Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання техніки
Purchase of equipment
Очікувана вартість
13 600 000,00 UAH
UA-2020-09-15-004774-b 5651614976534d638e0f6d12e5f6618e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Валентинович

+380564930920 ugkxtender2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Терещенко Ігор Валентинович
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
National ID: 03364234
Contact point: Tereshchenko Igor
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 14:28
Очікувана вартість: 13 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 408000 UAH
Publication date: 15 вересня 2020 16:23
Enquiries until: 07 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 13 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 жовтня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 13 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 68 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Scope of the procurement
Тип Замовника - Замовник загального типу; Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
43262100-8 - Механічні екскаватори (екскаватор колісний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м. Кривий Ріг
ДК 021:2015: 43262100-8 — Механічні екскаватори

43262100-8 - Mechanical excavators (wheel excavator)
CPV: 43262100-8
Період постачання: по 25 грудня 2020
4 шт
43261100-1 - Механічні ковшові навантажувачі (колісний ковшовий екскаватор-навантажувач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м. Кривий Ріг
ДК 021:2015: 43261100-1 — Механічні ковшові навантажувачі

43261100-1 - Mechanical shovel loaders (wheel bucket excavator-loader)
CPV: 43261100-1
Період постачання: по 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ; Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська; Забезпечення тендерної пропозиції має бути подане у вигляді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі, який є доступним для перегляду, без необхідності використання окремого програмного продукту, з накладанням електронно-цифрового підпису (далі-ЕЦП) банка – гаранта.Умови банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк.Розмір забезпечення тендерної пропозиції 408000.00 гривень. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 16:40
Лист ЗдТД.docx
09 жовтня 2020 16:40
Додаток 1 Нова редакція.docx
09 жовтня 2020 16:40
ТД Нова редакція.doc
15 вересня 2020 16:24
Додаток 2.docx
15 вересня 2020 16:24
Додаток 1.docx
15 вересня 2020 16:24
ТД.doc
09 жовтня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 16:40
Лист ЗдТД.docx
09 жовтня 2020 16:40
Додаток 1 Нова редакція.docx
09 жовтня 2020 16:40
ТД Нова редакція.doc
15 вересня 2020 16:24
Додаток 2.docx
15 вересня 2020 16:24
Додаток 1.docx
15 вересня 2020 16:24
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-004774-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 22 вересня 2020 10:39
ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Дякуємо.

Доброго дня шановна тендерна комісія Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з п. 4 частини 2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, було оголошено закупівлю: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-15-004774-b) «43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (придбання техніки)»:
1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено деяких технічних вимог, передбачених Додатком 1, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього кілька показників, розбіжність в них мінімальна, зміна цих показників (виділено жовтим кольором), надасть Замовнику вибрати більш дешевшу та якісну техніку, а саме:

ДОДАТОК 1
тендерної документації


ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.1 Найменування товару: Екскаватор колісний;
1.2 Кількість: 1 (одна) шт.

Технічні вимоги Пропонує учасник
1

Тип Колісний ковшовий екскаватор на спеціальному шасі з пневмоколісним ходом, з гідропідсилювачем керма,
та повно-поворотною платформою Колісний ковшовий екскаватор на спеціальному шасі з пневмоколісним ходом, з гідропідсилювачем керма,
та повно-поворотною платформою
2 Маса не менше, кг 14 000 14000
3 Дизельний двигун з турбонаддувом, потужністю, не менше, к.с.
110 104
4 Максимальна глибина копання, не менше, мм 4 600 4630
5 Глибина копання вертикальної стінки, не менше, мм 4 200 4325
6 Радіус копання, не менше, мм 7 500 7570
7 Радіус копання на рівні землі, не менше, мм 7 300 7570
8 Ківш з зубами, місткість ковша, не менше, м3 0,4 0.58
9 Тип колісного приводу Повний (4х4) Повний (4х4)

У разі, якщо у технічному завданні міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробник, вважати доданим до кожного з них вираз: «або еквівалент».

1.3. Інші вимоги:
Товар має бути:
- таким, що не перебував до моменту відвантаження Замовнику в експлуатації за своїм функціональним призначенням;
- у зібраному і справному стані;
- без механічних пошкоджень і слідів корозії.

1.4. Умови поставки Товару:
- у вартість Товару повинні бути включені витрати на доставку Товару до місця вказаного Замовником, інструктаж правилам експлуатації;
- поставку у м. Кривий Ріг здійснити транспортом постачальника.

1.5. Місце поставки: м. Кривий Ріг.
Учасник має надати в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, з інформацією про сервісні(ий) центри(центр) (власного або залученого Учасником), на яких(ому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування та інформацією про можливість виїзду мобільних ремонтних бригад Учасника до Замовника. Учасник в довідці щодо сервісного(их) центру(центрів) та мобільних ремонтних бригад зазначає їх місцезнаходження та номери контактних телефонів. Інформація про сервісні(ий) центри(центр) також має бути зазначена в довідці про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

1.6. Термін поставки: до 25.12.2020 року.

1.7. Вимоги до гарантійного обслуговування:
Гарантія на товар складає - 24 місяці з дня передачі товару Замовнику. Гарантійне і післягарантійне обслуговування здійснюється фахівцями учасника або за його дорученням (виїзд мобільної ремонтної бригади (бригад) Учасника до Замовника).

1.8. Постачальник при передачі товару надає:
- технічний паспорти від заводу-виробника;
- інструкцію по експлуатації;
- гарантійний поліс;
- комплект документів для реєстрації техніки згідно Законодавства України;
- комплект інструменту першої необхідності.


2.1 Найменування товару: Колісний ковшовий екскаватор-навантажувач;
2.2 Кількість: 4 (чотири) шт.

Технічні вимоги Пропонує учасник
1

Тип Колісний ковшовий екскаватор-навантажувач на спеціальному шасі з пневмоколісним ходом, приводом на всі колеса та гідропідсилювачем керма Колісний ковшовий екскаватор-навантажувач на спеціальному шасі з пневмоколісним ходом, приводом на всі колеса та гідропідсилювачем керма
2

Двигун Дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом, потужність, не менше 74,5 кВт (100,0 к. с.), робочий об’єм, не більше - 4400 см куб Дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом, потужність, 74,5 кВт (100,0 к. с.), робочий об’єм, - 4400 см куб
3 Маса не менше, кг 8 000 8 840
4 Тип ковша навантажувача Ківш навантажувача є багатофункціональний 6-в-1, щелепний Ківш навантажувача є багатофункціональний 6-в-1, щелепний
5 Номінальна місткість ковша навантажувача, не менше, м3 1,1 1,2
6 Висота вивантаження навантажувального ковша по нижній кромці зубів, не менше, мм
2 810 2716
7 Номінальна вантажопідйомність на максимальній висоті, не менше, кг
3500. 3500
8 Тип рукояті екскаватора Телескопічна Телескопічна
9 Максимальна глибина копання екскаватора, не менше, мм 5 800 5978
10 Максимальний виліт ковша від осі заднього моста, не менше, мм
8100 8130
11 Максимальна висота завантаження по стандартним нормам (при закритому ковші), не менше, мм
4700 4580
12 Номінальна місткість ковша екскаватора, не менше, м3 0,2 0,2
13 Тип колісного приводу Повний (4х4) Повний (4х4)

У разі, якщо у технічному завданні міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробник, вважати доданим до кожного з них вираз: «або еквівалент».
2.3. Інші вимоги:
Товар має бути:
- таким, що не перебував до моменту відвантаження Замовнику в експлуатації за своїм функціональним призначенням;
- у зібраному і справному стані;
- без механічних пошкоджень і слідів корозії.
2.4. Умови поставки Товару:
- у вартість Товару повинні бути включені витрати на доставку Товару до місця вказаного Замовником, інструктаж правилам експлуатації;
- поставку у м. Кривий Ріг здійснити транспортом постачальника.

2.5. Місце поставки: м. Кривий Ріг.
Учасник має надати в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, з інформацією про сервісні(ий) центри(центр) (власного або залученого Учасником), на яких(ому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування та інформацією про можливість виїзду мобільних ремонтних бригад Учасника до Замовника. Учасник в довідці щодо сервісного(их) центру(центрів) та мобільних ремонтних бригад зазначає їх місцезнаходження та номери контактних телефонів. Інформація про сервісні(ий) центри(центр) також має бути зазначена в довідці про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

2.6. Термін поставки: до 25.12.2020 року.

2.7. Вимоги до гарантійного обслуговування:
Гарантія на товар складає - 12 місяців з дня передачі товару Замовнику. Гарантійне і післягарантійне обслуговування здійснюється фахівцями учасника або за його дорученням (виїзд мобільної ремонтної бригади (бригад) Учасника до Замовника).

2.8. Постачальник при передачі товару надає:
- технічний паспорти від заводу-виробника;
- інструкцію по експлуатації;
- гарантійний поліс;
- комплект документів для реєстрації техніки згідно Законодавства України;
- комплект інструменту першої необхідності.

Такі вимоги, у сукупності всіх технічних характеристик, є дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі.

У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі. Дякуємо!

Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, дешевшу та не гіршу за показниками від тої, що хоче Замовник. Зміна показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 16:21
Шановний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Запропоновані Вами технічні характеристики предмета закупівлі суттєво звужують коло Учасників та є дискримінаційними. Технічні характеристики та параметри викладені у Вашій вимозі повністю відповідають вимогам встановленим в тендерній документації, окрім п. 3 Найменування товару: Екскаватор колісний та п. 6, 11 Найменування товару: Колісний ковшовий екскаватор-навантажувач, Додатку 1 тендерної документації, щодо яких будуть внесені зміни до тендерної документації.
Таким чином, вимоги встановлені тендерною документацією жодним чином не обмежують Вас, як Учасника процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2020
UA-2020-09-15-004774-b5651614976534d638e0f6d12e5f6618e
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЕАНДА І К" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 12:11
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:10
документи переможця
16 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:26
ст.17_спата податків.pdf
16 жовтня 2020 16:26
ст.17_повна.pdf
16 жовтня 2020 16:26
ст.17_невик.зобов_яз.pdf
16 жовтня 2020 16:26
ст.17_не є фіз.ос.pdf
16 жовтня 2020 16:25
Проект Договору.pdf
16 жовтня 2020 16:25
Додаток2_Специфікація.pdf
16 жовтня 2020 16:25
Довідка_МТБ.pdf
16 жовтня 2020 16:25
Довідка_МВС_15.09.2020р..pdf
16 жовтня 2020 16:25
Дов.субпідрядники.pdf
16 жовтня 2020 16:25
БГ 7253.rar

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:27
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:25
Установчі документи.pdf
16 жовтня 2020 17:25
Проект Договору.pdf
16 жовтня 2020 17:25
Специфікація.pdf
16 жовтня 2020 17:25
лицензия.zip
16 жовтня 2020 17:25
Лист про покриття.pdf
16 жовтня 2020 17:25
Довідки по ст.17.pdf
16 жовтня 2020 17:25
files.zip
16 жовтня 2020 17:25
016-001-37445-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ "АЛЕАНДА І К"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 13 598 000,00
UAH з ПДВ
13 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕАНДА І К" 13 570 800,00
UAH з ПДВ
13 570 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 12:11
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:10
документи переможця
16 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:26
ст.17_спата податків.pdf
16 жовтня 2020 16:26
ст.17_повна.pdf
16 жовтня 2020 16:26
ст.17_невик.зобов_яз.pdf
16 жовтня 2020 16:26
ст.17_не є фіз.ос.pdf
16 жовтня 2020 16:25
Проект Договору.pdf
16 жовтня 2020 16:25
Додаток2_Специфікація.pdf
16 жовтня 2020 16:25
Довідка_МТБ.pdf
16 жовтня 2020 16:25
Довідка_МВС_15.09.2020р..pdf
16 жовтня 2020 16:25
Дов.субпідрядники.pdf
16 жовтня 2020 16:25
БГ 7253.rar

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:27
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:25
Установчі документи.pdf
16 жовтня 2020 17:25
Проект Договору.pdf
16 жовтня 2020 17:25
Специфікація.pdf
16 жовтня 2020 17:25
лицензия.zip
16 жовтня 2020 17:25
Лист про покриття.pdf
16 жовтня 2020 17:25
Довідки по ст.17.pdf
16 жовтня 2020 17:25
files.zip
16 жовтня 2020 17:25
016-001-37445-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ "АЛЕАНДА І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Переможець 13 530 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
13 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:38
714-Т.PDF укладений
16 листопада 2020 10:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 530 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 255 000,00 UAH)