Машини для обробки даних
Очікувана вартість
401 000,00 UAH
UA-2020-09-15-005430-b f04853efb01a4337a094e9afa462cacd
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Загоруйко Тетяна Вікторівна
+380987878030
tatyana-sidak@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:53
Очікувана вартість: 401 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 005,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хельницьке шосе, 7, каб.1219
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
2 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хельницьке шосе, 7, каб.1219
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
2 шт
Книжкові сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хельницьке шосе, 7, каб.1219
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30216100-7 — Оптичні зчитувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 вересня 2020 18:54
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2020 18:21
Оголошення.pdf
15 вересня 2020 18:21
Тендерна документація.docx
15 вересня 2020 18:54
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2020 18:38
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2020 18:21
Оголошення.pdf
15 вересня 2020 18:21
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2020 19:19
Дата відповіді: 18 вересня 2020 14:23
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Технічні характеристики предмету закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент або аналог Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Аналоги будуть розглядатися відповідно до технічних характеристик, що вказані в вимогах до предмету закупівлі, які Учасник надає у вигляді порівняльної таблиці

Актуальні тендери

До пошуку