Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія (09310000-5 «Електрична енергія»))
Очікувана вартість
166 634,81 UAH
UA-2020-09-15-009055-a 03a59017592c443e9c7b8b4a6a7f93ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Семенівна Івашковська

+380963812438 oplba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ"
Код ЄДРПОУ: 02546281
Місцезнаходження: 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Базарна, буд. 63
Контактна особа: Оксана Семенівна Івашковська
+380963812438
oplba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 12:20
Очікувана вартість: 166 634,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 666,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної процедури закупівлі
через систему електронних закупівель PROZORRO

1. Найменування замовника Державний навчальний заклад «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02546281
4. Місцезнаходження замовника: 65045, Одеська обл., м.Одеса, вул. Базарна,63
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія (09310000-5 Електрична енергія)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія (09310000-5 «Електрична енергія»)) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено)
7. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Івашковська Оксана Семенівна, Уповноважена особа Державного навчального закладу «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури», e-mail: oplba@ukr.net, тел. +380487262563, +380487260771.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 62300 кВт/год.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65045 м.Одеса , вул.. Базарна,63, - 56750 кВт/год,
65098 м. Одеса , вул. Верстатобудівельна ,12 (Новікова , 5) - 5550 кВт/год.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31.12.2020 р.
11. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. (Додаток 1)
12. Вимоги щодо якості товару:
1. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, охорони праці, екології та пожежної безпеки.
2 Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, відповідно до умов Додатку 1
13. Оплата за товар: Оплата Споживачем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та акту про прийняття-передавання товарної продукції Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних актів про прийняття-передавання товарної продукції.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 166634,81 грн ( сто шістдесят шість тисяч шістсот тридцять чотири грн. 81 коп.) з ПДВ.
15. Джерело фінансування закупівлі. Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) + кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни 1666,35 грн. (одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 35 коп.) - 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
17. Період уточнення інформації про закупівлю: «_22__» вересня 2020 року час 0000 год.
18. Кінцевий строк подання пропозицій: «_29__» вересня 2020 року час 0000 год.
19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ.
Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції.
Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається
21. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається
23. Дата та час розкриття тендерних пропозицій. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
24. Дата та час проведення електронного аукціону. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі»
25. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)
26. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Визначено у додатках до оголошення
27. Підготовка цінової пропозиції: Цінова пропозиція Учасника, оформляється на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог та за зразком Замовника, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В ціну тендерної пропозиції повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі. Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки цінової пропозиції.
28. Основні умови договору. Детально визначені у Додатку № 2 Проект договору про спрощену процедуру закупівлі через систему електронних закупівель.
29. Інші умови. У разі, якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, або не в змозі виконати умови закупівлі, які визначені Замовником, пропозиція такого учасника відхиляється.
У разі перемоги Учасник надає копії кваліфікаційних документів, завірені підписом уповноваженої особи Учасника впродовж 1 робочого дня з дня визначення його переможцем.

Додатки до оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель:
Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)».
Додаток 2 «Проект договору».
Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника».
Додаток 4 «Інформаційна довідка».
Додаток 5 «Пропозиція».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62300 кіловат-година
Електрична енергія (09310000-5 Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Споживачем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та акту про прийняття-передавання товарної продукції Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних актів про прийняття-передавання товарної продукції. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 10:14
+Додаток_2_ Проект_договору.doc
15 вересня 2020 16:25
Додаток_2_Проект_договору.doc
18 вересня 2020 10:14
Додаток_1_Технiчна_специфiкацiя_(вимоги)2.doc
18 вересня 2020 10:14
Оголошення_спрощена_закупiвля.doc
16 вересня 2020 12:39
Оголошення_спрощена_закупiвля.doc
15 вересня 2020 16:25
Оголошення_спрощена_закупiвля.doc
18 вересня 2020 10:14
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
16 вересня 2020 12:39
Перелiк_змiн_до_ТД.doc
16 вересня 2020 12:39
Додаток_1_Технiчна_специфiкацiя_(вимоги)2.doc
15 вересня 2020 16:25
Додаток_1_Технiчна_специфiкацiя_(вимоги)2.doc
15 вересня 2020 16:25
Додаток_5_Пропозицiя.doc
15 вересня 2020 16:25
Додаток_4_Iнформацiйна_довiдка.doc
15 вересня 2020 16:25
Додаток_3_Перелiк_документiв,_якi_вимагают_ся_для_пiдтвердження_вiдповiдностi_пропозицii_учасника_вимогам_замовника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тариф на розподіл
Дата подання: 16 вересня 2020 08:38
Дата відповіді: 16 вересня 2020 11:22
Доброго дня. Шановний замовнику, чи включається тариф на послуги з розподілу в ціну товару?
Відповідь: В ціну товару не включається тариф на послуги з розподілу електроенергії.
Ціна
Дата подання: 16 вересня 2020 10:47
Дата відповіді: 16 вересня 2020 11:22
Доброго дня. В Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що ціни тендерної пропозиції повинна бути врахована вартість усіх супутніх витрат (включаючи вартість транспортування (перетікання) електричної енергії, тощо. По-перше, дана вартіть не може бути включена Постальником до ціни товару, тому що послуга надається оператором системи розподілу, а по-друге - це окремий вид закупівлі - перетікання реактивної енергії
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження прийнято до розгляду.Зміни до документації будуть внесені найближчим часом.
Договір
Дата подання: 18 вересня 2020 08:50
Дата відповіді: 18 вересня 2020 10:06
Доброго дня. У Вас є вимога, щою Учасник заповнив всі пусті графі у Договорі. Чи є сенс прописувати Ціну за одиницю товару та вартість Договору, так як під час аукціону інформація - зміниться?
Відповідь: Доброго дня! Ціну за одиницю товару та вартість Договору зазначати не потрібно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-009055-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 17 вересня 2020 08:36
Про усунення незаконних вимог
Шановний Замовник!

У п. 29 «Інші умови» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вами вимагається наступне: «У разі перемоги Учасник надає копії кваліфікаційних документів, завірені підписом уповноваженої особи Учасника впродовж 1 робочого дня з дня визначення його переможцем.»

Дана вимога суперечить положенням чинного законодавства та підлягає виключенню з оголошення про проведення спрощеної закупівлю з огляду на наступне.

По-перше, відповідно до ч. 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

По-друге, в Учасника немає технічної можливості завантажувати документи в електронному вигляді в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник також не має права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Слід зазначити, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.

На підставі вищезазначеного, просимо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства, виключивши з нього незаконні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2020 11:24
Зміни будуть внесені найближчим часом
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 166 634,81
UAH з ПДВ
158 515,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 165 718,00
UAH з ПДВ
160 936,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 165 406,50
UAH з ПДВ
165 406,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 08:36
Електронний підпис
22 вересня 2020 08:34
Додаток 5.pdf
22 вересня 2020 08:34
Додаток 4.pdf
22 вересня 2020 08:34
Додаток 4.1.та 4.2.pdf
22 вересня 2020 08:34
Довідка ДОВКІЛЛЯ.pdf
22 вересня 2020 08:34
Довідка банків 08.09.2020.7z
22 вересня 2020 08:34
Додаток 3.3..pdf
22 вересня 2020 08:34
2. Копія Витягу ПДВ.pdf
22 вересня 2020 08:34
1. Витяг ПДВ.pdf
22 вересня 2020 08:34
Додаток 3.2.pdf
22 вересня 2020 08:34
Додаток 3.1.pdf
22 вересня 2020 08:34
Додаток 2.pdf
22 вересня 2020 08:34
34. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 вересня 2020 08:34
Додаток 1.pdf
22 вересня 2020 08:33
Довідка рахунки.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 14:09
Електронний підпис
30 вересня 2020 14:05
ст 17 зведена довідка.pdf
30 вересня 2020 14:05
відомості про учасника.pdf
30 вересня 2020 14:05
Фінансовий звіт 2019 р..pdf
30 вересня 2020 14:05
гарантійний лист 90 днів.pdf
30 вересня 2020 14:04
Статут Товариства.pdf
30 вересня 2020 14:04
ОПИС до Статуту.pdf
30 вересня 2020 14:04
Витяг з з ПДВ.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 09:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")
#42114410
Переможець 158 515,87
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")
#42114410
158 515,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:15
Звіт_про_виконання_договору_про_закупівлю_.pdf укладений
29 січня 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 12:55
дод. угода №1 від 27.01.2021 року.pdf зміни до договору
27 січня 2021 12:50
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:17
ООЕК дог 001 (1).pdf укладений
19 жовтня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 1 від 27.01.2021 року до Договору № 02-1236-УП від 19.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 02-1236-УП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 428,79
UAH (в тому числі ПДВ 15 904,80 UAH)