Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа книжкова
Очікувана вартість
6 400,00 UAH
UA-2020-09-15-002240-c f2c874f11d9a468484836b5b6452adbd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Шафа книжкова 2000х500х700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: мкр. Гірницький, 33а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50057, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штуки
Шафа книжкова з дзеркалом 2000х500х700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: мкр. Гірницький, 33а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50057, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по даному Договору виконується згідно рахунку та накладної Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 вересня 2020 15:11
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яковенко Катерина Віталіївна
#3486504888
Переможець 4 800,00
UAH
15 вересня 2020 15:12

Документи

15 вересня 2020 15:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 11:58
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 08:22
Доп 2 договор №185 от 15.09.20.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 08:22
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:55
Яковенко № 185.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шафа книжкова 2000х500х700 1 штуки 2 400,00
UAH
Шафа книжкова з дзеркалом 2000х500х700 1 штуки 2 400,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шафа книжкова 2000х500х700 1 штуки 2 400,00
UAH
Шафа книжкова з дзеркалом 2000х500х700 1 штуки 2 400,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 800,00
UAH