Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2020-09-15-008735-a 21881f394c8b4c45a4a7301e023f73c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сергіївна

+380993624248 diana.kucheryava.ogvv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ"
Код ЄДРПОУ: 43287790
Вебсайт: http://www.oky.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Фастівська, буд. 20
Контактна особа: Олена Сергіївна
+380993624248
diana.kucheryava.ogvv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 11:52
Очікувана вартість: 44 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці,, вул. Фастівська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:12
НКП Документація спрощена вироби мед призначення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 43 998,40
UAH з ПДВ
43 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КСН ІНТЕРНЕШНЛ 43 998,60
UAH з ПДВ
43 998,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:49
цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2020 14:49
тех.част.pdf
22 вересня 2020 14:49
ст 17.pdf
22 вересня 2020 14:49
проект договру.pdf
22 вересня 2020 14:49
детальний опис.pdf
22 вересня 2020 14:49
2_Інші документи.pdf
22 вересня 2020 14:49
1_Документи щодо підпису.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 21:22
Цінова пропозиція (1).pdf
23 вересня 2020 21:22
технічна частина (1).pdf
23 вересня 2020 21:22
Документи учасника (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ТОВ КСН ІНТЕРНЕШНЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 43 998,40
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 07:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 07:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
43 998,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 14:01
д.у.18-2220.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 15:59
18-2220.pdf укладений
13 жовтня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 “Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (СОУГО-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість” (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271) та положень пп.6 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючої від 1 7.03.2020 року), Сторони погодили внести наступні зміни до Договору від 13.10 2020 р. №18/2220 та викласти їх в наступній редакції: 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 Договору від 13.10 2020 р. №18/2220 в наступній редакції: Ціна договору без ПДВ становить 41 120,00 грн (сорок одна тисяча сто двадцять гривень 00 копійок). ПДВ становить 36,40 грн (тридцять шість гривень 40 копійок). Загальна ціна Договору з ПДВ становить 41 156,40 грн (сорок одна тисяча сто п’ятдесят шість гривень 40 копійок). 2. Сторони домовилися викласти Додаток №1 до Договору (Специфікація) в новій редакції ,що додається та є невід’ємною частиною Угоди. 3. Ця Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання
Номер договору про закупівлю: 18/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 156,40
UAH (в тому числі ПДВ 36,40 UAH)