Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області, 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
503 881,00 UAH
UA-2020-09-15-002972-c e8673c0cb62d46b9bbbb1088af957944
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Арсеній Сергій Васильович

+380373350988 doporoginovrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоселицька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062050
Вебсайт: https://www.novoselica.cv.ua/
Місцезнаходження: 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, вул. Чкалова, 3
Контактна особа: Арсеній Сергій Васильович
+380373350988
doporoginovrada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 13:55
Очікувана вартість: 503 881,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 519,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ – державний бюджет (залишок освітньої субвенції, що утворився станом на 01.01.2020 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернівецька область, м. Новоселиця (Новоселицька гімназія), вул. Чкалова, 3 (вул. Центральна, 47)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 11:26
додаток 2 (сторінка 15-16).docx
16 вересня 2020 13:00
додаток 3.docx
15 вересня 2020 18:20
додаток 4.docx
15 вересня 2020 18:20
додаток 2..docx
15 вересня 2020 18:20
додаток 1.docx
15 вересня 2020 18:20
Оголошення кап. рем.пож сигналізації в гімназії.docx
17 вересня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 11:26
додаток 2 (сторінка 15-16).docx
16 вересня 2020 13:00
додаток 3.docx
15 вересня 2020 18:20
додаток 3.docx
15 вересня 2020 18:20
додаток 4.docx
15 вересня 2020 18:20
додаток 2..docx
15 вересня 2020 18:20
додаток 1.docx
15 вересня 2020 18:20
Оголошення кап. рем.пож сигналізації в гімназії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 17 вересня 2020 10:24
Дата відповіді: 17 вересня 2020 10:35
Шановний Замовник, з метою рівного та повноцінного доступу усіх Учасників торгів до даної закупівлі, просимо належним чином викласти СПЕЦИФІКАЦІЮ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛІВ, наведених у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Відповідь: Шановний учаснику, поясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі "належним чином викласти...", на нашу думку, в додатку 2 викладено більше ніж достатньо інформації для складання пропозиції
технічне завдання
Дата подання: 17 вересня 2020 10:45
Дата відповіді: 17 вересня 2020 11:23
сторінки 15 -16 ДОДАТКУ 2 відскановано так, що незрозуміло яке саме обладнання та матеріали потрібно встановлювати
Відповідь: зрозуміло
технічне завдання
Дата подання: 17 вересня 2020 10:50
Дата відповіді: 17 вересня 2020 11:24
просимо належним чином пересканувати ст. 15-16 Додатку 2 та повторно розмістити їх на електронному майданчику
Відповідь: зараз підвантажу окремим файлом
уточнення
Дата подання: 17 вересня 2020 14:09
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:27
Чи вважатиметься помилкою, якщо учасник надасть аналогічний досвід згідно коду ДК закупівлі???
Відповідь: ні, навпаки це дуже доречно
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-002972-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 16 вересня 2020 11:14
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, відповідно до умов оголошення Ви вимагаєте надати аналогічний договір, при цьому , аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Чому аналогічним договором на послуги щодо Встановлення систем пожежної сигналізації є договір на постачання товару? Просимо внести зміни до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2020 12:52
доброго дня, шановний Учаснику, Ваше зауваження розглянуто та до оголошення внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-09-15-002972-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39486590
Дата подання: 28 вересня 2020 09:50
Оскарження рішення визнання учасника переможцем
Ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Сироїжко Віктора Степановича, учасника закупівлі UA-2020-09-15-002972-с за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)) (Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області) повідомляємо про невідповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, а саме:

1. На вимогу в Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, учасником надано довідку з переліком обладнання, що не відповідає умовам, визначеним вище вказаною Постановою КМУ, згідно якої встановлені наступні технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
В довідці учасника відсутня інформація про наявність імітатора тепла та диму).

2. На вимогу в Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» надати Витяг з ліцензійного реєстру про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі, з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтаж систем пожежної сигналізації, систем пожежогасіння) та копію наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі, надана лише копія ліцензії. Письмове пояснення щодо неподання документів на вимогу Замовника надане лише стосовно копії наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету закупівлі.
3. Згідно вимоги Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» документальним підтвердженням наявного досвіду проведення аналогічних робіт до предмета закупівлі є
- Скан з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі, аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками, видатковими накладними та/або або актами прийому-передачі товару, що підтверджують виконання зобов’язань за договором (договорами).
- Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію про: дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт, та іншу інформацію.
Учасником в складі пропозиції надано довідку з переліком шести виконаних договорів, а лист-відгук надано лише до Договору з Чернівецькою обласною прокуратурою.
4. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.
Складені учасником документи не містять вихідного номеру та дати .
В зв'язку з вище наведеною інформацією просимо скасувати рішення щодо визначення переможця спрощеної закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)) (Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області) ФОП Сироїжко Віктора Степановича та почати розгляд пропозицій наступних учасників у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 15:27
Шановний учаснику, на Вашу вимогу № UA-2020-09-15-002972-c.b2 повідомляємо наступне.
1. Відповідно до Додатку 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен був надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. ФОП Сироїжко Віктор Степанович у своїй пропозиції надав Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази і обладнання, де зазначено наявність 6 тестерів. На думку замовника, цього достатньо для забезпечення проведення перевірки системи пожежної сигналізації. Крім того, у Додатку 3 до оголошення прописано, що матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, але не обов’язково має бути повністю прописана в представленій довідці.
2. Оскільки ФОП Сироїжко Віктор Степанович відповідно до ліцензії (Рішення №774/1646/2011 від 08.06.2011)провадить свою діяльність з 2011 року, подання в складі пропозиції Витягу з ліцензійного реєстру про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі, з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтаж систем пожежної сигналізації, систем пожежогасіння) та копії наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі є неможливим, оскільки даний ліцензійний реєстр функціонує з грудня 2015 року. На підтвердження цього ФОП Сироїжко Віктор Степанович у складі своєї пропозиції надає довідку про неподання вищевказаних документів.
3. Відповідно до Додатку З оголошення, для підтвердження наявного досвіду проведення аналогічних робіт до предмета закупівлі необхідно було подати: скан з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі,аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками, видатковими накладними та/або або актами прийому-передачі товару, що підтверджують виконання зобов’язань за договором (договорами) а також лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів). Тому, на думку замовника, забезпечення дотримання вищезазначених вимог по договору укладеного між ФОП Сироїжко Віктор Степанович та Прокуратурою Чернівецької області є достатнім та не може вважатися підставою для відхилення пропозиції даного учасника.
4. Подання документів учасником закупівлі у складі пропозиції, що складені у довільній формі та не містить вихідного номера відноситься до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції такого учасника та не є підставою для відхилення такої пропозиції учасника закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сироїжко Віктор Степанович" 308 689,77
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС 244 361,00
UAH з ПДВ
197 440,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович 279 000,00
UAH з ПДВ
197 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 282 041,18
UAH з ПДВ
197 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" 299 000,00
UAH з ПДВ
197 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Профі-Оберіг" 265 800,00
UAH з ПДВ
207 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 234 245,65
UAH з ПДВ
234 245,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МПП "ЛЕОНА" 422 000,00
UAH з ПДВ
422 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 15:57
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:56
Свідоцтво платника.jpeg
23 вересня 2020 15:56
Свідоцтва.jpeg
23 вересня 2020 15:56
Ліцензія завірена.jpeg
23 вересня 2020 15:56
Лист-відгук.jpeg
23 вересня 2020 15:56
Довідка про обладнання.jpeg
23 вересня 2020 15:56
Диплом Сироїжко В.С..jpeg
23 вересня 2020 15:56
Паспорт завірена.pdf
23 вересня 2020 15:56
Локальний кошторис.pdf
23 вересня 2020 15:56
Договір додаток 4.pdf
23 вересня 2020 15:56
Довідка про працівників.pdf
23 вересня 2020 15:56
Витяг.pdf
23 вересня 2020 15:56
Аналогічні договори.pdf
23 вересня 2020 15:56
Аналогічний акт БДМУ.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 08:49
Електронний підпис
22 вересня 2020 08:47
СТАТУТ_копія.pdf
22 вересня 2020 08:46
сертифікати ISO.pdf
22 вересня 2020 08:46
розяснення ДРС.pdf
22 вересня 2020 08:46
Рiшення_3_директор.pdf
22 вересня 2020 08:46
паспорт_код_DZO.pdf
22 вересня 2020 08:46
Накази_працівники.pdf
22 вересня 2020 08:46
Наказ_директор_копія.pdf
22 вересня 2020 08:46
ЛІЦЕНЗІЯ_Наказ ДСНС 308.pdf
22 вересня 2020 08:46
ЛІЦЕНЗІЯ_Наказ ДСНС 209.PDF
22 вересня 2020 08:46
Кузик_дипломи_трудова.pdf
22 вересня 2020 08:46
КБ-3А ОСВІТА.pdf
22 вересня 2020 08:46
КБ-2В ОСВІТА.pdf
22 вересня 2020 08:46
згода персональні дані.pdf
22 вересня 2020 08:46
договір_акт СЕГЕШ.pdf
22 вересня 2020 08:46
договір ОСВІТА.pdf
22 вересня 2020 08:46
ДЕКЛАРАЦІЯ ОП_копія.pdf
22 вересня 2020 08:46
відгук СЕГЕШ.pdf
22 вересня 2020 08:46
відгук ОСВІТА.PDF
22 вересня 2020 08:46
кошториси АВК.pdf
22 вересня 2020 08:46
Витяг_ДПI.pdf
22 вересня 2020 08:46
витяг ЄДР.pdf
22 вересня 2020 08:46
витяг ДПІ_копія.pdf
22 вересня 2020 08:46
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:42
довідка Ліцензія.pdf
23 вересня 2020 16:42
Диплом квпіа (3).png
23 вересня 2020 16:42
Сертифікат кошторисник.pdf
23 вересня 2020 16:42
Паспорт Код Мартинюк.PDF
23 вересня 2020 16:42
Договір.pdf
23 вересня 2020 16:42
Паспорт код завірені.PDF
23 вересня 2020 16:42
Довідка Додатки.pdf
23 вересня 2020 16:42
Довідка працівники.pdf
23 вересня 2020 16:42
Витяг з ЄДР.PDF
23 вересня 2020 16:42
Трудовий договір.PDF
23 вересня 2020 16:42
Диплом Чорний.pdf
23 вересня 2020 16:42
Досвід.pdf
23 вересня 2020 16:42
Свідоцтво Мартинюк.pdf
23 вересня 2020 16:42
Диплом Мартинюк.pdf
23 вересня 2020 16:42
Пропозиція.pdf
23 вересня 2020 16:41
Довідка санкції.pdf
23 вересня 2020 16:41
Ліцензія Мартинюк.PDF
23 вересня 2020 16:41
Повноваження підпис.PDF
23 вересня 2020 16:41
Наказ.PDF
23 вересня 2020 16:41
1-ДФ.PDF
23 вересня 2020 16:41
Довідка мат-тех база.pdf
23 вересня 2020 16:41
Витяг з Єдиного податку.PDF

Публічні документи

23 вересня 2020 18:28
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:27
Трудова Лащ Б.М..pdf
23 вересня 2020 18:26
Довідка про санкції.pdf
23 вересня 2020 18:26
Довідка МТБ.pdf
23 вересня 2020 18:26
Диплом Лащ Б.М..pdf
23 вересня 2020 18:26
Витяг з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 18:26
22. статут.pdf
23 вересня 2020 18:26
8. Лист Відгук Ірпінь.pdf
23 вересня 2020 18:26
5. Виписка_з_протоколу__11.pdf
23 вересня 2020 18:26
2. Лист відгук СБУ.pdf
23 вересня 2020 18:26
2. Акти СБУ.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 18:32
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:31
лист ліцензія.pdf
23 вересня 2020 18:31
кошторис гімназія.pdf
23 вересня 2020 18:31
накази.pdf
23 вересня 2020 18:31
трудові договори.pdf
23 вересня 2020 18:31
проект договру гімназія.pdf
23 вересня 2020 18:31
санкції.pdf
23 вересня 2020 18:31
відгук ЧІК.pdf
23 вересня 2020 18:31
відгук.pdf
23 вересня 2020 18:31
аналогічні договора.pdf
23 вересня 2020 18:31
договір ЦПУ.pdf
23 вересня 2020 18:31
дипломи.pdf
23 вересня 2020 18:31
трудова керівника робіт.pdf
23 вересня 2020 18:31
дипломи ЛАО.pdf
23 вересня 2020 18:31
працівники.pdf
23 вересня 2020 18:31
мтб.pdf
23 вересня 2020 18:31
паспорт Литвинюк СО.pdf
23 вересня 2020 18:31
витяг ЄДР.pdf
23 вересня 2020 18:31
ліцензія (наказ).pdf
23 вересня 2020 18:31
витяг єдиний податок.pdf
23 вересня 2020 18:31
виписка ЄДР.pdf
23 вересня 2020 18:31
статут.pdf
23 вересня 2020 18:31
рішення виконавчий дир..pdf
23 вересня 2020 18:31
опис.pdf
23 вересня 2020 18:31
наказ переведення.pdf
23 вересня 2020 18:31
право підпису.pdf
23 вересня 2020 18:31
довідка техзавдання.pdf
23 вересня 2020 18:31
пропозиція гімназія.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 22:11
Лист - згода (додаток 4).PDF
23 вересня 2020 22:11
Лист - згода (додаток 2).PDF
23 вересня 2020 22:11
Витяг з ЄДР.PDF
23 вересня 2020 22:11
Лист відгук.PDF
23 вересня 2020 22:11
Ліцензія_рішення_витяг.PDF
23 вересня 2020 22:11
Декларація.PDF
23 вересня 2020 22:11
Паспорт.PDF
23 вересня 2020 22:11
Свідотство і довідка.PDF
23 вересня 2020 22:11
Статут.PDF
23 вересня 2020 22:11
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 15:31
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:29
Повноваження директора.pdf
23 вересня 2020 15:29
Установчі документи.pdf
23 вересня 2020 15:29
Техчастина_Центральна 47.pdf
23 вересня 2020 15:29
ТРД Примушко.pdf
23 вересня 2020 15:29
Ліцензія ДСНС.pdf
23 вересня 2020 15:29
ТРД Котенко.pdf
23 вересня 2020 15:29
ТРД Берушко.pdf
23 вересня 2020 15:29
ТРД Ахметова .pdf
23 вересня 2020 15:29
Послужний список.pdf
23 вересня 2020 15:29
Накази про прийняття .pdf
23 вересня 2020 15:29
кошторис центральна 47 .pdf
23 вересня 2020 15:29
Декларація МТБ ОП.pdf
23 вересня 2020 15:29
_Лист_вiдгук.pdf
23 вересня 2020 15:29
кваліф Берушко.pdf
23 вересня 2020 15:29
кваліф котенко.pdf
23 вересня 2020 15:29
Диплом керівника робіт.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 22:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сироїжко Віктор Степанович"

ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС

ФОП Мартинюк Василь Іванович

ТОВ Укртехнобез

ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"

ПП "Профі-Оберіг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"

ТОВ МПП "ЛЕОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Сироїжко Віктор Степанович"
#2142820410
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 09:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "Сироїжко Віктор Степанович" #2142820410

№ рішення у справі

72/52-р/к

Дата рішення у справі

04.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/64-р/к

Дата рішення у справі

08.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

25 вересня 2020 09:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Сироїжко Віктор Степанович"
#2142820410
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 09:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 13:54
договір укладений
06 жовтня 2020 13:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 170 000,00
UAH