Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт траверсу №2 третьої черги ПЗС в районі пляжу «Монастирський» у м.Одесі
Очікувана вартість
1 108 294,80 UAH
UA-2020-09-15-008212-a b06398531ca54658b3fc25febb3f2a61
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Антонова

+380487221254 inz-upravlenie@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24760454
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18
Контактна особа: Олександра Антонова
+380487221254
inz-upravlenie@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 108 294,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 541,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт траверсу №2 третьої черги ПЗС в районі пляжу «Монастирський» у м.Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, Одеса, траверс №2 третьої черги ПЗС в районі пляжу "Монастирський"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  26 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Підводні професіонали" 1 108 292,40
UAH з ПДВ
1 108 292,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 21:50
Гарантийний лист.pdf
23 вересня 2020 21:50
Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2020 21:50
наказ №10.PDF
23 вересня 2020 21:50
Статут.pdf
23 вересня 2020 21:50
Наказ № 1 від 11 07 2001.pdf
23 вересня 2020 21:50
Доверенность 1_16.pdf
23 вересня 2020 21:50
Витяг ПДВ.pdf
23 вересня 2020 21:50
Витяг з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 21:50
Кошторис ДЦ.pdf
23 вересня 2020 21:50
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 21:50
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підводні професіонали"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Підводні професіонали"
#31528093
Переможець 1 108 292,40
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:37

Документи

25 вересня 2020 11:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Підводні професіонали"
#31528093
1 108 292,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 11:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:10
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 13:46
д.у.№2 від 30.11.2020р.д.п.40МО.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:38
д.у.№1 від 27.10.2020р.д.п.40МО.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 13:15
д.п.№40МО від 30.09.2020р..PDF укладений
30 вересня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 40МО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 40МО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 108 292,40
UAH (в тому числі ПДВ 184 715,40 UAH)