Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з розробки проектно – кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об'єкту Нове будівництво каналізаційної насосної станції з колектором за адресою: вул. Шкільна, с. Білогородка, Києво-Святошинського р-ну, Київської обл.
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-09-15-004801-b 220ad4face7d445999329bb38d8168ea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкаранда Любов Миколаївна

+380674348119 bsrnp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БІЛОГОРОДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04358477
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Білогородка, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 33
Контактна особа: Шкаранда Любов Миколаївна
+380674348119
bsrnp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
роботи з розробки проектно – кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації по об'єкту Нове будівництво каналізаційної насосної станції з колектором за адресою: вул. Шкільна, с. Білогородка, Києво-Святошинського р-ну, Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська область, с. Білогородка, вул. Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України. Форма розрахунків: за фактом виконаних робіт Замовник оплачує виконані за Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Підрядника, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом семи календарних днів після підписання Сторонами Акту виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 12:23
Додаток № 1 Проект договору.docx
18 вересня 2020 12:23
7. Оголошення в новій редакції.docx
15 вересня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:26
Додаток №2 Завдання на проектування.doc
18 вересня 2020 12:23
Додаток № 1 Проект договору.docx
15 вересня 2020 16:26
Додаток №1 Проект договору.docx
18 вересня 2020 12:23
7. Оголошення в новій редакції.docx
15 вересня 2020 16:26
3. Оголошення.docx
15 вересня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:26
Додаток №2 Завдання на проектування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 17 вересня 2020 11:48
Дата відповіді: 18 вересня 2020 12:20
Прошу вказати довжину двох ниток напірного колектору для визначення площі земельної ділянки для інженерних вишукувань, а в кінцевому результаті вартості вишукувань.
Відповідь: Доброго дня! Довжина двох ниток напірного колектору становить від 1800 до 2000 м.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" 397 356,48
UAH з ПДВ
397 356,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
28 вересня 2020 18:22
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40874051
Переможець 397 356,48
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 12:55

Документи

06 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:55
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40874051
397 356,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:55
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 12:00
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 12:50
Додаткова угода №4 від 08.07.2021 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 10:38
Додаткова угода від 30.06.2021 №3 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 10:45
Додаткова угода від 31.03.2021 №2 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:06
Додаткова угода від 31.03.2021 №2 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:45
Додаткова угода №1 від 24.12.2020 до договору №252 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:25
Договір від 19.10.2020 №252.pdf укладений
19 жовтня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.4. Договору викладено у новій редакції: Термін виконання всієї роботи не повинен перевищувати 90 (дев'яносто) календарних днів з моменту отримання Підрядником від Замовника Містобудівних умов та обмежень, і Технічних умов, але в будь якому випадку до "31" березня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.4. Договору викладено у новій редакції: Термін виконання всієї роботи не повинен перевищувати 90 (дев'яносто) календарних днів з моменту отримання Підрядником від Замовника Містобудівних умов та обмежень і Технічних умов, але в будь-якому випадку до "30" червня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.4. Договору викладено у новій редакції: Термін виконання всієї роботи не повинен перевищувати 90 (дев'яносто) календарних днів з моменту отримання Підрядником від Замовника Містобудівних умов та обмежень і Технічних умов, але в будь-якому випадку до "30" червня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.4. Договору викладено в наступній редакції: «Термін виконання всієї роботи не повинен перевищувати 150 (сто п’ятдесят) календарних днів з мо-менту отримання Підрядником від Замовника Містобудівних умов та обмежень і Технічних умов, але в будь-якому випадку до 30 серпня 2021 року»
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.1. Договору № 252 ВІД 19.10.2020 року викладено у новій редакції: «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Підрядник зобов'язується виконати роботи з розробки проектно – кошторисної документації по об'єкту «Нове будівництво каналізаційної насосної станції з колектором по вулиці Шкільна в селі Білогородка Києво-Святошинського району Київської області»(національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування) та подати проектно-кошторисну документацію для проведення державної експертизи до експертної організації з подальшим отриманням за результатами проведеної державної експертизи проектно-кошторисної документації письмового звіту, оформленого відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 «Про затвердження порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (зі змінами).»
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 30 серпня 2021
Сума оплати за договором: 397 356,48
UAH