Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 276 за адресою: вул. Туполєва Академіка, 11-Г у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-09-15-003799-b c3e940b86bcb47c99dc9bec3fd64e24c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілинич Михайло Петрович

+380988907963 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Ілинич Михайло Петрович
+380988907963
tender_106@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:47
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 276 за адресою: вул. Туполєва Академіка, 11-Г у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Туполєва, будинок 11-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:04
ТД_ЗЗСО_276.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-15-003799-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 16 жовтня 2020 17:33
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 жовтня 2020 20:27
Рішення від 21.10.2020 № 19631 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 20:27
Рішення від 11.11.2020 № 20975.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 22:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником відмінено рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника
Дата виконання рішення замовником: 23 листопада 2020 17:02
Номер скарги: UA-2020-09-15-003799-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:47
Скарга на дії Замовника
Доброго дня, Скарга у вкладенні!
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 10:52
рішення від 27.10.2020 № 19951+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 10:51
рішення від 05.11.2020 №20559 .pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 23:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом відмінено рішення про відхилення
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2020 11:33

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 14:47
Скарга в АМКУ.docx
23 жовтня 2020 14:47
Скарга в АМКУ.docx.p7s
23 жовтня 2020 14:47
Скарга в АМКУ.pdf

Документи подані замовником

30 жовтня 2020 16:25
Заперечення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 1 720 398,12
UAH з ПДВ
1 720 398,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 1 816 480,46
UAH з ПДВ
1 816 480,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕМКОНТ 1 921 716,59
UAH з ПДВ
1 921 716,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» 1 957 850,40
UAH з ПДВ
1 957 850,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВІКТОРІЯ ДІМ 1 971 756,00
UAH з ПДВ
1 971 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 14:18
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:27
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:22
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:21
46. Витяг з ЄДР 21.09.2020.pdf
02 жовтня 2020 14:21
41. Дійсність ТП.pdf
02 жовтня 2020 14:21
39. Формальні помилки.pdf
02 жовтня 2020 14:21
37. Кошторис.zip
02 жовтня 2020 14:21
33. Лист ліцензії.pdf
02 жовтня 2020 14:21
32. Протокол на підпис.pdf
02 жовтня 2020 14:21
28. Довідка ст.17 ЗУ.pdf
02 жовтня 2020 14:21
26. Баланс та фінзвіт.pdf
02 жовтня 2020 14:21
24. Диплом Шелетецкий.pdf
02 жовтня 2020 14:21
24. Диплом Котвицкий.pdf
02 жовтня 2020 14:21
23. Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 14:21
21. Договір оренди офіс.pdf
02 жовтня 2020 14:21
7. Копія ISO завірена.pdf
02 жовтня 2020 14:21
4. Ліцензія АВК 2020.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:23
Фото обєкту.pdf
02 жовтня 2020 16:23
Фін. звітність за 2019.pdf
02 жовтня 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 16:23
Наявність працівників.pdf
02 жовтня 2020 16:23
Наявність обладнання.pdf
02 жовтня 2020 16:23
Копія Статуту і Опису.pdf
02 жовтня 2020 16:23
Календарний графік.pdf
02 жовтня 2020 16:23
Довідка ст 17 Закону.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:11
розпорядження 2
21 жовтня 2020 17:11
розпорядження 1
21 жовтня 2020 17:11
довіреність
21 жовтня 2020 17:11
лист розяснення
02 жовтня 2020 17:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:26
ворд.zip
02 жовтня 2020 17:26
56 довідки з банку.pdf
02 жовтня 2020 17:26
55 витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 17:26
54 витяз з ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 17:26
52 довідки інше.pdf
02 жовтня 2020 17:26
50 довідка 236.pdf
02 жовтня 2020 17:26
49 лист відповідність.pdf
02 жовтня 2020 17:26
48 довідки ст 17.pdf
02 жовтня 2020 17:26
47 звіт.pdf
02 жовтня 2020 17:26
46 копія ан догов. 3.pdf
02 жовтня 2020 17:26
45 копія ан догов. 2.pdf
02 жовтня 2020 17:26
44 копія ан догов. 1.pdf
02 жовтня 2020 17:26
43 відгук.pdf
02 жовтня 2020 17:26
42 довідка ан договір.pdf
02 жовтня 2020 17:25
34 Договір оренди офісу.pdf
02 жовтня 2020 17:25
38 довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 17:25
29 довідка обладнання.pdf
02 жовтня 2020 17:25
28 Копія статуту.pdf
02 жовтня 2020 17:25
26 довідка про статут.pdf
02 жовтня 2020 17:25
25 довідка тех завдання.pdf
02 жовтня 2020 17:25
24 тех завдання.pdf
02 жовтня 2020 17:25
23 прект договору.pdf
02 жовтня 2020 17:24
20 лист згода.pdf
02 жовтня 2020 17:24
19 довідка без авансу.pdf
02 жовтня 2020 17:24
16 сертифікат ISO.pdf
02 жовтня 2020 17:24
15 сертифікати 2.pdf
02 жовтня 2020 17:24
14 сертифікати 1.pdf
02 жовтня 2020 17:24
13 договір АВК.pdf
02 жовтня 2020 17:24
12 оригінал ліцензії.pdf
02 жовтня 2020 17:24
9 Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 17:24
8 довідка про ліцензію.pdf
02 жовтня 2020 17:24
7 цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 17:24
6 довідка погодження.pdf
02 жовтня 2020 17:24
5 довідка помилки.pdf
02 жовтня 2020 17:24
1 лист роботи.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 20:26
Електронний підпис
29 вересня 2020 20:19
свідоцтво навчання ОП..pdf
29 вересня 2020 20:19
фото.7z
29 вересня 2020 20:19
Штатний.pdf
29 вересня 2020 20:19
Сертифікати якості.pdf
29 вересня 2020 20:19
рух грошових коштів.pdf
29 вересня 2020 20:19
Лист-гарантія.pdf
29 вересня 2020 20:19
Лист відгук Львівська.pdf
29 вересня 2020 20:19
Лист ТОВ АБУ.pdf
29 вересня 2020 20:19
Лист від орендодавця.pdf
29 вересня 2020 20:19
Копія договору Якимець.pdf
29 вересня 2020 20:19
Копія паспорту та коду.pdf
29 вересня 2020 20:19
Копія договору Мотичко.pdf
29 вересня 2020 20:19
Копія договору Грищенко.pdf
29 вересня 2020 20:19
Копія АВК та догоговору.pdf
29 вересня 2020 20:19
календарний графік.pdf
29 вересня 2020 20:19
Копія Наказу 4-к.pdf
29 вересня 2020 20:19
Копія Навчання з ОП.pdf
29 вересня 2020 20:19
Протокол.pdf
29 вересня 2020 20:19
Інвентиризація.pdf
29 вересня 2020 20:18
Довідка.zip
29 вересня 2020 20:18
Довідка захист довкілля.pdf
29 вересня 2020 20:18
Довідка про несудимість.pdf
29 вересня 2020 20:18
Витяг з ЄДР.pdf
29 вересня 2020 20:18
70 Копія договору фасад.pdf
29 вересня 2020 20:18
афілійовані особи.pdf
29 вересня 2020 20:18
Аналогічні роботи.pdf
29 вересня 2020 20:18
Виписка з ЄДР.pdf
29 вересня 2020 20:18
Кошторис.zip
29 вересня 2020 20:18
Рішення №21-09-20.pdf
29 вересня 2020 20:18
офшорні зони.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія інвентиризації.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія статуту.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія договору Переслав.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія договору Фльорко.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія сертифікату ІСО.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія Протоколу з ОП.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія Рішення Учасників.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія декларації.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія Дипломів.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія Опису.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія Наказу директор.pdf
29 вересня 2020 20:18
Квітанція 2.pdf
29 вересня 2020 20:18
Копія акту приймання.pdf
29 вересня 2020 20:18
Інформаційна довідка.pdf
29 вересня 2020 20:18
Документ_ЄДР_1006933423.7z
29 вересня 2020 20:18
Довідка(1).zip
29 вересня 2020 20:18
Баланс.pdf
29 вересня 2020 20:18
виконання умов Договору.pdf
29 вересня 2020 20:18
Акт візуального огляду.pdf
29 вересня 2020 20:18
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 13:37
14.Кошторис.pdf
29 вересня 2020 13:36
6.3. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 13:36
4.1.Квитанція баланс.pdf
29 вересня 2020 13:36
3.6. Лист-відгук.pdf
29 вересня 2020 13:36
3.5. Аналогічні договори.pdf
29 вересня 2020 13:36
3.4. Листи-відгуки.pdf
29 вересня 2020 13:36
3.3. Аналогічні договори.pdf
29 вересня 2020 13:36
3.2. Аналогічні договори.pdf
29 вересня 2020 13:36
3.1. Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВ РЕМКОНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ»

ПП ВІКТОРІЯ ДІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Очікує рішення 1 720 398,12
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 11:17
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Рішення скасоване 1 720 398,12
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 11:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 17:06
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Рішення скасоване 1 816 480,46
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 11:17
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Рішення скасоване 1 921 716,59
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 11:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 15:36

Документи

17 листопада 2020 11:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "КЛАСИКА КОМФОРТУ", код ЄДРПОУ 36100693 щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 276 за адресою: вул. Туполєва Академіка, 11-Г у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до п. 2.1. «Примітки» Додатку 3 до Тендерної документації учасник мав надати копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці про наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід. Учасник, у складі тендерної пропозиції надав файл «23. Довідка працівники.pdf», що містить довідку від 01.10.2020 №23 відповідно до якої у Учасник повідомляє про наявність у нього 8 працівників, що мають необхідні знання та досвід. Проте, на порушення вимог п. 2.1. «Примітки» Додатку 3 до Тендерної документації у файлі «24. Підтвердження працевлаштування працівники.pdf» надав накази про працевлаштування лише працівників робітничіх професій. 2. Відповідно до п. 2.1. «Примітки» Додатку 3 до Тендерної документації учасник мав надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці (крім працівників, які мають робочі професії). В довідці від 01.10.2020 №23 вказано прізвище виконавця робіт Слюсарев Сергій Вячеславович, а я диплом спеціаліста (файлі24. Диплом Слюсарев завірений.pdf) видано на прізвище Слюсарєва. Диплома на ім’я Слюсарев Сергій Вячеславович в тендерній пропозиції немає. В довідці від 01.10.2020 №23 вказано прізвище інженера з проектно-кошторисної роботи Моренець Оксани Юріївни, а я диплом магістра (файл 24.Диплом Моренець ОЮ_завірено.pdf) видано на прізвище Крутиленко. Диплома на ім’я Моренець Оксани Юріївни в тендерній пропозиції немає. 3. Відповідно до п. 3.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учасник мав надати Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці наданій до складу тендерної документації на виконання п.3.1. Позитивний відгук виконання аналогічних робіт/послуг мав бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника. На виконання п. 3.1 Учасник надав довідку №25 від 01.10.2020 в якій вказав три договори. До них належить договір від 01.10.2018 №103-Г-БМ-ТС укладений з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Лист-відгук від 02.09.2020 №255-860 про виконання вказаного договору Учасником підписано В.о. диретора Вячеславом Хмарою, а відповідно до інформації з ЄДРПОУ керівником вказаного підприємства є ШЕМЕТ ВІКТОР ЙОСИПОВИЧ. Інформації, що Вячеслав Хмара є уповноваженим представником Учасник не надав в відкритих реєстрах вона відсутня. 4. Відповідно до п.3.2. Додатку 3 до Тендерної документації Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. До жодного з наданих Учасником договорів від 11.06.2019 №22/2019, від 02.07.2018 №31/2018, від 01.10.2018 №103-Г-БМ-ТС не надано довідки про вартість виконаних робіт, що передбачала б виконання робіт на повну суму договору з урахуванням всіх додаткових угод до нього. Всі надані договори закінчили свій строк дії, а отже інформація про їх часткове виконання надаватись Учасником не повинна. 5. Лист-відгук №330 від 20.08.2020 (файл 7. Лист відгук про роботу ТОВ КК школа № 292.pdf ) щодо виконання Учасником договору від 11.06.2019 №22/2019 містить недостовірну інформацію. В ньому вказано, що сума вказаного договору становить 194516,11 грн., а станом на 20.08.2020 вже існували додаткові угоди відповідно до яких сторони переписали зміст п. 2.1 вказаного договору і визначили його суму як 188081,69 грн. 6. Лист-відгук №233 від 05.06.2019 (Відгук до Договору № 31-2018 від 02.07.2018.pdf) щодо виконання Учасником договору від 02.07.2018 №31-2018 містить недостовірну інформацію. В ньому вказано, що сума виконаних робіт відповідає сумі договору та становить 117528,78 грн. Вказане не відповідає сумам вказаним в довідках про вартість виконаних будівельних робіт за вказаним договором, що надані у складі тендерної пропозиції (файл Відгук до Договору № 31-2018 від 02.07.2018.pdf.) На підставі вищевикладеного, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили запропонувати Учаснику надати наступні інформацію та документи: 1. Пропонуємо учаснику надати документи про працевлаштування всіх працівників вказаних в довідці про наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід. 2. Пропонуємо учаснику надати належні дипломи Слюсарева Сергія Вячеславовича та Моренець Оксани Юріївни або довідку з обґрунтуваннями належного виконання умов тендерної документації Учасником. 3. Пропонуємо Учаснику надати підтвердження того, що Вячеслав Хмара є представником КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) уповноваженим на підписання Листа-відгуку від 02.09.2020 №255-860. 4. Пропонуємо Учаснику надати всі документи на виконання не менше ніж одного договору зазначеного ним в довідці про виконання аналогічних договорів (часткове виконання приймається лише коли строк дії договору не завершено). 5. Пропонуємо учаснику надати лист-відгук про виконання договору №22/2019 від 11.06.2019 з посиланням на належну суму вказаного договору. 6. Пропонуємо учаснику надати лист-відгук з достовірною інформацією про виконаний договір від 02.07.2018 №31-2018. Керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та цією тендерною документацією вимагаємо усунути невідповідності в інформації та документах у терміни визначені пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

09 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Затверджено рішенням тендерного комітету Протокол № 641 р. від 21.10.2020 голова тендерного комітету __________________ А.Ю. Якименко Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 276 за адресою: вул. Туполєва Академіка, 11-Г у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-15-003799-b Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: товариство з обмеженою відповідальністю "КЛАСИКА КОМФОРТУ" код ЄДРПОУ 31779471 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "РЕМКОНТ", код ЄДРПОУ 31779471 щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 276 за адресою: вул. Туполєва Академіка, 11-Г у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до п. 3.3 Додатку 3 до Тендерної документації учасники мали надати позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці подання якої передбачено п.3.1 вказаного додатку. ТОВ РЕМКОНТ, надалі – Учасник, у складі тендерної пропозиції подав файл «42 довідка ан договір.pdf», що містить довідку №1851 від 23.09.2020. Відповідно до вказаної довідки Учасник виконав аналогічний договір №236/19 від 11.07.2019 укладений з Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області. Проте, лист-відгук 746/20 від 27.07.2020 (файл «43 відгук.pdf») про виконання вказаного договору Учасник отримав від Відділу капітального будівництва Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, що не є стороною вказаного договору. Керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо ТОВ РЕМКОНТ надати лист-відгук про виконання договору №236/19 від 11.07.2019 від Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області. На підставі вищевикладеного, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили запропонувати Учаснику надати наступні інформацію та документи: 1. пропонуємо ТОВ «РЕМКОНТ» надати лист-відгук про виконання договору №236/19 від 11.07.2019 від Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області. Керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та цією тендерною документацією вимагаємо усунути невідповідності в інформації та документах у терміни визначені пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Секретар тендерного комітету М.П. Ілинич

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:06
Кінець періоду оскарження: 04 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 04 грудня 2020 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відповідно до норм частини п’ятої статті 32 Закону України про публічні закупівлі Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
Документи:
23 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:04
Рішення про відміну
23 листопада 2020 17:04
722-20 Протокол про відміну Кап рем ДНЗ 276.pdf