Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)”
Очікувана вартість
13 680 103,00 UAH
UA-2020-09-15-006306-a 39f70b8199f44df4a7ec3f67cd932624
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кристина Ігорівна Любезна

+380953888680 kultura14@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22039304
Місцезнаходження: 85320, Україна , Донецька обл., місто Мирноград, ВУЛИЦЯ ДАРКО, будинок 2
Контактна особа: Кристина Ігорівна Любезна
+380953888680
kultura14@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 12:15
Очікувана вартість: 13 680 103,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 400,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68400.51 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85320, Україна, Донецька область, м.Мирноград, мікрорайон Східний, буд.24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва»(аванс надається на 3 місяці з моменту виплати. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 14:26
ТД 15.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-006306-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33991075
Дата подання: 09 жовтня 2020 09:26
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
№__________від___________
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ
МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Вимога
про скасування рішення про визначення переможця
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС», що є Учасником закупівлі за ідентифікатором UA-2020-09-15-006306-a «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)” вважає рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» - неправомірним, та таким що суперечить нормам Закону України « Про публічні закупівлі» з огляду на наступне:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» у процедурі публічних закупівель за ідентифікатором UA-2020-09-15-006306-a «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)” встановлено наступні недоліки у частині кошторисної документації, яка повинна надаватися згідно затвердженої тендерної документації, повинна відповідати вимогам зазначеним у Технічному завданні та підлягає обов’язковій оцінці Замовника:
Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на Загальнобудівельні роботи
1. Локальним кошторисом передбачено виготовлення градчастих конструкцій без зазначення конструктивного рішення у технічному завданні. Підприємством, на власний розсуд визначено виготовлення вказаної конструкції з труби сталевої 40х3, труби сталевої 20х2, сталі листової 120х10 загальним об’ємом 0,14585 т. Згідно норм використання матеріалу загальна кількість, з використанням загальновстановленого коефіцієнту 1,032 повинно бути використано 0,1505172 т. Зважаючи на викладене, у локальному кошторисі не передбачено використання 0,0046672, що в свою чергу вказує на зменшення обсягів робіт та використання матеріалу з недодержанням технології виконання робіт.
2. Згідно розділу 2, рядків 28,29 локального кошторису вказано використання арматури 4мм В500 та арматури 6мм А240С, які не були розшифровані у технічному завданні Замовника. Тобто, згідно вказаного, існує ризик виконання робіт без дотримання стандартів та норм будівництва.
3. В розділі 3, рядку 41 кошторису встановлено укладання перемичок масою від 0,3 до 0,7 т при найбільшій масі монтажних елементів у будівлі до 5т у кількості 18 шт., згідно рядків 42,43,44 закладено кількість вказаних вище перемичок у кількості 15 шт. З вказаного виходить, що згідно кошторису буде укладено 18 перемичок, а використано буде усього 15, що в свою чергу не відповідає будівельним нормам та містить в собі завищення вартості будівельних робіт.
4. Згідно розділу 3 рядка 46 на підсилення цегляних стін стальними обоймами буде використано 1,94209 т матеріалу, але згідно розрахунків за нормами використання матеріалу фактично повинно потрібна кількість матеріалу становить 1,0239539 т, що в свою чергу тягне за собою збільшення об’ємів використання матеріалів та збільшення вартості виконання робіт.
5. Згідно розділу 4 рядків 78,79,80,81,82,83 визначено розміри та тип дверей, не розшифрованих Замовником у технічному завданні, що в свою чергу викликає ризик неспівпадіння даних факту використання даним кошторисної документації, поданої на розгляд підприємством. Вказаний недолік може негативно вплинути на результат виконання робіт та збільшення ціни договору.
6. Відповідно до розділу 4 рядку 86 зазначено улаштування обшивки укосів гіпсокартоновими і гіпсоволокнистими листами з кріпленням на клеї з використанням розцінки ЕН15-63-2 (тобто без утеплювачу), а рядком 88 закладено використання плити теплоізоляційної із мінеральної вати. Зважаючи на викладене, підрядником не правильно визначено норму розцінки ЕН15-63-2, та повинна бути вказана ЕН15-53-3. Вказані недоліки в свою чергу призводять до збільшення вартості виконаних робіт та не відповідають дійсності нормам використання матеріалів.
Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Пункт 9 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Пункт 11 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ», адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Всі вищенаведені незаконні дії тендерного комітету призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав та інтересів нашої компанії, адже подана нами пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, та ми є претендентами на перемогу у даній Закупівлі, процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником за результатами оцінки.

На підставі вищевикладених фактичних та правових обставин справи, звертаємось до Вас із вимогою:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ»,
2. Продовжити процедуру оцінки наступних за ціною пропозицій учасників.
З повагою,

Директор А.С. Вітушинський

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2020 14:49
Тендерний комітет ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) щодо скасування рішення про визначення учасника ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" переможцем відкритих торгів при закупівлі: “Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)” (ДК 021:2015 - 45454000-4 - реконструкція) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-15-006306-a) повідомляє наступне.
Переможцем надано у складі тендерної пропозиції: інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, яка підтверджена наступними документами: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами (які складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіону України). Пропозиція учасника: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" повністю відповідає Технічним та іншим вимогам тендерної документації, затверджену рішенням тендерного комітету, підстави для відхилення тендерної пропозиції та підстави для скасування рішення про визначення переможця відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-09-15-006306-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС", Код ЄДРПОУ:42671750
Дата подання: 16 жовтня 2020 09:10
Вимога

Вимога
ТОВ «ТАЙРОН БІЗНЕС» виявило бажання прийняти участь у процедурі відкритих торгів «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 “Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)” За результатами електроного аукціону наша пропозиція не виявилась найбільш економічно вигідною, з огляду на те, що ми дійсно розуміємо собівартість виконання робіт та реальні затрати по об’єкту, тому керівництвом було прийняте рішення не знижувати ціну під час аукціону, але інші учасники, у тому числі ТОВ «Строітельство і монтаж», знизили ціну менше собівартості виконання робіт, що спричинило виникненню сумнівів щодо відповідності пропозиції вказаним вимогам та критеріям Замовника.
При аналізі документів ТОВ Строітельство і монтаж» виявлено ряд невідповідностей у документах та технічній частині, що свідчить про те, що даний Учасник не може бути визначений Переможцем, а враховуючи те, що Замовник вже обрав цього учасника я к переможця, на вимогу чинного Законодавства, повинен відхилити цю пропозицію.
Для відхилення позиції ТОВ «СТРОІТЕЛЬСТВО і МОНТАЖ» слід враховувати:
1. Локальний кошторис 2-1-1. Розділ 2. Вхідна група.
Учасником ТОВ «СТРОІТЕЛЬСТВО І МОНТАЖ» зменшені обсяги виконання робіт щодо використання сталевої труби з 1505172 т. на 0,14585 т., що не відповідає нормам використання та встановленим коефіцієнтам, що в свою чергу свідчить про недодержання технологій, та як наслідок відсутність якісних робіт.
2. Локальний кошторис 2-1-1. Розділ 3. Стіни і перегородки. Не відповідає кількість перемичок у рядках 42,43,44 заявленим щодо виконання робіт у рядку № 41- тобто завищена вартість виконання будівельних робіт що не відповідає будівельним нормам.
3. Локальний кошторис 2-1-1. Розділ 2. Вхідна група.
Технічним завданням Замовника передбачено використання арматури, але не розшифровано якої саме. Учасником на власний розсуд закладається використання арматури 4мм В500 та арматури 6мм А240С, що свідчить ро недотримання будівельних норм та стандартів.
4. Збільшено обсяг використання матеріалів у розділі 3, рядок 46рядка з 1,0239539 т до 1,94209 т матеріалу, але згідно розрахунків за нормами використання це свідчить про збільшення вартості виконання робіт.
5. Учасником на власний розсуд визначено розміри та типи дверей, що може не відповідати проекту, адже проект не був завантажений Замовником до документів закупівлі, що може привести до збільшення договірної ціни.
6. Також Учасником заявлено завищені об’єми прокладання трубопроводів водопостачання, що не відповідає технічному завданню замовника.
7. Відповідно до розділу 4 рядку 86 зазначено улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням на клеї з використанням розцінки ЕН15-63-2 (тобто без утеплювачу), а рядком 88 закладено використання плити теплоізоляційної із мінеральної вати. Зважаючи на викладене, підрядником не правильно визначено норму розцінки ЕН15-63-2, та повинна бути вказана ЕН15-53-3. Вказані недоліки в свою чергу призводять до збільшення вартості виконаних робіт та не відповідають дійсності нормам використання матеріалів.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо від Замовника відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СТРОІТЕЛЬСТВО І МОНТАЖ», у разі відсутності з боку Замовника об’єктивного рішення ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, що в свою чергу призведе до додаткових затрат часу, яке було б використане для виконання робіт.



Директор О.О. Макаров
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2020 13:58
Тендерний комітет ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ МИРНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) щодо скасування рішення про визначення учасника ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" переможцем відкритих торгів при закупівлі: “Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)” (ДК 021:2015 - 45454000-4 - реконструкція) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-15-006306-a) повідомляє наступне.
Переможцем надано у складі тендерної пропозиції: інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, яка підтверджена наступними документами: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами (які складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіону України). Пропозиція учасника: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" повністю відповідає Технічним та іншим вимогам тендерної документації, затверджену рішенням тендерного комітету, підстави для відхилення тендерної пропозиції та підстави для скасування рішення про визначення переможця відсутні.

Документи подані скаржником

Документи

12 жовтня 2020 14:49
протокол 3 від 12.10 .20.pdf

Документи

16 жовтня 2020 13:58
Протокол 16.10.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 12 840 373,70
UAH з ПДВ
12 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСПЕЦМОНТАЖНИК" 13 132 800,00
UAH з ПДВ
12 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС" 13 680 000,00
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 13 000 000,00
UAH з ПДВ
13 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:36
Лист на вимогу.PDF
30 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:15
Ліцензії та дозволи.pdf
29 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:43
Технічне завдання.pdf
29 вересня 2020 16:43
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 16:43
Субпідрядник.pdf
29 вересня 2020 16:43
Статут.pdf
29 вересня 2020 16:43
Сертификат Альошина.pdf
29 вересня 2020 16:43
РЗПКна_2020.pdf
29 вересня 2020 16:43
Реєстраційні документи.pdf
29 вересня 2020 16:43
Протокол НР.7Z
29 вересня 2020 16:43
Протокол зборів.pdf
29 вересня 2020 16:43
Пояснення по МТБ.pdf
29 вересня 2020 16:43
Пояснення по копіям.pdf
29 вересня 2020 16:43
посвідчення2.jpg
29 вересня 2020 16:43
посвідчення1.jpg
29 вересня 2020 16:43
Посвідчення 4.PDF
29 вересня 2020 16:43
Посвідчення 3.PDF
29 вересня 2020 16:43
Повноваження підпису.pdf
29 вересня 2020 16:43
Паспорт Опря В.Є..pdf
29 вересня 2020 16:43
Обороти Приват 2017-2019.pdf
29 вересня 2020 16:43
Обороти АВАЛЬ 2016-2019.pdf
29 вересня 2020 16:43
Наказ Фролова Ю.М.7Z
29 вересня 2020 16:43
Ліцензії + Сертификат.pdf
29 вересня 2020 16:43
Лист для клієнті1.7z
29 вересня 2020 16:43
Кошторис.pdf
29 вересня 2020 16:43
Згода на договір.pdf
29 вересня 2020 16:43
Досвід Вейсовое 111.rar
29 вересня 2020 16:43
Договір на закупівлю.pdf
29 вересня 2020 16:43
Договір аренди техники.PDF
29 вересня 2020 16:43
Довідки банку.pdf
29 вересня 2020 16:43
Довідка про ПДВ.pdf
29 вересня 2020 16:43
Довідка про МТБ.pdf
29 вересня 2020 16:43
Довідка про досвід.pdf
29 вересня 2020 16:43
Довідка про декларацію.pdf
29 вересня 2020 16:43
Довідка Персонал.pdf
29 вересня 2020 16:43
Довідка за ст.17.pdf
29 вересня 2020 16:43
Гарантія 8997-20.7z
29 вересня 2020 16:43
Відгук ДКБ.PDF
29 вересня 2020 16:43
Витяг із Статуту.7z
29 вересня 2020 16:43
Вейсовое.png
29 вересня 2020 16:43
Ведомость 221,104.pdf
29 вересня 2020 16:43
Банківська ліцензі1.7z
29 вересня 2020 16:43
Баланс.pdf
29 вересня 2020 16:43
oledata.mso
29 вересня 2020 16:43
107.imd
29 вересня 2020 16:43
3 очередь Гришино.png
29 вересня 2020 16:43
1,2 очередь Гришино.png

Публічні документи

30 вересня 2020 19:12
Електронний підпис
30 вересня 2020 19:11
Банківська гарантия.rar
30 вересня 2020 19:11
44.imd

Публічні документи

30 вересня 2020 21:25
субпідряд.pdf
30 вересня 2020 21:25
статут.pdf
30 вересня 2020 21:25
рішення.pdf
30 вересня 2020 21:25
рішення учасника.pdf
30 вересня 2020 21:25
рішення №1.pdf
30 вересня 2020 21:25
перелік робіт.pdf
30 вересня 2020 21:25
опис документів.pdf
30 вересня 2020 21:25
наказ.pdf
30 вересня 2020 21:25
ліцензія.pdf
30 вересня 2020 21:25
зведена довідка.pdf
30 вересня 2020 21:25
договір.pdf
30 вересня 2020 21:25
виписка.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 23:50
Електронний підпис
30 вересня 2020 23:48
Протокол НР.7Z
30 вересня 2020 23:48
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 вересня 2020 23:48
Лист для клієнті1.7z
30 вересня 2020 23:48
Гарантія 8708-20.7z
30 вересня 2020 23:48
Витяг із Статуту.7z
30 вересня 2020 23:48
Банківська ліцензі1.7z
30 вересня 2020 23:48
oledata.mso
30 вересня 2020 23:48
23. НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
30 вересня 2020 23:48
21. РОЗРАХУНКИ.pdf
30 вересня 2020 23:48
20. КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
30 вересня 2020 23:48
17.4. СЕРТИФІКАТ.pdf
30 вересня 2020 23:48
17.3. ВІДГУК.pdf
30 вересня 2020 23:48
17.2. ДОГОВОР 197 Б.pdf
30 вересня 2020 23:48
17.1. ДОГОВОР 34 Б.pdf
30 вересня 2020 23:48
17. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
30 вересня 2020 23:48
16. ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17.pdf
30 вересня 2020 23:48
13. СУБПІДРЯД.pdf
30 вересня 2020 23:48
11. ЛІЦЕНЗІЯ ПП ДБС.pdf
30 вересня 2020 23:48
10. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ.pdf
30 вересня 2020 23:48
9. СТ 17 (СУБПІДРЯДНИК).pdf
30 вересня 2020 23:48
7. ПАКТИ.pdf
30 вересня 2020 23:48
6. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
30 вересня 2020 23:48
5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 вересня 2020 23:48
4. ДОВІДКА ПРО ЕЦП.pdf
30 вересня 2020 23:48
3. ПДВ.pdf
30 вересня 2020 23:48
2. СТАТУТ, ОПИС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСПЕЦМОНТАЖНИК"

ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС"

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Переможець 12 479 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 14:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 09:44

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Перелік виявлених невідповідностей: документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" надані російською мовою та не містять перекладу на українську мову. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 розділу 1 тендерної документації “Загальні положення”. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати переклад українською мовою документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
12 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2022 00:24
дод угода 7.pdf зміни до договору
24 грудня 2022 00:22
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2022 14:57
дод угода підряду 6.pdf зміни до договору
09 квітня 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 10:54
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 17:29
дод угода №4.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 14:22
Ду 3 до дог. DN03_05.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 14:21
дод угода 2.pdf зміни до договору
07 травня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 10:03
Додатк. угода 24.02.2021.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:01
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 13:28
Договор ДН 03_05.pdf укладений
22 жовтня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: DN03_05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чиності з моменту отримання резолюції ЄІБ "без заперечень" і діє до 31.03.2022 року,а у частині виконання зобов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: DN03_05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до плану фінансування виконаних робіт (Додаток №3 до договору). «План фінансування виконаних робіт» в новій редакції додається до цієї угоди і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: DN03_05
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із проведенням коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа, розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м. Мирноград, Донецької області (2 черга) » внести зміни
Номер договору про закупівлю: DN03_05
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до (Додаток 2) Календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: DN03_05
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: DN03_05
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: DN03_05
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML