Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дитячий майданчик – місце щасливого дитинства
Очікувана вартість
174 694,00 UAH
UA-2020-09-15-007378-a 50643b1aa13c4b0e83464d64abb45520
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Чабаненко

+380505798757 magaradzha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37465590
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45
Контактна особа: Михайло Чабаненко
+380505798757
magaradzha@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 174 694,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 873,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Кількість товарів або обсяг надання послуг, робіт: 1 комплект

Кількість товарів або обсяг надання послуг, робіт: 1 комплект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Дитячий майданчик – місце щасливого дитинства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, просп. Святих Кирила та Мефодія, будинок № 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за послуги здійснюється в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів – по факту отримання товару на підставі товарної накладної, підписаної Сторонами, в залежності від фінансування з міського бюджету, а також по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника на відповідні цілі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:25
ОголошенняДит.майд Щасливе дитинство.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУЛЕНКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА" 157 888,00
UAH з ПДВ
157 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:17
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:14
33. Договор дилерский.pdf
23 вересня 2020 13:14
22. DIO-678 Паспорт ГК Кетрін.pdf
23 вересня 2020 13:14
8. Накладна КТП.pdf
23 вересня 2020 13:14
7. Договір КТП.pdf
23 вересня 2020 13:14
1. Додаток 3 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУЛЕНКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУЛЕНКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА"
#3348917624
Переможець 157 888,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:16

Документи

06 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУЛЕНКОВА ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА"
#3348917624
157 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 14:20
Форма повідомлення.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 14:17
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 14:17
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 10:12
Договір Дитячий майданчик.pdf укладений
22 жовтня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 5.1. Договору в такій редакції: «5.1. Строк поставки товару протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з дати підписання договору». 2. Всі інші пункти Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтримують за ними свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами й скріплення печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 5.3. Випадки для внесення змін до істотних умов договору На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, керуючись підпунктом 4 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару у зв’язку з виникненням документально підтверджених, об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме затримка виконання замовлення на виробництві ТОВ «Жеж-ко» через захворювання працівників на корона вірус COVID-19, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 915 від 20.10.2020 року, а саме п.5.1. розділ V «Поставка товарів».
Номер договору про закупівлю: 915
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML