Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
170 925,20 UAH
UA-2020-09-15-001725-a d660b339619e4996ba3a483dfcd375b9
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенія Жак

+380487488250 vvjak2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку"
Код ЄДРПОУ: 25948289
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, буд. 3-А
Контактна особа: Ксенія Жак
+380487488250
vvjak2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 11:57
Очікувана вартість: 170 925,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 854,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень Комунальної установи «Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку» за адресою 65074 м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 3-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проект договору
Дата подання: 19 вересня 2020 15:10
Шановний Замовнику, просимо пояснити, чи потрібно в складі тендерної пропозиції завантажувати проект договору з додатками, підписаний Учасником?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-001725-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Юніверсібуд", Код ЄДРПОУ:31502122
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:25
Вимога
Шановний Замовнику!
ПП «Юніверсібуд» як учасник спрощеної публічної закупівлі, розміщеної в системі Прозорро під № UA-2020-09-15-001725-а, не погоджується з відхиленням нашої пропозиції (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №15 від 30.09.2020р.), виходячи з наступного.
1. Замовник зазначив, що учасник не повністю відобразив в довідці, вих. №447 від 17.09.2020 року, інформацію щодо стажу працівників. Слід підкреслити, що Замовник вимагав відобразити відразу три різні позиції щодо стажу працівників – загальний стаж роботи, стаж роботи на посаді, досвід виконання аналогічних робіт (при цьому дві позиції слід було відобразити в одній колонці). Учасник в довідці зазначив загальний стаж роботи і досвід виконання аналогічних робіт, а для підтвердження стажу роботи на посаді Учасником було надано скановані трудові книжки на кожного працівника. Таким чином, Замовник міг переконатись в наявності кваліфікованого персоналу у Учасника та отримати інформацію щодо стажу роботи на посаді з трудових книжок, а отже відсутність зазначення стажу роботи на посаді в довідці, є несуттєвою помилкою, оскільки дана інформація міститься в складі тендерної пропозиції, просто в інших документах.
2. Замовник в протоколі вказав, що Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів, оскільки в якості аналогічних вказав договори з будівництва та реконструкції. Учасник повністю заперечує таку позицію Замовника, оскільки згідно оголошення предметом даної закупівлі є будівельні роботи та поточний ремонт, код за Класифікатором ДК 021:2015 – 45000000-7. Згідно Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затв. постановою Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011 будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Таким чином, виконання робіт з будівництва, реставрації та капітального ремонту за своєю суттю є аналогічними видами робіт. Так, наприклад реконструкція та капітальний ремонт відрізняються в основному лише можливістю втручання у несучі конструктивні системи, але при цьому як і реконструкція так і капітальний ремонт передбачають поліпшення експлуатаційних показників об’єкту.
3. Щодо зауваження Замовника стосовно відсутності акту приймання-передачі офісного приміщення до договору суборенди, Учасник зазначає наступне. Офісне приміщення Учасника знаходиться в його користуванні на підставі Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 01.10.2017 року. Даний Договір діє до 30 вересня 2020 року та акт приймання-передачі до даного Договору наданий Учасником в складі тендерної пропозиції (!). Враховуючи, що в вересні 2020 року закінчувався термін суборенди, Учасником було укладено з орендарем новий Договір суборенди від 21.09.2020 року, згідно умов якого встановлено термін оренди з 30 вересня 2020 по 31 липня 2022 року (даний Договір також був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження того, що на весь період виконання робіт по даній закупівлі у Учасника буде діючий договір оренди офісного приміщення). Таким чином, акт приймання-передачі приміщення до Договору суборенди від 21.09.2020 року може бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року. Оскільки тендерна пропозиція Учасника подавалась до 24.09.2020 року, то акту приймання-передачі приміщення до Договору від 21.09.2020 року сторонами ще не укладалось (даний акт міг бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року). А тому дане зауваження Замовника також є безпідставним.
4. Щодо не зазначення на думку Замовника Учасником інформації про використання/невикористання печатки, звертаємо увагу Замовника на те, що ним в Додатку №3 до Тендерної документації зазначено, що серед документів учасника повинна міститись інформація про використання/невикористання печатки. Кожний документ Учасника, що поданий в складі тендерної пропозиції, містить відбиток печатки ПП «Юніверсібууд», що більш ніж очевидно свідчить про її використання учасником. В Додатку №3 Замовник не зазначає, що інформація щодо печатки повинна бути надана окремим листом, чи довідкою, чи в іншій формі – зазначено лише, що інформація про використання/невикористання печатки повинна міститись серед документів. А тому дане зауваження є також абсолютно несуттєвим, оскільки Замовник не конкретизував, яким саме чином, чи яким документом повинна бути відображена інформація про (не)використання печатки, в зв’язку з чим Учасниками закупівлі дана інформація подавалась на власний розсуд.
Враховуючи все вищезазначене, ПП «Юніверсібуд» вважає, що його тендерна пропозиція відхилена Замовником безпідставно та неаргументовано. Керуючись ч. 2 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також нагадуємо, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати відповідь Учаснику. Про необхідність надання такої відповіді змушені нагадати Вам як Замовнику, оскільки в даній Закупівлі Вами вже були допущені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема не надана відповідь на запитання Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 22:02
«Шановний Учаснику! Відповідно до Вашої вимоги відповідаємо наступне:
Щодо першого питання – звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.7 ч.4 документації про проведення спрощеної закупівлі, від Учасника вимагалася лише заповнена форма відповідно до Додатку 1 до оголошення. У даному випадку, форма про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід заповнена не в повному обсязі, як того вимагала форма Довідки. Надання трудових книжок на працівників – не вимагалось! Також зазначаємо, що дана «несуттєва помилка» не підпадає під Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Переліку формальних помилок»
Щодо другого питання – Досвід виконання договорів з виконання робіт: «Будівництво спортивного залу ДЮСШ…» та «Реконструкція існуючої будівлі під амбулаторію сімейного типу…» не може вважатися аналогічним як у розумінні вимог Замовника, які зазначені у документації про проведення спрощеної закупівлі, п. 9 ч.4 Оголошення чітко вказує, що аналогічним договором є договір виконання саме робіт з капітального ремонту, а не будь-яких інших, подібних робіт. Серед іншого ЗУ «Про публічні закупівлі» розмежовує поняття «реконструкції, «будівництво» та «капітального ремонту», як окремих видів робіт. Також є існуюча судова практика (судові прецеденти) що реконструкція - це не капітальний ремонт (підтверджена в Постанові Верховного Суду України від 05.03.2020 р. у справі №640/10448/19.
Щодо третього питання: у п.3.1. Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 21 вересня 2020 р. зазначено що: «Орендоване приміщення передається Орендарем і приймається Суборендарем протягом 2-х днів з моменту підписання даного Договору» та у п.3.2. Договору зазначено що «Передача орендованого приміщення здійснюється за актом прийому-передачі підписання якого свідчить про фактичну передачу його в суборенду», тобто Акт прийому передачі повинно бути підписано до 23.10.2020р. (!!!)
Щодо не надання відповіді на запитання Учасника від 19.09.2020р., додаємо Протокол УО №13 від 21.09.2020 р.»

Документи

01 жовтня 2020 22:02
Протокол УО №13.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕММОНТ" 162 840,00
UAH з ПДВ
161 840,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Юніверсібуд" 166 752,00
UAH з ПДВ
162 477,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 15:57
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:56
25Кошторисна док._imd
23 вересня 2020 15:56
23Проект договору.pdf
23 вересня 2020 15:56
22Персональні дані.pdf
23 вересня 2020 15:56
18Довідка умови оплати.pdf
23 вересня 2020 15:56
13Довідка банк.pdf
23 вересня 2020 15:56
15Тендерна Пропозиція.pdf
23 вересня 2020 15:56
14Довідка ст.17.pdf
23 вересня 2020 15:56
12Довідка умови договору.pdf
23 вересня 2020 15:56
11Лист без авансу.pdf
23 вересня 2020 15:56
10Довідка аналог.договір.pdf
23 вересня 2020 15:56
9ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
23 вересня 2020 15:56
7Довідка ІТ персонал.pdf
23 вересня 2020 15:56
6ВИТЯГ ПДВ.pdf
23 вересня 2020 15:56
5ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 15:56
4ВИПИСКА ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 15:56
3Інформацшйна довідка.pdf
23 вересня 2020 15:56
2Протокол зборів.pdf
23 вересня 2020 15:56
2Наказ директор.pdf
23 вересня 2020 15:56
1СТАТУТ.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 17:02
Довідка сумісника.pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Norenko A.A., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Semenenko O.A., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Ilchuk S.B.., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Kireev V.P.., good)-1.pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Ovsianykova A.A., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan Забурян І.С..pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Melioshin S.V.., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan Шидловська А.Ю..pdf
23 вересня 2020 16:35
Касько Л.Н..pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Remizova T.M., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan Видрик В.В..pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Mincys M.B.., good4).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan Борейко М.М..pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Morozova L.O.).pdf
23 вересня 2020 16:35
Розрахункі.pdf
23 вересня 2020 16:35
Оренда договори.pdf
23 вересня 2020 16:35
Оренда Маргин.pdf
23 вересня 2020 16:35
оренда Торгсервис.pdf
23 вересня 2020 16:35
досвід 82_19 Відділ освіти.pdf
23 вересня 2020 16:35
досвід 01_08 ПМСД.pdf
23 вересня 2020 16:35
Устав в цвете.pdf
23 вересня 2020 16:35
Декларация.pdf
23 вересня 2020 16:35
Довідки, листи.pdf
23 вересня 2020 16:35
Копія паспорту,коду.pdf
23 вересня 2020 16:35
Наказ, рішення.pdf
23 вересня 2020 16:35
Штатний розклад.pdf
23 вересня 2020 16:35
48.imd
23 вересня 2020 16:35
Договірна ціна.pdf
23 вересня 2020 16:35
Договірна ціна.pdf
23 вересня 2020 16:35
License 2017-конвертирован.pdf
23 вересня 2020 16:35
Дозволи.pdf
23 вересня 2020 16:35
Витяг ПДВ.pdf
23 вересня 2020 16:35
Выписка.pdf
23 вересня 2020 16:35
Довідка Райффайзен.pdf
23 вересня 2020 16:35
Витяг 01.09.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕММОНТ"

Приватне підприємство "Юніверсібуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕММОНТ"
#43241782
Відхилено 161 840,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:44
Приватне підприємство "Юніверсібуд"
#31502122
Відхилено 162 477,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 10:48

Документи

29 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:44
Протокол УО №14.pdf

Документи

01 жовтня 2020 10:48
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:32
Протокол УО №15.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій