Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування Розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт "Просяне" - Біловодськ - Широкий на ділянці км 50+872 - км 94+000 у Луганській області
Очікувана вартість
7 963 000,00 UAH
UA-2020-09-15-004328-b 4d5eec0d793c47eb8fbed6944811933b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мажар Юлія Олександрівна

+380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25903424
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70
Контактна особа: Мажар Юлія Олександрівна
+380645242037
TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 12:58
Очікувана вартість: 7 963 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняРозробка проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт "Просяне" - Біловодськ - Широкий на ділянці км 50+872 - км 94+000 у Луганській області
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт. ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт "Просяне" - Біловодськ - Широкий на ділянці км 50+872 - км 94+000 у Луганській області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна,б.70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються протягом десяти бнківських днів від дня прийняття Замовником робіт за етапом, відповідно до акту приймання- передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:46
Завдання (Додаток №8).pdf
15 вересня 2020 15:46
1 ТД Розробка ПКД з капремонту Т-13-14 км50+872 км 94+000.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000031 ● 11f9a2d4c9474254abe191e87d870933
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
06.11.2020 № 72
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.11.2020 № 72
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-09-15-004328-b 15.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Луганській області в повному обсязі заперечує проти висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби України в Луганській області виходячи з наступного. По-перше. Електронна форма оголошення на електронному майданчику SmartTender, що є авторизованим електронним майданчиком, не передбачає окремого електронного поля для внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а графа примітки не є обов’язковою для заповнення та має суттєво обмежений розмір. Слід зазначити що особливості підготовки тендерної пропозиції, щодо мови підготовки тендерної пропозиції Замовник врегулював у Тендерній документації (п.7 Р.І «Загальні положення», та п.2 Р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) відповідно до п.п.13.та п. п. 15 п.2,ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскілки зазначений майданчик не містить відповідних полів у оголошенні Замовник для забезпечення публічності та відкритості, керуючись п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» безоплатно розмістив Тендерну документацію разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив абзац 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» тим самим не позбавив можливості Учасників ознайомитися із усіма умовами закупівлі та не виключив їх обов’язку дотримуватися умов закупівлі у оголошенні в частині мови підготовки тендерних пропозицій. По -друге. Тендерна документація Замовника передбачає, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті * По-третє. В частині 4 статті 17 Закону зазначено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Додаток 3 до Тендерної документації Замовника передбачає надання Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в довільній формі. Інформація відповідно до п.7 частин 1 статті 17 Закону щодо щодо того, що Учасник визнаний/не визнаний* у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита/не відкрита* ліквідаційна процедура так само надається у довільній формі без надання будь-яких документів. В-четверте. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції обов'язково надає* наступні документи: «…..перелік та обсяг робіт (послуг) (згідно до Додатку № 8) без зазначення вартості окремих складових робіт, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (за бажанням)….». Додаток 8 до Тендерної документації оприлюднюється Замовником окремо на електронному майданчику у форматі pdf файлу. В даному випадку це Завдання № 3-2, затверджене Службою автомобільних доріг 02.09.2020 за підписом П.П.Цубер, Завдання на проектування викладається Замовником в зазначеному форматі з метою уникнення виправлень зі сторони учасників при поданні ними тендерної пропозиції. Учасником ПП "Терра Інжиніринг" надано перелік та обсяг робіт (послуг) без зазначення складових робіт за підписом уповноваженої особи учасника. На підставі вищевикладеного законних підстав для відхилення Тендерної пропозиці зазначеного учасника не існує. Рішення Замовника є законним, прийнятим відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Тендерної документації Замовника.

2020-11-24 16:38:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 5 255 000,00
UAH з ПДВ
5 255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 6 370 400,00
UAH з ПДВ
6 370 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ 7 750 000,00
UAH з ПДВ
7 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 16:32
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:31
установчі документи.rar
30 вересня 2020 16:31
проект договору.PDF
30 вересня 2020 16:31
лист-пояснення ліцензія.PDF
30 вересня 2020 16:31
довідка санкції.PDF
30 вересня 2020 16:31
довідка банк.pdf
30 вересня 2020 16:31
довідка банк 2.pdf
30 вересня 2020 16:31
відомості про учасника.PDF
30 вересня 2020 16:31
витяг статут.PDF

Публічні документи

30 вересня 2020 20:02
Електронний підпис
30 вересня 2020 20:00
27. Модельний статут.PDF
30 вересня 2020 20:00
39. Довідка санкції.docx.pdf
30 вересня 2020 20:00
34. АТ Південний рахунки.pdf
30 вересня 2020 20:00
33. АТ КБ ПРИВАТБАНК БОРГ.pdf
30 вересня 2020 20:00
30.1 Завдання (Додаток №8).pdf
30 вересня 2020 20:00
31. Гарантійний лист.docx.pdf
30 вересня 2020 20:00
Шаповалов Олег диплом.pdf
30 вересня 2020 20:00
Губар диплом.pdf
30 вересня 2020 20:00
Ступник диплом .pdf
30 вересня 2020 20:00
Нестерчук диплом.pdf
30 вересня 2020 20:00
білоусова диплом.pdf
30 вересня 2020 20:00
Денисенко диплом.pdf
30 вересня 2020 20:00
Артьомов диплом.pdf
30 вересня 2020 20:00
Походящий диплом.pdf
30 вересня 2020 20:00
Копія трудова Денисенко.pdf
30 вересня 2020 20:00
Копія трудова Губар .pdf
30 вересня 2020 20:00
Копія трудова Ступник.PDF
30 вересня 2020 20:00
Копія трудова Орач.pdf
30 вересня 2020 20:00
Копія договір Орач.PDF
30 вересня 2020 20:00
18. Експертний звіт 194-216.pdf
30 вересня 2020 20:00
17. акт 194-216.pdf
30 вересня 2020 20:00
15. Наявність досвіду.docx.pdf
30 вересня 2020 20:00
Копія Сертифікат Орач.pdf
30 вересня 2020 20:00
29. Проект договору.docx.pdf
30 вересня 2020 19:59
23. Протокол.pdf
30 вересня 2020 19:59
25. Протокол 26.doc.pdf
30 вересня 2020 19:59
21. Довідка ст.17.docx.pdf
30 вересня 2020 19:59
Орач диплом.PDF
30 вересня 2020 19:59
Назарчук диплом.pdf
30 вересня 2020 19:59
Копія трудова Артьомов .pdf
30 вересня 2020 19:59
Копія трудова Назарчук.pdf
30 вересня 2020 19:59
Копія трудова Нестречук.pdf
30 вересня 2020 19:59
Копія наказ Ступник.PDF
30 вересня 2020 19:59
8.1 Копія договір Кредо.PDF
30 вересня 2020 19:59
16. Аналог договір194-216.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:55
6. Довідка про ст 17.pdf
20 жовтня 2020 14:55
2. Довідка з МВС.pdf
30 вересня 2020 13:54
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:53
55. Довідка про екологію.pdf
30 вересня 2020 13:53
54. Довідка про санкції.pdf
30 вересня 2020 13:53
47. Проект договору.pdf
30 вересня 2020 13:53
46. Гарантійний лист.pdf
30 вересня 2020 13:53
42. Опис.pdf
30 вересня 2020 13:53
41. Лист про код доступу.pdf
30 вересня 2020 13:53
37. Довідка про ст 17.pdf
30 вересня 2020 13:52
36. Лист-відгук.pdf
30 вересня 2020 13:52
35. Експертний звіт.pdf
30 вересня 2020 13:52
58. Довідка про санкції.pdf
30 вересня 2020 13:52
34.Акти до договору 57-19.pdf
30 вересня 2020 13:52
33. Договір 57-19.pdf
30 вересня 2020 13:52
32. Довідка про досвід.pdf
30 вересня 2020 13:52
30. Договір КРЕДО.pdf
30 вересня 2020 13:52
29. Договір АВК.pdf
30 вересня 2020 13:52
25. Дипломи.pdf
30 вересня 2020 13:52
15. Довідка про ГІПа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Відхилено 5 255 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:42
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
Відхилено 6 370 400,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:51
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ
#36404096
Переможець 7 750 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ
#36404096
7 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:26
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 10:04
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:04
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:57
ДУ 1 до дог 40-2020 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 11:35
Договір № 40-2020.pdf укладений
03 листопада 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змына п.2.1.1., п.3.1., 11.1, Додатку 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 40-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 2.1.1, п.3.1, п.11.1, Додатку3,п.14
Номер договору про закупівлю: 40-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 7 750 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 291 666,67 UAH)