Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-09-15-005242-a c1b83d67cd58479a8789698ca4d3aada
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Євгеніївна Білих

+380686883694 dnepr.pnd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985222
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 12 А
Контактна особа: Надія Євгеніївна Білих
+380686883694
dnepr.pnd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 08:00
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


господарчі товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 штуки
Господарчі товари код ДК 021:2015 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. І. Акінфієва, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником товару, рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Постачальником протягом десяти банківських днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 13:29
Проект договора 2020.doc
15 вересня 2020 13:29
Оголошення закупівлі господарчих товарів 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Скасування вимоги в Оголошенні
Дата подання: 18 вересня 2020 11:20
Дата відповіді: 18 вересня 2020 15:02
Замовник в пункті №3 свого " Оголошення про проведення допорогової закупівлі" : вимагає від Постачальника виконати доставку, розвантаження, занос в складські приміщення товару власними силами або за власний кошт. В іншому випадку пропозицію буде відхилено. 1) Ні для кого не таємниця, що ФОП та малі підприємства на мають власного транспорту, та використовують послуги автоперевізників: Нова пошта, Делівері, тощо. Це вигідно та дешевше ніж доставка власним транспортом. Вимога Замовника виконувати доставку транспортом Учасника є дискримінаційною за майновою ознакою. 2) Дискримінаційною вимогою є також вимога присутність представника Учасника для забезпечення розвантаження товару власними силами. Витрати на приїзд представника Учасника не малі. Ці витрати збільшать торгову націнку товару і цінова пропозиція буде вище на 10-15%, ніж у конкурентів, які територіально розташовані поруч із Замовником. Система торгів Прозоро працює по всій Україні - дискримінація Учасників торгів за територіальним принципом неприпустимо. 3) Проблему з якістю товару можна вирішувати за допомогою гарантійного листа якості, в якому за допомогою фотографії можна зафіксувати зовнішній вигляд товару, габарити, упаковки і т.д. На підставі статті 5 п.3 Закону "Про Публічні закупівлі 922-8 від 25.12.2015р": "Замовник НЕ может встановлюваті діскрімінаційні вимоги до участніків" - вимагаємо скасувати вимогу п.3 (інші істотні умови закупівлі) Оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п, 3 "Оголошення про закупівлю" прописано, що "Доставку, розвантаження, занос в складські приміщення виконує постачальник власними силами або за власні кошти". Присутність Учасника при цьму не обов'язкова. Перелічені Замовником вимоги можуть здійснюватися такими автоперевізниками "Нова пошта", Делівері" тощо. Що стосується якості товару, то достатньо надати сертифікат якості товару, скан-копії яких надаються разом з іншими кваліфікаційними документами на електронний майданчик

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Воробйова Юлія Федорівна 7 494,00
UAH з ПДВ
7 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Воробйова Юлія Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Воробйова Юлія Федорівна
#3103917641
Переможець 7 494,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 12:02

Документи

24 вересня 2020 12:02
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:53
протокол УО 7.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Воробйова Юлія Федорівна
#3103917641
7 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 12:02
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:53
протокол УО 7.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:15
Договір 29_09.PDF укладений
29 вересня 2020 15:13