Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Щоденне прибирання пасажирського терміналу, літера Ш-2
Daily cleaning of the passenger’s terminal, letter SH-2
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2020-09-15-005440-b 57f395f6219d495b90486d6efcc432fb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галич Олена Вікторівна

+380617214364 elena.galich@ozh.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Блакитна 4
Контактна особа: Галич Олена Вікторівна
+380617214364
elena.galich@ozh.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal enterprise "Zaporizhzhya International Airport"
National ID: 01130561
Contact point: Halych Olena
+380617214364
elena.galich@ozh.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:36
Очікувана вартість: 5 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 вересня 2020 18:32
Enquiries until: 06 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 жовтня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 5 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Щоденне прибирання пасажирського терміналу, літера Ш-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69013, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Daily cleaning of the passenger’s terminal, letter SH-2
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання Акту наданих послуг. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на вісх працівників, які будуть залучені для надання послуг
Дата подання: 28 вересня 2020 16:00
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 11:21
Добрий день! Відповідно до Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагається надання у складі пропозиції Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації, наданій у Таблиці 3, учасник повинен, зокрема: «надати копії сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору.» Правила і порядок застосування згаданих сертифікатів регулюється Авіаційними правилами України «Правилами охорони повітряних суден та інших важливих об’єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них», які затверджено Наказом від 07.08.2019р № 1017 Державної авіаційної служби України. Пунктом першим Розділу VI «Інструктаж власників перепусток» указаного нормативного акту передбачено, що особа, яка отримує перепустку, що надає право допуску та перебування в контрольованій зоні чи зоні обмеженого доступу, що охороняється, аеропорту (аеродрому) або провайдера аеронавігаційного обслуговування без супроводження, повинна пройти підготовку з АБ відповідно до програми підготовки з авіаційної безпеки персоналу, яка затверджується уповноваженим органом з питань цивільної авіації, а пунктом третім передбачається, що постійна перепустка у ці зони видається особі лише після надання до бюро перепусток копії сертифіката про підготовку особи з АБ за відповідним курсом. Відповідно до пункту восьмого Розділу III. «Організація контролю доступу», відомості про зони, що розташовані за межами аеропорту (якщо такі існують), що визначені як контрольовані зони або зони обмеженого доступу, що охороняються, та на яких впроваджується контроль доступу, також вносяться до програми забезпечення авіаційної безпеки аеропорту (аеродрому) або провайдера аеронавігаційного обслуговування. До зазначених зон належать: вантажні склади зареєстрованих агентів та відомих вантажовідправників; визначені приміщення операторів поштового зв’язку, в яких обробляється вантаж та пошта, а також здійснюється контроль на безпеку і догляд вантажу та пошти; приміщення суб’єктів авіаційної діяльності (кейтерингових копаній), в яких здійснюється приготування та комплектування бортового харчування; приміщення суб’єктів авіаційної діяльності, які здійснюють прибирання ПС (клінінгові компанії); приміщення суб’єктів авіаційної діяльності, які постачають бортприпаси (приналежності); склади паливно-мастильних матеріалів; об’єкти засобів зв’язку, навігації та спостереження; антенні поля; інші життєво важливі для безпечної діяльності цивільної авіації об’єкти. Аналізуючи вимоги тендерної документації у цій закупівлі, а саме, Додаток 4 «Технічні вимоги до закупівлі» Щоденне прибирання пасажирського терміналу , літера Ш-2, вид послуг та види прибирань здійснюються на неконтрольованій зоні (зона аеропорту та споруди з вільним доступом). Таким чином, усі вищеперелічені вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки не стосуються працівників, які плануються для прибирання об’єктів у неконтрольованій зоні аеропорту, а вимога Замовника щодо наявності таких сертифікатів у персоналу учасника закупівлі суперечить нормативно-правовим актам Державіаслужби України, є дискримінаційною і підлягає вилученню. З огляду на викладене вимагаємо вилучити вимогу тендерної документації, а саме: «надати копії сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуги з прибирання будуть здійснюватись на неконтрольованій, контрольваній зонах та зонах обмеженого доступу. Звертаємо вашу увагу на те, що контрольвана зона та зона обмеженого доступу займають більше 60% загальної площі терміналу аеропорту..
Таким чином , згідно з Авіаційними правилами України, розділ VI ,“Правил охорони повітряних суден та інших важливих об'єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них” особа, яка отримує перепустку, що надає право допуску та перебування в контрольованій зоні чи зоні обмеженого доступу, що охороняється, аеропорту повинна пройти підготовку з авіаційної безпеки. Враховуючи вищевикладене, для здійснення заходів забезпечення авіаційної безпеки , вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі копій сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору вважаємо обов'язковою та недискиміннаційною.
Технічне завдання
Дата подання: 30 вересня 2020 11:04
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:58
Для проведення вірного розрахунку просимо надати відповідні уточнення: 1. Вказати загальну площу по окремих типах приміщення( кабінети, туалетні кімнати, холи, атріуми і т.д.) 2. Вказати години здійснення прибирання в кабінетах та в зонах загального користування (холи, фоє)
Відповідь: 1) Додаток до ТВ містить план приміщення під позначкою літ Ш2, із зазначенням обсягів площ для прибирання кожного приміщення, в тому числі загальної площі
2) В технічних вимогах в таблиці в колонці "Періодичність" надані вимоги щодо прибирання ( щоденно, цілодобово, т.д.) в залежності від виду прибирання
Авіаційні сертифікати
Дата подання: 02 жовтня 2020 12:19
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 11:32
Шановний Замовник, Ви стверджуєте що вам на прекваліфікацію потрібно отримати від КОЖНОГО учасника сертифікати сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, як будь залучення до виконання договору, та аргументуєте це тим , що згідно з Авіаційними правилами України, розділ VI ,“Правил охорони повітряних суден та інших важливих об'єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них” особа, яка отримує перепустку, що надає право допуску та перебування в контрольованій зоні чи зоні обмеженого доступу, що охороняється, аеропорту повинна пройти підготовку з авіаційної безпеки. Надайте будь-ласка роз'яснення навіщо учасникам для своїх працівників отримувати такі сертифікати, якщо вони необхідні для отримання перепустки, отже їх повинен надати переможець який буде безпосередньо надавати послуги на Вашому об'єкті , адже перепустки будуть оформлюватись тільки для персоналу учасника - переможця!!!! Перенесіть дану вимогу у список документів, які надаються переможцем!!! А то складається враження, що Ваша документація написана під конкретного учасника, який точно впевнений що буде переможцем та наперед уже отримав ці сертифікати, які до речі видаються не безкоштовно!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з п.12 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі-Закон) , а саме : “Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій . Тобто , Замовник оцінює Учасника процедури закупівлі на стадії “Предкваліфікація”.
Згідно з п. 2. статті 29 Закону : “У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Відповідно до ст. 16 Закону “Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі “ Замовник встановлює  один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, вимога щодо наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, які будуть мати діючи сертифікати авіаційної безпеки не є дискримінаційною, а є такою що відповідає вимогам Законодавства та є обов’язковою.
З метою дотримання Законодавства та забезпечення авіаційної безпеки цивільної авіації (відповідно до Авіаційних правил України «Правилами охорони повітряних суден та інших важливих об’єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них», які затверджено Наказом Державної авіаційної служби України від 07.08.2019р № 1017 ” та Державної Програми авіаційної безпеки цивільної авіації” затвердженої Законом України “Про державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації”) вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі копій сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору вважаємо обов'язковою та недискиміннаційною на стадії предкваліфікації, оскільки, сертифікат є підтвердженням відповідності персоналу кваліфікаційним вимогам з питань авіаційної безпеки, встановленим центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику в галузі цивільної авіації.
Хочемо зауважити, що термін проведення торгів складає близько 60 днів. У разі, якщо Учасник на момент укладення договору не зможе надати сертифікати на працівників яки будуть залучені для надання послуг, тендер буде відмінено.
Щодо копії сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки
Дата подання: 02 жовтня 2020 17:21
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 11:48
Добрий день! В Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагається надання у складі пропозиції Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації, наданій у Таблиці 3, учасник повинен, зокрема: «надати копії сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору.» Правила і порядок застосування згаданих сертифікатів регулюються Авіаційними правилами України «Правилами охорони повітряних суден та інших важливих об’єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них», які затверджено Наказом Державної авіаційної служби України від 07.08.2019р № 1017 та які поширюються на «всі суб’єкти авіаційної діяльності України, які провадять свою діяльність у галузі цивільної авіації». Пунктом першим Розділу VI «Інструктаж власників перепусток» указаного нормативного акту передбачено, що особа, яка отримує перепустку, що надає право допуску та перебування в контрольованій зоні чи зоні обмеженого доступу, що охороняється, аеропорту (аеродрому) або провайдера аеронавігаційного обслуговування без супроводження, повинна пройти підготовку з АБ відповідно до програми підготовки з авіаційної безпеки персоналу, яка затверджується уповноваженим органом з питань цивільної авіації, а пунктом третім передбачається, що постійна перепустка у ці зони видається особі лише після надання до бюро перепусток копії сертифіката про підготовку особи з АБ за відповідним курсом. Також у пункті 7 Розділу 1 зазначено: «перепустка - документ, що видається особам, які працюють в аеропортах, або особам, яким з інших обґрунтованих причин необхідний санкціонований доступ в аеропорт, контрольовану зону, зони обмеженого доступу, що охороняються. Такий документ дає змогу ідентифікувати особу та встановлені для неї зони доступу». Таким чином, усі вищеперелічені вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки не стосуються працівників, які плануються залучити для прибирання об’єктів аеропорту. В той же час слід зазначити, що відповідно до додатку 5 Тендерної документації , а саме п 1.3 передбачено наступне: «Виконавець гарантує та підтверджує, що на момент підписання цього Договору, а також впродовж періоду його дії, у нього є всі необхідні дозволи, ліцензії та документи, що необхідні, чи можуть стати необхідними для виконання зобов’язань за цим Договором.» Тобто, сам Замовник наголошує на тому, що перелік необхідних документів для працівників Виконавця визначається та узгоджується саме в момент підписання договору переможцем закупівлі. На стадії подання пропозицій учасниками закупівлі Замовник не може передбачити наперед перелік цих документів, адже пунктом 6 Розділу 1 вищезгаданих Правил передбачено «З метою дотримання вимог щодо контролю доступу, захисту повітряних суден та об’єктів, керівники суб’єктів авіаційної діяльності, які забезпечують заходи авіаційної безпеки, на підставі цих Авіаційних правил розробляють відповідну інструкцію з організації системи контролю доступу, захисту повітряних суден та інших активів суб’єктів авіаційної діяльності». Тобто організація системи контролю доступу персоналу, в нашому випадку – персоналу для прибирання – покладається на керівника суб’єкта авіаційної діяльності, а отже вимога щодо надання учасником закупівлі копій сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки є такою, що не відповідає вимогам галузевих наказів Державіаслужби і частини другої статті 19 Конституції України, яка прямо говорить: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Виходячи з викладеного, вимога Замовника щодо надання копій сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору, викладена у Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації, є явно дискримінаційною і такою, що суперечить приписам нормативно-правових актів, які діють у сфері цивільної авіації держави, а тому підлягає вилученню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуги з прибирання будуть здійснюватись на неконтрольованій, контрольваній зонах та зонах обмеженого доступу. Звертаємо вашу увагу на те, що контрольвана зона та зона обмеженого доступу займають більше 60% загальної площі терміналу аеропорту.
Таким чином , згідно з Авіаційними правилами України, розділ VI ,“Правил охорони повітряних суден та інших важливих об'єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них” особа, яка отримує перепустку, що надає право допуску та перебування в контрольованій зоні чи зоні обмеженого доступу, що охороняється, аеропорту повинна пройти підготовку з авіаційної безпеки. Враховуючи вищевикладене, для здійснення заходів забезпечення авіаційної безпеки , вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі копій сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору вважаємо обов'язковою та недискиміннаційною.
Отже дані вимоги стосуються абсолютно всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг по договору та видача їм перепусток є обов“язковою. Перепустка надається тільки у випадку наявності сертифікату про проходження навчання з авіаційної безпеки 
Сертифікат є підтвердженням відповідності персоналу кваліфікаційним вимогам з питань авіаційної безпеки, встановленим центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику в галузі цивільної авіації.
Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що вимоги  відповідно до додатку 5 Тендерної документації , а саме п 1.3 передбачено наступне: «Виконавець гарантує та підтверджує, що на момент підписання цього Договору, а також впродовж періоду його дії, у нього є всі необхідні дозволи, ліцензії та документи, що необхідні, чи можуть стати необхідними для виконання зобов’язань за цим Договором.» стосуються виду послуг згідно договору, натомість сертифікат є підтвердженням знань працівників учасника/співвиконавця/субпідрядника. Так відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” одним із кваліфікаційних критерієв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань по техніці безпеки та охорони праці
Дата подання: 02 жовтня 2020 17:54
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 12:47
Добрий день! В Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації Замовником вимагається надання у складі пропозиції Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації, наданій у Таблиці 3, учасник повинен, зокрема: «надати документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань по техніці безпеки та охороні праці» На підприємстві утворена комісія з перевірки знань з техніки безпеки та охорони праці. Є протоколи комісії про перевірку знань з питань з техніки безпеки та охорони праці. За результатами працівникам підприємства видано посвідчення підписані головою комісії. Чи не буде підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції подання у її складі цих документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 1 зазначено: надати документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань по техніці безпеки та охороні праці.
Щодо працівників, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:34
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 16:05
Відповідно до пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема надавши довідку в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно таблиці №2 Обов'язково зазначити в таблиці 2 не менше 2-х осіб (верхолазів), керівника проведення робіт, які є в штаті Учасника. Виходячи зі змісту цієї вимоги, необхідна кількість працівників, а саме не менше 2-х осіб (верхолазів) та керівника проведення робіт, повинна бути у штаті саме та лише Учасника. Проте згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином вимога пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації викладена з порушенням норми абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, відповідно є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки виконати зазначену вимогу можуть лише ті учасники, які мають у штаті саме учасника зазначених працівників. Варто також зазначити, що вимога викладена з порушенням законодавства і з точки зору того, що учасник може бути у відносинах з відповідним працівником на підставі договору цивільно-правового характеру. Схожа позиція викладена в рішенні Постійно-діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2019 № 14636-р/пк-пз. Таким чином Замовнику необхідно внести зміни до підпункту 2.1. пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, з урахуванням викладеного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Документації
Довідка в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно таблиці №2 Обов'язково зазначити в таблиці 2 не менше 2-х осіб (верхолазів), керівника проведення робіт, які є в штаті Учасника або у штаті суб’єкта  господарювання як субпідрядника/співвиконавця./.
Щодо працівників, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:37
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 14:32
Відповідно до пункту 2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема надавши довідку в довільній формі про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно таблиці №2 Обов'язково зазначити в таблиці 2 не менше 2-х осіб (верхолазів), керівника проведення робіт, які є в штаті Учасника. Чи повинен працівник "керівник проведення робіт" мати назву посади саме "керівник проведення робіт", чи можливо покладання обов'язків на іншого працівника іншої посади, чи можливо за сумісництвом? Якщо можливо, то яким документом це підтвердити?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На працівника може бути покладено обов'язки "керівник проведення робіт" згідно наказу по підприємству
Щодо працівників, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 05 жовтня 2020 21:49
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 14:09
Відповідно до пп. 2.5 п. 2 р. 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору. Зазначений сертифікат видається на підставі Авіаційних прави України «Правила охорони повітряних суден та інших важливих об’єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них» затверджених наказом Державної авіаційної служби України від 07.08.2019 № 1017 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.08.2019 за № 991/33962. Здійснення відповідного навчання та виготовлення сертифікату займають час, що може перевищити термін подання тендерних пропозицій. Таким чином надати такі сертифікату можуть лише ті учасники, які мають працівників, які заздалегідь виготовили відповдні сертифікати. Таким чином заначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Варто зазначити, що суб’єктами звернення неодноразово підняте це питання, що в свою чергу є підтвердженням зазначеного твердження. Замовнику доцільно витребувати в учасників гарантійний лист про проходження персоналом підготовки з АБ та отримання відповідного сертифікату, у випадку визнання переможцем процедури закупівлі учасника. Таким чином, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом викладення пп. 2.5 п. 2 р. 1 додатку 1 до Тендерної документації в наступній редакції: «Надати гарантійний лист, згідно з яким, у разі визначення учасника переможцем цієї процедури закупівлі, учасник та/або співвиконавець зобов’язується забезпечити проведення підготовки з АБ для працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, та отримання сертифікату про проходження цієї підготовки».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання Законодавства та забезпечення авіаційної безпеки цивільної авіації (відповідно до Авіаційних правил України «Правилами охорони повітряних суден та інших важливих об’єктів цивільної авіації, забезпечення контролю доступу до них», які затверджено Наказом Державної авіаційної служби України від 07.08.2019р № 1017 ” та Державної Програми авіаційної безпеки цивільної авіації” затвердженої Законом України “Про державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації”) вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі копій сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору вважаємо обов'язковою та недискиміннаційною на стадії предкваліфікації, оскільки, сертифікат є підтвердженням відповідності персоналу кваліфікаційним вимогам з питань авіаційної безпеки, Оцінка учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам проходить на стадії предкваліфікації
Згідно з п.12 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”( далі-Закон) , а саме : “Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій . Тобто , Замовник оцінює Учасника процедури закупівлі на стадії “Предкваліфікація”. Враховуючи данний факт, сертифікати вважаємо за необхідне
Згідно з п. 2. статті 29 Закону : “У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
При укладенні договору Переможець потрібен мати сертифікати АБ
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-005440-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ПАРТНЕР КЛІН"", Код ЄДРПОУ:39380890
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:54
Вимога щодо перекваліфікації учасників
Протоколом № 40 від 15.09.2020 р. КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» було оголошено тендер на «Щоденне прибирання пасажирського терміналу, літера Ш-2 ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання; Послуги з прибирання будівель 90911200-8».
Учасником тендеру ТОВ «КЬЮ. ЕФ. ЕМ. КЛІНІНГ» у складі тендерної пропозиції були подані документи через електронну систему закупівель «ZAKUPKI.PROM.UA» на підтвердження належної кваліфікації та відповідність вимогам тендерної документації, що містять ознаки підробки та ставлять під сумнів їх справжність, а саме:
- видаткові накладні на підтвердження придбання обладнання, необхідного для відповідності кваліфікації учасника, № 6058 від 14.06.2020 р. та № 1331 від 30.03.2020 р.
Вказані накладні мають ідентичний вид та положення підписів уповноважених осіб та печатки товариств, крім того у накладній № 1331 від 30.03.2020 р. загальна вартість товару становить (цифрами) 92 997,00 грн. у тому числі ПДВ 15 499,50 грн., натомість прописом «сімдесят сім тисяч чотириста дев’яносто сім гривен 50 копійок в тому числі ПДВ п'ятнадцять тисяч чотириста дев’яносто дев’ять гривен 50 копійок». Враховуючи, що видаткові накладні формуються автоматично в електронній програмі, зазначена накладна не могла бути сформована в наданому Учасником вигляді;
- наказ № 112-к від 30.06.2020 р. про прийняття на роботу Макаренко Л.О.
Вказаним наказом, датованим 30.06.2020 р., прийнято на роботу Макаренко Л.О. з 01.06.2020 р., крім того, сам працівник, як зазначено в наказі, ознайомлений з ним 30.06.2020 р. Також, наказом встановлено оклад (тарифна ставка) працівника в розмірі 27 грн. 00 коп., що не відповідає встановленому законодавством розміру мінімальної заробітної плати з тривалістю робочого дня (тижня) 40 годин. Таким чином зазначені в наказі відомості не можуть відповідати дійсності та бути лише технічними помилками.
- наказом № 193-к від 14.08.2020 р. Оленіна К.А. прийнята на роботу у ТОВ «КЬЮ. ЕФ. ЕМ. КЛІНІНГ» з 26.08.2020 р. У відповідності до Протоколів № 8 та № 9 перевірки знань ТОВ «КЬЮ. ЕФ. ЕМ. КЛІНІНГ» Оленіна К.А. пройшла перевірку знань на підприємстві 03.06.2020 р., тобто до прийняття на роботу.
Всі зазначені документи посвідчені підписом уповноваженою особою та печаткою ТОВ «КЬЮ. ЕФ. ЕМ. КЛІНІНГ».

Зазначені факти свідчать про недостовірність відомостей, зазначених Учасником тендеру ТОВ «КЬЮ. ЕФ. ЕМ. КЛІНІНГ» на «Щоденне прибирання пасажирського терміналу, літера Ш-2 ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання; Послуги з прибирання будівель 90911200-8» в документах, наданих у складі тендерної пропозиції на підтвердження належної кваліфікації та відповідність вимогам тендерної документації та містять ознаки підробки.
Враховуючи наведене, прошу Замовника тендеру «Щоденне прибирання пасажирського терміналу, літера Ш-2 ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання; Послуги з прибирання будівель 90911200-8» КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» здійснити перекваліфікацію Учасників.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 жовтня 2020
UA-2020-09-15-005440-b57f395f6219d495b90486d6efcc432fb
Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Блакитна 4
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ПАРТНЕР КЛІН"" Документи
Відхилено
Документи
до 23 жовтня 2020 17:03
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 23 жовтня 2020 16:46
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: на вимогу п.п 2.5 учасник надав лист 040/12102020 від 12.10.2020, на вимогу п.п. 1.1 учасник надав довідку 001/12102020 від 12.10.2020 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п.п.2.5 п.2 Додатку 1 тендерної документації, а саме :Надати копії сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору, вимога п.п. 1.1.....Обов'язково наявність у учасника/ субпідрядника/співвиконавця. миючих пилисосів для прибирання ковроліну (не менше 2 шт.) , наявність підлогомийних машин (не менше 2 шт), машин для миття ескалаторів (не менше 2 шт.) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо надати копії сертифікатів про проходження навчання з авіаційної безпеки на всіх працівників, які будуть залучені для надання послуг згідно Договору, стосовно вимоги п.п.1.1 просимо надати інформацію про наявніть машин для миття ескалаторів (не менше 2 шт.)

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 09:15
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:22
071_Копія дозвілу.pdf
15 жовтня 2020 17:22
130_Довідка_Субпідряд.pdf
15 жовтня 2020 17:22
120_Довідка_довкілля.pdf
15 жовтня 2020 17:22
081_Інф з розрахунками.pdf
15 жовтня 2020 17:22
080_Лист гаран.техн.pdf
15 жовтня 2020 17:22
073_Копія Статуту.pdf
15 жовтня 2020 17:22
072_Копія_Витягу з ЄДР.pdf
15 жовтня 2020 17:22
051_Звітність 2019.pdf
15 жовтня 2020 17:22
050_Звітність 2018.pdf
15 жовтня 2020 17:22
042_Оптімус акти.pdf
15 жовтня 2020 17:22
034_Довідка на АБ.pdf
15 жовтня 2020 17:22
032_Інструктаж ОП.pdf
15 жовтня 2020 17:22
030_Довідка_Персонал.pdf
15 жовтня 2020 17:22
020_Довідка_МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: надано виписку з протоколу та посвідчення про проходження навчання з охорони праці на верхолазів 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога п.п.2.3 п.2 Додатку 1 тендерної документації, а саме :“2.3 Для підтвердження інформації необхідно надати документи, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань по техніці безпеки та охороні праці.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо додатково надати документи які підтверджують проходження навчання та перевірку знань по техніці безпеки та охороні праці працівників

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:06
Сертифікат ISO.pdf
16 жовтня 2020 10:06
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 10:06
Видаткові накладні.pdf
16 жовтня 2020 10:06
Трудові книжки.pdf

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 18:40
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:39
7_Сертифікати ISO.zip
13 листопада 2020 18:39
6_Витяг ПДВ Клінінг 2020.pdf
13 листопада 2020 18:39
3_Довідка переможця ч. 2 ст. 17.pdf
13 листопада 2020 18:39
1_Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:52
29_Погодження 90кд.pdf
16 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:38
30.4_Лицензия.pdf
16 жовтня 2020 13:38
24.4_ISO 45001.pdf
16 жовтня 2020 13:38
24.3_ISO 14001.pdf
16 жовтня 2020 13:38
24.2_ISO 9001.pdf
16 жовтня 2020 13:38
13_Аналогічний договір.pdf
16 жовтня 2020 13:38
9.2_Протокол ОП.pdf
16 жовтня 2020 13:38
9.1_Протокол ПБ.pdf
16 жовтня 2020 13:38
5_Копії накладних МТБ.pdf
16 жовтня 2020 13:38
2_Довідка МТБ испр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ПАРТНЕР КЛІН""

ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" 4 320 000,00
UAH з ПДВ
3 816 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" 5 381 246,32
UAH з ПДВ
3 816 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 18:40
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:39
7_Сертифікати ISO.zip
13 листопада 2020 18:39
6_Витяг ПДВ Клінінг 2020.pdf
13 листопада 2020 18:39
3_Довідка переможця ч. 2 ст. 17.pdf
13 листопада 2020 18:39
1_Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:52
29_Погодження 90кд.pdf
16 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:38
30.4_Лицензия.pdf
16 жовтня 2020 13:38
24.4_ISO 45001.pdf
16 жовтня 2020 13:38
24.3_ISO 14001.pdf
16 жовтня 2020 13:38
24.2_ISO 9001.pdf
16 жовтня 2020 13:38
13_Аналогічний договір.pdf
16 жовтня 2020 13:38
9.2_Протокол ОП.pdf
16 жовтня 2020 13:38
9.1_Протокол ПБ.pdf
16 жовтня 2020 13:38
5_Копії накладних МТБ.pdf
16 жовтня 2020 13:38
2_Довідка МТБ испр.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:06
Сертифікат ISO.pdf
16 жовтня 2020 10:06
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 10:06
Видаткові накладні.pdf
16 жовтня 2020 10:06
Трудові книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"

ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"
#33421302
Переможець 3 816 899,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"
#33421302
3 816 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:53
Договір укладений
25 листопада 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 10:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 24 листопада 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Контрагент не приступив до виконання забов'язань за договором. Згідно п. 8.2. укладеного договору у випадку систематичного невиконання Виконавцем обов’язків передбачених договором, Замовник вправі в односторонньому порядку розірвати даний Договір, попередивши про це виконавця у письмовій формі за 14 (чотирнадцять) днів до запланованої дати розірвання Договору.