Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по Подільському узвозу, ПВ-8240, ПВ-8239 у Подільському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
13 930 889,80 UAH
UA-2020-09-15-004573-b 324105956adc403da689e2f7be429fdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 14:07
Очікувана вартість: 13 930 889,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по Подільському узвозу, ПВ-8240, ПВ-8239 у Подільському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський узвіз, ПВ-8240, ПВ-8239 у Подільському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:06
додаток 4 (проєкт договору).docx
15 вересня 2020 16:06
Тендерна документація.doc
15 вересня 2020 16:06
Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000025 ● 9731428236394a19b0ac6cd509af18df
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-09-15-004573-b 15.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА" 13 621 794,42
UAH з ПДВ
13 621 794,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТЕХНОЛОГ І Я" 13 930 000,00
UAH з ПДВ
13 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 09:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 09:37
public_doc.p7s
13 жовтня 2020 09:37
public_doc (1).pdf
09 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:55
листи п.4.1 р.4.pdf
30 вересня 2020 18:19
Електронний підпис
30 вересня 2020 18:17
Договір банк.гарантія.pdf
29 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:28
Виписка Тесла.zip
29 вересня 2020 16:28
Довідка Тесла.zip
29 вересня 2020 16:28
Договір банк гарантія.pdf
29 вересня 2020 16:28
ЦП Под.узв.pdf
29 вересня 2020 16:28
статут.pdf
29 вересня 2020 16:28
сертифікат кошторисник.pdf
29 вересня 2020 16:28
рішення учасника.pdf
29 вересня 2020 16:28
Протокол .pdf
29 вересня 2020 16:28
опис.pdf
29 вересня 2020 16:28
Наказ ОП.pdf
29 вересня 2020 16:28
наказ 9-1.pdf
29 вересня 2020 16:28
наказ 9.pdf
29 вересня 2020 16:28
лицензия.pdf
29 вересня 2020 16:28
листи по техніці.pdf
29 вересня 2020 16:28
Лист відгук.pdf
29 вересня 2020 16:28
Квитанції.pdf
29 вересня 2020 16:28
квитанції ДН.pdf
29 вересня 2020 16:28
Додаток 7.pdf
29 вересня 2020 16:28
Додаток 4.pdf
29 вересня 2020 16:28
Додаток 3.pdf
29 вересня 2020 16:28
Додаток 1.pdf
29 вересня 2020 16:28
Довідки, листи 482-507.pdf
29 вересня 2020 16:28
відомості.pdf
29 вересня 2020 16:28
відгук КМС.pdf
29 вересня 2020 16:28
витяг.pdf
29 вересня 2020 16:28
виписка.pdf
29 вересня 2020 16:28
АКТ Кіото и нн.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 09:32
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:31
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:31
J1201010_20 від 19.12.2019 нн.pdf
01 жовтня 2020 09:31
корочки.pdf
01 жовтня 2020 09:31
Статут.pdf
01 жовтня 2020 09:31
Сертифікат інженера.jpg
01 жовтня 2020 09:31
Рішення учасника.pdf
01 жовтня 2020 09:31
Опис до статуту.pdf
01 жовтня 2020 09:31
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТЕХНОЛОГ І Я"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
Переможець 13 621 794,42
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
13 621 794,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:57
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:09
ДУ №3 до Дог. №73- КР на зменшення від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:09
повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:32
ДУ №2 на подовження від 18.12.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:29
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:06
ДУ №1 без АВАНСУ до Дог. 73-КР.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:06
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:05
повідомлення про внесення змін до договору.pdf (5).p7s зміни до договору
30 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 10:18
Договір підряду №73-КР від 21.10.2020.pdf укладений
22 жовтня 2020 10:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 12:34
20 052,30 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA593204780000026008924864553
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТЕСЛА"
Оплачений
30 грудня 2020 13:06
205 438,58 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA593204780000026008924864553
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТЕСЛА"
Оплачений
30 грудня 2020 13:08
221 968,10 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA593204780000026008924864553
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТЕСЛА"
Оплачений
30 грудня 2020 14:04
12 921 469,08 UAH UA798201720344321002100048673
КП"Київміськсвітло"
UA593204780000026008924864553
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТЕСЛА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору 73-КР від 21.10.2020року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «30» жовтня 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 73-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА» вих. №568 від 17.12.2020 року (вх.4737 від 18.12.2019 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 60 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 28 грудня 2020 року.» Викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 73-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 13368928,06 (Тринадцять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 06 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 2228154,67 (Два мільйони двісті двадцять вісім тисяч сто п’ятдесят чотири грн. 67 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 13368928,06 (Тринадцять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 06 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 2228154,67 (Два мільйони двісті двадцять вісім тисяч сто п’ятдесят чотири грн. 67 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 30.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 73-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 368 928,06
UAH (в тому числі ПДВ 2 228 154,68 UAH)