Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож(Спил дерев)
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2020-09-15-002044-a 4925e20d0b904a5f9ad011cd7c9fe41e
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Чепурна

+380990558022 zakypkishtvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради
Код ЄДРПОУ: 37611438
Вебсайт: http://shevchtvo.ucoz.ru
Місцезнаходження: 69071, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 145-А
Контактна особа: Карина Чепурна
+380990558022
zakypkishtvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 12:30
Початок аукціону: 25 вересня 2020 12:05
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Спил дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Навчальні заклади ТВО Шевченківського району м. Запоріжжя , м. Запоріжжя, Запорізька область, 69071, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:31
Додаток 2 Перелік документів.docx
15 вересня 2020 10:35
Оголошення.docx
15 вересня 2020 10:32
Проект договору.docx
15 вересня 2020 10:32
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
15 вересня 2020 10:32
Додаток 1 Пропозиція.docx
15 вересня 2020 10:32
Додаток 4 Лист згода.docx
21 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
15 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:31
Додаток 2 Перелік документів.docx
15 вересня 2020 10:32
Додаток 2 Перелік документів.docx
15 вересня 2020 10:35
Оголошення.docx
15 вересня 2020 10:32
Оголошення.docx
15 вересня 2020 10:32
Проект договору.docx
15 вересня 2020 10:32
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
15 вересня 2020 10:32
Додаток 1 Пропозиція.docx
15 вересня 2020 10:32
Додаток 4 Лист згода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги оголошення
Дата подання: 21 вересня 2020 11:48
Доброго дня! Просимо внести уточнення до вимог додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівель (далі - Оголошення), а саме: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 2. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Відповідно до Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень" з 2014 року платникам податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку не видаються. Замість свідоцтва платник податку може отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку. Просимо внести відповідні зміни до Оголошення для забезпечення рівної участі всіх учасників у спрощеній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги
Дата подання: 21 вересня 2020 11:56
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі до самостійної роботи на висоті допускаються особи віком старше 18 років, які пройшли медичне обстеження та не мають протипоказань для виконання робіт на висоті і отримали допуск на право виконання цих робіт. При цьому далі за текстом оголошення встановлена вимога 5. Оскільки закупівлею передбачено роботи зі складними деревами з використанням автопідйомника (або аналог) та з метою дотримання норм/правил Охорони праці, учаснику необхідно передбачити наявність кваліфікованого персоналу, який має посвідчення на роботи з робочої платформи (люльки) підйомника. Скановані копії посвідчень надати у складі пропозиції. На нашу думку вимога стосовно наявності посвідчення на роботи з робочої платформи (люльки) підйомника є такою, що обмежує коло учасників спрощеної процедури закупівлі, оскільки наявність посвідчення про право здійснювати роботи на висоті саме по собі є підтвердженням факту кваліфікації персоналу та наявності в нього правових підстав для здійснення робіт з робочої платформи (люльки). Просимо виключити вимогу стосовно наявності посвідчення на роботи з робочої платформи (люльки) підйомника з умов оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-002044-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ", Код ЄДРПОУ:40517328
Дата подання: 30 вересня 2020 16:18
Неправомірне визначення переможця спрощеної процедури закупівлі
Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради, як замовник в спрощеній процедурі закупівлі 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Спил дерев), UA-2020-09-15-002044-a, 29.09.2020 року прийняв рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівлі та намір укласти договір. Наше товариство не погоджується з даним рішенням, вважає його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а також наші законні права та інтереси. Нижче наводимо аргументацію помилковості та необґрунтованості прийнятого замовником рішення.
1. Відповідно до п. 5 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі затвердженого протоколом уповноваженої особи від 15.09.2020 року № 129 (далі – Оголошення) учасником у складі його пропозиції, з метою дотримання норм/правил охорони праці, повинні бути надані копії посвідчень, на роботи з робочої платформи (люльки) підйомника. Серед посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці, що були надані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" (далі – Учасник) немає жодного посвідчення про проходження навчання на роботи з робочої платформи підйомника (люльки). Тобто вимога Оголошення є невиконаною. Крім того Учасником у складі пропозиції надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, що видане ТОВ «МК-РІТЕЙЛ» на ім’я Долотій М.А., який зазначений Учасником як штатний працівник який буде залучений ним до виконання послуг, що є предметом закупівлі. З цього випливає, що перевірка знань з питань охорони праці працівника Долотій М.А. учасником не проводилась, що є невідповідністю вимогам Оголошення.
В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що була надана Учасником вказана наявність в.о. інженера з охорони праці – Ткаченко О.А. але відповідно до посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, його посадою є – майстер будівельних робіт. Тобто Учасником у складі його пропозиції надана недостовірна інформація, що є невідповідністю вимогам Оголошення.
2. Вимогами п. 3 додатку 2 до Оголошення було встановлено, що учасниками у складі своїх пропозицій повинна бути надана інформація у довільний формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору разом з копією такого договору та усіма документами, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі. Учасником у складі його пропозиції була надана довідка за формою встановленою замовником та наданий договір підряду від 16.03.2020 року №124-Ф. Предметом договору є Капітальний ремонт елементів благоустрою Запорізької дитячої музичної школи №7, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. В. Духовченка, 40а» (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Тобто предмет закупівлі є абсолютно протилежним до предмету закупівлі 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Спил дерев). Тому даний договір не може вважатись документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору. Тому Учасник є таким, що не виконав вимоги Оголошення. До того ж інформація, яка надана Учасником у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору не відповідає дійсності. По-перше, Учасником невірно зазначено ПІБ керівника контрагента, по-друге, Учасник вказав, що фактичний строк виконання послуг за договором з 01.04.2020 року по 30.04.2020 року. Але дана інформація не відповідає дійсності, оскільки, відповідно до підписаного сторонами акту КБ-3, який був наданий Учасником даний акт був підписаний сторонами 23.06.2020 року, дана дата означає фактичне виконання робіт за договором та не збігається з датою, вказаної Учасником в довідці (30.04.2020). Таким чином, інформація, що надана Учасником в довідці є недостовірною.
3. П. 4 додатку 2 Оголошення встановлена вимога про надання учасниками довідки у довільній формі підписана уповноваженою особою учасника, яка повинна містити відомості про учасника, в тому числі: посаду керівника, дата державної реєстрації, система оподаткування. Учасником у складі його пропозиції було надано файл «2.10 Відомості учасника», який містить інформацію про Учасника відповідно до вимог додатку 2 до Оголошення, але при цьому не містить інформації про посаду керівника, дату державної реєстрації, систему оподаткування Учасника. Даний документ не відповідає вимогам Оголошення.
4. Учасником у складі його пропозиції не надано гарантійний лист за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою про те, що Учасник забов’язується надати послуги, що передбачені предметом закупівлі в зазначений термін, як того вимагалось вимогами додатку 2 до Оголошення.
Спираючись на все вищезазначене, можна дійти висновку, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" є такою, що не відповідає вимогам Оголошення та підлягає відхиленню. Тому ми вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" переможцем спрощеної процедури закупівлі, відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам Оголошення та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ", відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутись до головного розпорядника коштів Територіального відділу освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради та інших контролюючих органів з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 11:18
Відповідно до частини 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.Проте, Ваша пропозиція не була розглянута та відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-09-15-002044-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ", Код ЄДРПОУ:40517328
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:54
Неправомірне визначення переможця
Дякуємо Вам за відповідь! Але нами залишається незрозумілою Ваша позиція стосовно свідомого порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" та основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі. У попередній вимозі нами були визначені чіткі факти, що вказують на неправомірність прийнятого рішення стосовно обрання переможця процедури закупівлі. У своїй відповіді Ви не навели жодного контраргументу, який би спростовував наші твердження, а лише вказали на те, що якщо наша пропозиція не розглядалась, то і права на вимогу щодо усунення порушення закону в нас немає. Варто зазначити, що за наявності технічної можливості подання вимоги в електронній системі закупівель наше товариство має повне право на звернення до Вас як до замовника з вимогою про усунення порушень, в той час як Ви маєте таку саму можливість задоволення цієї вимоги, незважаючи на факт розгляду (чи не розгляду) нашої пропозиції. Але своєю відповіддю Ви порушили один із основних принципів здійснення публічних закупівель - рівне та неупереджене ставлення до учасників, що є неприпустимим.
Беручи до уваги все зазначене вище, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" наполегливо рекомендує Вам переглянути своє рішення стосовно визначення переможця закупівлі спрощеної процедури закупівлі та скасувати його задля уникнення порушень законодавства.
В разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів з метою захисту наших прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 14:24
Шановний Учасник! 1.Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" надано лист про проходження спеціального навчання та перевірки знань робітників «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)», які надають дозвіл роботи з підйомних механізмів, в тому числі і з люльки.
2.Надане посвідчення електрика дійсне до 21.01.2021 р.. Тому вважається дійсним станом на 01.10.2020р.
3.В.о. інженера з охорони праці (за сумісництвом), який займає основну посаду майстра, пройшов необхідну перевірку знань з охорони праці та пожежної безпеки. Тому надана інформація є достовірною.
4.У довідці про досвід зазначений телефон контактної особи, а не керівника підприємства. Стосовно виконаних робіт за даним договором наданий лист-відгук, із засвідченням проведення робіт, які є предметом Закупівлі. Роботи проводилися в рамках договору який і був наданий для підтвердження.
5.Відомості про учасника заповнені згідно вимог Додатку 5. ТОВ «ПРОМБУДСЕРВІС – ПЛЮС» надав наказ на призначення керівника та копію свідоцтва платника єдиного податку.
6.В гарантійному листі щодо ознайомлення з проектом договору учасник надав гарантію на виконання робіт в зазначений термін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кісіль 49 999,50
UAH з ПДВ
46 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" 67 988,51
UAH з ПДВ
49 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" 67 966,00
UAH з ПДВ
66 627,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 13:20
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:17
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.rar
23 вересня 2020 13:17
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
23 вересня 2020 13:17
СВІДОТСТВА ТЕХНІКИ.rar
23 вересня 2020 13:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.rar
23 вересня 2020 13:17
ДОВІДКИ_ЛИСТИ.rar
23 вересня 2020 13:17
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.rar

Публічні документи

23 вересня 2020 13:56
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:55
Перелік документів.pdf
23 вересня 2020 13:55
3.3 Локальний кошторис.pdf
23 вересня 2020 13:55
2.13.2 Рішення.pdf
23 вересня 2020 13:55
4.1 Проект договру.pdf
23 вересня 2020 13:55
3.1 Дефектний акт.pdf
23 вересня 2020 13:55
2.13.1 Наказ.pdf.pdf
23 вересня 2020 13:55
2.8 Статут, опис.pdf
23 вересня 2020 13:55
2.11 ГЛ Додаток 3.pdf
23 вересня 2020 13:55
3.4 Розрахунок витрат.pdf
23 вересня 2020 13:55
2.8 Витяг ЄДР.pdf
23 вересня 2020 13:55
2.6 Лист відгук.pdf
23 вересня 2020 13:55
2.10 Відомості учасника.pdf
23 вересня 2020 13:55
2.5 Довідка досвід.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 11:30
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:05
20. Розрахунок вартості.pdf
24 вересня 2020 11:05
19. Посвідчення (копія).pdf
24 вересня 2020 11:05
13. Технічні умови.pdf
24 вересня 2020 11:05
9. Виписка.PDF
24 вересня 2020 11:05
8. Довідка (витяг ЄП).pdf
24 вересня 2020 11:05
4. Довідка (наряд-допуск).pdf
24 вересня 2020 11:05
3. Довідка працівники.pdf
24 вересня 2020 11:05
2. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кісіль

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кісіль
#2571112275
Відхилено 46 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 09:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС"
#42754213
Переможець 49 999,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 10:08

Документи

29 вересня 2020 09:55
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:54
Протокол №139.pdf

Документи

29 вересня 2020 10:08
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:08
Протокол №140.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС"
#42754213
49 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 10:08
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:08
Протокол №140.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 09:24
Договір№286.pdf укладений
02 жовтня 2020 11:55