документації - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.3. надати скан-копії документів, що підтверджують трудові відносини персоналу із учасником - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.4. надати в повному обсязі скан-копії документів, що підтверджують кваліфікацію персоналу по 2-м особам (диплом про освіту, сертифікати, свідоцтва, протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо), відомості про яких зазначено у Таблиці № 2 «Відомості про кадрові ресурси» п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ч.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», а також: посвідчення про допуск до виконання робіт на висоті; копію протоколу перевірки знань електротехнічного працівника з присвоєнням групи з електробезпеки не нижче ІІІ до 1000В та/або інший документ, що засвідчує присвоєння групи з електробезпеки не нижче ІІІ до 1000В - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.5. надати довідку у визначеній тендерною документацією формі про виконання аналогічних договорів - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.6. надати скан-копії договорів із додатками, що підтверджують виконання аналогічних договорів - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.7. надати скан-копії відгуків від замовників за відповідним (відповідними) договором (договорами) - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.8. надати лист в довільній формі із зазначенням інформації про посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та/або договору - інформація та/або документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 2.9. надати в повному обсязі скан-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та/або договору, а саме: скан-копію протоколу установчих зборів засновників ТОВ «ТСК СПЛІТ» з інформацією щодо обрання директора Товариства та/або наказ про призначення, та/або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. - інформація та/або документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 2.10. надати заповнений належним чином опитувальник контрагента – юридичної особи згідно додатку № 6 до тендерної документації, а саме заповнити графи де потрібно вказати реєстраційний номер та адресу місцезнаходження контрагента (юридична та фактична адреси). - інформація та/або документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ПП "ВІП-КОМФОРТ", код ЄДРПОУ: 33457957, у відкритих торгах УГВ-Сервіс 20П - 043_ код ДК 021:2015 - 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок - Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-15-009207-a (для розміщення в системі) Відповідно до ч. 16 статті 29 Закону Про публічні закупівлі: 1. перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації (далі – ТД), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Учасником не надано довідку у визначеній тендерною документацією формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» з інформацією про обладнання та МТБ, що відповідає переліку, вказаному у тендерній документації, надання якої вимагалося в п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі – МТБ)», ч. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності автовишки, Учасником не надано скановані копії документів, які підтверджують право користування відповідним майном/технікою/ залученими потужностями, що зазначена у тендерній документації, надання яких вимагалося в п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі – МТБ)», ч. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.3. Учасником не надано довідку у визначеній тендерною документацією формі Таблиці №2 «Відомості про кадрові ресурси» з інформацією про наявність персоналу відповідно до переліку, що вказаний у тендерній документації (необхідного рівня кваліфікації не менше 2-х осіб), надання якої вимагалося в п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», ч. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.4. Учасником надано не в повному обсязі скан-копії документів, що підтверджують кваліфікацію персоналу, надання яких вимагалося в п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», ч.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», а саме: Учасником надано скан-копії свідоцтв, дипломів, сертифікатів працівників виконавця та посвідчення про допуск до роботи на висоті одного з працівників, хоча тендерною документацію вимагалося надання сканованих копій документів, що засвідчують кваліфікацію персоналу не менше як по 2-м особам, окрім того необхідно було надати наступні документи: копію протоколу перевірки знань електротехнічного працівника з присвоєнням групи з електробезпеки не нижче ІІІ до 1000В та/або інший документ, що засвідчує присвоєння групи з електробезпеки не нижче ІІІ до 1000В. 1.5. Учасником не надано довідку у визначеній тендерною документацією формі Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», надання якої вимагалося в п. 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)», ч.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»; 1.6. Учасником надано не в повному обсязі скан-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та/або договору, відповідно до вимог тендерної документації, вимога п. 2.2. «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору», ч. 2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», а саме: Учасником надано скан-копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та не надано інших документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів пропозиції та/або договору, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що вимагався в тендерній документації. 2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати довідку у визначеній тендерною документацією формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» з інформацією про обладнання та МТБ, що відповідає переліку, вказаному у тендерній документації - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.2. надати скановані копії документів, які підтверджують право користування відповідним майном/технікою/ залученими потужностями, на підтвердження інформації стосовно наявності автовишки, що зазначена у тендерній документації - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.3. надати довідку у визначеній тендерною документацією формі Таблиці №2 «Відомості про кадрові ресурси» з інформацією про наявність персоналу відповідно до переліку, що вказаний у тендерній документації (необхідного рівня кваліфікації для надання послуг не менше 2-х осіб) - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.4. надати в повному обсязі скан-копії документів, що підтверджують кваліфікацію персоналу, а саме посвідчення про допуск до роботи на висоті не менше як по 2-м особам, окрім того надати наступні документи: копію протоколу перевірки знань електротехнічного працівника з присвоєнням групи з електробезпеки не нижче ІІІ до 1000В та/або інший документ, що засвідчує присвоєння групи з електробезпеки не нижче ІІІ до 1000В. - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.5. надати довідку у визначеній тендерною документацією формі Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» щодо виконання аналогічних договорів - інформація та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2.6. надати в повному обсязі скан-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та/або договору, а саме: наказ про призначення та/або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. - інформація та/або документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВІП-КОМФОРТ"
#33457957
44 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:15
Договір УГВС221-18-20_ 27.11.2020 Віп Комфорт (20П-043).pdf укладений
27 листопада 2020 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 998,98
UAH (в тому числі ПДВ 7 499,83 UAH)