Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, формату А-4)
Очікувана вартість
151 000,00 UAH
UA-2020-09-15-002863-c 152d0d46e01143728d6f23965e2300ba
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Юлія

+380567401937 GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42268164
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЖУКОВСЬКОГО, будинок 23
Контактна особа: Марченко Юлія
+380567401937
GLAVBUH@APLADM.DP.COURT.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 17:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 17:03
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:09
Очікувана вартість: 151 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Номенклатурна позиція за найбільш підходящим кодом: 30197630-1 Папір для друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 пач.
30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, формату А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Василя Жуковського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Покупець здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 вересня 2020 17:13
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2020 17:13
2. Спрощена вимоги_Папір_15.09.2020.docx
15 вересня 2020 17:13
1оголошення 15.09.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-002863-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 жовтня 2020 11:00
Щодо відхилення
ТОВ “Український папір” розглянуло Протокол №3 уповноваженої особи від 06.10.2020р. щодо відхилення нашої пропозиції, та зазначаємо наступне:
- на виконання вимоги п.4 Додатку 2 до документації ми завантажили сертифікат якості на папір ТМ «IK Eco» виробника РТ. INDAH KIAT РПLР & PAPER Tbk., який міститься у файлі під назвою «Сертифікат якості з перекладом.pdf». Тому, вважаємо, що дану вимогу документації ми виконали в повному обсязі.
- посилання на інтернет-джерело виробника РТ. INDAH KIAT РПLР & PAPER Tbk. в даному випадку вважаємо недоцільним, оскільки специфікація паперу ТМ «IK Eco» на офіційному сайті не містить інформації щодо ваги (щільності) паперу. До того ж, як видно із наданого сертифікату якості, даний папір представлений в декількох варіантах грамажу – 70, 75 та 80 г/м2. Ми ж, згідно з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, пропонуємо папір саме щільністю 75 г/м2, що підтверджуємо також наданням відповідної технічної специфікації. У разі необхідності, ми готові додатково надати фото та зразок пачки паперу ТМ «IK Eco» щільності 75 г/м2 для перевірки відповідності технічними, якісними та кількісними характеристиками, що вимагаються Замовником.
У зв’язку з цим, вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення нашої пропозиції, просимо скасувати рішення про відхилення та повторно розглянути пропозицію.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а також в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення у спрощених закупівлях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 жовтня 2020 13:40
Доброго дня. Шановний Учасник! У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.4.) Додатку 2 документації спрощеної закупівлі Учасник в складі пропозиції надає сертифікати якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Поняття сертифікат якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Вами було запропоновано товар - папір офісний, формату А-4 «ІК Есо». Для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Вами було надано копію документу, виданого PT.INDIAN KIAT PULP&PAPER Tbk та офіційний переклад цього документу. В даному документі зазначені технічні характеристики фотокопіювального паперу ІКРР. Зазначений документ не ідентифікує технічні характеристики запропонованого Вами паперу офісного, формату А-4 «ІК Есо». Отже, для підтвердження технічних характеристик паперу офісного, формату А-4 «ІК Есо» Вами не надано жодного документу, що не відповідає вимогам 4.) Додатку 2 документації.

Документи

09 жовтня 2020 13:40
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 115 668,00
UAH з ПДВ
115 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 142 290,00
UAH з ПДВ
142 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 148 818,00
UAH з ПДВ
148 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 16:17
sign.p7s
24 вересня 2020 16:16
Документи.rar
24 вересня 2020 16:16
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

25 вересня 2020 16:49
sign.p7s
25 вересня 2020 16:49
Документи.rar

Публічні документи

25 вересня 2020 14:41
sign.p7s
25 вересня 2020 14:41
sign.p7s
25 вересня 2020 14:40
8. Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 14:40
6. Листи пояснення.pdf
25 вересня 2020 14:40
5. Наказ Гуменюк.PDF
25 вересня 2020 14:40
4. Рішення Гуменюк.PDF
25 вересня 2020 14:40
3. Щодо довіреності.pdf
25 вересня 2020 14:40
2. Технічна специф.pdf
25 вересня 2020 14:40
16. Посилання на реєстр.pdf
25 вересня 2020 14:40
15. ISO укр.PDF
25 вересня 2020 14:40
13. Імпап лист ОК.pdf
25 вересня 2020 14:40
12. Висновок СЕС Xerox.pdf
25 вересня 2020 14:40
11. Сертифікат якості.pdf
25 вересня 2020 14:40
1.4 ЗМВПУ накл. 10.20.PDF
25 вересня 2020 14:40
1.3 ЗМВПУ 10.20.PDF
25 вересня 2020 14:40
1.2 Дон. обл рада накл.PDF
25 вересня 2020 14:40
1.1 Дон. обл рада №1.PDF
25 вересня 2020 14:40
1. Довідка про досвід.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 115 668,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:03
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 142 290,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 13:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 148 818,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 17:16

Документи

02 жовтня 2020 16:03
sign.p7s
02 жовтня 2020 16:00
протокол УО №2.pdf

Документи

06 жовтня 2020 13:11
sign.p7s
06 жовтня 2020 13:11
протокол УО №3.pdf

Документи

06 жовтня 2020 17:16
sign.p7s
06 жовтня 2020 17:15
протокол УО №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
148 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 17:16
sign.p7s
06 жовтня 2020 17:15
протокол УО №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 7242364_2020.pdf укладений
13 жовтня 2020 09:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 жовтня 2020 09:54
38 079,90 UAH UA718201720343140001000088000
Третій ААС
UA503348510000000002600098581
ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
Оплачений
27 жовтня 2020 10:03
4 612,08 UAH UA718201720343140001000088000
Третій ААС
UA503348510000000002600098581
ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
Оплачений

Актуальні тендери

До пошуку