Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паспортизація водойм Львова
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-09-15-002125-c ca4ef7aac60d47fdb52ea5bbf1b1a19b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Телішевська Галина Ігорівна

+380322975755 eko.lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43326991
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1
Контактна особа: Телішевська Галина Ігорівна
+380322975755
eko.lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 11:01
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Паспортизація водойм Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, пл. Ринок,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 14:56
Тендерна документація_2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЧОРНИЙ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ 389 000,00
UAH з ПДВ
389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ПРАТ "НАК "НАДРА УКРАЇНИ" "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР" 499 000,00
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОГЕО" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 12:24
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:59
Договір 2020-1.pdf
30 вересня 2020 11:59
Документи Чорний.pdf
30 вересня 2020 11:59
Компютер HP.pdf
30 вересня 2020 11:59
Принтер Епсон.pdf
30 вересня 2020 11:59
Свідоцтво тахеометр.pdf
30 вересня 2020 11:59
Свідоцтво GPS.pdf
30 вересня 2020 11:59
Угода про обєднання.pdf
30 вересня 2020 11:59
Ноутбук Асер.pdf
30 вересня 2020 11:59
Договір 2020-3.pdf
30 вересня 2020 11:59
8_Додаток 3.pdf
30 вересня 2020 11:59
6_Рух коштів за 2019 рік.PDF
30 вересня 2020 11:59
Документи Малець.pdf
30 вересня 2020 11:59
Права і техпаспорт Пежо.PDF
30 вересня 2020 11:59
Ехолот.pdf
30 вересня 2020 11:59
11_Додаток 7.pdf
30 вересня 2020 11:59
7_Додаток 2.pdf
30 вересня 2020 11:59
Договір 2019-1.pdf
30 вересня 2020 11:59
Договір 2020-2.pdf
30 вересня 2020 11:59
Договір 2019-2.pdf
30 вересня 2020 11:59
2_Додаток 1.2.Освіта.pdf
30 вересня 2020 11:59
5_Лист-відгук.2020.PDF
30 вересня 2020 11:59
4_Договори оренди.pdf
30 вересня 2020 11:59
3_Додаток 5.pdf
30 вересня 2020 11:59
1_Додаток 1.1.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:15
Довідка МВС.pdf
10 жовтня 2020 11:51
Теодоліти.pdf
10 жовтня 2020 11:51
Наливка.pdf
10 жовтня 2020 11:51
Лист про кадри.pdf
10 жовтня 2020 11:51
Інвентарні номера.pdf
10 жовтня 2020 11:50
Відгуки.pdf
30 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:46
Трудова Бордак.pdf
30 вересня 2020 13:46
Тех. паспорт.jpg
30 вересня 2020 13:46
Субпідряд.pdf
30 вересня 2020 13:46
Статут.pdf
30 вересня 2020 13:46
Скирда трудова.pdf
30 вересня 2020 13:46
Свiдоцтва_повiрок.pdf
30 вересня 2020 13:46
Пропозиція.pdf
30 вересня 2020 13:46
Накази на призначення.pdf
30 вересня 2020 13:46
Мат-тех ресурси.pdf
30 вересня 2020 13:46
Ліцензія Digitas.pdf
30 вересня 2020 13:46
Лист згода.pdf
30 вересня 2020 13:46
Куліш трудова.pdf
30 вересня 2020 13:46
Коротіна трудова.pdf
30 вересня 2020 13:46
Коротін трудова.pdf
30 вересня 2020 13:46
Кадри.pdf
30 вересня 2020 13:46
Довідки Ст17.pdf
30 вересня 2020 13:46
Диплом Рудика.jpg
30 вересня 2020 13:46
Диплом Пісарєв.jpg
30 вересня 2020 13:46
Диплом Куліш.jpg
30 вересня 2020 13:46
Диплом Білоус О.jpg
30 вересня 2020 13:46
Білоус трудова.pdf
30 вересня 2020 13:46
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 17:44
Scan10007.PDF
30 вересня 2020 17:44
Scan10006.PDF
30 вересня 2020 17:44
Scan10005.PDF
30 вересня 2020 17:44
Scan10004.PDF
30 вересня 2020 17:44
Scan10003.PDF
30 вересня 2020 17:44
Scan10002.PDF
30 вересня 2020 17:44
Scan10001.PDF
30 вересня 2020 17:44
Scan1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЧОРНИЙ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ПРАТ "НАК "НАДРА УКРАЇНИ" "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР"

ТОВ "ІНФОГЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ЧОРНИЙ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ
#2196702816
Відхилено 389 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 18:50
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ПРАТ "НАК "НАДРА УКРАЇНИ" "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР"
#01432552
Переможець 499 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 16:48

Документи

08 жовтня 2020 18:50
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з предметом закупівлі( Код ДК 021:2015 - 71330000-0 - Інженерні послуги різні) Паспортизація водойм Львова. Вимагаємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, а саме: 1) Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, а саме у частині –«Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»- матеріально-технічної бази та технологій»-учасник подає довідку на бланку (у разі його наявності) Учасника процедури закупівлі (далі – Учасник) про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за підписом уповноваженої особи Учасника, в якій повинна міститись інформація про наявність в Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, серед якого є теодоліт. У випадку, якщо обладнання та/або матеріальна технічна база Учасника орендується, мають бути надані скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг на кожну одиницю обладнання або інші документи, строк дії яких відповідає умовам та строкам надання послуг за умовами тендерної документації. Власність підтверджується інвентарним описом. У свою чергу Учасник повинен надати інформацію про наявність обов’язкового обладнання, а саме теодоліт, а також надати скан-копії інвентарного опису, які підтверджують власність на оргтехніку, ехолот, рулетку вимірювальну та скан-копії документів, які підтверджують правовий режим користування або власності на теодоліт. 2) Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, а саме у частині «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації» Для якісного виконання умов договору вимагається обов’язкова наявність наступних працівників відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня за напрямом гідротехнік або гідролог або гідрогеолог зі стажем роботи не менше 3-ох років у сфері водного господарства (кваліфікація підтверджується копією диплому). У довідці поданої Учасником до тендерної пропозиції вказані гідрогеолог та гідрологи, яких стаж роботи згідно довідки не сягає 3-х років у сфері водного господарства. Просимо надати інформацію та документи працівників , а саме гідрогеолога або гідролога, які були подані у тендерній пропозиції , щодо підтвердження стажу роботи не менше 3-х років у сфері водного господарства. 3) Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, а саме у частині «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»,- листи-відгуки повинні бути належним чином оформлені з вихідним номером та датою видачі не раніше вересня 2020р. Поданий учасником лист-відгук Удовицького О.Ю. неналежним чином оформлений відповідно до вимог тендерної документації. Просимо надати скан-копію належно чином оформленого листа-відгуку. Всі скан-копії документів мають бути завірені підписом та власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Документи повинні бути розбірливими та містити розбірливі зображення, за наявності таких. Не вимагається від Учасників засвідчення документів (матеріалів та інформації), що подається у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ПРАТ "НАК "НАДРА УКРАЇНИ" "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР"
#01432552
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2023 14:38
Додаткова угода 6.PDF зміни до договору
31 липня 2023 14:37
Електронний підпис укладений
31 липня 2023 14:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 15:47
паспортизація прод.2023.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 15:45
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 12:28
Додаткова угода _4 До Договору про надання послуг з паспортизаціі водойм Львова _30.20 від 29.10.2020.pdf зміни до договору
31 березня 2022 12:12
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 14:44
Додат угода _3 .pdf зміни до договору
28 січня 2022 14:10
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:09
додаткова угода _2 до Договору про надання послуг з паспортизації водойим Львова _30.20 від 29.10.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:41
Повідомлення.docx зміни до договору
30 грудня 2020 12:38
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 15:57
Договір укладений
29 жовтня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що 17.03.2020р. Верховною Радою України прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі - Закон), відповідно до якого з дня оголошення карантину: «Зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних, інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення». Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з 12 березня 2020 р. на усій території України запроваджено карантин, який триває до сьогодні. Вищевикладені обставини мають негативні наслідки щодо виконання договору, адже виникає загроза недотримання строків погодження паспортів водойм у Державному агентстві водних ресурсів України або Державному агентстві рибного господарства України. При цьому ціна договору не змінюється. Враховуючи документально підтверджені об’єктивні обставини , викладені листі від 24.12.2020р. №4278/1 ДП ПрАТ «НАК НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР», є необхідність внести зміни до Договору №30/20 від 29.10.2020 року продовживши строк дії договору та строк надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): документально підтверджені об'єктивні обставини (Відповідно до Договору про надання послуг з паспортизації водойм м.Львова № 30/20 від 29.10.2020 року та пункту 6 (6 етап) Додатку № 2 «Календарного плану на надання послуг з паспортизації водойм м.Львова» - виконано та передано 13.12.2021 р. на погодження 19 паспортів водойм м.Львова до Державного агентства водних ресурсів України.Паспорт водного об’єкту погоджується 15 робочих днів з дня його надходження. У зв’язку з чим останній день погодження паспортів м. Львова припадає на 4 січня 2022 року. Враховуючи документально підтверджені об’єктивні обставини , викладені в листі від 29.12.2021р. №4222 ДП ПрАТ «НАК НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР», є необхідність внести зміни до Договору №30/20 від 29.10.2020 року продовживши строк дії договору та строк надання послуг)
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): документально підтверджені об'єктивні обставини (Відповідно до Договору про надання послуг з паспортизації водойм м.Львова № 30/20 від 29.10.2020 року та пунктів 5,6 (5-6 етап) Додатку № 2 «Календарного плану на надання послуг з паспортизації водойм м.Львова» - виконано та передано на погодження паспорти водойм м.Львова до Державного агентства водних ресурсів України. При цьому 12.01.2022 р. підприємству були повернуті останні 13 паспортів без погодження на доопрацювання. 14 та 18 січня 2022 року ДП «Укрнаукагеоцентр» направило повторно зазначені вище 13 паспортів на погодження. У зв’язку з тим, що відповідно до Порядку строк погодження 15 робочих днів, 13 паспортів водних об’єктів будуть погоджені в лютому 2022 р. Вищевикладені обставини мають негативні наслідки щодо виконання договору, адже виникає загроза недотримання строків погодження паспортів водойм у Державному агентстві водних ресурсів України та строків передачі Замовнику. При цьому ціна договору не змінюється. Враховуючи документально підтверджені об’єктивні обставини, викладені в листі від 24.01.2022р. №152 ДП ПрАТ «НАК НАДРА УКРАЇНИ» «УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР», є необхідність внести зміни до Договору №30/20 від 29.10.2020 року продовживши строк дії договору та строк надання послуг)
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): форс - мажорні обставини (обставини непереборної сили) на території України, засвідчених торгово-промисловою палатою України у листі № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): невірним зазначенням банківських реквізитів «Замовника»
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): невірним зазначенням банківських реквізитів «Замовника»
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML