Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур соняшнику
Очікувана вартість
19 593 732,67 UAH
UA-2020-09-15-004556-b 6b10957a04b1432fbe202e965cdd3228
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стельмашенко Каріна Володимирівна

+380987130014 vodane@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Широківський виправний центр (№ 75)"
Код ЄДРПОУ: 14316876
Місцезнаходження: 53734, Україна , Дніпропетровська обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33
Контактна особа: Стельмашенко Каріна Володимирівна
+380987130014
vodane@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
стаття 40 п.2 ч. 1 процедуру було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 15:19
Оскарження наміру укласти договір: 28 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1745 Га
Повний комплекс з вирощування технічних культур соняшнику
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53734, Україна, Дніпропетровська область, с. Водяне, Широківський р-н, вул. Молодіжна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після підписання акту здачі- приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 вересня 2020 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 16:06
повідомлення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000086 ● 41c5dd3e95494341940b2c2c5ccf79b5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
95 UA-2020-09-15-004556-b 15.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 15:38:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі повного комплексу з вирощування та збору технічних культур соняшнику (код ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-15-004556-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі з обов’язковим посиланням на звіти про результати проведення процедур відкритих торгів, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-30 16:43:49

Відповідь на запит

06 липня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів та оголошено закупівлю UA-2020-07-06-003412-b. Проте, станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.08.2020 було подано менше двох тендерних пропозицій. Внаслідок цього у відповідності з п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», торги були відмінені, що засвідчується Звітом про результати проведення закупівлі від 07.08.2020, автоматично сформованим електронною системою закупівель. 11 серпня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів та оголошено нову закупівлю UA-2020-08-11-005147-a. Однак, станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 10.09.2020 було подано менше двох пропозицій, тому відкриті торги були знову відмінені, про що свідчить автоматично сформований електронною системою закупівель Звіт про результати проведення закупівлі від 10.09.2020. Враховуючи ті обставини, що відкриті торги з предмету закупівлі «Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур-соняшнику», код за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:77110000-4, було двічі відмінено через подання для участі в торгах менше двох пропозицій, між Замовником та учасником Фермерське господарство «Валівське», в особі голови господарства Білоуса В.В., було поведено переговори. За результатами переговорів прийнято рішення, оформлене протоколом №47 від 17.09.020, про проведення на підставі п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорної процедури закупівлі та досягнуто домовленість про укладення договору про закупівлю на умовах щодо предмету закупівлі, технічних і якісних характеристик, визначених тендерною документацією замовника. Представником учасника також було підтверджено можливість надання Фермерським господарством «Валівське» повного комплексу послуг з вирощування та збору технічних культур-соняшнику на площах 1745 га до 31.12.2020 за узгодженою ціною 19 005 920,69 грн. 17.09.2020 замовником в електронній системі закупівель було оприлюднене оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі з предметом закупівлі «Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур-соняшнику», код за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:77110000-4, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-15-004556-b. 17 вересня 2020 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на узгоджених умовах. 29 вересня 2020 між замовником і переможцем переговорів Фермерським господарством «Валівське» будо укладено договір №Г-193 про закупівлю послуг, текст якого оприлюднено замовником в електронній системі закупівель, що підтверджується автоматично сформованим електронною системою закупівель Звітом про результати проведення закупівлі від 29.09.2020. Таким чином, змовником було проведено переговорну процедуру закупівлі UA-2020-09-15-004556-b з дотриманням порядку та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-27 11:21:53

Пояснення з власної ініціативи

06 липня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів та оголошено закупівлю UA-2020-07-06-003412-b. Проте, станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.08.2020 було подано менше двох тендерних пропозицій. Внаслідок цього у відповідності з п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», торги були відмінені, що засвідчується Звітом про результати проведення закупівлі від 07.08.2020, автоматично сформованим електронною системою закупівель.
11 серпня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів та оголошено нову закупівлю UA-2020-08-11-005147-a. Однак, станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 10.09.2020 було подано менше двох пропозицій, тому відкриті торги були знову відмінені, про що свідчить автоматично сформований електронною системою закупівель Звіт про результати проведення закупівлі від 10.09.2020.
Враховуючи ті обставини, що відкриті торги з предмету закупівлі «Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур-соняшнику», код за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:77110000-4, було двічі відмінено через подання для участі в торгах менше двох пропозицій, між Замовником та учасником Фермерське господарство «Валівське», в особі голови господарства Білоуса В.В., було поведено переговори.
За результатами переговорів прийнято рішення, оформлене протоколом №47 від 17.09.020, про проведення на підставі п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорної процедури закупівлі та досягнуто домовленість про укладення договору про закупівлю на умовах щодо предмету закупівлі, технічних і якісних характеристик, визначених тендерною документацією замовника. Представником учасника також було підтверджено можливість надання Фермерським господарством «Валівське» повного комплексу послуг з вирощування та збору технічних культур-соняшнику на площах 1745 га до 31.12.2020 за узгодженою ціною 19 005 920,69 грн.
17.09.2020 замовником в електронній системі закупівель було оприлюднене оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі з предметом закупівлі «Повний комплекс з вирощування та збору технічних культур-соняшнику», код за Єдиним закупівельним словником – ДК 021:2015:77110000-4, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-15-004556-b.
17 вересня 2020 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на узгоджених умовах.
29 вересня 2020 між замовником і переможцем переговорів Фермерським господарством «Валівське» будо укладено договір №Г-193 про закупівлю послуг, текст якого оприлюднено замовником в електронній системі закупівель, що підтверджується автоматично сформованим електронною системою закупівель Звітом про результати проведення закупівлі від 29.09.2020.
Таким чином, змовником було проведено переговорну процедуру закупівлі UA-2020-09-15-004556-b з дотриманням порядку та строків, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ВАЛІВСЬКЕ"
#36722215
Переможець 19 005 920,69
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:19

Документи

17 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 15:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ВАЛІВСЬКЕ"
#36722215
19 005 920,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 11:38
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 червня 2021 11:35
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 14:45
Договір № Г-193 від 29.09.2020 року зміни до договору
29 вересня 2020 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Г-193 від 29.09.2020 року
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML