Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Капітальний ремонт теплообмінника в підвальному приміщенні житлового будинку по вул. Г. Сталінграду, 7 в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
402 993,60 UAH
UA-2020-09-15-002203-c 5bf3c70f467444dab91be36d605209a1
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Олександра Сергіївна

(0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Павленко Олександра Сергіївна
(0532)609432
PAVLEN4IK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 402 993,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,74 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаються учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна містити реквізити визначені у п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах № 639 від 15.12.2004 (зі змінами) та бути безумовною та безвідкличною. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення пропозиції: 4 000 грн. (чотири тисячі гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевої дати подання пропозицій включно. До закінчення встановленого у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії забезпечення пропозиції учасника у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який необхідно продовжити строку дії забезпечення пропозиції Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Разом з гарантією необхідно надати сканований оригінал договору укладеного між учасником та організацією, стосовно умов надання електронної гарантії. Пропозиція, що супроводжується сканованиморигіналом гарантії (скан-копія), оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується гарантією, на якій електронний підпис або КЕП відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та учасник відхиляється як такий, щоне надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Реквізити для оформлення забезпечення пропозиції (банківської електронної гарантії): Назва Замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради; Місцезнаходження Замовника: м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, 36020; Код ЄДРПОУ: 03365854; розрахунковий рахунок замовника: UA778201720344251001200041201 в ДКСУ м. Київ. В електронній гарантії повинно бути зазначено строк дії електронної гарантії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт теплообмінника в підвальному приміщенні житлового будинку по вул. Г. Сталінграду, 7 в м. Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Г. Сталіндраду, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Тендерна документація

15 вересня 2020 15:05
Електронний цифровий підпис
15 вересня 2020 15:04
Договір.docx
15 вересня 2020 15:04
Оголошення Г.Сталінграду, 7 теплообмінники повторно.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ" 398 747,44
UAH з ПДВ
398 747,44
UAH з ПДВ
1.4285714286 279 123.21 Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 18:09
sign.p7s
22 вересня 2020 18:06
Установчі документи.pdf
22 вересня 2020 18:06
Протокол 6.pdf
22 вересня 2020 18:06
ЗВВ та Адмін.pdf
22 вересня 2020 18:06
Гарантія.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"
#42902153
Переможець 398 747,44
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 10:34

Документи

28 вересня 2020 10:34
sign.p7s
28 вересня 2020 10:33
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"
#42902153
398 747,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 10:34
sign.p7s
28 вересня 2020 10:33
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ст фронту 7 договор.pdf укладений
12 жовтня 2020 11:17
sign.p7s укладений
12 жовтня 2020 11:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 жовтня 2020 11:46
119 624,23 UAH UA378201720344261007100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA168201720355389107000707940
ТОВ "ЛIДЕР СТРОЙ"
Оплачений

Актуальні тендери

До пошуку