Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Палацу культури «Енергетик» за адресою: пр-т Дніпровський, 15-А, в м. Українка, Обухівського району, Київської області)
Очікувана вартість
21 467 980,40 UAH
UA-2020-09-15-002296-c 0ff30f60f29c45f0ba55d11cc1ded2d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 13:27
Очікувана вартість: 21 467 980,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 339,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Палацу культури «Енергетик» за адресою: пр-т Дніпровський, 15-А, в м. Українка, Обухівського району, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, Дніпровський,15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет. Аванс в розмірі 30% від вартості робіт з капітального ремонту терміном не більше трьох місяців по 10% кожного місяця, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:24
Т.Д..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-002296-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, Код ЄДРПОУ:39122966
Дата подання: 12 жовтня 2020 17:19
оскарження рішення замовника
оскарження рішення замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2020 09:59
02.10.2020р. в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2020-09-15-002296-c було проведено аукціон, предмет закупівлі якого за ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Палацу культури «Енергетик» за адресою: пр-т Дніпровський, 15-А, в м. Українка, Обухівського району, Київської області) на очікувану вартість 21 467 980,40 грн. За результатом аукціону Замовником, Виконавчим комітетом Української міської ради, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №1 від 09.10.2020 р. було опубліковано рішення, щодо визначення переможцем учасника з найнижчою ціною ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" (32343522) 19 720 848,49 грн. Один з учасників, який має наступну цінову пропозицію, ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО не погоджується з рішенням Замовника та вимагає скасувати відповідне рішення. Виконавчим комітетом Української міської ради було розглянуто безпідставні вимоги учасника та надано аргументовані пояснення:
1). В Тендерній Документації (далі-ТД) Замовника, Розділом 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» , пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» зазначено: «проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі;
разом з тендерною документацією замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов (Додаток № 6 до цієї тендерної документації). Учасник зобов’язаний відкрити рахунок на своє ім’я в органі Казначейства та надати копію повідомлення.
Проект договору, із заповненими його додатками, згідно з Додатком № 6 цієї Тендерної документації, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
У файлі «Проєкт Договору» Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" надано проєкт договору з усіма вищезазначеними умовами, а саме кожна сторінка проєкту договору засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою. Умова ТД виконана в повному обсязі.
Зазначена вимога, Учасником ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
2). Додатком,1, Пунктом 25 ТД Замовника передбачено подання Учасником сканованої ліцензії на провадження відповідної діяльності, яка є діючою на весь строк виконання замовлення, якщо це передбачено чинним законодавством України. В Додатку 9 до ТД
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ З ОБСЯГАМИ РОБІТ) Замовником чітко визначено, що тривалість виконання робіт 5 місяців відповідно до експертного звіту від 27.04.2020р. №0465-20Е, щодо розгляду проєктної документації за проєктом: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Палацу культури «Енергетик» за адресою: пр-т Дніпровський, 15-А, в м. Українка, Обухівського району, Київської області».
У файлі «Ліцензія Укрбудінвест» Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" надано сканований оригінал ліцензії, строк дії якої зазначено з 12.05.2016 до 12.05.2021. Отже, на сьогоднішній день ліцензія є діючою ще протягом семи місяців, що є достатнім для виконання робіт Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ". Також в ТД Замовника зазначено, що Учасник несе персональну відповідальність за наявність ліцензій та інших дозвільних документів, необхідних для виконання робіт.
Зазначена вимога, Учасником ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
3) Відповідно до Додатку 1 до ТД Замовником зазначено: переможець торгів протягом п’яти днів після опублікування повідомлення про намір укласти договір надає розрахунок договірної ціни (кошторисні розрахунки за результатами аукціону) з додатками відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 згідно з технічним завданням, що визначене у Додатку 9 до тендерної документації, із супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у друкованому вигляді, одностороннім друком, виконаний у актуальній, на дату подання, версії, відповідно до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень.
Протоколом № 1 від 09.10.2020 р. Замовником було опубліковано рішення щодо визначення переможцем Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" та намір укласти договір з даним Учасником. Остаточна цінова пропозиція, яка склалася за результатом аукціону та розрахунки договірної ціни (кошторисні розрахунки з додатками відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) надані Учасником-переможцем 14.10.2020р., відповідно до умов Додатку 1 до ТД.
Зазначена вимога, Учасником ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, щодо обсягу виконання робіт не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною так, як допущена дана помилка є технічною, виправлення якої не впливає на ціну тендерної пропозиції (вартість Договірної ціни) та не призводить до її спотворення. Обсяги робіт відкориговано Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" відповідно до Технічного завдання (Додаток 9 до ТД). Підписання договору відбудеться без зміни вартості Договірної ціни, що склалася за результатом аукціону та обсягів робіт, зазначених в ТД Замовника.
Замовник є бюджетною установою, тому відповідно до пункту 2, статті 5, Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником першочергово ухвалюється максимально економічно вигідна пропозиція. Вимоги Учасника ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО не є достатньо аргументовані та носять упереджений характер по відношенню до рішення Замовника, викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій №1 від 09.10.2020 р. Виконавчий комітет Української міської ради встановлює вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому, діє неупереджено та не порушує в жодному разі Закон України «Про публічні закупівлі».

Номер вимоги: UA-2020-09-15-002296-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ", Код ЄДРПОУ:35270468
Дата подання: 19 жовтня 2020 11:11
вимога про скасування рішення за результатами кваліфікації переможця
Вимога щодо перегляду рішення, прийнятого тендерним комітетом, оформленого протоколом № 1 від 09.10.2020 року
1. Відповідно до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовник за переліком та формою згідно з Додатком 1.
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
При цьому, відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію підтверджується наданням довідки, складеної згідно Додатку 2, яка складається за підписом Учасника або представника Учасника уповноваженого на підпис тендерної пропозиції та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з додатковим позначенням – власне чи орендоване (в користуванні).
У разі відсутності у Учасника певного власного обладнання та/або матеріально – технічної бази, при використанні їх на договірних умовах із іншими фізичними/юридичними особами, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування таким обладнанням та матеріально-технічною базою
У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, для підтвердження інформації, наведеній ним у довідці, Учасник повинен надати копію (-її) договору (-ів) оренди (користування) діючого (-их) протягом всього строку виконання робіт за цією закупівлею щодо кожної одиниці, вказаній Учасником у довідці, з наданням акту приймання-передачі по кожній позиції та документи, що підтверджують сплату за користування за таким договором протягом будь-якого період його дії.
Вказана вимога тендерної документації обумовлена необхідністю встановлення факту реальної наявності у учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі, а не надання удаваних правочинів для створення видимості щодо відповідності цьому кваліфікаційному критерію.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до якої всі позиції МТБ залучаються даним учасником за договором про надання послуг.
Також, ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» надано копії договорів про надання послуг на користування матеріально-технічною базою, будівельними машинами та механізмами, інструментами, обладнанням.
Разом з тим, ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» не було надано в складі своєї пропозиції актів приймання-передачі по кожній позиції МТБ та документи, що підтверджують сплату за користування за такими договорами протягом будь-якого періоду їх дії, що ставить під сумнів реальність цих правочинів та свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник має подати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» міститься протокол загальних зборів учасників та наказ про призначення на посаду генерального директора Ширіна В.Р.
Проте з вказаних документів не вбачається наявність у вказаної посадової особи учасника повноважень щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів, в розумінні положень ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
3. Згідно з п.п. 3 Розділу 6 тендерної документації проект договору, із заповненими його додатками, згідно з Додатком № 6 цієї Тендерної документації, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
Всупереч наведеним вимогам тендерної документації ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» в складі тендерної пропозиції надано лише проект договору без заповнених додатків №№ 1-9.
Крім того, відповідно до скан-копії долученого вказаним учасником договору вбачається, що перший аркуш документу містить дефекти друку, через які певні його пункту є нечитабельними, відтак даний документ не відповідає додатку № 6 до тендерної документації.
У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» вимогам встановленим Замовником у тендерній документації, а саме:
- Відсутність належних доказів наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі;
- Відсутність у складі тендерної пропозиції належних документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів;
- Надання проекту договору відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації без заповнених його додатків,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо визнання ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» переможцем торгів, так як рішення прийнято з грубим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення Протоколу № 1 від 09.10.2020 року про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів за номером UA-P-2020-09-15-001333-c - ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ».
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У разі не виконання вимог нашого товариства – будемо вимушені оскаржити протиправні дії замовника до Антимонопольного комітету України.
Директор Тихий Т.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2020 15:09
02.10.2020р. в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2020-09-15-002296-c було проведено аукціон, предмет закупівлі якого за ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Палацу культури «Енергетик» за адресою: пр-т Дніпровський, 15-А, в м. Українка, Обухівського району, Київської області) на очікувану вартість 21 467 980,40 грн. За результатом аукціону Замовником, Виконавчим комітетом Української міської ради, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №1 від 09.10.2020 р. було опубліковано рішення, щодо визначення переможцем учасника з найнижчою ціною ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" (32343522) 19 720 848,49 грн. Один з учасників, який має вищу цінову пропозицію, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" не погоджується з рішенням Замовника та вимагає скасувати відповідне рішення. Виконавчим комітетом Української міської ради було розглянуто безпідставні вимоги учасника та надано аргументовані пояснення:
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної Документації (далі-ТД) Замовником зазначений перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації. Одним з таких є «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію підтверджується наданням документів, вказаних нижче. Інформація про власну техніку, механізми та обладнання обов'язково зазначається у довідці та підтверджується наданням оригіналів або завірених копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. У разі відсутності у Учасника певного власного обладнання та/або матеріально – технічної бази, при використанні їх на договірних умовах із іншими фізичними/юридичними особами, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування таким обладнанням та матеріально-технічною базою (У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, для підтвердження інформації, наведеній ним у довідці, Учасник повинен надати копію (-її) договору (-ів) оренди (користування) діючого (-их) протягом всього строку виконання робіт за цією закупівлею щодо кожної одиниці, вказаній Учасником у довідці, з наданням акту приймання-передачі по кожній позиції).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» у файлі «Довідка МТБ» міститься довідка №532/1 від 23.09.2020р., відповідно до якої зазначена інформація про договори на техніку, що залучатиметься для виконання робіт, укладені 01.09.2020р. та є діючими. На момент подання тендерної пропозиції послуги не надавалися, тому документів про передачу майна та сплати за його користування бути не могло. Учасник надав обґрунтоване пояснення відсутності вищезазначених документів та повністю виконав умови ТД. Зазначена вимога, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ", не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
Відповідно до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник має подати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів. В складі тендерної пропозиції міститься протокол загальних зборів учасників та наказ про призначення на посаду генерального директора Ширіна В.Р.. Відповідно до пункту 9.43 Статуту ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ»(нова редакція), який наданий в документах тендерної пропозиції (файл-статут з описом), до компетенції Генерального директора відноситься: вчинення правочинів та здійснення будь-який юридичних дій від імені Товариства без довіреності і спеціального уповноваження. Крім того, документами ТД для підтвердження повноважень, вимагалися наступні документи: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, або доручення, або інший документ. Учасник надав протокол та наказ про призначення керівника, чим повністю виконав умову ТД в повному обсязі. Зазначена вимога, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ", не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» Замовником визначено умову : учасником, разом з тендерною документацією, подається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов (Додаток № 6 до цієї тендерної документації). Учасником виконано зазначену умову – надано файл «Проєкт договору» з скан-копією проєкту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору. Кожна сторінка проєкту договору, наданого учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції, засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою, як і вимагалося ТД. Щодо додатків до договору, учасник в своїй тендерній пропозиції надав лист-пояснення №564/4 від 23.09.2020р. Також пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» цього ж розділу замовником чітко зазначено умову надання документів, а саме: учасник - переможець під час укладання договору надає Замовнику всі додатки :договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати та imd файл в АВК5, відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону. Вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013. Що стосується дефектів друку на одному з аркушів проєкту договору, то даний дефект ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та не є помилкою. Також, учасником наданий окремий лист №538 від 23.09.2020р. про згоду з істотними умовами договору. Умова ТД виконана в повному обсязі.
Зазначена вимога, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ", не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
Замовник є бюджетною установою, тому відповідно до пункту 2, статті 5, Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником першочергово ухвалюється максимально економічно вигідна пропозиція. Вимоги Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" не є достатньо аргументовані та носять упереджений характер по відношенню до рішення Замовника, викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій №1 від 09.10.2020 р. Виконавчий комітет Української міської ради встановлює вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому, діє неупереджено та не порушує в жодному разі Закон України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

19 жовтня 2020 11:11
вимога - ДК Енергетик.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-20-000005 • 9369cde465644a979bfd7a3136a6b151
Автор звернення: ТОВ "Будівельне об'єднання "ГЕРЦ"
Дата створення звернення: 2020-10-20 16:34
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Відповідно до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовник за переліком та формою згідно з Додатком 1. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. При цьому, відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію підтверджується наданням довідки, складеної згідно Додатку 2, яка складається за підписом Учасника або представника Учасника уповноваженого на підпис тендерної пропозиції та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з додатковим позначенням – власне чи орендоване (в користуванні). У разі відсутності у Учасника певного власного обладнання та/або матеріально – технічної бази, при використанні їх на договірних умовах із іншими фізичними/юридичними особами, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування таким обладнанням та матеріально-технічною базою У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, для підтвердження інформації, наведеній ним у довідці, Учасник повинен надати копію (-її) договору (-ів) оренди (користування) діючого (-их) протягом всього строку виконання робіт за цією закупівлею щодо кожної одиниці, вказаній Учасником у довідці, з наданням акту приймання-передачі по кожній позиції та документи, що підтверджують сплату за користування за таким договором протягом будь-якого період його дії. Вказана вимога тендерної документації обумовлена необхідністю встановлення факту реальної наявності у учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі, а не надання удаваних правочинів для створення видимості щодо відповідності цьому кваліфікаційному критерію. В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до якої всі позиції МТБ залучаються даним учасником за договором про надання послуг. Також, ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» надано копії договорів про надання послуг на користування матеріально-технічною базою, будівельними машинами та механізмами, інструментами, обладнанням. Разом з тим, ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» не було надано в складі своєї пропозиції актів приймання-передачі по кожній позиції МТБ та документи, що підтверджують сплату за користування за такими договорами протягом будь-якого періоду їх дії, що ставить під сумнів реальність цих правочинів та свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник має подати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів. В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» міститься протокол загальних зборів учасників та наказ про призначення на посаду генерального директора Ширіна В.Р. Проте з вказаних документів не вбачається наявність у вказаної посадової особи учасника повноважень щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів, в розумінні положень ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 3. Згідно з п.п. 3 Розділу 6 тендерної документації проект договору, із заповненими його додатками, згідно з Додатком № 6 цієї Тендерної документації, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності). Всупереч наведеним вимогам тендерної документації ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» в складі тендерної пропозиції надано лише проект договору без заповнених додатків №№ 1-9. Крім того, відповідно до скан-копії долученого вказаним учасником договору вбачається, що перший аркуш документу містить дефекти друку, через які певні його пункту є нечитабельними, відтак даний документ не відповідає додатку № 6 до тендерної документації. У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» вимогам встановленим Замовником у тендерній документації, а саме: - Відсутність належних доказів наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі; - Відсутність у складі тендерної пропозиції належних документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів; - Надання проекту договору відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації без заповнених його додатків, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення щодо визнання ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» переможцем торгів, так як рішення прийнято з грубим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Скасувати рішення Протоколу № 1 від 09.10.2020 року про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів за номером UA-P-2020-09-15-001333-c - ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ». 3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Директор Тихий Т.А.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2020-10-16-000005 • db267d5ac95e42bd8f3592f6234046d7
Автор звернення: директор ТОВ "Інвестхолд агро" Медведєв Артем Володимирович
Дата створення звернення: 2020-10-16 14:32
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Нами була здійснена незалежна перевірка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" на предмет відповідності вимогам тендерної документації. У ході даної перевірки було встановлено, що тендерна пропозиція даного учасника містить ряд недоліків, які є суттєвими та мають слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно вимог Тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання , складені на фірмовому бланку у разі їх наявності та містити: № та дату реєстрації, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" мітиться документ «Проект договору.pdf», який оформлений неналежно та суперечить вимогам Тендерної документації, а саме: проект договору оформлений не на фірмовому бланку, відсутні дата та вихідний номер. Відповідно до ч.1 Розділу 3 до ТД, До формальних (несуттєвих) помилок у розумінні цієї тендерної документації належить: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Отож, з огляду на вищенаведене вбачається, що відсутність фірмового бланку та дати формування документу не є формальною помилкою, відтак тендерна пропозиції Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" має бути відхилена на даній підставі. 2. Відповідно до вимог додатку №1 до Тендерної документації, Учасники у складі тендерної пропозиції надають скановану ліцензію на провадження відповідної діяльності, яка є діючою на весь строк виконання замовлення, якщо це передбачено чинним законодавством України. Строк виконання робіт, згідно вимог тендерної документації- До 01.08.2021 року. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" міститься ліцензія на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, строком дії до 12.05.2021 р. Відтак, надана у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" ліцензія не відповідає вимогам тендерної документації, а отже дана невідповідність має слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації, Учасники у складі тендерної пропозиції надають інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 7 тендерної документації (надається розрахунок твердої договірної ціни, пояснювальна записка до договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок, локальний(-ні) кошторис(и) до договірної ціни, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок прибутку; розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому звітному періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати. Розрахунок договірної ціни надається до тендерної пропозиції також в інформаційній моделі останньої версії програмного забезпечення АВК (або еквівалент сумісний з АВК) у строки які не перевищують терміни подання тендерної пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.225 Технічного завдання передбачено виконання наступних робіт 225 РН12-27-4-ИН Грунтування складних фасадів під фарбування перхлорвініловими фарбами з землі та риштувань 100 м2 фасаду 0.072 У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" міститься Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1, який містить відомості, в тому числі, щодо виконання вищезгаданих робіт, проте кількість (обсяг виконання робіт не співпадає з вимогами тендерної документації,а саме: Вимога документації: 225 РН12-27-4-ИН Грунтування складних фасадів під фарбування перхлорвініловими фарбами з землі та риштувань 100 м2 фасаду 0.072 Пропозиція Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ": 225 РН12-27-4-ИН Грунтування складних фасадів під фарбування перхлорвініловими фарбами з землі та риштувань 100 м2 фасаду 0.0072 Отож, з огляду на вищезазначене, наявні усі підстави вважати, що тендерна пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" не відповідає вимогам Замовника, що встановлені тендерною документацією, а відтак визначивши його переможцем, Замовник порушив чинне законодавство України, зокрема, Закон України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що у ході кваліфікації пропозиції даного Учасника Замовником були порушені наші права та інтереси, як сумлінного суб’єкта господарювання з багаторічним досвідом роботи, з численною базою клієнтів як приватного так і державного сектору, перспективного переможця процедури закупівлі, а також власне чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників та ряд інших.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000081 ● e4f86f450dbb4c31b42e02a7d9634d57
  • Статус: завершено ● Дата: 30 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
74 UA-2020-09-15-002296-c 15.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 19 720 848,49
UAH з ПДВ
19 720 848,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО 20 700 732,26
UAH з ПДВ
20 700 732,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" 21 149 700,07
UAH з ПДВ
21 042 360,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ" 21 392 557,25
UAH з ПДВ
21 149 700,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 21 461 641,73
UAH з ПДВ
21 461 641,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:01
Заборгованість ДПС.pdf
14 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
14 жовтня 2020 13:08
МВС Ширін на 12.10.20р..pdf
12 жовтня 2020 17:07
Загальна довідка ст.17.pdf
12 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:50
Документи 5 днів.pdf
30 вересня 2020 18:47
Електронний підпис
30 вересня 2020 18:45
Перелік та обсяги робіт.pdf
30 вересня 2020 18:45
32.imd
30 вересня 2020 18:45
Кошторис 2.pdf
30 вересня 2020 18:45
Кошторис 1.pdf
30 вересня 2020 18:45
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 11:07
Довідки Глобус банк.pdf
30 вересня 2020 11:07
Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2020 11:07
Довідки Приватбанк.pdf
30 вересня 2020 11:07
Баланс за 2019 рік.pdf
30 вересня 2020 11:07
Дозвіл УКРБУДІНВЕСТ.pdf
30 вересня 2020 11:07
Договір 1-РМА.rar
30 вересня 2020 11:07
Ліцензія УКРБУДІНВЕСТ.pdf
30 вересня 2020 11:07
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
30 вересня 2020 11:07
Договір _2.rar
30 вересня 2020 11:07
Статут з описом.pdf
30 вересня 2020 11:07
Договір _1.rar
30 вересня 2020 11:07
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 11:07
Довідки_ листи.pdf
30 вересня 2020 11:07
Ліцензія АГОРА ГРУП.pdf
30 вересня 2020 11:07
Листи-згоди.pdf
30 вересня 2020 11:07
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 11:07
Наказ Ширін В.Р..pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 02:16
Електронний підпис
01 жовтня 2020 02:08
14.декларація.pdf
01 жовтня 2020 02:08
12.витяг.pdf
01 жовтня 2020 02:08
6.3.тех докум.pdf
01 жовтня 2020 02:08
6.2 тех.докум.pdf
01 жовтня 2020 02:08
6.1.тех.документація.pdf
01 жовтня 2020 02:08
112.imd
01 жовтня 2020 02:08
5.1 Додатки до договору.pdf
01 жовтня 2020 02:08
5 Договір підряда.pdf
01 жовтня 2020 02:08
8.1статут _описи.pdf
01 жовтня 2020 02:08
7. Листи-згоди.pdf
01 жовтня 2020 02:08
3.5.1 фін звіс .баланс 2019.pdf
01 жовтня 2020 02:07
1.тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 18:09
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:08
39. ліцензія та дозвіл.pdf
29 вересня 2020 18:08
38. тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 18:08
37. пояснення податки.pdf
29 вересня 2020 18:08
35. статут.pdf
29 вересня 2020 18:08
34. довідка реквізити.pdf
29 вересня 2020 18:08
31. гарантійний лист ціна.pdf
29 вересня 2020 18:08
28. лист субпідрядники.pdf
29 вересня 2020 18:08
26. проект договору.pdf
29 вересня 2020 18:08
21. кошторисна частина.imd
29 вересня 2020 18:08
19. довідки ст. 17.pdf
29 вересня 2020 18:08
15. фіннансова звітність.pdf
29 вересня 2020 18:08
9. аналогічний договір 3.pdf
29 вересня 2020 18:08
8. аналогічний договір 2.pdf
29 вересня 2020 18:08
7. аналогічний договір 1.pdf
29 вересня 2020 18:08
5. звіт 1-ДФ.pdf
29 вересня 2020 18:08
4. штатний розпис.pdf
29 вересня 2020 18:08
3. довідка працівники.pdf
29 вересня 2020 18:08
1. довідка МТБ.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 18:05
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:27
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 17:27
68.imd

Публічні документи

30 вересня 2020 15:47
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:23
6. Договірна ціна ч. 2.pdf
30 вересня 2020 15:23
6. Договірна ціна ч. 1.pdf
30 вересня 2020 15:23
4. Довідка субпідрядник.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.17. Дозвіл.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.16. Ліцензія.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.15. Проект договору.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.14.1. Лист обробка даних.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.13. Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.12. Статут.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.8. Довідка не банкрут.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.4. Довідка не судимість.pdf
30 вересня 2020 15:23
2.3. Довідка антикон. дії.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.4.3. Довідка з банка.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.4.1. Фінансова звітність.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.3. Відгук.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.2. Договори та акти ч.8.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.2. Договори та акти ч.7.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.2. Договори та акти ч.6.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.2. Договори та акти ч.5.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.2. Договори та акти ч.4.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.2. Договори та акти ч.3.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.2. Договори та акти ч.2.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.2. Договори та акти ч.1.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.3.1. Досвід.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.2.3. Копії дипломів.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.2.2. Копії трудових.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.2.1. Працівники.pdf
30 вересня 2020 15:23
1.1.1. Довідка обладнання.pdf
30 вересня 2020 15:23
0. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"

ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Переможець 19 720 848,49
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
19 720 848,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 10:50
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2023 10:56
Додаткова угода 9.PDF зміни до договору
06 лютого 2023 10:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 13:02
Додаткова угода №8.PDF зміни до договору
23 грудня 2022 13:01
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2022 15:04
Дод.угода №7.pdf зміни до договору
08 червня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 13:26
Дод.угода №6.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:40
Дод.угода №5.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 08:58
Доп.угода №4.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 13:02
Дод.уг.№3 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 14:33
Дод.угода №2 (1).PDF зміни до договору
08 червня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 15:04
Дод уг дог 410 (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:04
Договір 410.pdf укладений
29 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 18:35
дог 410.pdf укладений
23 жовтня 2020 18:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни (для одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України, зокрема звільнення від нарахування ПДВ учасника)
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку зі зміною вартості матеріалів та уточнення переліку робіт Сторони дійшли згоди про покращення якості предмета закупівлі та відповідно до перерахунку узгоджено зменшити ціну
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через об'єктивні обставини (затримка фінансування робіт)
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості матеріалів та уточнення переліку робіт, зазначеного в кошторисі
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт по договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору(для прийнятя об'єкта в експлуатацію)
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2023 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 14 481 287,99
UAH (в тому числі ПДВ 2 413 547,99 UAH)