Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Капітальний ремонт тротуару по вулиці Героїв України м. Кролевець Кролевецького району Сумської області)
Очікувана вартість
198 647,15 UAH
UA-2020-09-15-006583-a 68ddc6c5152e460c9970b3c1831d52fc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Андрій Олександрович

+380545395992 krolgkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41904118
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19
Контактна особа: Петренко Андрій Олександрович
+380545395992
krolgkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 17:15
Очікувана вартість: 198 647,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 993,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БУДІВНИЦТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 41904118. Місцезнаходження замовника: 41300, Сумська область, Кролевецький район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: усі документи, що готуються замовником та усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку (тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою). Вид закупівлі-спрощена закупівля. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота (кількість та обсяги виконання робіт зазначені у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Кролевецький район, м. Кролевець, вулиця Героїв України (зазначені у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015 – 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Капітальний ремонт тротуару по вулиці Героїв України м. Кролевець Кролевецького району Сумської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, Кролевецький район місто Кролевець, вулиця Героїв України (зазначені у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за Роботи, які мають бути надані відповідно до прийнятого Учасником до виконання замовлення Замовника, здійснюється наступним чином: - 100% вартості Робіт сплачується Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання Замовником необхідних документів для здійснення оплати, визначених п.5.2 цього Договору. - У разі відсутності фінансування, Учасник згоден на збільшення терміну для оплати за виконані Роботи до 90 (дев’яноста) робочих днів з дня отримання Замовником необхідних документів для здійснення оплати Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 14:39
Додаток_5_до_оголош_згода.docx
15 вересня 2020 14:39
Додаток_4_до_оголош_договір.docx
15 вересня 2020 14:39
Додаток_3_до_оголош_ком_пропоз.docx
15 вересня 2020 14:39
Додаток_2_до_оголош_техн_якісн.docx
15 вересня 2020 14:39
Додаток_1.3_до_оголош.docx
15 вересня 2020 14:39
Додаток_1.2_до_оголош.docx
15 вересня 2020 14:39
Додаток_1.1_до_оголош.docx
15 вересня 2020 14:39
Додаток_1_до_оголош.docx
15 вересня 2020 14:39
Оголошення_спрощена_тротуар_ГерУкр_скан1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 17:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Кролбудсервіс 170 900,00
UAH з ПДВ
170 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:44
Цив-прав договір.pdf
24 вересня 2020 14:44
Наявність працівників.pdf
24 вересня 2020 14:44
Наявність обладнання.pdf
24 вересня 2020 14:44
Наявність досвіду.pdf
24 вересня 2020 14:44
Наказ-4.pdf
24 вересня 2020 14:44
Наказ-1.pdf
24 вересня 2020 14:44
Лист-згода.pdf
24 вересня 2020 14:44
Комм.пропозиція.pdf
24 вересня 2020 14:44
Календарний графік.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договор-8.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договор-7.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договор-6.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договор-5.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договор-4.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договор-3.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договор-2.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договор-1.pdf
24 вересня 2020 14:44
Договірна ціна.pdf
24 вересня 2020 14:44
Дефектний акт.pdf
24 вересня 2020 14:44
Витяг з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Кролбудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Кролбудсервіс
#35148965
Переможець 170 900,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Кролбудсервіс
#35148965
170 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:29
ду1_70у.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 15:19
Повідомлення_скан.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 15:19
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 09:44
Договір на закупівлю послуг укладений
02 жовтня 2020 08:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 листопада 2020 10:00
168 185,00 UAH UA648201720344221003100051484
Управління ЖКГ
UA913375460000026002060229335
ПП"КРОЛБУДСЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час виконання робіт виникла необхідність внесення змін в обсяги закупівлі внаслідок покращення якості предмета закупівлі та внаслідок зменшення обсягів закупівлі, яке не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 70у
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/70у
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 185,00
UAH