Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
401 000,00 UAH
UA-2020-09-15-005430-b f04853efb01a4337a094e9afa462cacd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Загоруйко Тетяна Вікторівна

+380987878030 tatyana-sidak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Загоруйко Тетяна Вікторівна
+380987878030
tatyana-sidak@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 401 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 005,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хельницьке шосе, 7, каб.1219
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
2 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хельницьке шосе, 7, каб.1219
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
2 шт
Книжкові сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хельницьке шосе, 7, каб.1219
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30216100-7 — Оптичні зчитувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 18:21
Оголошення.pdf
15 вересня 2020 18:21
Тендерна документація.docx
15 вересня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 18:21
Оголошення.pdf
15 вересня 2020 18:21
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2020 19:19
Дата відповіді: 18 вересня 2020 14:23
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Технічні характеристики предмету закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент або аналог Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Аналоги будуть розглядатися відповідно до технічних характеристик, що вказані в вимогах до предмету закупівлі, які Учасник надає у вигляді порівняльної таблиці

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 299 993,16
UAH з ПДВ
299 993,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 12:41
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:40
Сертификат_N17_2018.pdf
24 вересня 2020 12:40
СанГиг.pdf
24 вересня 2020 12:40
1_2_3_декларация_N17.pdf
24 вересня 2020 12:40
ДСЕЕ документ-камера Eloam.pdf
24 вересня 2020 12:40
правильные сертификаты.rar
24 вересня 2020 12:40
Кредиты 05,08.pdf
24 вересня 2020 12:40
Счет 05,08.pdf
24 вересня 2020 12:40
Баланс.pdf
24 вересня 2020 12:40
довідка про ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2020 12:40
к балансу СМБ квитанция.pdf
24 вересня 2020 12:40
Витяг 11062020.rtf.pdf
24 вересня 2020 12:40
Новий опис статуту.pdf
24 вересня 2020 12:40
7243944 цінова.pdf
24 вересня 2020 12:40
7243944 тех.pdf
24 вересня 2020 12:40
7243944 нов.pdf
24 вересня 2020 12:40
7243944 acer.pdf
24 вересня 2020 12:40
7243944 сц.pdf
24 вересня 2020 12:40
SERVICE DESK 7243944.pdf
24 вересня 2020 12:40
7243944 виробник.pdf
24 вересня 2020 12:40
7243944 договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій