Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області, 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
503 881,00 UAH
UA-2020-09-15-002972-c ● e8673c0cb62d46b9bbbb1088af957944
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоселицька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04062050 |
Вебсайт: | https://www.novoselica.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, вул. Чкалова, 3 |
Контактна особа: |
Арсеній Сергій Васильович +380373350988 doporoginovrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 18:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 503 881,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 519,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ – державний бюджет (залишок освітньої субвенції, що утворився станом на 01.01.2020 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60300, Україна, Чернівецька область, м. Новоселиця (Новоселицька гімназія), вул. Чкалова, 3 (вул. Центральна, 47)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | після підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 11:26 |
додаток 2 (сторінка 15-16).docx | |
16 вересня 2020 13:00 |
додаток 3.docx | |
15 вересня 2020 18:20 |
додаток 4.docx | |
15 вересня 2020 18:20 |
додаток 2..docx | |
15 вересня 2020 18:20 |
додаток 1.docx | |
15 вересня 2020 18:20 |
Оголошення кап. рем.пож сигналізації в гімназії.docx |
17 вересня 2020 11:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 вересня 2020 11:26 |
додаток 2 (сторінка 15-16).docx
|
||||||
16 вересня 2020 13:00 |
додаток 3.docx
|
||||||
15 вересня 2020 18:20 |
додаток 4.docx
|
||||||
15 вересня 2020 18:20 |
додаток 2..docx
|
||||||
15 вересня 2020 18:20 |
додаток 1.docx
|
||||||
15 вересня 2020 18:20 |
Оголошення кап. рем.пож сигналізації в гімназії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 17 вересня 2020 10:24
Дата відповіді: 17 вересня 2020 10:35
Шановний Замовник, з метою рівного та повноцінного доступу усіх Учасників торгів до даної закупівлі, просимо належним чином викласти СПЕЦИФІКАЦІЮ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛІВ, наведених у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Відповідь: Шановний учаснику, поясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі "належним чином викласти...", на нашу думку, в додатку 2 викладено більше ніж достатньо інформації для складання пропозиції
технічне завдання
Дата подання: 17 вересня 2020 10:45
Дата відповіді: 17 вересня 2020 11:23
сторінки 15 -16 ДОДАТКУ 2 відскановано так, що незрозуміло яке саме обладнання та матеріали потрібно встановлювати
Відповідь: зрозуміло
технічне завдання
Дата подання: 17 вересня 2020 10:50
Дата відповіді: 17 вересня 2020 11:24
просимо належним чином пересканувати ст. 15-16 Додатку 2 та повторно розмістити їх на електронному майданчику
Відповідь: зараз підвантажу окремим файлом
уточнення
Дата подання: 17 вересня 2020 14:09
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:27
Чи вважатиметься помилкою, якщо учасник надасть аналогічний досвід згідно коду ДК закупівлі???
Відповідь: ні, навпаки це дуже доречно
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-15-002972-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 16 вересня 2020 11:14
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, відповідно до умов оголошення Ви вимагаєте надати аналогічний договір, при цьому , аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Чому аналогічним договором на послуги щодо Встановлення систем пожежної сигналізації є договір на постачання товару? Просимо внести зміни до оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2020 12:52
доброго дня, шановний Учаснику, Ваше зауваження розглянуто та до оголошення внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-09-15-002972-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39486590
Дата подання: 28 вересня 2020 09:50
Оскарження рішення визнання учасника переможцем
Ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Сироїжко Віктора Степановича, учасника закупівлі UA-2020-09-15-002972-с за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)) (Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області) повідомляємо про невідповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, а саме:
1. На вимогу в Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, учасником надано довідку з переліком обладнання, що не відповідає умовам, визначеним вище вказаною Постановою КМУ, згідно якої встановлені наступні технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
В довідці учасника відсутня інформація про наявність імітатора тепла та диму).
2. На вимогу в Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» надати Витяг з ліцензійного реєстру про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі, з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтаж систем пожежної сигналізації, систем пожежогасіння) та копію наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі, надана лише копія ліцензії. Письмове пояснення щодо неподання документів на вимогу Замовника надане лише стосовно копії наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету закупівлі.
3. Згідно вимоги Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» документальним підтвердженням наявного досвіду проведення аналогічних робіт до предмета закупівлі є
- Скан з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі, аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками, видатковими накладними та/або або актами прийому-передачі товару, що підтверджують виконання зобов’язань за договором (договорами).
- Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію про: дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт, та іншу інформацію.
Учасником в складі пропозиції надано довідку з переліком шести виконаних договорів, а лист-відгук надано лише до Договору з Чернівецькою обласною прокуратурою.
4. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.
Складені учасником документи не містять вихідного номеру та дати .
В зв'язку з вище наведеною інформацією просимо скасувати рішення щодо визначення переможця спрощеної закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)) (Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області) ФОП Сироїжко Віктора Степановича та почати розгляд пропозицій наступних учасників у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
1. На вимогу в Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, учасником надано довідку з переліком обладнання, що не відповідає умовам, визначеним вище вказаною Постановою КМУ, згідно якої встановлені наступні технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).
В довідці учасника відсутня інформація про наявність імітатора тепла та диму).
2. На вимогу в Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» надати Витяг з ліцензійного реєстру про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі, з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтаж систем пожежної сигналізації, систем пожежогасіння) та копію наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі, надана лише копія ліцензії. Письмове пояснення щодо неподання документів на вимогу Замовника надане лише стосовно копії наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету закупівлі.
3. Згідно вимоги Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» документальним підтвердженням наявного досвіду проведення аналогічних робіт до предмета закупівлі є
- Скан з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі, аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками, видатковими накладними та/або або актами прийому-передачі товару, що підтверджують виконання зобов’язань за договором (договорами).
- Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію про: дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт, та іншу інформацію.
Учасником в складі пропозиції надано довідку з переліком шести виконаних договорів, а лист-відгук надано лише до Договору з Чернівецькою обласною прокуратурою.
4. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.
Складені учасником документи не містять вихідного номеру та дати .
В зв'язку з вище наведеною інформацією просимо скасувати рішення щодо визначення переможця спрощеної закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)) (Капітальний ремонт з обладнанням автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Новоселицької гімназії Новоселицької міської ради за адресою: вул. Центральна, 47 в м. Новоселиця Чернівецької області) ФОП Сироїжко Віктора Степановича та почати розгляд пропозицій наступних учасників у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 15:27
Шановний учаснику, на Вашу вимогу № UA-2020-09-15-002972-c.b2 повідомляємо наступне.
1. Відповідно до Додатку 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен був надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. ФОП Сироїжко Віктор Степанович у своїй пропозиції надав Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази і обладнання, де зазначено наявність 6 тестерів. На думку замовника, цього достатньо для забезпечення проведення перевірки системи пожежної сигналізації. Крім того, у Додатку 3 до оголошення прописано, що матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, але не обов’язково має бути повністю прописана в представленій довідці.
2. Оскільки ФОП Сироїжко Віктор Степанович відповідно до ліцензії (Рішення №774/1646/2011 від 08.06.2011)провадить свою діяльність з 2011 року, подання в складі пропозиції Витягу з ліцензійного реєстру про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі, з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтаж систем пожежної сигналізації, систем пожежогасіння) та копії наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі є неможливим, оскільки даний ліцензійний реєстр функціонує з грудня 2015 року. На підтвердження цього ФОП Сироїжко Віктор Степанович у складі своєї пропозиції надає довідку про неподання вищевказаних документів.
3. Відповідно до Додатку З оголошення, для підтвердження наявного досвіду проведення аналогічних робіт до предмета закупівлі необхідно було подати: скан з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі,аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками, видатковими накладними та/або або актами прийому-передачі товару, що підтверджують виконання зобов’язань за договором (договорами) а також лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів). Тому, на думку замовника, забезпечення дотримання вищезазначених вимог по договору укладеного між ФОП Сироїжко Віктор Степанович та Прокуратурою Чернівецької області є достатнім та не може вважатися підставою для відхилення пропозиції даного учасника.
4. Подання документів учасником закупівлі у складі пропозиції, що складені у довільній формі та не містить вихідного номера відноситься до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції такого учасника та не є підставою для відхилення такої пропозиції учасника закупівлі.
1. Відповідно до Додатку 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен був надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. ФОП Сироїжко Віктор Степанович у своїй пропозиції надав Інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази і обладнання, де зазначено наявність 6 тестерів. На думку замовника, цього достатньо для забезпечення проведення перевірки системи пожежної сигналізації. Крім того, у Додатку 3 до оголошення прописано, що матеріально-технічна база повинна відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, але не обов’язково має бути повністю прописана в представленій довідці.
2. Оскільки ФОП Сироїжко Віктор Степанович відповідно до ліцензії (Рішення №774/1646/2011 від 08.06.2011)провадить свою діяльність з 2011 року, подання в складі пропозиції Витягу з ліцензійного реєстру про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі, з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтаж систем пожежної сигналізації, систем пожежогасіння) та копії наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі є неможливим, оскільки даний ліцензійний реєстр функціонує з грудня 2015 року. На підтвердження цього ФОП Сироїжко Віктор Степанович у складі своєї пропозиції надає довідку про неподання вищевказаних документів.
3. Відповідно до Додатку З оголошення, для підтвердження наявного досвіду проведення аналогічних робіт до предмета закупівлі необхідно було подати: скан з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі,аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками, видатковими накладними та/або або актами прийому-передачі товару, що підтверджують виконання зобов’язань за договором (договорами) а також лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів). Тому, на думку замовника, забезпечення дотримання вищезазначених вимог по договору укладеного між ФОП Сироїжко Віктор Степанович та Прокуратурою Чернівецької області є достатнім та не може вважатися підставою для відхилення пропозиції даного учасника.
4. Подання документів учасником закупівлі у складі пропозиції, що складені у довільній формі та не містить вихідного номера відноситься до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції такого учасника та не є підставою для відхилення такої пропозиції учасника закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Сироїжко Віктор Степанович" |
308 689,77
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС |
244 361,00
UAH з ПДВ
|
197 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович |
279 000,00
UAH з ПДВ
|
197 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
282 041,18
UAH з ПДВ
|
197 470,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
197 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Профі-Оберіг" |
265 800,00
UAH з ПДВ
|
207 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
234 245,65
UAH з ПДВ
|
234 245,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МПП "ЛЕОНА" |
422 000,00
UAH з ПДВ
|
422 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Сироїжко Віктор Степанович" #2142820410 |
Переможець |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 09:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 13:54
|
договір | укладений |
06 жовтня 2020 13:52
|