Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«РЕКОНСТРУКЦІЯ ЧАСТИНИ НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ – СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПО ПРОСПЕКТУ М. ЛУШПИ, 16 М. СУМИ
Очікувана вартість
413 432,00 UAH
UA-2020-09-15-006998-a 27039632ba3e4a13ba2ae807f7ddce17
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавошник Володимир Петрович

+380542603630 mega_L.vladimir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа Сумської обласної ради-Сумський обласний центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 23818588
Місцезнаходження: 40034, Україна , Сумська обл., місто Суми, проспект Михайла Лушпи, буд. № 16
Контактна особа: Лавошник Володимир Петрович
+380542603630
mega_L.vladimir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 413 432,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 067,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«РЕКОНСТРУКЦІЯ ЧАСТИНИ НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ – СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПО ПРОСПЕКТУ М. ЛУШПИ, 16 М. СУМИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40034, Україна, Сумська область, місто Суми, проспект Михайла Лушпи, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 16 вересня 2020 10:42
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:19
Добрий день. Оголошенням передбачено наявність в учасника працівників, 85 % з яких працевлаштовані раніше 2020 року. Враховуючи складні економічну та епідеміологічні ситуації на початку 2020 році в державі, який був дуже тяжким для будівельної галузі, тримати таку кількість робітників мали можливість лише одиниці з будівельних підприємств. Зазначена вимога обмежує кількість потенційних учасників закупівлі, а відповідно і зменшує можливість максимально зекономити державні кошти. Прошу розглянути дане питання та виключити вищезазначену вимогу з документації.Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи складності будівельних робіт, а саме реконструкцію існуючих та практично постійно використовуючих приміщень, а також специфіку контингенту, який отримує послуги в установі та з метою якісного і професійного проведення будівельних робіт з реконструкції, вважаємо за коректне Кваліфікаційні критерії до учасників залишити без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДСЕРВІС 381 241,44
UAH з ПДВ
381 241,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 13:46
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:41
цінова пропозиція.PDF
23 вересня 2020 13:41
СЕРТИФІКАТ АВК-5.pdf
23 вересня 2020 13:41
проект договору.PDF
23 вересня 2020 13:41
Опис.pdf
23 вересня 2020 13:41
Накази на працівників.PDF
23 вересня 2020 13:41
Ліцензія та дозволи.rar
23 вересня 2020 13:41
кошторисні розрахунки.PDF
23 вересня 2020 13:41
Копія Статуту.rar
23 вересня 2020 13:41
календарний графік.PDF
23 вересня 2020 13:40
довідки ст.17.PDF
23 вересня 2020 13:40
дефект. акт.PDF
23 вересня 2020 13:40
гарантійний лист.PDF
23 вересня 2020 13:40
відгук.PDF
23 вересня 2020 13:40
Витяг платника ПДВ.pdf
23 вересня 2020 13:40
Аналогічні договора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДСЕРВІС
#30759894
Переможець 381 241,44
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 09:47

Документи

25 вересня 2020 09:47
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДСЕРВІС
#30759894
381 241,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 09:47
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:28
Протокол укладений
11 січня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 12:39
Календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:47
План фінансування.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:47
Договірка ціна.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:47
Зведений кошторисний розрахунок вартості об_єкта _ 1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:57
Додаткова угода № 1 зміни до договору
12 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 14:19
Договір зміни до договору
05 жовтня 2020 14:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 листопада 2020 09:38
92 070,98 UAH UA878201720344231002200008522
Сумський ОЦКРДД та осіб з інвалідністю
UA653204780000000026008205530
ТОВ "Будсервiс"
Оплачений
23 листопада 2020 11:30
55 536,38 UAH UA878201720344231002200008522
Сумський ОЦКРДД та осіб з інвалідністю
UA653204780000000026008205530
ТОВ "Будсервiс"
Оплачений
21 грудня 2020 12:03
233 634,08 UAH UA878201720344231002200008522
Сумський ОЦКРДД та осіб з інвалідністю
UA653204780000000026008205530
ТОВ "Будсервiс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення п.16.1 додатками
Номер договору про закупівлю: 357
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення п.16.1 новими додатками
Номер договору про закупівлю: 357
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 25 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 381 241,44
UAH (в тому числі ПДВ 63 540,24 UAH)