Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)" |
Код ЄДРПОУ: | 14316876 |
Місцезнаходження: | 53734, Україна , Дніпропетровська обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33 |
Контактна особа: |
Стельмашенко Каріна Володимирівна +380987130014 vodane@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 15:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | після підписання акту здачі- приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 вересня 2020 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2020 16:06 |
повідомлення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000086 ● 41c5dd3e95494341940b2c2c5ccf79b5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 18:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
95 UA-2020-09-15-004556-b 15.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-25 15:38:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі повного комплексу з вирощування та збору технічних культур соняшнику (код ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-15-004556-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі з обов’язковим посиланням на звіти про результати проведення процедур відкритих торгів, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-30 16:43:49
Відповідь на запит
06 липня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів та оголошено закупівлю UA-2020-07-06-003412-b. Проте, станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.08.2020 було подано менше двох тендерних пропозицій. Внаслідок цього у відповідності з п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», торги були відмінені, що засвідчується Звітом про результати проведення закупівлі від 07.08.2020, автоматично сформованим електронною системою закупівель. 11 серпня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів та оголошено нову закупівлю UA-2020-08-11-005147-a. Однак, станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 10.09.2020 було подано менше двох пропозицій, тому відкриті торги були знову відмінені, про що свідчить автоматично сформований електронною системою закупівель Звіт про результати проведення закупівлі від 10.09.2020. Враховуючи ті обставини, що відкриті торги з предмету закупівлі «Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур-соняшнику», код за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:77110000-4, було двічі відмінено через подання для участі в торгах менше двох пропозицій, між Замовником та учасником Фермерське господарство «Валівське», в особі голови господарства Білоуса В.В., було поведено переговори. За результатами переговорів прийнято рішення, оформлене протоколом №47 від 17.09.020, про проведення на підставі п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорної процедури закупівлі та досягнуто домовленість про укладення договору про закупівлю на умовах щодо предмету закупівлі, технічних і якісних характеристик, визначених тендерною документацією замовника. Представником учасника також було підтверджено можливість надання Фермерським господарством «Валівське» повного комплексу послуг з вирощування та збору технічних культур-соняшнику на площах 1745 га до 31.12.2020 за узгодженою ціною 19 005 920,69 грн. 17.09.2020 замовником в електронній системі закупівель було оприлюднене оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі з предметом закупівлі «Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур-соняшнику», код за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:77110000-4, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-15-004556-b. 17 вересня 2020 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на узгоджених умовах. 29 вересня 2020 між замовником і переможцем переговорів Фермерським господарством «Валівське» будо укладено договір №Г-193 про закупівлю послуг, текст якого оприлюднено замовником в електронній системі закупівель, що підтверджується автоматично сформованим електронною системою закупівель Звітом про результати проведення закупівлі від 29.09.2020. Таким чином, змовником було проведено переговорну процедуру закупівлі UA-2020-09-15-004556-b з дотриманням порядку та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-11-27 11:21:53
Пояснення з власної ініціативи
06 липня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів та оголошено закупівлю UA-2020-07-06-003412-b. Проте, станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.08.2020 було подано менше двох тендерних пропозицій. Внаслідок цього у відповідності з п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», торги були відмінені, що засвідчується Звітом про результати проведення закупівлі від 07.08.2020, автоматично сформованим електронною системою закупівель.
11 серпня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів та оголошено нову закупівлю UA-2020-08-11-005147-a. Однак, станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 10.09.2020 було подано менше двох пропозицій, тому відкриті торги були знову відмінені, про що свідчить автоматично сформований електронною системою закупівель Звіт про результати проведення закупівлі від 10.09.2020.
Враховуючи ті обставини, що відкриті торги з предмету закупівлі «Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур-соняшнику», код за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:77110000-4, було двічі відмінено через подання для участі в торгах менше двох пропозицій, між Замовником та учасником Фермерське господарство «Валівське», в особі голови господарства Білоуса В.В., було поведено переговори.
За результатами переговорів прийнято рішення, оформлене протоколом №47 від 17.09.020, про проведення на підставі п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорної процедури закупівлі та досягнуто домовленість про укладення договору про закупівлю на умовах щодо предмету закупівлі, технічних і якісних характеристик, визначених тендерною документацією замовника. Представником учасника також було підтверджено можливість надання Фермерським господарством «Валівське» повного комплексу послуг з вирощування та збору технічних культур-соняшнику на площах 1745 га до 31.12.2020 за узгодженою ціною 19 005 920,69 грн.
17.09.2020 замовником в електронній системі закупівель було оприлюднене оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі з предметом закупівлі «Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур-соняшнику», код за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:77110000-4, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-15-004556-b.
17 вересня 2020 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на узгоджених умовах.
29 вересня 2020 між замовником і переможцем переговорів Фермерським господарством «Валівське» будо укладено договір №Г-193 про закупівлю послуг, текст якого оприлюднено замовником в електронній системі закупівель, що підтверджується автоматично сформованим електронною системою закупівель Звітом про результати проведення закупівлі від 29.09.2020.
Таким чином, змовником було проведено переговорну процедуру закупівлі UA-2020-09-15-004556-b з дотриманням порядку та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ВАЛІВСЬКЕ" #36722215 |
Переможець |
19 005 920,69
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 11:38
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 14:45
|
Договір № Г-193 від 29.09.2020 року | зміни до договору |
29 вересня 2020 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Г-193 від 29.09.2020 року |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |