Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини до транспортних засобів
Очікувана вартість
225 500,00 UAH
UA-2020-09-15-007868-a 5bb20ced58104e478e6d01016c16c3a3
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Першин

+380534822941
+380672882647
2882647@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "СпецЕко"
Код ЄДРПОУ: 36965797
Місцезнаходження: 39801, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1
Контактна особа: Сергій Першин
+380534822941, +380672882647
2882647@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено процедуру відкритих торгів, а саме: оголошення UA-2020-05-05-000260-a, оголошення UA-2020-08-17-003864-a, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:34
Оскарження наміру укласти договір: 26 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Відсутні

Відсутні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 Одиниця
Запчастини до транспортних засобів (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється на підставі видаткової накладної, національною валютою України – гривнею, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника та згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України п’ятнадцяти календарних днів з моменту її підписання. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

15 вересня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-28-000015 ● d6930f36e0dd412c87a7e48ca28efc90
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2020 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.09.2020 № 55
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.09.2020 № 55

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-09-15-007868-a, 15.09.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуті щляхом відміни процедури закупівлі.

2020-09-30 12:00:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі зпкупівель.

2020-12-01 12:32:20

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОФЕРРУМ"
#38382682
Переможець 225 500,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 15:34

Документи

15 вересня 2020 15:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 15:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОФЕРРУМ"
#38382682
225 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2020 15:34
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 12:03
Кінець періоду оскарження: 11 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 11 жовтня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: За результатами моніторингу закупівлі UA-M-2020-09-28-000015 та з метою усунення виявлених порушень вирішено відмінити переговорну процедуру на закупівлю Запчастини до транспортних засобів, оголошення UA-2020-09-15-007868-a, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель на підставі п. 2 ч. 8 ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Документи:
30 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:02
94. Протокол відміна моніторинг.doc