Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул.Фабрична в м.Гірське Попаснянського району Луганської області
Очікувана вартість
739 689,00 UAH
UA-2020-09-15-000962-c 5059cbd73e7c41fb8fc4b9f3c3877a33
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савинська Ірина Борисівна

0509454534 gorsk_ispolkom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Гірської міської ради Попаснянського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04051721
Місцезнаходження: 93292, Україна , Луганська обл., ГІРСЬКЕ, вул.Центральна, буд.7
Контактна особа: Савинська Ірина Борисівна
0509454534
gorsk_ispolkom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 12:11
Очікувана вартість: 739 689,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 772,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт тротуару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару по вул.Фабрична в м.Гірське Попаснянського району Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує Виконавцю попередню оплату відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України « Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 р. № 1070 у розмірі не більш 30% (тридцяти) від загальної суми Договору.на придбання матеріалів, необхідних для виконання робіт за чинним Договором, з подальшим наданням Виконавцем акту виконаних робіт протягом 1(одного) місяця, з моменту отримання попередньої оплати. По закінченню 1(одного) місяця, невикористана сума попередньої оплати повертається Замовнику. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт повне виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 11:25
Оголошення.doc
15 вересня 2020 11:25
Кваліфікаційні вимоги.docx
15 вересня 2020 11:24
інформація про технічні, якісні характеристики..rtf
15 вересня 2020 11:24
цінова пропозиція.docx
15 вересня 2020 11:24
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 17 вересня 2020 09:13
Дата відповіді: 17 вересня 2020 14:55
Добрий день! Будь ласка надайте пояснення стосовно надання експертизи проектно-кошторисної документації безпосередньо перед началом робіт, на даний об'єкт що не має експертизи ,звідки тоді вартість данного об'єкту?
Відповідь: Учаснику, який переможе у закупівлі, необхідно буде надати проектно- кошторисну документацію( Договірну цену, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкову відомость ресурсів та експертизу проектно-кошторисної документації на нову суму робіт. У зведений кошторисний розрахунок вносіть вартість експертизи і т. п.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-15-000962-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:41616809
Дата подання: 30 вересня 2020 10:51
Щодо визначення переможця ФОП Іванов М.С.
Просимо роз’яснити рішення, щодо визначення переможцем ФОП Іванов Максим Сергійович та публікації повідомлення про намір укласти договір (протокол № 46 від 28.09.2020 р).
Звертаємо Вашу увагу, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Зг.ст.1п.1.ч.22 ЗУ «Про Публічні закупівлі»:
«предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку»
Предметом закупівлі є роботи з «Капітального ремонту тротуару по вул. Фабрична в м . Гірське Попаснянського району Луганської області "Згідно ст.1 п.1 ч.27 ЗУ «Про публічні закупівлі»
«Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт».
Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020р «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», а саме ч.1 п.4 : . Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Тобто, у разі закупівлі товарів і послуг предмет визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. А у разі закупівлі робіт ( а предметом закупівлі є саме роботи з Капітального ремонту) предмет закупівлі визнається саме за об’єктами будівництва.
Тобто, Аналогічним договором відповідно до умов документації цієї спрощеної закупівлі є договір підряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту. Не є аналогічними договорами правочини, що містять предмет виконання «поточний ремонт».
Тобто, ФОП Іванов М.С. порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі у частині підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Також ФОП Іванов Максим Сергійович в довідці про досвід виконання аналогічних договорів зазначив, що «аналогічні договори не укладав та документальне підтвердження відсутнє».
Також ФОП Іванов М.С. не дотримано вимог, які були визначені до кваліфікації учасників, а саме «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досівід», що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, встановлено графу «Документ, що підтверджує кваліфікацію (назва, номер, дата видачі, ким виданий)» та графу «Документ, що підтверджує офіційне трудовлаштування (назва, дата підписання, номер)», натомість ФОП Іванов М.С. надав довідку всупереч встановленої форми за зразком.
Виходячи з вищевикладеного, замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тому, з огляду на вищезазначене, прощу змінити своє рішення щодо визначення переможцем ФОП Іванов Максим Сергійович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 18:27
Шановний запитувач! ФО - П Іванов М.С. подав пропозиції для участі у СЗ згідно коду ДК 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, по Капітальному ремонту тротуару по вул. Фабрична в м. Гірське Попаснянського району Луганської області.
Згідно документації, а саме додатку № 3 (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ) він не зазначив документи, що підтверджують кваліфікацію працівників та документ, що підтверджує офіційне трудовлаштування, але в його довідці вказана інформація про найманих працівників, з якими буде укладено ЦПД. У довідці про досвід аналогічних договорів показані Договори, але не прописано поточний ремонт чи капітальний, але вказано вид робіт. Інформація, яка додана ФО-П Івановим М.С. містить відомості про працівників, які дійсно мають досвід роботи у заявленій галузі і в них є професія, яка відповідає нашим вимогам, а саме укладання тротуарної плитки, а згідно вимог замовника і необхідно допускати до роботи з « Капітального ремонту тротуару по вул. Фабрична в м. Гірське Попаснянського району Луганської області» саме таких працівників, а не осіб, які мають досвід роботи верхолаза(маляра), як це зазначено у довідці ТОВ« МІСЬЖИТЛОБУД», це наше рішення , як Замовника.
Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» і наше рішення відкрите та прозоре на всіх стадіях закупівлі. Відношення до всіх учасників закупівлі однакове.

Шановний запитувач! ФО - П Іванов М.С. подав пропозиції для участі у СЗ згідно коду ДК 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь по Капітальному ремонту тротуару по вул. Фабрична в м. Гірське Попаснянського району Луганської області.
Згідно документації, а саме додатку № 3 (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ) він не зазначив документи, що підтверджують кваліфікацію працівників та документ, що підтверджує офіційне трудовлаштування, але в його довідці вказана інформація про найманих працівників, з якими буде укладено ЦПД. У довідці про досвід аналогічних договорів показані Договори, але не прописано поточний ремонт чи капітальний, але вказано вид робіт. Інформація, яка додана ФО-П Івановим М.С. містить відомості про працівників, які дійсно мають досвід роботи у заявленій галузі і в них є професія, яка відповідає нашим вимогам, а саме укладання тротуарної плитки, а згідно вимог замовника і необхідно допускати до роботи з « Капітального ремонту тротуару по вул. Фабрична в м. Гірське Попаснянського району Луганської області» саме таких працівників, а не осіб, які мають досвід роботи верхолаза(маляра), як це зазначено у довідці ТОВ« МІСЬЖИТЛОБУД», це наше рішення , як Замовника.
Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» і наше рішення відкрите та прозоре на всіх стадіях закупівлі. Відношення до всіх учасників закупівлі однакове.


Розгорнути Згорнути
дану вимогу не підтримуємо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД" 647 000,00
UAH
549 800,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець ІВАНОВ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 658 516,00
UAH
549 900,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" 735 074,21
UAH
735 074,21
UAH
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 21:02
Електронний підпис
23 вересня 2020 20:59
Статут нова редакція.pdf
23 вересня 2020 20:59
виписка.pdf
23 вересня 2020 20:59
Витяг ПДВ.pdf
23 вересня 2020 20:59
довідка мат-тех база.pdf
23 вересня 2020 20:59
працівники.pdf
23 вересня 2020 20:59
наявність досвіду.pdf
23 вересня 2020 20:59
згода персональні дані.pdf
23 вересня 2020 20:59
гарантійний лист.pdf
23 вересня 2020 20:59
цінова.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 12:40
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:37
375_СД_Т2.pdf
24 вересня 2020 12:37
375_СД_ССР_10.pdf
24 вересня 2020 12:37
375_СД_ССР_9.pdf
24 вересня 2020 12:37
375_СД_ССР_8.pdf
24 вересня 2020 12:37
375_СД_ССР_7.pdf
24 вересня 2020 12:37
375_СД_ССР_5.pdf
24 вересня 2020 12:37
375_СД_ОПРЛС_2-1-1.pdf
24 вересня 2020 12:37
375_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
24 вересня 2020 12:37
375_СД_ИВР.pdf
24 вересня 2020 12:37
гарантійний лист.pdf
24 вересня 2020 12:35
Іванов МС_паспорт 4_5.pdf
24 вересня 2020 12:34
Іванов МС_паспорт1.pdf
24 вересня 2020 12:34
Іванов МС_паспорт2_3.pdf
24 вересня 2020 12:33
Іванов МС_паспорт12_13.pdf
24 вересня 2020 12:32
Іванов МС_РНОКПП.pdf
24 вересня 2020 12:31
лист-згода.pdf
24 вересня 2020 12:31
наявність обладнення.pdf
24 вересня 2020 12:31
наявність працівників.pdf
24 вересня 2020 12:30
наяність досвіду.pdf
24 вересня 2020 12:30
проект договору.pdf
24 вересня 2020 12:29
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 16:14
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:11
Тендерна документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД"

ФОП ІВАНОВ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД"
#42459237
Відхилено 549 800,00
UAH
28 вересня 2020 11:45
Фізична особа-підприємець ІВАНОВ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#3101409153
Переможець 549 900,00
UAH
28 вересня 2020 12:27

Документи

28 вересня 2020 11:45
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:44
Протокол 45 001.jpg

Документи

28 вересня 2020 12:27
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:26
Протокол № 46 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ІВАНОВ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
#3101409153
549 900,00
UAH
Документи

Документи

28 вересня 2020 12:27
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:26
Протокол № 46 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:18
Додаткова угода № 2 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 10:05
додаткова угода 001.jpg зміни до договору
21 жовтня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 15:11
Договор № 69.rar укладений
16 жовтня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились виключити п.4.2. розділу 4 "договірна ціна та порядок розрахунків"
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв язку із закінченням виконанням робіт та уточненням об ємів робіт зменшити договаірну вартість робіт на 1808,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 549 900,00
UAH