Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
170 925,20 UAH
UA-2020-09-15-001725-a d660b339619e4996ba3a483dfcd375b9
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенія Жак

+380487488250 vvjak2008@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку"
Код ЄДРПОУ: 25948289
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, буд. 3-А
Контактна особа: Ксенія Жак
+380487488250
vvjak2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 11:57
Очікувана вартість: 170 925,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 854,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень Комунальної установи «Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку» за адресою 65074 м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 3-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проект договору
Дата подання: 19 вересня 2020 15:10
Шановний Замовнику, просимо пояснити, чи потрібно в складі тендерної пропозиції завантажувати проект договору з додатками, підписаний Учасником?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-001725-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Юніверсібуд", Код ЄДРПОУ:31502122
Дата подання: 01 жовтня 2020 14:25
Вимога
Шановний Замовнику!
ПП «Юніверсібуд» як учасник спрощеної публічної закупівлі, розміщеної в системі Прозорро під № UA-2020-09-15-001725-а, не погоджується з відхиленням нашої пропозиції (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №15 від 30.09.2020р.), виходячи з наступного.
1. Замовник зазначив, що учасник не повністю відобразив в довідці, вих. №447 від 17.09.2020 року, інформацію щодо стажу працівників. Слід підкреслити, що Замовник вимагав відобразити відразу три різні позиції щодо стажу працівників – загальний стаж роботи, стаж роботи на посаді, досвід виконання аналогічних робіт (при цьому дві позиції слід було відобразити в одній колонці). Учасник в довідці зазначив загальний стаж роботи і досвід виконання аналогічних робіт, а для підтвердження стажу роботи на посаді Учасником було надано скановані трудові книжки на кожного працівника. Таким чином, Замовник міг переконатись в наявності кваліфікованого персоналу у Учасника та отримати інформацію щодо стажу роботи на посаді з трудових книжок, а отже відсутність зазначення стажу роботи на посаді в довідці, є несуттєвою помилкою, оскільки дана інформація міститься в складі тендерної пропозиції, просто в інших документах.
2. Замовник в протоколі вказав, що Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів, оскільки в якості аналогічних вказав договори з будівництва та реконструкції. Учасник повністю заперечує таку позицію Замовника, оскільки згідно оголошення предметом даної закупівлі є будівельні роботи та поточний ремонт, код за Класифікатором ДК 021:2015 – 45000000-7. Згідно Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затв. постановою Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011 будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Таким чином, виконання робіт з будівництва, реставрації та капітального ремонту за своєю суттю є аналогічними видами робіт. Так, наприклад реконструкція та капітальний ремонт відрізняються в основному лише можливістю втручання у несучі конструктивні системи, але при цьому як і реконструкція так і капітальний ремонт передбачають поліпшення експлуатаційних показників об’єкту.
3. Щодо зауваження Замовника стосовно відсутності акту приймання-передачі офісного приміщення до договору суборенди, Учасник зазначає наступне. Офісне приміщення Учасника знаходиться в його користуванні на підставі Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 01.10.2017 року. Даний Договір діє до 30 вересня 2020 року та акт приймання-передачі до даного Договору наданий Учасником в складі тендерної пропозиції (!). Враховуючи, що в вересні 2020 року закінчувався термін суборенди, Учасником було укладено з орендарем новий Договір суборенди від 21.09.2020 року, згідно умов якого встановлено термін оренди з 30 вересня 2020 по 31 липня 2022 року (даний Договір також був наданий Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження того, що на весь період виконання робіт по даній закупівлі у Учасника буде діючий договір оренди офісного приміщення). Таким чином, акт приймання-передачі приміщення до Договору суборенди від 21.09.2020 року може бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року. Оскільки тендерна пропозиція Учасника подавалась до 24.09.2020 року, то акту приймання-передачі приміщення до Договору від 21.09.2020 року сторонами ще не укладалось (даний акт міг бути підписаний сторонами лише 30.09.2020 року). А тому дане зауваження Замовника також є безпідставним.
4. Щодо не зазначення на думку Замовника Учасником інформації про використання/невикористання печатки, звертаємо увагу Замовника на те, що ним в Додатку №3 до Тендерної документації зазначено, що серед документів учасника повинна міститись інформація про використання/невикористання печатки. Кожний документ Учасника, що поданий в складі тендерної пропозиції, містить відбиток печатки ПП «Юніверсібууд», що більш ніж очевидно свідчить про її використання учасником. В Додатку №3 Замовник не зазначає, що інформація щодо печатки повинна бути надана окремим листом, чи довідкою, чи в іншій формі – зазначено лише, що інформація про використання/невикористання печатки повинна міститись серед документів. А тому дане зауваження є також абсолютно несуттєвим, оскільки Замовник не конкретизував, яким саме чином, чи яким документом повинна бути відображена інформація про (не)використання печатки, в зв’язку з чим Учасниками закупівлі дана інформація подавалась на власний розсуд.
Враховуючи все вищезазначене, ПП «Юніверсібуд» вважає, що його тендерна пропозиція відхилена Замовником безпідставно та неаргументовано. Керуючись ч. 2 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також нагадуємо, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати відповідь Учаснику. Про необхідність надання такої відповіді змушені нагадати Вам як Замовнику, оскільки в даній Закупівлі Вами вже були допущені порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема не надана відповідь на запитання Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 22:02
«Шановний Учаснику! Відповідно до Вашої вимоги відповідаємо наступне:
Щодо першого питання – звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.7 ч.4 документації про проведення спрощеної закупівлі, від Учасника вимагалася лише заповнена форма відповідно до Додатку 1 до оголошення. У даному випадку, форма про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід заповнена не в повному обсязі, як того вимагала форма Довідки. Надання трудових книжок на працівників – не вимагалось! Також зазначаємо, що дана «несуттєва помилка» не підпадає під Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Переліку формальних помилок»
Щодо другого питання – Досвід виконання договорів з виконання робіт: «Будівництво спортивного залу ДЮСШ…» та «Реконструкція існуючої будівлі під амбулаторію сімейного типу…» не може вважатися аналогічним як у розумінні вимог Замовника, які зазначені у документації про проведення спрощеної закупівлі, п. 9 ч.4 Оголошення чітко вказує, що аналогічним договором є договір виконання саме робіт з капітального ремонту, а не будь-яких інших, подібних робіт. Серед іншого ЗУ «Про публічні закупівлі» розмежовує поняття «реконструкції, «будівництво» та «капітального ремонту», як окремих видів робіт. Також є існуюча судова практика (судові прецеденти) що реконструкція - це не капітальний ремонт (підтверджена в Постанові Верховного Суду України від 05.03.2020 р. у справі №640/10448/19.
Щодо третього питання: у п.3.1. Договору суборенди нежитлового приміщення №11 від 21 вересня 2020 р. зазначено що: «Орендоване приміщення передається Орендарем і приймається Суборендарем протягом 2-х днів з моменту підписання даного Договору» та у п.3.2. Договору зазначено що «Передача орендованого приміщення здійснюється за актом прийому-передачі підписання якого свідчить про фактичну передачу його в суборенду», тобто Акт прийому передачі повинно бути підписано до 23.10.2020р. (!!!)
Щодо не надання відповіді на запитання Учасника від 19.09.2020р., додаємо Протокол УО №13 від 21.09.2020 р.»

Документи

01 жовтня 2020 22:02
Протокол УО №13.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕММОНТ" 162 840,00
UAH з ПДВ
161 840,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Юніверсібуд" 166 752,00
UAH з ПДВ
162 477,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 15:57
sign.p7s
23 вересня 2020 15:56
25Кошторисна док._imd
23 вересня 2020 15:56
23Проект договору.pdf
23 вересня 2020 15:56
22Персональні дані.pdf
23 вересня 2020 15:56
18Довідка умови оплати.pdf
23 вересня 2020 15:56
13Довідка банк.pdf
23 вересня 2020 15:56
15Тендерна Пропозиція.pdf
23 вересня 2020 15:56
14Довідка ст.17.pdf
23 вересня 2020 15:56
12Довідка умови договору.pdf
23 вересня 2020 15:56
11Лист без авансу.pdf
23 вересня 2020 15:56
10Довідка аналог.договір.pdf
23 вересня 2020 15:56
9ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
23 вересня 2020 15:56
7Довідка ІТ персонал.pdf
23 вересня 2020 15:56
6ВИТЯГ ПДВ.pdf
23 вересня 2020 15:56
5ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 15:56
4ВИПИСКА ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 15:56
3Інформацшйна довідка.pdf
23 вересня 2020 15:56
2Протокол зборів.pdf
23 вересня 2020 15:56
2Наказ директор.pdf
23 вересня 2020 15:56
1СТАТУТ.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 17:02
Довідка сумісника.pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Norenko A.A., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Semenenko O.A., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Ilchuk S.B.., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Kireev V.P.., good)-1.pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Ovsianykova A.A., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan Забурян І.С..pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Melioshin S.V.., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan Шидловська А.Ю..pdf
23 вересня 2020 16:35
Касько Л.Н..pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Remizova T.M., good).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan Видрик В.В..pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Mincys M.B.., good4).pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan Борейко М.М..pdf
23 вересня 2020 16:35
Scan (Morozova L.O.).pdf
23 вересня 2020 16:35
Розрахункі.pdf
23 вересня 2020 16:35
Оренда договори.pdf
23 вересня 2020 16:35
Оренда Маргин.pdf
23 вересня 2020 16:35
оренда Торгсервис.pdf
23 вересня 2020 16:35
досвід 82_19 Відділ освіти.pdf
23 вересня 2020 16:35
досвід 01_08 ПМСД.pdf
23 вересня 2020 16:35
Устав в цвете.pdf
23 вересня 2020 16:35
Декларация.pdf
23 вересня 2020 16:35
Довідки, листи.pdf
23 вересня 2020 16:35
Копія паспорту,коду.pdf
23 вересня 2020 16:35
Наказ, рішення.pdf
23 вересня 2020 16:35
Штатний розклад.pdf
23 вересня 2020 16:35
48.imd
23 вересня 2020 16:35
Договірна ціна.pdf
23 вересня 2020 16:35
Договірна ціна.pdf
23 вересня 2020 16:35
License 2017-конвертирован.pdf
23 вересня 2020 16:35
Дозволи.pdf
23 вересня 2020 16:35
Витяг ПДВ.pdf
23 вересня 2020 16:35
Выписка.pdf
23 вересня 2020 16:35
Довідка Райффайзен.pdf
23 вересня 2020 16:35
Витяг 01.09.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕММОНТ"
#43241782
Відхилено 161 840,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:44
Приватне підприємство "Юніверсібуд"
#31502122
Відхилено 162 477,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 10:48

Документи

29 вересня 2020 16:44
sign.p7s
29 вересня 2020 16:44
Протокол УО №14.pdf

Документи

01 жовтня 2020 10:48
sign.p7s
30 вересня 2020 15:32
Протокол УО №15.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку