Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи
Очікувана вартість
169 604,00 UAH
UA-2020-09-15-002515-a 5cb23ca9f4604958888b0c7f1b8559a1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Дзюрбей

+380678815536 chudniv_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Чуднівської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02143198
Місцезнаходження: 13200, Україна , Житомирська обл., Чуднівський р-н, м. Чуднів, вул. Героїв Майдану, 125
Контактна особа: Марія Дзюрбей
+380678815536
chudniv_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 16:00
Очікувана вартість: 169 604,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 848,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13200, Україна, Житомирська область, м.Чуднів, вул.Героїв Майдану,125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 15:16
Перелік змін.docx
21 вересня 2020 15:08
Технічні вимоги д.1-нова редакція.docx
17 вересня 2020 15:12
Проєкт договору д.5.docx
15 вересня 2020 10:55
Форма цінова пропозиція д.4.docx
15 вересня 2020 10:55
Оголошення.docx
15 вересня 2020 10:55
Інформація про учасника д.2.docx
15 вересня 2020 10:55
Кваліфікаційні вимоги д.3.docx
21 вересня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 15:16
Перелік змін.docx
21 вересня 2020 15:08
Технічні вимоги д.1-нова редакція.docx
15 вересня 2020 10:55
Технічні вимоги д.1.docx
17 вересня 2020 15:12
Проєкт договору д.5.docx
15 вересня 2020 10:55
Проєкт договору д.5.docx
15 вересня 2020 10:55
Форма цінова пропозиція д.4.docx
15 вересня 2020 10:55
Оголошення.docx
15 вересня 2020 10:55
Інформація про учасника д.2.docx
15 вересня 2020 10:55
Кваліфікаційні вимоги д.3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-002515-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 17 вересня 2020 16:29
вимога
Шановний замовник! У технічних параметрах ви фактично описали лише одну модель ламінатора-LEITZ ILAM HOME OFFICE A4 http://da.ua/product/laminator-leitz-ilam-home-office-a4 , що фактично порушує приниципи конкурентності, які задекларовані у Законі України"Про публічні закупівлі". Оскільки ви також вимагаєте- "Авторизаційні листи від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ноутбук,БФП,ламінатор", а такий лист нададуть лише одному учаснику, це фактично вбиває і конкуренцію у цьому тендері. Вимагаємо змінити ці параметри.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 15:51
Шановний учасник, повідомляємо Вам, що на ринку України представлено багато торгових марок ламінаторів, які мають характеристики такі, які зазначені в тендерній документації або кращі. Дана вимога жодним чином не обмежує кількість потенційних учасників. Щодо подання у тендері авторизаційних листів повідомляємо наступне: лист-авторизація від виробника або його офіційного представництва обладнання вимагається для підтвердження співпраці Учасника тендерної процедури з виробником обладнання або його офіційного представництва. Авторизаційні листи підтверджують оригінальність та офіційність придбання/ввезення на територію України обладнання. Окрім того, наявність листа-авторизації дозволяє Замовнику звертатися безпосередньо до виробника обладнання або його офіційного представника з будь-яких питань, що можуть виникнути під час експлуатації обладнання або сервісу.
Номер вимоги: UA-2020-09-15-002515-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32881326
Дата подання: 18 вересня 2020 13:35
Невідповідніть технічних параметрів ноутбука вимогам Закону України про НУШ та наказам МОН
Шановний замовник.
Ваші технічні вимоги НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам Закону України про НУШ та наказам МОН

а саме :
1. В наказі МОН № 140 від 15 січна 2018 року {Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 752 від 30.05.2019, та № 574 від 29.04.2020 вказано , що відеомонітор має бути IPS !!! -інтегрований з корпусом;розмір діагоналі - не менше ніж 13,3", з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080;
тип матриці - IPS
2.зовнішні інтерфейси - не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0;
не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0;
не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI;
не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm)
3. пакет програмних засобів офісного призначення преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України,
4. набір преінстальованого програмного забезпечення : програмний засіб для управління комп'ютерним класом з україномовним інтерфейсом;
антивірусне програмне забезпечення; програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM

прохання привести ваші ТУ у відповыдності до наказу МОН № 140 від 15 січна 2018 року {Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 752 від 30.05.2019, та № 574 від 29.04.2020
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2020 15:14
Шановний учаснику,розглянувши Вашу вимогу,вносимо зміни у додаток №1 "Технічні вимоги".
Номер вимоги: UA-2020-09-15-002515-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32881326
Дата подання: 18 вересня 2020 13:40
Наявність спеціалізованого ПЗ
Спеціалізоване програмне забезпечення ( з обовязковим авторизаційним листом ) ніде в наказі МОН не прописано. На нашу думку це прояв корупційних змов з одним з постачальників з метою відсікти від участі в даній закупівлі інших учасників. Це фактично вбиває конкуренцію у цьому тендері які задекларовані у Законі України"Про публічні закупівлі" та веде до дискримінації інших учасників. Вимагаємо змінити ці параметри

Прохання привести вашу ТД у відповідності до наказів МОН.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2020 15:10
Шановний учасник, закупівля спеціалізованого програмного забезпечення (електронні освітні ресурси) регулюється Наказом МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ 07.02.2020 № 143 (ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи).
Наявність авторизаційного листа від виробника або представника спеціалізованого програмного забезпечення, засвідчує його ліцензійність та жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки будь-яка організація може звернутися до виробника спеціалізованого програмного забезпечення, або його офіційного представництва, та отримати даний лист, який підтвердить ліцензійність спеціалізованого програмного забезпечення, що пропонується до постачання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" 167 405,00
UAH
167 405,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
23 вересня 2020 11:27
Навігатор аторизація.pdf
23 вересня 2020 11:27
СанГиг ноутбук.pdf
23 вересня 2020 11:27
Висновок сес експертизи.PDF
23 вересня 2020 11:27
Лейц авторизація.pdf
23 вересня 2020 11:27
Кенон авторизація.pdf
23 вересня 2020 11:27
Висновок експертизи БФП.pdf
23 вересня 2020 11:27
Цінова.pdf
23 вересня 2020 11:27
Довідка захист довкілля.pdf
23 вересня 2020 11:27
Інформація про учасника.pdf
23 вересня 2020 11:27
Технічна частина.pdf
23 вересня 2020 11:27
Статут Лакі Сейлз.pdf
23 вересня 2020 11:27
витяг ПДВ завірений.pdf
23 вересня 2020 11:27
виписка лс завірена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
#39812278
Переможець 167 405,00
UAH
28 вересня 2020 10:36

Документи

28 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:27
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"
#39812278
167 405,00
UAH
Документи

Документи

28 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:27
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:51
Договір_97.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:50