Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 4543 (45430000-0) покривання підлоги та стін (капітальний ремонт (з монтажем арматурних сіток та покриванням бетоном) підлоги та оглядових канав головного корпуса тролейбусного парку № 2 (ділянка ТО-1) розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Складська, 13)
Очікувана вартість
1 254 116,00 UAH
UA-2020-09-15-008930-a 143bfdd47ad64e5187d061a77ce4306d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Олеся Вікторівна

+380500100515 czdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: https://zet.zp.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Контактна особа: Симоненко Олеся Вікторівна
+380500100515
czdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 16:24
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:12
Очікувана вартість: 1 254 116,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код за ДК 021:2015 – 4543 (45430000-0) покривання підлоги та стін (капітальний ремонт (з монтажем арматурних сіток та покриванням бетоном) підлоги та оглядових канав головного корпуса тролейбусного парку № 2 (ділянка ТО-1) розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Складська, 13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69050, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Складська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 16:11
перелік змін 2
01 жовтня 2020 16:11
проєкт договору зі змінами.docx
01 жовтня 2020 16:11
дефектний акт зі змінами.docx
01 жовтня 2020 16:10
тех хар-ки зі змінами.docx
01 жовтня 2020 16:10
Тендерна документація зі змінами2.doc
01 жовтня 2020 14:07
перелік змін.docx
01 жовтня 2020 14:07
оголошення зі змінами.doc
01 жовтня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 16:11
перелік змін 2
01 жовтня 2020 16:11
проєкт договору зі змінами.docx
15 вересня 2020 16:22
проєкт договору.docx
01 жовтня 2020 16:11
дефектний акт зі змінами.docx
15 вересня 2020 16:22
дефектний акт.docx
01 жовтня 2020 16:10
тех хар-ки зі змінами.docx
15 вересня 2020 16:22
тех хар-ки.docx
01 жовтня 2020 16:10
Тендерна документація зі змінами2.doc
01 жовтня 2020 14:07
Тендерна документація зі змінами.doc
15 вересня 2020 16:22
Тендерна документація.doc
01 жовтня 2020 14:07
перелік змін.docx
01 жовтня 2020 14:07
оголошення зі змінами.doc
15 вересня 2020 16:22
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-008930-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40962472
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:08
Вимога щодо неправомірних дій Замовника
Вимогами п.п.3.3., пункту 3 додатку 2 до тендерної документаціїї була встановлена вимога "надати копію(ї) аналогічного(-их) виконаного(-их) договору(-ів)".
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" в складі тендерної пропозиції надало аналогічний договір №НВК64/06/26/20 від 26.06.2020р з додатками та Довідку про вартість виконаних робіт та витрати (КБ-3) за серпень 2020 року, і Акт форми КБ-2В.
Відповідно до Довідки КБ-3 та Акту КБ-2В вартість виконаних робіт по договору становить 617 764,66 грн з ПДВ.
Таким чином, ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" не виконало вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме надання виконаного(-их) договору(-ів).
В супереч вимогам тендерної документації, протокольним рішенням №348 Замовником 16.10.2020 року було прийнято рішення про визнання ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" переможцем процедури закупівлі, та опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" було порушено норми ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме п.5 ч.1 - закупівлі здійснюються за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" та відхилити їх пропозицію на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону, а саме учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
2. На підставі ч.11 ст.29 Закону, перейти до розгляду пропозиції наступного учасника закупівлі.

В разі не виконання зазначеної вимоги, ми будемо змушені завернутися до органу оскарження з метою поновлення наших майнових інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 13:31
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовником не було виявлено документального підтвердження невідповідності учасника процедури закупівлі ТОВ «БУД-ПЛАТФОРМА» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, з підстав, викладених у вимозі.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БУД-ПЛАТФОРМА» на відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та на відповідність вимогам тендерної документації в порядку ст.29 Закону, Замовником було встановлено наступне.
1. На виконання вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «БУД-ПЛАТФОРМА» для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) було надано договір №НВК64/06/26/20 від 26.06.2020р з додатками, довідку про вартість виконаних робіт та витрати (КБ-3) за серпень 2020 року та Акт форми КБ-2В. Відповідно до довідки (КБ-3) вартість виконаних будівельних робіт складає всього 860 085,13 грн. з ПДВ, що у повному обсязі відповідає ціні договору, вказаній у п.2.2 договору. При цьому, вартість матеріальних ресурсів поставки замовника, виключених з загальної вартості будівельних робіт становить 242 320,48 грн. з ПДВ, у зв’язку із чим вартість будівельних робіт за виключенням матеріалів замовника складала 617 764,66 грн. з ПДВ.
Відтак, замовником було встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ «БУД-ПЛАТФОРМА» було належним чином підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

За таких обставин, враховуючи доводи, викладені у вимозі, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУД-ПЛАТФОРМА», передбачені ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі.

Документи

21 жовтня 2020 13:31
розгляд вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА" 1 166 327,00
UAH з ПДВ
1 087 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНД БУД" 1 193 322,56
UAH з ПДВ
1 093 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ ГРУП" 1 167 744,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ГРУП" 1 246 653,60
UAH з ПДВ
1 246 653,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:03
1. Тендерна пропозиція .pdf
23 жовтня 2020 09:27
3.Довідка. СТ17.pdf
22 жовтня 2020 16:27
6. Виписка з ЄДР.pdf
22 жовтня 2020 11:56
1. ТП.pdf
22 жовтня 2020 11:55
2. Кошторис.pdf
22 жовтня 2020 11:55
3. Довідка СТ17.pdf
22 жовтня 2020 11:55
5. Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис
08 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:27
2 СТ. 17.pdf
01 жовтня 2020 14:27
1. Кваліфікація.rar

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:40
Баланс 2019 завірений.pdf
08 жовтня 2020 15:40
Статут.pdf
08 жовтня 2020 15:40
Довідка зі статистики.pdf
08 жовтня 2020 15:40
Витяг.pdf
08 жовтня 2020 15:40
Протокол засновників.pdf
08 жовтня 2020 15:40
Наказ на директора.pdf
08 жовтня 2020 15:40
Диплом виконроба.pdf
08 жовтня 2020 15:40
Ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 15:40
Скан лист-відгук.pdf
08 жовтня 2020 15:39
Копії посвідчень з ОП.pdf
08 жовтня 2020 15:39
Копії посвідчень з ОП 1.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 10:04
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:02
16. Фінансова звітність.pdf
08 жовтня 2020 10:02
6.1. Довідка відгук.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:58
наказ призначення.pdf
07 жовтня 2020 13:58
Статут док.pdf
07 жовтня 2020 13:58
працівники.pdf
07 жовтня 2020 13:58
офшор.pdf
07 жовтня 2020 13:58
сертифікати якості.pdf
07 жовтня 2020 13:58
обладнання, ТЗ.pdf
07 жовтня 2020 13:58
довідка про санкції.pdf
07 жовтня 2020 13:58
довідка ст. 44.pdf
07 жовтня 2020 13:58
інженер-кошторисник.pdf
07 жовтня 2020 13:58
норми ДБН.pdf
07 жовтня 2020 13:58
вимоги охорони праці.pdf
07 жовтня 2020 13:58
банківські реквізити.pdf
07 жовтня 2020 13:58
гарантія на послуги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГРАНД БУД"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"
#43312821
Переможець 1 087 499,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 18:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 16:07

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі. Розглянувши документи надані учасником виявлено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. На підтвердження відповідності поданої пропозиції такому кваліфікаційному критерію, як наявність наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав, зокрема, надати гарантійний лист від Учасника про те, що має на підприємстві інженера –кошторисника (із зазначенням ПІБ) з наданням копії підтверджуючого документу (кваліфікаційного сертифікату). Відповідна вимога передбачена підпунктом 2.4 п. 2 ч. 1.1. розділу І додатку № 2 до тендерної документації, а саме учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати гарантійний лист від Учасника про те, що має на підприємстві інженера –кошторисника (із зазначенням ПІБ) з наданням копії підтверджуючого документу (кваліфікаційного сертифікату). Так, учасником наданий гарантійний лист про наявність інженера-кошторисника (Кельбас С.В.), проте копія підтверджуючого документу (кваліфікаційного сертифікату) надана на іншу особу (Борисову О.В.). Таким чином, з метою усунення виявлених невідповідностей учасник – ТОВ «БУД-ПЛАТФОРМА», протягом 24 годин з моменту розміщення даної вимоги в електронній системі закупівель, має довантажити в електронну систему закупівель гарантійний лист про наявність в штаті інженера кошторисника – Борисової Олени Василівни або надати відповідну копію підтверджуючого документу (кваліфікаційного сертифікату) виданого Кельбас С.В. та оновлену довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть задіяні для виконання умов договору у якій, крім інших працівників, буде також зазначена Кельбас С.В.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"
#43312821
1 087 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 14:15
звіт про виконання договору 373.jpg укладений
02 червня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:21
доп угода 1 до договору 373.jpg зміни до договору
04 січня 2021 17:20
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 09:29
Договір.pdf укладений
05 листопада 2020 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв'язку з неможливістю виконання умов договору Підрядником через обставини непереборної сили
Номер договору про закупівлю: 373
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 087 488,05
UAH (в тому числі ПДВ 181 248,01 UAH)