Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тачка будівельна (код 34910000-9 за ДК 021:2015 «Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини»)
Очікувана вартість
141 450,00 UAH
UA-2020-09-15-007351-a ef14e2cafbdb4f0eadc4c879fc583a79
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Квіткіна

+380442546680 tender@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Наталія Квіткіна
+380442546680
tender@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:16
Очікувана вартість: 141 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34910000-9: Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штуки
Тачка будівельна двоколісна (деталізований код за ДК 021:2015 34911100-7 «Ручні візки»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:12
Оголошення - тачки будів..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТОВА КОМПАНІЯ "ПРОМІНСТРУМЕНТ" 109 061,64
UAH з ПДВ
109 061,64
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СОПРО-СЕРВІС" 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 13:39
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:39
Цінова пропозиція (11).pdf
24 вересня 2020 13:39
Технічна специфікація.pdf
24 вересня 2020 13:39
Сертифікація.pdf
24 вересня 2020 13:39
Інформаційна довідка.pdf
24 вересня 2020 13:39
Довідка2.pdf
24 вересня 2020 13:39
Довідка про учасника.pdf
24 вересня 2020 13:39
Виписка з ЄДР (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТОВА КОМПАНІЯ "ПРОМІНСТРУМЕНТ"

ПП "СОПРО-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТОВА КОМПАНІЯ "ПРОМІНСТРУМЕНТ"
#35093020
Відхилено 109 061,64
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 14:50
ПП "СОПРО-СЕРВІС"
#32919380
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 14:09

Документи

29 вересня 2020 14:50
Електронний підпис

Документи

30 вересня 2020 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СОПРО-СЕРВІС"
#32919380
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:38
52.20-337 ДУ№2.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:37
повідомлення ДУ 2 52.20-337 ПП СОПРО-СЕРВІС.docx зміни до договору
09 грудня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 14:21
52.20-337 ДУ №1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 13:37
52.20-337.pdf укладений
16 жовтня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 52.20-337
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 52.20-337
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: у зв'язку з закінченням строку дії договору