Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для миття)
Очікувана вартість
39 984,00 UAH
UA-2020-09-15-007149-a 4387c66e0e364e3cb296d61e07554301
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:33
Очікувана вартість: 39 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 199,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Код ДК 021:2015 – 39831230-7 Розчинники жирів (миючий засіб для посуду); Код ДК 021:2015 – 39833000-0 Протипилові засоби (засіб для миття скла); Код ДК 021:2015 – 39831300-9 Засоби для миття підлоги (миючий засіб універсальний); Код ДК 021:2015 – 39831240-0 Засоби для чищення (миючий засіб для м’яких меблів); Код ДК 021:2015 – 39831600-2 Засоби для чищення туалету (миючий засіб дезінфікуючий)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
796 шт.
Засоби для миття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Каховська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару *Якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ: *4.1. За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). *Якщо суб’єкт господарювання не є платником ПДВ: *4.1. Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). 4.2. Датою оплати по цьому договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. *Якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ: *4.3. «Постачальник» зобов’язується складати податкові накладні у день виникнення податкових зобов’язань з дотриманням вимог ст. 201 Податкового кодексу України, зазначати в податковій накладній відомості, які відповідають умовам цього договору та первинним документам, що складаються на виконання цього договору, та реєструвати складені податкові накладні протягом граничних строків, передбачених пунктом 201.10. ст.201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 16 вересня 2020 09:35
Дата відповіді: 17 вересня 2020 13:51
Чи можна пропонувати аналоги?
Відповідь: Згідно ч.4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. У даній закупівлі Замовник планує придбати товар, який вказаний у оголошенні, тому не вказував аналоги та/або еквіваленти, які розглядатимуться. Оцінка пропозицій Учасника розглядається на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, які визначені додатками до нього.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 35 225,94
UAH з ПДВ
35 025,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 39 757,38
UAH з ПДВ
35 223,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКСІО" 39 981,84
UAH з ПДВ
39 280,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 11:09
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:09
Статут.pdf
23 вересня 2020 11:09
Додаток 5 Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:55
7.+Рішення+Гуменюк.PDF.p7s
24 вересня 2020 14:55
7.+Рішення+Гуменюк.PDF
24 вересня 2020 14:55
6.+Наказ+Гуменюк.PDF.p7s
24 вересня 2020 14:55
6.+Наказ+Гуменюк.PDF
24 вересня 2020 14:55
5.+Щодо+довіреності.pdf.p7s
24 вересня 2020 14:55
5.+Щодо+довіреності.pdf
24 вересня 2020 14:55
4.+Технічні+вимоги.pdf.p7s
24 вересня 2020 14:55
4.+Технічні+вимоги.pdf
24 вересня 2020 14:55
2.+Проект+договору.pdf.p7s
24 вересня 2020 14:55
2.+Проект+договору.pdf
24 вересня 2020 14:55
17.+Щодо+санкцій.pdf.p7s
24 вересня 2020 14:55
17.+Щодо+санкцій.pdf
24 вересня 2020 14:55
13.+Щодо+ліцензії.pdf.p7s
24 вересня 2020 14:55
13.+Щодо+ліцензії.pdf
24 вересня 2020 14:55
11.+Щодо+забезпечення.pdf.p7s
24 вересня 2020 14:55
11.+Щодо+забезпечення.pdf
24 вересня 2020 14:55
1.+Пропозиція.pdf.p7s
24 вересня 2020 14:55
1.+Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

ТОВ "АКСІО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 35 025,60
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
35 025,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 14:11
Звіт про виконання договору 681020.pdf укладений
07 грудня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:21
СПЗ_Повідовлення (внесення змін до договору) ДУ №1.docx зміни до договору
28 жовтня 2020 14:20
Додатково угода №1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 13:55
Договір.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 681020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 025,54
UAH (в тому числі ПДВ 5 837,59 UAH)