Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер БФП; 3д принтер; 3д ручки з екраном; шолом віртуальної реальності; короткофокусний проектор
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-09-15-005404-a 805dda4936454139b74ae4e88d17bf82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зотікова

+380954774346 shkolainternat7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7 Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04589998
Вебсайт: http://internat-myc-wk.at.ua
Місцезнаходження: 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Курортна, 14-А
Контактна особа: Марина Зотікова
+380954774346
shkolainternat7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Додаткові кошти, лімітна довідка № 220, від 26.08.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Принтер БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Курортна, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
3Д принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Курортна, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
3д ручка з екраном (10 шт в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Курортна, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Шолом віртуальної реальності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Курортна, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Короткофокусний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Курортна, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:39
Додаток 2.docx
15 вересня 2020 13:39
Додаток 1.docx
15 вересня 2020 13:39
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 17 вересня 2020 03:30
Дата відповіді: 17 вересня 2020 14:07
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналогічний товар буде допущено до розгляду лише за першою позицією у списку, в саме принтер БФП. Обов*язковою умовою є можливість підключення до принтеру через wi-fi, інші характеристики можуть відрізнятися, але бути не гірше, ніж заявлені. Інше обладнання закуповується лише за умови дотримання заявлених технічних характеристик. В ціну обладнання мають бути включені транспортування та адресна доставка. Монтаж, встановлення, підключення, навчання та введення в експлуатацію не потребується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ" 122 000,00
UAH з ПДВ
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 20:40
Електронний підпис
23 вересня 2020 20:13
Електронний підпис
23 вересня 2020 20:12
Комерційна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3052219170
Переможець 122 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:22

Документи

01 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:21
Протокол №1_20201001_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕБЕХ МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3052219170
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:21
Протокол №1_20201001_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 23:42
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 14:51
ДУ 1_20201019_0001.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 12:35
Договір 129_20201006_0001.pdf укладений
06 жовтня 2020 12:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 листопада 2020 10:55
44 964,00 UAH UA968201720344231003100047789
Миколаївська ЗОСШІ №7
UA723206490000026008052700074
ФОП Бабех М.В.
Оплачений
05 листопада 2020 10:55
77 036,00 UAH UA278201720344211003104047789
Миколаївська ЗОСШІ №7
UA723206490000026008052700074
ФОП Бабех М.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 000,00
UAH