Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації на капітальний ремонт мосту на км 129+464 автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка (через м.Вінницю), Тернопільська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
707 666,00 UAH
UA-2020-09-15-002912-c fdff624726c74d22b18c453c12f852af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 707 666,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 538,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проектної документації на капітальний ремонт мосту на км 129+464 автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка (через м.Вінницю), Тернопільська область
(71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються за умови передання Замовнику результату договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 17:32
Додаток 4 до оголошення М-12_км_129 464.pdf
15 вересня 2020 17:32
оголошення розробка ПКД міст км 129 М-12.docx
15 вересня 2020 17:32
Додаток 3 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ 650 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:45
32_ Реєстр документів.PDF
24 вересня 2020 15:45
29_ Довідка про довкілля.PDF
24 вересня 2020 15:45
27_Гарантійний лист.PDF
24 вересня 2020 15:45
26 Персональні дані.PDF
24 вересня 2020 15:45
25_свід. платника ПДВ.pdf
24 вересня 2020 15:45
23_Достовір.ціни.PDF
24 вересня 2020 15:45
22_Довідка достов.інформ.PDF
24 вересня 2020 15:45
21_довідка про матеріали.PDF
24 вересня 2020 15:45
19_протокол про підпис.pdf
24 вересня 2020 15:45
18_Копія статуту _ опис.PDF
24 вересня 2020 15:44
17_ Зведена довідка Ст17.PDF
24 вересня 2020 15:44
16_Договірна ціна.PDF
24 вересня 2020 15:44
15_Завдання .PDF
24 вересня 2020 15:44
14_проект договору.PDF
24 вересня 2020 15:44
13_Довідка про оплати.PDF
24 вересня 2020 15:44
11_Листи-відгуки.PDF
24 вересня 2020 15:44
9_догов. 29-20.PDF
24 вересня 2020 15:44
9_догов 70_20.PDF
24 вересня 2020 15:44
6_Довідка про обладнан.PDF
24 вересня 2020 15:44
5_сертиф і ЦПУ коштор.pdf
24 вересня 2020 15:44
4_ сертифік. і ЦПУ геодез..pdf
24 вересня 2020 15:44
2_наказ про суміщення..pdf
24 вересня 2020 15:44
1_Довідка про працівн.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ
#36903966
Переможець 650 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ
#36903966
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 16:37
Додаткова угода № 6 від 31.08.2021 до Договору № 93-20.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 16:58
Додаткова угода № 5 до договору № 93-20 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 15:02
Додаткова угода № 4 до договору 93-20 (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 11:53
Додаткова угода 3 до договору 93-20 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:31
Дод Угода №2 до договору 93-20 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 19:57
Додаткова угода № 1 до Договору № 93-20 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 19:55
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 17:09
договір № 93-20.pdf укладений
09 жовтня 2020 15:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 травня 2021 11:57
600 000,00 UAH UA538201720343201001100011861
САД у Тернопільській обл.
UA883204780000000026005268150
ТзОВ "Автодор-проект"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 93/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин
Номер договору про закупівлю: 93/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин
Номер договору про закупівлю: 93/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин
Номер договору про закупівлю: 93/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 93/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменешення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 93/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 000,00 UAH)