Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Multifunction devices, printers
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Контактна особа: |
Охрімчук Ірина Петрівна +380444811959 tender-dms@customs.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Пилипович Валерій Михайлович +380444812070 v.pylypovych@customs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Customs Service of Ukraine |
National ID: | 43115923 |
Contact point: |
Ohrimchuk Iryna Pitrivna +380444811959 tender-dms@customs.gov.ua |
Additional contacts: |
Pylypovych Valerii Mikhailovych +380444812070 v.pylypovych@customs.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 6 095 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 954,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 182862.75 UAH |
Publication date: | 15 вересня 2020 18:55 |
Enquiries until: | 11 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 жовтня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 6 095 425 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 954 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару, підписання сторонами видаткової накладної та акту прийому-передачі Товару протягом 10 банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2020 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2020 17:09 |
Тендерка МФУ А4 А3.docx зі змінами 3.docx | |
13 жовтня 2020 17:09 |
Зміни 3до ТД 13.10.2020.docx | |
05 жовтня 2020 11:31 |
Тендерка МФУ А4 А3.docx зі змінами 2.docx | |
05 жовтня 2020 11:31 |
Зміни 2до ТД 05.10.2020.docx | |
22 вересня 2020 11:55 |
Тендерна документація БФП зі змінами 22.09.20.docx | |
22 вересня 2020 11:55 |
Зміни 1 до Тендерної документації.PDF | |
15 вересня 2020 21:19 |
Тендерна документація.doc |
13 жовтня 2020 17:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
13 жовтня 2020 17:09 |
Тендерка МФУ А4 А3.docx зі змінами 3.docx
|
||||||||||||
13 жовтня 2020 17:09 |
Зміни 3до ТД 13.10.2020.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2020 11:31 |
Тендерка МФУ А4 А3.docx зі змінами 2.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2020 11:31 |
Зміни 2до ТД 05.10.2020.docx
|
||||||||||||
22 вересня 2020 11:55 |
Тендерна документація БФП зі змінами 22.09.20.docx
|
||||||||||||
22 вересня 2020 11:55 |
Зміни 1 до Тендерної документації.PDF
|
||||||||||||
15 вересня 2020 21:19 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додатком 5 до Тендерної документації (ТД) встановлено вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Так, у пункті 1.2 додатку 5 встановлено вимогу про те, що обладнання, яке постачається, має бути новим та таким, що раніше не використовувалось. Одночасно з цим, у пункті 4.1 додатку 5 (табл. пп.16) вимагається до постачання обладнання, яке має бути здатним підтримувати (серед інших) такі операційні системи для друку та сканування, як Microsoft Windows XP (32/64-bit) та Windows Vista (32/64-bit). Відомо, що вищевказані операційні системи є застарілими та офіційно не підтримуються компанією “Microsoft” з 8.04.2014 року-Мicrosoft Windows XP (32/64-bit) та з 11.04.2017 року- Windows Vista (32/64-bit). Тому, вимоги щодо наявності цих ОС у новітньому обладнанні виробництва 2020 року є необгрунтованими. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо Замовнику вилучити з пункту 4.1 (табл. пп. 16) додатку 5 до Тендерної документації вимогу щодо обов’язкової підтримки обладнанням, що постачається, операційних систем Microsoft Windows XP (32/64-bit) та Windows Vista (32/64-bit) .
Додатком 5 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) встановлено вимогу щодо надання заповненої таблиці відповідності запропонованого Учасником Товару, з необхідністю зазначення характеристик товару запропоновані Учасником. Згідно технічних вимог, до товару «Багатофункціональні пристрої монохромні» була встановлена вимога щодо комплектації витратними матеріалами, а саме «Обладнання має бути готове до експлуатації та укомплектоване оригінальними витратними матеріалами (картриджами, фотобарабанами тощо) з ресурсом не менше ніж на 10 000 сторінок друку, включаючи ресурс стартового картриджа або без його». ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" у складі своєї пропозиції надало таблицю відповідності до запропонованого товару Canon i-SENSYS MF443dw, в якому чітко не зазначено характеристики стосовно комплектації витратними матеріалами, і містить лише вираз «не менше ніж 13 000 сторінок друку», без зазначення чіткої кількості сторінок, або посилання на артикул картриджу. Звертаємо Вашу увагу на те, що на офіційному сайті виробника, за посиланням https://www.canon.ua/business-printers-and-faxes/i-sensys-mf440-series/specifications/ вказано, що товар серії Canon i-SENSYS MF440 може поставлятися в декількох комплектаціях – з картриджем 057 (на 3100 сторінок) та картриджем 057H (на 10 000 сторінок). Так як у таблиці відповідності ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" не зазначено точного значення сторінок, а лише міститься вираз «не менше» та відсутня інформація про артикул картриджу, неможливо стверджувати, що товар, запропонований ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, вважаємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" товару Canon i-SENSYS MF440 не відповідають вимогам тендерної документації, тому вимагаємо скасувати рішення щодо допущення ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС» до аукціону.
Додатком 5 до Тендерної документації (ТД) встановлено вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Так, у пункті 2 додатку 5 встановлено вимогу: Документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro(документальне підтвердження надається лише якщо Учасник не є безпосередньо виробником обладнання).
Звертаємо Вашу увагу на те що, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" надано лист від виробника до Держмитслужби України від 09.10.2020 №6721 в якому не вказано найменування запропонованого Товару.
В зв’язку з цим вимагаємо скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС, так як його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000088 ● 179f8242df444ecea7f7b501e983bc60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 18:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-09-15-005473-b 15.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол засідання тендерного комітету від 16.12.2020 №123
2020-12-16 16:26:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна митна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 11:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" |
4 302 075,00
UAH з ПДВ
|
4 302 075,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
5 496 804,00
UAH з ПДВ
|
5 496 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" |
6 076 080,00
UAH з ПДВ
|
6 076 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" #37100998 |
Переможець |
4 302 075,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 16:01
|
Договір | укладений |
19 листопада 2020 15:59
|