Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2020-09-15-002475-c ff80ab8b3b9b4ec2aeb3e04d5cec2b46
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Олена Миколаївна

+380544972751 rayviobuhsh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шосткинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147859
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул. Садовий бульвар, 29
Контактна особа: Карпенко Олена Миколаївна
+380544972751
rayviobuhsh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 15:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 15:55
Початок аукціону: 25 вересня 2020 11:13
Очікувана вартість: 9 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Заклади загальної середньої освіти Шосткинської районної ради Сумської області, Заклади загальної середньої освіти Шосткинської районної ради Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
145 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Заклади загальної середньої освіти Шосткинської районної ради Сумської області, Заклади загальної середньої освіти Шосткинської районної ради Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
265 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Заклади загальної середньої освіти Шосткинської районної ради Сумської області, Заклади загальної середньої освіти Шосткинської районної ради Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
365 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Заклади загальної середньої освіти Шосткинської районної ради Сумської області, Заклади загальної середньої освіти Шосткинської районної ради Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:59
оголошення.docx
15 вересня 2020 15:52
Проєкт договору.docx
15 вересня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:59
оголошення.docx
15 вересня 2020 15:52
оголошення.docx
15 вересня 2020 15:52
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік поставки
Дата подання: 18 вересня 2020 19:21
Добрий день. Підскажіть, який графік, кількість поставок та орієнтована кількість товару під час однієї поставки. Дякую.
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 вересня 2020 14:38
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Не має можливості надати роз"яснення учаснику щодо інформації, зазначеної в оголошенні, так як запитання надійшло 18.09.2020р. 0 19год.21хв.а період уточнення закінчився 19.09.2020р.)
Документи:
22 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:28
protokol