Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Еміцизумаб 30 мг, Еміцизумаб 60 мг, Еміцизумаб 105 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Emicizumab 30 mg, Emicizumab 60 mg, Emicizumab 105 mg)
Очікувана вартість
155 257 267,20 UAH
UA-2020-09-15-004543-a 127e22ccb40043bab3b7642b5e3560a9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 15:47
Очікувана вартість: 155 257 267,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 776 286,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 вересня 2020 12:41
Enquiries until: 06 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 жовтня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 155 257 267 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 776 286 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22826 одиниця
Еміцизумаб 30 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Emicizumab

Emicizumab 30 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020
57699 одиниця
Еміцизумаб 60 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Emicizumab

Emicizumab 60 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020
33904 одиниця
Еміцизумаб 105 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Emicizumab

Emicizumab 105 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо продовження термінів постачання
Дата подання: 30 вересня 2020 18:25
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 12:23
Доброго дня! В оголошенні зазначено, що очікуваний період поставки препарату – до 1 грудня, а проведення аукціону очікується від 23.11.2020, тобто за 6 робочих днів потрібно буде заключити договір, здійснити поставку препарату в Україну, розмитнити його, отримати висновки Держлікслужби та відвантажити на склад замовника, що є об’єктивно неможливим для виконання в визначені 6 днів. Прийнявши до уваги ці обставини, чи можливо продовжити строки поставки товару? Чи потрібно надавати на цей рахунок якісь документи ще на стадії подання тендерної пропозиції? Що мається на увазі під «мотивованим зверненням Сторін» п. 4.1.1 проекту договору? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Електронна система закупівель автоматично визначає дату початку аукціону, орієнтуючись на максимальний строк, відведений Законом України «Про публічні закупівлі» для розгляду замовником тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі. Зазначаємо, що остаточну дату аукціону може бути змінено з урахуванням часу оприлюднення протоколу розгляду всіх поданих тендерних пропозицій, а також у разі можливого оскарження результатів розгляду таких пропозицій.
Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (01.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
Зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів у наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
щодо термінів придатності
Дата подання: 30 вересня 2020 18:26
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 12:24
Доброго дня! Враховуючи короткий загальний термін придатності лікарського засобу, чи можливе його постачання в разі, якщо термін придатності буде становити менше 70% загального терміну придатності, однак якого буде більш ніж достатньо для використання весь наступний рік, наприклад, 15 місяців на момент відвантаження? Дякуємо.
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» за окремим рішенням Міністерства охорони здоров’я України, у визначених ним випадках термін придатності лікарських засобів, які закуповуються ДП «Медзакупівлі України», та за умови підтвердження цільового призначення ввезення таких лікарських засобів, може бути скорочений.
З огляду на зазначене, пунктом 7.2 проєкту Договору передбачено, що за мотивованим зверненням ПОСТАЧАЛЬНИКА ЗАМОВНИК залишає за собою право ініціювати перед Міністерством охорони здоров’я України прийняття рішення про поставку продукції зі скороченим терміном придатності.
Таким чином, підстави для поставки продукції зі скороченим терміном придатності підлягають мотивуванню з боку Постачальника та достатньої обгрунтованості. На стадії договірних відносин Сторони у кожному окремому випадку будуть розглядати такі підстави та досягати взаємної згоди щодо їх прийнятності.
У разі прийняття Міністерством охорони здоров’я України рішення про можливість поставки продукції зі скороченим терміном придатності ДП «Медзакупівлі України» не буде заперечувати щодо поставки продукції з узгодженим терміном придатності.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 листопада 2020
UA-2020-09-15-004543-a127e22ccb40043bab3b7642b5e3560a9
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "РОШ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 10:26
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: На виконання підпункту 1.1 у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*. На виконання підпункту 1.2 у складі тендерної пропозиції учасник надав лист Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) від 26 червня 2020 року, в якому не міститься інформації про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункти 1.1, 1.2 пункту 1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції. *під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку учасником товарів, визначених за показником третьої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 на постачання фармацевтичної продукції, або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі. ** такий договір повинен містити інформацію про сторони договору, предмет закупівлі, номер і дату договору. Документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 1.2. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує).

Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 17:39
документи переможця копії.pdf
12 листопада 2020 17:31
документи переможця.pdf
04 листопада 2020 19:44
досвід_.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 19:22
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РОШ УКРАЇНА"

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РОШ УКРАЇНА" 155 142 838,20
UAH
155 142 838,20
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 155 234 381,40
UAH
155 234 381,40
UAH
Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 155 240 102,85
UAH
155 240 102,85
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 17:39
документи переможця копії.pdf
12 листопада 2020 17:31
документи переможця.pdf
04 листопада 2020 19:44
досвід_.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 19:22
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РОШ УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РОШ УКРАЇНА"
#36691549
Переможець 155 142 838,20
UAH
11 листопада 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОШ УКРАЇНА"
#36691549
155 142 838,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:27
!ДУ №2 від 11.12.2020 р. до Договору 09-222_11-2020 р..pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 12:18
!ДУ №1 від 26.11.2020 р. до 09-222_11-2020 (ТОВ РОШ УКРАЇНА).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 12:17
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 23:41
!Договір №09-222_11-2020 від 25.11.2020 р..pdf укладений
25 листопада 2020 23:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк поставки продукції до 31 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 09/222-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості продукції та загальної ціни продукції з урахуванням кратності упаковки продукції.
Номер договору про закупівлю: 09/222-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 154 927 266,00
UAH