Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
170 925,20 UAH
UA-2020-09-15-001725-a ● d660b339619e4996ba3a483dfcd375b9
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку" |
Код ЄДРПОУ: | 25948289 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, буд. 3-А |
Контактна особа: |
Ксенія Жак +380487488250 vvjak2008@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2020 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 11:57 |
Очікувана вартість: | 170 925,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 854,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень Комунальної установи «Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку» за адресою 65074 м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 3-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 13:53 |
Документація про проведення спрощеної закупівлі (зі змінами).docx | |
15 вересня 2020 10:18 |
Дефектний акт.pdf | |
15 вересня 2020 10:18 |
Документація про проведення спрощеної закупівлі.docx |
17 вересня 2020 13:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2020 13:53 |
Документація про проведення спрощеної закупівлі (зі змінами).docx
|
|||
15 вересня 2020 10:18 |
Дефектний акт.pdf
|
|||
15 вересня 2020 10:18 |
Документація про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проект договору
Дата подання: 19 вересня 2020 15:10
Шановний Замовнику, просимо пояснити, чи потрібно в складі тендерної пропозиції завантажувати проект договору з додатками, підписаний Учасником?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-15-001725-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Юніверсібуд", Код ЄДРПОУ:31502122
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:25
Вимога
Шановний Замовнику!
ПП «Юніверсібуд» як учасник спрощеної публічної закупівлі, розміщеної в системі Прозорро під № UA-2020-09-15-001725-а, не погоджується з відхиленням нашої пропозиції (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №15 від 30.09.2020р.), виходячи з наступного.
1. Замовник зазначив, що учасник не повністю відобразив в довідці, вих. №447 від 17.09.2020 року, інформацію щодо стажу працівників. Слід підкреслити, що Замовник вимагав відобразити відразу три різні позиції щодо стажу працівників – загальний стаж роботи, стаж роботи на посаді, досвід виконання аналогічних робіт (при цьому дві позиції слід було відобразити в одній колонці). Учасник в довідці зазначив загальний стаж роботи і досвід виконання аналогічних робіт, а для підтвердження стажу роботи на посаді Учасником було надано скановані трудові книжки на кожного працівника. Таким чином, Замовник міг переконатись в наявності кваліфікованого персоналу у Учасника та отримати інформацію щодо стажу роботи на посаді з трудових книжок, а отже відсутність зазначення стажу роботи на посаді в довідці, є несуттєвою помилкою, оскільки дана інформація міститься в складі тендерної пропозиції, просто в інших документах.
2. Замовник в протоколі вказав, що Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів, оскільки в якості аналогічних вказав договори з будівництва та реконструкції. Учасник повністю заперечує таку позицію Замовника, оскільки згідно оголошення предметом даної закупівлі є будівельні роботи та поточний ремонт, код за Класифікатором ДК 021:2015 – 45000000-7. Згідно Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затв. постановою Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011 будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Таким чином, виконання робіт з будівництва, реставрації та капітального ремонту за своєю суттю є аналогічними видами робіт. Так, наприклад реконструкція та капітальний ремонт відрізняються в основному лише можливістю втручання у несучі конструктивні системи, але при цьому як і реконструкція так і капітальний ремонт передбачають поліпшення експлуатаційних показників об’єкту.
3. Щодо зауваження Замовника стосовно відсутності акту приймання-передачі офісного приміщення до договору суборенди, Учасник зазначає наступне. Офісне приміщення Учасника знаходиться в його користуванні на підставі Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 01.10.2017 року. Даний Договір діє до 30 вересня 2020 року та акт приймання-передачі до даного Договору наданий Учасником в складі тендерної пропозиції (!). Враховуючи, що в вересні 2020 року закінчувався термін суборенди, Учасником було укладено з орендарем новий Договір суборенди від 21.09.2020 року, згідно умов якого встановлено термін оренди з 30 вересня 2020 по 31 липня 2022 року (даний Договір також був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження того, що на весь період виконання робіт по даній закупівлі у Учасника буде діючий договір оренди офісного приміщення). Таким чином, акт приймання-передачі приміщення до Договору суборенди від 21.09.2020 року може бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року. Оскільки тендерна пропозиція Учасника подавалась до 24.09.2020 року, то акту приймання-передачі приміщення до Договору від 21.09.2020 року сторонами ще не укладалось (даний акт міг бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року). А тому дане зауваження Замовника також є безпідставним.
4. Щодо не зазначення на думку Замовника Учасником інформації про використання/невикористання печатки, звертаємо увагу Замовника на те, що ним в Додатку №3 до Тендерної документації зазначено, що серед документів учасника повинна міститись інформація про використання/невикористання печатки. Кожний документ Учасника, що поданий в складі тендерної пропозиції, містить відбиток печатки ПП «Юніверсібууд», що більш ніж очевидно свідчить про її використання учасником. В Додатку №3 Замовник не зазначає, що інформація щодо печатки повинна бути надана окремим листом, чи довідкою, чи в іншій формі – зазначено лише, що інформація про використання/невикористання печатки повинна міститись серед документів. А тому дане зауваження є також абсолютно несуттєвим, оскільки Замовник не конкретизував, яким саме чином, чи яким документом повинна бути відображена інформація про (не)використання печатки, в зв’язку з чим Учасниками закупівлі дана інформація подавалась на власний розсуд.
Враховуючи все вищезазначене, ПП «Юніверсібуд» вважає, що його тендерна пропозиція відхилена Замовником безпідставно та неаргументовано. Керуючись ч. 2 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також нагадуємо, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати відповідь Учаснику. Про необхідність надання такої відповіді змушені нагадати Вам як Замовнику, оскільки в даній Закупівлі Вами вже були допущені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема не надана відповідь на запитання Учасника.
Розгорнути
Згорнути
ПП «Юніверсібуд» як учасник спрощеної публічної закупівлі, розміщеної в системі Прозорро під № UA-2020-09-15-001725-а, не погоджується з відхиленням нашої пропозиції (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №15 від 30.09.2020р.), виходячи з наступного.
1. Замовник зазначив, що учасник не повністю відобразив в довідці, вих. №447 від 17.09.2020 року, інформацію щодо стажу працівників. Слід підкреслити, що Замовник вимагав відобразити відразу три різні позиції щодо стажу працівників – загальний стаж роботи, стаж роботи на посаді, досвід виконання аналогічних робіт (при цьому дві позиції слід було відобразити в одній колонці). Учасник в довідці зазначив загальний стаж роботи і досвід виконання аналогічних робіт, а для підтвердження стажу роботи на посаді Учасником було надано скановані трудові книжки на кожного працівника. Таким чином, Замовник міг переконатись в наявності кваліфікованого персоналу у Учасника та отримати інформацію щодо стажу роботи на посаді з трудових книжок, а отже відсутність зазначення стажу роботи на посаді в довідці, є несуттєвою помилкою, оскільки дана інформація міститься в складі тендерної пропозиції, просто в інших документах.
2. Замовник в протоколі вказав, що Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів, оскільки в якості аналогічних вказав договори з будівництва та реконструкції. Учасник повністю заперечує таку позицію Замовника, оскільки згідно оголошення предметом даної закупівлі є будівельні роботи та поточний ремонт, код за Класифікатором ДК 021:2015 – 45000000-7. Згідно Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затв. постановою Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011 будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Таким чином, виконання робіт з будівництва, реставрації та капітального ремонту за своєю суттю є аналогічними видами робіт. Так, наприклад реконструкція та капітальний ремонт відрізняються в основному лише можливістю втручання у несучі конструктивні системи, але при цьому як і реконструкція так і капітальний ремонт передбачають поліпшення експлуатаційних показників об’єкту.
3. Щодо зауваження Замовника стосовно відсутності акту приймання-передачі офісного приміщення до договору суборенди, Учасник зазначає наступне. Офісне приміщення Учасника знаходиться в його користуванні на підставі Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 01.10.2017 року. Даний Договір діє до 30 вересня 2020 року та акт приймання-передачі до даного Договору наданий Учасником в складі тендерної пропозиції (!). Враховуючи, що в вересні 2020 року закінчувався термін суборенди, Учасником було укладено з орендарем новий Договір суборенди від 21.09.2020 року, згідно умов якого встановлено термін оренди з 30 вересня 2020 по 31 липня 2022 року (даний Договір також був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження того, що на весь період виконання робіт по даній закупівлі у Учасника буде діючий договір оренди офісного приміщення). Таким чином, акт приймання-передачі приміщення до Договору суборенди від 21.09.2020 року може бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року. Оскільки тендерна пропозиція Учасника подавалась до 24.09.2020 року, то акту приймання-передачі приміщення до Договору від 21.09.2020 року сторонами ще не укладалось (даний акт міг бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року). А тому дане зауваження Замовника також є безпідставним.
4. Щодо не зазначення на думку Замовника Учасником інформації про використання/невикористання печатки, звертаємо увагу Замовника на те, що ним в Додатку №3 до Тендерної документації зазначено, що серед документів учасника повинна міститись інформація про використання/невикористання печатки. Кожний документ Учасника, що поданий в складі тендерної пропозиції, містить відбиток печатки ПП «Юніверсібууд», що більш ніж очевидно свідчить про її використання учасником. В Додатку №3 Замовник не зазначає, що інформація щодо печатки повинна бути надана окремим листом, чи довідкою, чи в іншій формі – зазначено лише, що інформація про використання/невикористання печатки повинна міститись серед документів. А тому дане зауваження є також абсолютно несуттєвим, оскільки Замовник не конкретизував, яким саме чином, чи яким документом повинна бути відображена інформація про (не)використання печатки, в зв’язку з чим Учасниками закупівлі дана інформація подавалась на власний розсуд.
Враховуючи все вищезазначене, ПП «Юніверсібуд» вважає, що його тендерна пропозиція відхилена Замовником безпідставно та неаргументовано. Керуючись ч. 2 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також нагадуємо, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати відповідь Учаснику. Про необхідність надання такої відповіді змушені нагадати Вам як Замовнику, оскільки в даній Закупівлі Вами вже були допущені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема не надана відповідь на запитання Учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 22:02
«Шановний Учаснику! Відповідно до Вашої вимоги відповідаємо наступне:
Щодо першого питання – звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.7 ч.4 документації про проведення спрощеної закупівлі, від Учасника вимагалася лише заповнена форма відповідно до Додатку 1 до оголошення. У даному випадку, форма про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід заповнена не в повному обсязі, як того вимагала форма Довідки. Надання трудових книжок на працівників – не вимагалось! Також зазначаємо, що дана «несуттєва помилка» не підпадає під Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Переліку формальних помилок»
Щодо другого питання – Досвід виконання договорів з виконання робіт: «Будівництво спортивного залу ДЮСШ…» та «Реконструкція існуючої будівлі під амбулаторію сімейного типу…» не може вважатися аналогічним як у розумінні вимог Замовника, які зазначені у документації про проведення спрощеної закупівлі, п. 9 ч.4 Оголошення чітко вказує, що аналогічним договором є договір виконання саме робіт з капітального ремонту, а не будь-яких інших, подібних робіт. Серед іншого ЗУ «Про публічні закупівлі» розмежовує поняття «реконструкції, «будівництво» та «капітального ремонту», як окремих видів робіт. Також є існуюча судова практика (судові прецеденти) що реконструкція - це не капітальний ремонт (підтверджена в Постанові Верховного Суду України від 05.03.2020 р. у справі №640/10448/19.
Щодо третього питання: у п.3.1. Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 21 вересня 2020 р. зазначено що: «Орендоване приміщення передається Орендарем і приймається Суборендарем протягом 2-х днів з моменту підписання даного Договору» та у п.3.2. Договору зазначено що «Передача орендованого приміщення здійснюється за актом прийому-передачі підписання якого свідчить про фактичну передачу його в суборенду», тобто Акт прийому передачі повинно бути підписано до 23.10.2020р. (!!!)
Щодо не надання відповіді на запитання Учасника від 19.09.2020р., додаємо Протокол УО №13 від 21.09.2020 р.»
Щодо першого питання – звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.7 ч.4 документації про проведення спрощеної закупівлі, від Учасника вимагалася лише заповнена форма відповідно до Додатку 1 до оголошення. У даному випадку, форма про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід заповнена не в повному обсязі, як того вимагала форма Довідки. Надання трудових книжок на працівників – не вимагалось! Також зазначаємо, що дана «несуттєва помилка» не підпадає під Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Переліку формальних помилок»
Щодо другого питання – Досвід виконання договорів з виконання робіт: «Будівництво спортивного залу ДЮСШ…» та «Реконструкція існуючої будівлі під амбулаторію сімейного типу…» не може вважатися аналогічним як у розумінні вимог Замовника, які зазначені у документації про проведення спрощеної закупівлі, п. 9 ч.4 Оголошення чітко вказує, що аналогічним договором є договір виконання саме робіт з капітального ремонту, а не будь-яких інших, подібних робіт. Серед іншого ЗУ «Про публічні закупівлі» розмежовує поняття «реконструкції, «будівництво» та «капітального ремонту», як окремих видів робіт. Також є існуюча судова практика (судові прецеденти) що реконструкція - це не капітальний ремонт (підтверджена в Постанові Верховного Суду України від 05.03.2020 р. у справі №640/10448/19.
Щодо третього питання: у п.3.1. Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 21 вересня 2020 р. зазначено що: «Орендоване приміщення передається Орендарем і приймається Суборендарем протягом 2-х днів з моменту підписання даного Договору» та у п.3.2. Договору зазначено що «Передача орендованого приміщення здійснюється за актом прийому-передачі підписання якого свідчить про фактичну передачу його в суборенду», тобто Акт прийому передачі повинно бути підписано до 23.10.2020р. (!!!)
Щодо не надання відповіді на запитання Учасника від 19.09.2020р., додаємо Протокол УО №13 від 21.09.2020 р.»
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій