Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт "«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Григорьєва біля будинку №22/17, біля будинку №22/14, біля будинку 22/12, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка, Овідіопольський район, Одеська область». Згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015 -45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
542 629,00 UAH
UA-2020-09-15-007710-a bab0dbcc82c24c8083a61e739ab822e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Човгун Ілона Валеріївна

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05582159
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
Контактна особа: Човгун Ілона Валеріївна
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 542 629,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 426,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання робіт "«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Григорьєва біля будинку №22/17, біля будинку №22/14, біля будинку 22/12, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка, Овідіопольський район, Одеська область». Згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015 -45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виконання робіт "«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Григорьєва біля будинку №22/17, біля будинку №22/14, біля будинку 22/12, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка, Овідіопольський район, Одеська область». Згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015 -45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2 «Акт приймання виконаних будівельних робіт»шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок виконавця Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:26
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_спрощеної закупівлі.pdf
15 вересня 2020 15:26
Додаток_5.pdf
15 вересня 2020 15:26
Додаток_4.pdf
15 вересня 2020 15:26
Додаток_3.pdf
15 вересня 2020 15:26
Додаток_2.pdf
15 вересня 2020 15:26
Додаток_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до Учасників
Дата подання: 18 вересня 2020 10:29
Згідно Додатку 2 до оголошення у пункті 1 прописані вимоги, які обмежують коло участі учасників та порушують принципи, які зазначенні в Ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" тому вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до оголошення в пункті 1 Досвід щонайменше 3 (трьох) завершених проектів такого ж характеру / обсягу /складності, як роботи, пов'язані з тендером, і виконані протягом останнього від дати подання тендерної пропозиції державних Замовників. Інформація надати у вигляді таблиці з вказанням назви об'єкту, Замовника, його контактних даних. Замовник залишає за собою право вимагати копії відповідних документів (форма КБ-3, договір, тощо), підписаних технаглядом/замовником відповідних проектів. Данна вимога є дискримінаційною!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Роз'яснення
Дата подання: 18 вересня 2020 10:37
Просимо роз'яснити вимоги оголошення зазначенні у Додатку 2 пункті 2 "Наявність необхідного обладнання, матеріалів, людських та фінансових ресурсів , необхідних для виконання щонайменше 70% договірних робіт, використовуючи власні ресурси 9обсяг робіт, виконаних субпідрядниками не може перевищувати 30%)".
Відповідь відсутня
Уточнення
Дата подання: 18 вересня 2020 11:33
АБЗ виготовляє асфальтобетонні суміші, а не асфальтобетон. Тому Учасник не може надавати гарантійний лист від АБЗ щодо якості асфальтобетону.
Відповідь відсутня
Роз'яснення
Дата подання: 18 вересня 2020 11:34
Просимо надати роз'яснення щодо пункту 3 Додатку 2 "Весь його ключовий песонал повинен мати перевірену кваліфікацію, що стосується робіт подібного характеру до цього проекту. Працівники повинні бути у штаті учасника". Виходячи з данної вимоги усі працівники, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі повинні бути у штатному розкладі (механізатори, водії , дорожні робітники, майстри, виконавці рбіт і т.д.) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Роз'яснення
Дата подання: 18 вересня 2020 11:35
Роз'ясніть, що саме Ви, як Замовник, вимагаєте від Учасників у пункті 4 Додатку 2 "Відповідні державні дозвільні документи на проведення робіт"?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 501 438,65
UAH з ПДВ
501 438,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 17:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Переможець 501 438,65
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 18:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
501 438,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 10:20
доп по вул. Григ. (1).pdf зміни до договору
06 січня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:16
Договір.pdf укладений
07 жовтня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну на 4 764,55 грн. (чотири тисячі сімсот шістдесят чотири гривні п’ятдесят п’ять копійок) 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), i складає 496 674,10 грн. (чотириста дев’яносто шість тисяч шістсот сімдесят чотири гривні десять копійок), у тому числі ПДВ 82 779,02 грн. (вісімдесят дві тисячі сімсот сімдесят дев’ять гривень дві копійки)» 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 1 Договору «Договірна ціна» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 4. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 5. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 3 Договору «План фінансування робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 6. Сторони дійшли згоди вважати виконаним у повному обсязі Договір від «05» жовтня 2020 року № 01-0510/20 виконання робіт ««Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Григорьєва біля будинку №22/17, біля будинку №22/14, біля будинку 22/12, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка, Овідіопольський район, Одеська область». (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013».
Номер договору про закупівлю: 01-0510/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 496 674,10
UAH (в тому числі ПДВ 82 779,02 UAH)