Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 21 467 980,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 339,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Аванс в розмірі 30% від вартості робіт з капітального ремонту терміном не більше трьох місяців по 10% кожного місяця, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2020 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2020 15:24 |
Т.Д..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1). В Тендерній Документації (далі-ТД) Замовника, Розділом 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» , пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» зазначено: «проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі;
разом з тендерною документацією замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов (Додаток № 6 до цієї тендерної документації). Учасник зобов’язаний відкрити рахунок на своє ім’я в органі Казначейства та надати копію повідомлення.
Проект договору, із заповненими його додатками, згідно з Додатком № 6 цієї Тендерної документації, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
У файлі «Проєкт Договору» Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" надано проєкт договору з усіма вищезазначеними умовами, а саме кожна сторінка проєкту договору засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою. Умова ТД виконана в повному обсязі.
Зазначена вимога, Учасником ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
2). Додатком,1, Пунктом 25 ТД Замовника передбачено подання Учасником сканованої ліцензії на провадження відповідної діяльності, яка є діючою на весь строк виконання замовлення, якщо це передбачено чинним законодавством України. В Додатку 9 до ТД
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ З ОБСЯГАМИ РОБІТ) Замовником чітко визначено, що тривалість виконання робіт 5 місяців відповідно до експертного звіту від 27.04.2020р. №0465-20Е, щодо розгляду проєктної документації за проєктом: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Палацу культури «Енергетик» за адресою: пр-т Дніпровський, 15-А, в м. Українка, Обухівського району, Київської області».
У файлі «Ліцензія Укрбудінвест» Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" надано сканований оригінал ліцензії, строк дії якої зазначено з 12.05.2016 до 12.05.2021. Отже, на сьогоднішній день ліцензія є діючою ще протягом семи місяців, що є достатнім для виконання робіт Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ". Також в ТД Замовника зазначено, що Учасник несе персональну відповідальність за наявність ліцензій та інших дозвільних документів, необхідних для виконання робіт.
Зазначена вимога, Учасником ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
3) Відповідно до Додатку 1 до ТД Замовником зазначено: переможець торгів протягом п’яти днів після опублікування повідомлення про намір укласти договір надає розрахунок договірної ціни (кошторисні розрахунки за результатами аукціону) з додатками відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 згідно з технічним завданням, що визначене у Додатку 9 до тендерної документації, із супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий у друкованому вигляді, одностороннім друком, виконаний у актуальній, на дату подання, версії, відповідно до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень.
Протоколом № 1 від 09.10.2020 р. Замовником було опубліковано рішення щодо визначення переможцем Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" та намір укласти договір з даним Учасником. Остаточна цінова пропозиція, яка склалася за результатом аукціону та розрахунки договірної ціни (кошторисні розрахунки з додатками відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) надані Учасником-переможцем 14.10.2020р., відповідно до умов Додатку 1 до ТД.
Зазначена вимога, Учасником ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО, щодо обсягу виконання робіт не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною так, як допущена дана помилка є технічною, виправлення якої не впливає на ціну тендерної пропозиції (вартість Договірної ціни) та не призводить до її спотворення. Обсяги робіт відкориговано Учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" відповідно до Технічного завдання (Додаток 9 до ТД). Підписання договору відбудеться без зміни вартості Договірної ціни, що склалася за результатом аукціону та обсягів робіт, зазначених в ТД Замовника.
Замовник є бюджетною установою, тому відповідно до пункту 2, статті 5, Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником першочергово ухвалюється максимально економічно вигідна пропозиція. Вимоги Учасника ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО не є достатньо аргументовані та носять упереджений характер по відношенню до рішення Замовника, викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій №1 від 09.10.2020 р. Виконавчий комітет Української міської ради встановлює вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому, діє неупереджено та не порушує в жодному разі Закон України «Про публічні закупівлі».
1. Відповідно до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовник за переліком та формою згідно з Додатком 1.
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
При цьому, відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію підтверджується наданням довідки, складеної згідно Додатку 2, яка складається за підписом Учасника або представника Учасника уповноваженого на підпис тендерної пропозиції та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з додатковим позначенням – власне чи орендоване (в користуванні).
У разі відсутності у Учасника певного власного обладнання та/або матеріально – технічної бази, при використанні їх на договірних умовах із іншими фізичними/юридичними особами, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування таким обладнанням та матеріально-технічною базою
У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, для підтвердження інформації, наведеній ним у довідці, Учасник повинен надати копію (-її) договору (-ів) оренди (користування) діючого (-их) протягом всього строку виконання робіт за цією закупівлею щодо кожної одиниці, вказаній Учасником у довідці, з наданням акту приймання-передачі по кожній позиції та документи, що підтверджують сплату за користування за таким договором протягом будь-якого період його дії.
Вказана вимога тендерної документації обумовлена необхідністю встановлення факту реальної наявності у учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі, а не надання удаваних правочинів для створення видимості щодо відповідності цьому кваліфікаційному критерію.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до якої всі позиції МТБ залучаються даним учасником за договором про надання послуг.
Також, ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» надано копії договорів про надання послуг на користування матеріально-технічною базою, будівельними машинами та механізмами, інструментами, обладнанням.
Разом з тим, ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» не було надано в складі своєї пропозиції актів приймання-передачі по кожній позиції МТБ та документи, що підтверджують сплату за користування за такими договорами протягом будь-якого періоду їх дії, що ставить під сумнів реальність цих правочинів та свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник має подати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» міститься протокол загальних зборів учасників та наказ про призначення на посаду генерального директора Ширіна В.Р.
Проте з вказаних документів не вбачається наявність у вказаної посадової особи учасника повноважень щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів, в розумінні положень ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
3. Згідно з п.п. 3 Розділу 6 тендерної документації проект договору, із заповненими його додатками, згідно з Додатком № 6 цієї Тендерної документації, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
Всупереч наведеним вимогам тендерної документації ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» в складі тендерної пропозиції надано лише проект договору без заповнених додатків №№ 1-9.
Крім того, відповідно до скан-копії долученого вказаним учасником договору вбачається, що перший аркуш документу містить дефекти друку, через які певні його пункту є нечитабельними, відтак даний документ не відповідає додатку № 6 до тендерної документації.
У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» вимогам встановленим Замовником у тендерній документації, а саме:
- Відсутність належних доказів наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі;
- Відсутність у складі тендерної пропозиції належних документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів;
- Надання проекту договору відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації без заповнених його додатків,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо визнання ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» переможцем торгів, так як рішення прийнято з грубим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Скасувати рішення Протоколу № 1 від 09.10.2020 року про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів за номером UA-P-2020-09-15-001333-c - ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ».
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У разі не виконання вимог нашого товариства – будемо вимушені оскаржити протиправні дії замовника до Антимонопольного комітету України.
Директор Тихий Т.А.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної Документації (далі-ТД) Замовником зазначений перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації. Одним з таких є «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідність Учасника цьому кваліфікаційному критерію підтверджується наданням документів, вказаних нижче. Інформація про власну техніку, механізми та обладнання обов'язково зазначається у довідці та підтверджується наданням оригіналів або завірених копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. У разі відсутності у Учасника певного власного обладнання та/або матеріально – технічної бази, при використанні їх на договірних умовах із іншими фізичними/юридичними особами, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування таким обладнанням та матеріально-технічною базою (У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, для підтвердження інформації, наведеній ним у довідці, Учасник повинен надати копію (-її) договору (-ів) оренди (користування) діючого (-их) протягом всього строку виконання робіт за цією закупівлею щодо кожної одиниці, вказаній Учасником у довідці, з наданням акту приймання-передачі по кожній позиції).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» у файлі «Довідка МТБ» міститься довідка №532/1 від 23.09.2020р., відповідно до якої зазначена інформація про договори на техніку, що залучатиметься для виконання робіт, укладені 01.09.2020р. та є діючими. На момент подання тендерної пропозиції послуги не надавалися, тому документів про передачу майна та сплати за його користування бути не могло. Учасник надав обґрунтоване пояснення відсутності вищезазначених документів та повністю виконав умови ТД. Зазначена вимога, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ", не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
Відповідно до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник має подати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також повноваження щодо підпису договору про закупівлю за цією процедурою, у разі визнання учасника переможцем торгів. В складі тендерної пропозиції міститься протокол загальних зборів учасників та наказ про призначення на посаду генерального директора Ширіна В.Р.. Відповідно до пункту 9.43 Статуту ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ»(нова редакція), який наданий в документах тендерної пропозиції (файл-статут з описом), до компетенції Генерального директора відноситься: вчинення правочинів та здійснення будь-який юридичних дій від імені Товариства без довіреності і спеціального уповноваження. Крім того, документами ТД для підтвердження повноважень, вимагалися наступні документи: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, або доручення, або інший документ. Учасник надав протокол та наказ про призначення керівника, чим повністю виконав умову ТД в повному обсязі. Зазначена вимога, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ", не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» Замовником визначено умову : учасником, разом з тендерною документацією, подається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов (Додаток № 6 до цієї тендерної документації). Учасником виконано зазначену умову – надано файл «Проєкт договору» з скан-копією проєкту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору. Кожна сторінка проєкту договору, наданого учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції, засвідчена написом "З умовами договору згідні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою, як і вимагалося ТД. Щодо додатків до договору, учасник в своїй тендерній пропозиції надав лист-пояснення №564/4 від 23.09.2020р. Також пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» цього ж розділу замовником чітко зазначено умову надання документів, а саме: учасник - переможець під час укладання договору надає Замовнику всі додатки :договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси, відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати та imd файл в АВК5, відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону. Вказані розрахунки надаються згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013. Що стосується дефектів друку на одному з аркушів проєкту договору, то даний дефект ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та не є помилкою. Також, учасником наданий окремий лист №538 від 23.09.2020р. про згоду з істотними умовами договору. Умова ТД виконана в повному обсязі.
Зазначена вимога, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ", не містить обґрунтування, не відповідає дійсності та є безпідставною.
Замовник є бюджетною установою, тому відповідно до пункту 2, статті 5, Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником першочергово ухвалюється максимально економічно вигідна пропозиція. Вимоги Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" не є достатньо аргументовані та носять упереджений характер по відношенню до рішення Замовника, викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій №1 від 09.10.2020 р. Виконавчий комітет Української міської ради встановлює вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому, діє неупереджено та не порушує в жодному разі Закон України «Про публічні закупівлі».
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000081 ● e4f86f450dbb4c31b42e02a7d9634d57
- Статус: завершено ● Дата: 30 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
74 UA-2020-09-15-002296-c 15.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
19 720 848,49
UAH з ПДВ
|
19 720 848,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНВЕСТХОЛД АГРО |
20 700 732,26
UAH з ПДВ
|
20 700 732,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" |
21 149 700,07
UAH з ПДВ
|
21 042 360,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЖК-ІНЖИНІРИНГ" |
21 392 557,25
UAH з ПДВ
|
21 149 700,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" |
21 461 641,73
UAH з ПДВ
|
21 461 641,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Переможець |
19 720 848,49
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2023 10:56
|
Додаткова угода 9.PDF | зміни до договору |
06 лютого 2023 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:02
|
Додаткова угода №8.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2022 15:04
|
Дод.угода №7.pdf | зміни до договору |
08 червня 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2022 13:26
|
Дод.угода №6.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2022 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:40
|
Дод.угода №5.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2021 08:58
|
Доп.угода №4.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2021 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 13:02
|
Дод.уг.№3 (1).pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 14:33
|
Дод.угода №2 (1).PDF | зміни до договору |
08 червня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 15:04
|
Дод уг дог 410 (1).pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 15:04
|
Договір 410.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 18:35
|
дог 410.pdf | укладений |
23 жовтня 2020 18:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни (для одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України, зокрема звільнення від нарахування ПДВ учасника) |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку зі зміною вартості матеріалів та уточнення переліку робіт Сторони дійшли згоди про покращення якості предмета закупівлі та відповідно до перерахунку узгоджено зменшити ціну |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору через об'єктивні обставини (затримка фінансування робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна вартості матеріалів та уточнення переліку робіт, зазначеного в кошторисі |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт по договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору(для прийнятя об'єкта в експлуатацію) |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 410 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |