Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна +380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 7 963 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 815,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розробка проектної документації з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-14 Контрольно-пропускний пункт "Просяне" - Біловодськ - Широкий на ділянці км 50+872 - км 94+000 у Луганській області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються протягом десяти бнківських днів від дня прийняття Замовником робіт за етапом, відповідно до акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2020 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2020 15:46 |
Завдання (Додаток №8).pdf | |
15 вересня 2020 15:46 |
1 ТД Розробка ПКД з капремонту Т-13-14 км50+872 км 94+000.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-06-000031 ● 11f9a2d4c9474254abe191e87d870933
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2020 № 72
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.11.2020 № 72
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-09-15-004328-b 15.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба автомобільних доріг у Луганській області в повному обсязі заперечує проти висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби України в Луганській області виходячи з наступного. По-перше. Електронна форма оголошення на електронному майданчику SmartTender, що є авторизованим електронним майданчиком, не передбачає окремого електронного поля для внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а графа примітки не є обов’язковою для заповнення та має суттєво обмежений розмір. Слід зазначити що особливості підготовки тендерної пропозиції, щодо мови підготовки тендерної пропозиції Замовник врегулював у Тендерній документації (п.7 Р.І «Загальні положення», та п.2 Р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) відповідно до п.п.13.та п. п. 15 п.2,ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскілки зазначений майданчик не містить відповідних полів у оголошенні Замовник для забезпечення публічності та відкритості, керуючись п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» безоплатно розмістив Тендерну документацію разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив абзац 8 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» тим самим не позбавив можливості Учасників ознайомитися із усіма умовами закупівлі та не виключив їх обов’язку дотримуватися умов закупівлі у оголошенні в частині мови підготовки тендерних пропозицій. По -друге. Тендерна документація Замовника передбачає, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті * По-третє. В частині 4 статті 17 Закону зазначено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Додаток 3 до Тендерної документації Замовника передбачає надання Інформація щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в довільній формі. Інформація відповідно до п.7 частин 1 статті 17 Закону щодо щодо того, що Учасник визнаний/не визнаний* у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита/не відкрита* ліквідаційна процедура так само надається у довільній формі без надання будь-яких документів. В-четверте. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції обов'язково надає* наступні документи: «…..перелік та обсяг робіт (послуг) (згідно до Додатку № 8) без зазначення вартості окремих складових робіт, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (за бажанням)….». Додаток 8 до Тендерної документації оприлюднюється Замовником окремо на електронному майданчику у форматі pdf файлу. В даному випадку це Завдання № 3-2, затверджене Службою автомобільних доріг 02.09.2020 за підписом П.П.Цубер, Завдання на проектування викладається Замовником в зазначеному форматі з метою уникнення виправлень зі сторони учасників при поданні ними тендерної пропозиції. Учасником ПП "Терра Інжиніринг" надано перелік та обсяг робіт (послуг) без зазначення складових робіт за підписом уповноваженої особи учасника. На підставі вищевикладеного законних підстав для відхилення Тендерної пропозиці зазначеного учасника не існує. Рішення Замовника є законним, прийнятим відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Тендерної документації Замовника.
2020-11-24 16:38:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
5 255 000,00
UAH з ПДВ
|
5 255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" |
6 370 400,00
UAH з ПДВ
|
6 370 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ |
7 750 000,00
UAH з ПДВ
|
7 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" #39498873 |
Відхилено |
5 255 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 16:42
|
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" #41746840 |
Відхилено |
6 370 400,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 16:51
|
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ #36404096 |
Переможець |
7 750 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:04
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 10:57
|
ДУ 1 до дог 40-2020 (1).pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 11:35
|
Договір № 40-2020.pdf | укладений |
03 листопада 2020 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змына п.2.1.1., п.3.1., 11.1, Додатку 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 40-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 2.1.1, п.3.1, п.11.1, Додатку3,п.14 |
Номер договору про закупівлю: | 40-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |